Die komen aanvliegen, net als die Thorium reactoren van 'mquote:
Alles is gescript, ook die eindfoto's en de anecdotes die Janjaap en Peter doen.quote:Op zondag 20 september 2020 07:09 schreef marzman het volgende:
[..]
Die eindfoto's waren leuk in het begin, maar na 24 jaaris het leuke daar inderdaad wel af. Het lijkt alsof ze de hele uitzending daar over na kunnen denken, maar ze zijn natuurlijk continu bezig. Dan zijn die scripted grapjes van Harm nog leuker. Maar het concept van het programma is nog steeds leuk.
JanJaap zal wel veel nieuws kijken in Belgie en in Nederland, want in Vlaanderen heeft hij ook dagelijks een grappig actualiteitenprogramma (als presentator).
zelfs Barbie zit minder plastic in..quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:20 schreef Eightyone het volgende:
"Alle kinderen willen toch een pratende pop die echt kan plassen."
(Over Sylvie)
Bas Haring.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:05 schreef ArnosL het volgende:
Die gast met die bril (weet z'n naam niet) snapt het programma niet volgens mij.
Beter dan niks zeggen of geforceerd grappig doen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:05 schreef ArnosL het volgende:
Die gast met die bril (weet z'n naam niet) snapt het programma niet volgens mij.
Wanneer is humor niet geforceerd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:39 schreef PzKpfw het volgende:
Die vrouw komt zo nep over met die geforceerde humor.
Als het van mannen komt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wanneer is humor niet geforceerd?
De aflevering in Dronten met de slagerij was toch wel heftige aflevering voor een klein WcPotjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dan wist je dat het kwam en volgens zie je niks, alleen de afloop
Met die hand die erin kwam tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
De aflevering in Dronten met de slagerij was toch wel heftige aflevering voor een klein WcPotje
Ken ik niet. Hoeft het niet te zienquote:
Dit is toch geen muziek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |