SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dat is op zich ook een heel normale reactiequote:Op vrijdag 4 september 2020 09:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet echt ingelezen in de discussie, maar is het echt noodzakelijk een buitenactiviteit als de Carnavalsoptocht al een half jaar van te voren te cancellen?
Met zo'n nick is je verjaardag wel erg duidelijkquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:27 schreef Arizona het volgende:
Jongens! Mendie is jarig! Volgende topictitel moet een naamtopic voor haar worden
@:mandy040986 Gefeliciteerd!
Het zal ook wel gaan om dat mensen veel samenkomen tijdens de voorbereidingen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet echt ingelezen in de discussie, maar is het echt noodzakelijk een buitenactiviteit als de Carnavalsoptocht al een half jaar van te voren te cancellen?
Oh ja, wat zij zegt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is op zich ook een heel normale reactie
Ja, dat is wel normaal. Het bouwen van de wagens kost namelijk heel veel tijd en geld. Die mensen beginnen daar nu mee of zijn zelfs al begonnen. En reken maar dat je dicht op elkaar staat als je met een optocht meeloopt of aan de kant staat te kijken.
Nee, uiteraard zijn er genoeg redenen om het niet te doen. Maar als je Carnavalsliefhebber bent, kan ik me voorstellen dat je liever zou nadenken over een alternatieve viering, in plaats van het maar gewoon af te gelasten. Wij zouden ook niet vol begrip zitten als ze nu al het ESF zouden cancellen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is op zich ook een heel normale reactie
Ja, dat is wel normaal. Het bouwen van de wagens kost namelijk heel veel tijd en geld. Die mensen beginnen daar nu mee of zijn zelfs al begonnen. En reken maar dat je dicht op elkaar staat als je met een optocht meeloopt of aan de kant staat te kijken.
Dat ook, het bouwen vindt plaats in hallen. En dan worden er ook aardig wat biertjes weggetiktquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zal ook wel gaan om dat mensen veel samenkomen tijdens de voorbereidingen.
Daar zijn ze ook mee bezig, de grootste vereniging denkt na over welke alternatieven er mogelijk zijn om in aangepaste vorm carnaval te vierenquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, uiteraard zijn er genoeg redenen om het niet te doen. Maar als je Carnavalsliefhebber bent, kan ik me voorstellen dat je liever zou nadenken over een alternatieve viering, in plaats van het maar gewoon af te gelasten. Wij zouden ook niet vol begrip zitten als ze nu al het ESF zouden cancellen bijvoorbeeld.
dat vond ik ook een shocking waarheidquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:50 schreef H_T het volgende:
Ophef! Fakkels! Hooivorken!
[ afbeelding ]
Saskia en Serge blijken Trudy en Ruud te hetenWe worden beflikkerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |