Dat heb ik ook wel eens gehad. Probeer gewoon zo'n brief te schrijven en te versturen. Goeie kans dat je het niet wordt, maar als je zelf al twijfelt is dat niet zo erg. Daarbij is het wel weer een stukje oefening, wat later weer van pas kan komen. En stel dat je toch in het proces komt en je besluit het alsnog niet te willen doen, dan kan je je nog terug trekken, terwijl het onmogelijk is om achteraf alsnog op tijd te solliciterenquote:Op woensdag 2 september 2020 17:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]En dan is het nu ook nog over iets waar ik zelf nog over twijfel.
Thanksquote:Op woensdag 2 september 2020 17:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad. Probeer gewoon zo'n brief te schrijven en te versturen. Goeie kans dat je het niet wordt, maar als je zelf al twijfelt is dat niet zo erg. Daarbij is het wel weer een stukje oefening, wat later weer van pas kan komen. En stel dat je toch in het proces komt en je besluit het alsnog niet te willen doen, dan kan je je nog terug trekken, terwijl het onmogelijk is om achteraf alsnog op tijd te solliciteren
"Waarom wil je hier werken?"quote:Op woensdag 2 september 2020 17:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Hels is dat altijd. Ik ben ook zelden echt zo enthousiast als ik me in zo'n brief moet voordoen
Zo denk ik, maar is niet het antwoord wat ik zeg.quote:
Zo denkt iederéénquote:Op woensdag 2 september 2020 17:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo denk ik, maar is niet het antwoord wat ik zeg.
Ik vind het nog saai. De commentatoren maken het ook niet spannender opquote:
Het is dat mijn werkgever geld voor mijn werkzaamheden geeft, anders zou ik het gratis doen.quote:
Ineos ging rijden en Jumbo moest in de achtervolging.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het nog saai. De commentatoren maken het ook niet spannender op
Eens.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Stelling: Cees Bol gaat op waarde geen sprint winnen deze Tour
Prachtigquote:Op woensdag 2 september 2020 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
Van Aert. Wout. Van Aert. De man, de legende. De beste wielrenner ooit? Zelfs als simpele knecht weet hij meer aandacht te genereren dan de winnaar van de rit. Want ja, die Roglic werd wel mooi in een zetel naar de finish gebracht door Wout. Wout had eigenlijk kunnen winnen, moeten winnen misschien wel. Zoals hij iedere rit kan winnen, want Wout doet iedere dag dingen die wij andere mensen nog nooit hebben zien doen. Zo nam hij bijvoorbeeld tijdens de derde rit de fiets van iemand anders mee met zijn voet, een paar meter zelfs. Hebben jullie dat ooit iemand anders zien doen? Ik niet. Wout is uniek. Er is geen tweede Wout. Van Aert. Wout Van Aert. Een fenomeen. Majestueus. Hij mag. De ketens worden losgebroken. Het juk van Jumbo-Visma valt van zijn schouders. De weg wordt vrijgemaakt en hij sprint iedereen los uit het wiel. Ze zien hem niet meer terug, ze ruiken alleen in de verte nog wat benzinelucht. Van Aert steekt de handen in de lucht, België steekt de handen in de lucht. Michel en José gaan staan. Karl krijgt er spontaan een hanekam van. Delirium.
Door R_R in TDF.
Ik zou het bíjna gelovenquote:Op woensdag 2 september 2020 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is dat mijn werkgever geld voor mijn werkzaamheden geeft, anders zou ik het gratis doen.![]()
Mooi voor je, Cyan van Eertquote:Op woensdag 2 september 2020 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
Mijn bijna naamgenoot wint! Toetertjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |