Yo, zie het andere topic.quote:
Wat wat. Ik snap het nietquote:Op woensdag 2 september 2020 08:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Yo, zie het andere topic.Ik kan het topicreportknopje niet vinden
CUL / Kikkers en muizen, versequote:Op woensdag 2 september 2020 08:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat wat. Ik snap het niet![]()
De 'Dit is niet Dieet' was een constatering aan mezelf, geen tik op de vingers. Of bedoelde je dat niet?
Ja, over stormen was in dit kader wellicht toch beter geweest, nu is het net alsof stormen op het punt staan gereedschap te gebruiken, taal te ontwikkelen en op termijn een beschaving op te bouwen.quote:Op woensdag 2 september 2020 08:12 schreef Lonaa het volgende:
Stormen hebben namen om 'het bewustzjin van stormen te vergroten', aldus de weerman van RTL4.
Ik vind m mooi.
Dat is precies wat ik bedoelde ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 08:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, over stormen was in dit kader wellicht toch beter geweest, nu is het net alsof stormen op het punt staan gereedschap te gebruiken, taal te ontwikkelen en op termijn een beschaving op te bouwen.Of bedoelde je dat niet?
Mooiquote:Op woensdag 2 september 2020 08:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, over stormen was in dit kader wellicht toch beter geweest, nu is het net alsof stormen op het punt staan gereedschap te gebruiken, taal te ontwikkelen en op termijn een beschaving op te bouwen.Of bedoelde je dat niet?
Heh! Kijken jullie dat nog steeds, ja?quote:Op woensdag 2 september 2020 08:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoorde laatste een TV-dominee deze onvergetelijke zin uitspreken: "Ik geloof dat God dat letterlijk gezegd heeft, bij wijze van spreken.".
Bij vlagen. Ze zeggen zulke grappige dingenquote:Op woensdag 2 september 2020 08:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh! Kijken jullie dat nog steeds, ja?
Ik weet het. Jezuscon, oléquote:Op woensdag 2 september 2020 08:33 schreef minilot het volgende:
Ik heb dus een zeer nabij stuk schoonfamilie dat naar dat soort conventies gaat he?
En toch valt dat vaak wel mee. Het is dat het zo groot is, maar als je het per toer bekijkt is het echt niet zo indrukwekkendquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Haken is heel leuk en ontspannend om te doen, maar die projecten van @:Sarabi zijn wel even wat anders dan een gemiddeld lapje
Nachten slapenquote:Op woensdag 2 september 2020 08:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allen,
Nachtje heerlijk geslapen, wat doet dat een mens goed!
@:Cat-astrophe, zou dit de truc kunnen zijn? [ afbeelding ]
Elin eet de pillen vaak gewoon uit de hand, Nika krijgt niet eens pillen want grote paniek, maar zwaardere spuiten met medicatie. AL denk ik wanneer ik het met dit spul meng het wel zal lukken
Dit is geen pil of zo, maar iets lekkers in een tube waar de meeste katten een moord voor doen, ze likken het uit de tube. Maar je kan het ook op een schoteltje doen natuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2020 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nachten slapen![]()
Ja, die liquid pill zou een optie kunnen zijn. Maar eens even kijken.
Ja, ik ken hetquote:Op woensdag 2 september 2020 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit is geen pil of zo, maar iets lekkers in een tube waar de meeste katten een moord voor doen, ze likken het uit de tube. Maar je kan het ook op een schoteltje doen natuurlijk
hmm ik had zo'n kater.. maar gek genoeg was ie voor pillen in blanke vla wel te porren.quote:Op woensdag 2 september 2020 08:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag gave tegeltjes![]()
En stormen die door sommigen hier blijkbaar geen ontwikkeling gegund wordt
Iemand nog tips voor een bang mamma die haar pillen niet eet? Ook niet helemaal gemalen in een gigantische hoeveelheid overheerlijk voer? Ik ben niet bang voor dwangvoeren, maar mamma in een vervoersbox frotten liet haar al letterlijk blazend en spugend tegen de muren op vliegen. Dus dat als dagelijks ritueel gaat geen succes worden. Terwijl er wel een lieve poes in zit. Ik heb al eens kopjes van haar gehad
Maar de laatste twee weken is ze duidelijk niet in haar hum.
Easy pill al geprobeerd? Daar worden mijn katten echt wild van.quote:Op woensdag 2 september 2020 08:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag gave tegeltjes![]()
En stormen die door sommigen hier blijkbaar geen ontwikkeling gegund wordt
Iemand nog tips voor een bang mamma die haar pillen niet eet? Ook niet helemaal gemalen in een gigantische hoeveelheid overheerlijk voer? Ik ben niet bang voor dwangvoeren, maar mamma in een vervoersbox frotten liet haar al letterlijk blazend en spugend tegen de muren op vliegen. Dus dat als dagelijks ritueel gaat geen succes worden. Terwijl er wel een lieve poes in zit. Ik heb al eens kopjes van haar gehad
Maar de laatste twee weken is ze duidelijk niet in haar hum.
een leuke uitdagingquote:Op woensdag 2 september 2020 09:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Pff, vergadering inplannen met 15 man waaronder 3 vicerectoren. In plaats van over 2 weken de vergadering vanmiddag in plannen. Heel slim. Tijd voor koffie.
Verder:goedemorgen!
Nou ja, een uitdaging is het niet om in outlook een tijd te kiezen, 15 mensen uit te nodigen en klaar. Blijkbaar is het voor mij wel een uitdaging om de juiste tijd te kiezen...quote:
Ah, ik ging ervan uit dat iedereen vanmiddag al een overvolle agenda had, dus bij 15 mensen informeren wie wat misschien zou kunnen verzettenquote:Op woensdag 2 september 2020 09:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nou ja, een uitdaging is het niet om in outlook een tijd te kiezen, 15 mensen uit te nodigen en klaar. Blijkbaar is het voor mij wel een uitdaging om de juiste tijd te kiezen...
@Myraela heeft mooie tegels nuquote:Op woensdag 2 september 2020 09:50 schreef z80 het volgende:
Rondkijken voor andere vloertegels. Van de huidige heb ik er nog wel wat. Maar vind deze niet echt mooi. Maar wat dan wel?
Er gaat nu een strook uit. Eerst stuk is er al uit. de rest is los of gebroken. Dus die meteen vervangen voor iets anders is geen probleem. De rest van de keuken kan daarna als ik een keer zin heb in sloopwerk.
Écht? gebeurt dat? Wáar?quote:Op woensdag 2 september 2020 08:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij vlagen. Ze zeggen zulke grappige dingen![]()
We hopen altijd dat ene Knevel (niet die) op TV het Woord komt doen. Hij playbackt dan ook BZN achtige Jezusliedjes (inclusief videoclip) en houdt conventies met Jezusballet. Hij heeft een sidekick die steeds amEn zegt terwijl Knevel praat. En zijn mailadres danst af en toe door het beeld: a.knevel@planet.nl. Vinden we mooi
Dan gaat het te donker worden in de keuken. Het moet een donker hol worden.quote:
Op de epische televisiezender Family7. Dat zit in het standaard Ziggo-pakket. Die Knevel is geloof ik op zondagavond maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Écht? gebeurt dat? Wáar?
Is verbazend om eens een kwartiertje te zien.
Correctie: vermoedelijk “Geen” donker hol.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Dan gaat het te donker worden in de keuken. Het moet Geen donker hol worden.
Ow, standaard ziggo hebben wij ook.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Op de epische televisiezender Family7. Dat zit in het standaard Ziggo-pakket. Die Knevel is geloof ik op zondagavond maar dat weet ik niet zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Heh! De SC aan de teveedominees!quote:Op woensdag 2 september 2020 10:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow, standaard ziggo hebben wij ook.
Eens zoeken dan.
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:03 schreef minilot het volgende:
Kapselafgunst
Hier hollen ook van die blonde kopjes af en aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buurjochie heeft sinds kort een vriendje verderop wonen en het holt en springt en voetbalt maar heen en weer met die blije koppies.
Ach ja, miljoen klusjes en misschien weer bakken?
En de overige plichten buiten Teams en Zoom meetings houden...😎
Oh, jum! Beste geur, naast vers brood en goeie hashquote:Op woensdag 2 september 2020 10:05 schreef AnneX het volgende:
Het plantsoen wordt gegrasmaaierd en er komt toch een heerlijke-natte-pas-gemaaid-gras- geur binnen waaien.
Daar ruikt eega's auto naar sinds ze sinaasappelschillen heeft laten drogen op de rechter voorstoel. Zegt ze.quote:
Gewoonlijk wel jaquote:Op woensdag 2 september 2020 10:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
En de overige plichten buiten Teams en Zoom meetings houden...😎
Kapselafgunst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groot kind!
De mijne is nog mijn babyquote:Op woensdag 2 september 2020 10:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Ruim tweeënhalf hè, dan krijg je dat
Zaterdagmiddag! Aanvullend sushi eten in de stadquote:Op woensdag 2 september 2020 10:14 schreef Sarabi het volgende:
@:minilot ben jij eigenlijk al naar Tenet geweest? Wij twijfelen nog steeds.
Sushiquote:Op woensdag 2 september 2020 10:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag! Aanvullend sushi eten in de stadWeet niet in welke van de twee ik het meeste zin heb
Kapselafgunst
Geweldig leuk haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jeetje, wat gaat de tijd snel.
Hattem is een dorp verderop. Dit is niet goed voor mijn dieet.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:17 schreef minilot het volgende:
Over horeca gesproken, mocht iemand zich - zoals ik afgelopen zondag - in het pittoreske Hattem bevinden: de 'boerencake met karamelsaus' bij eettent Banka is een aanrader
Euh nee.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Gewoonlijk wel ja![]()
Is Mr.X er eigelijk al een beetje overheen dat z'n zo geliefde bootjesvrijwilligerswerk opgehouden is? Doet -ie in plaats ervan nu wat anders?
Nee!quote:Op woensdag 2 september 2020 10:20 schreef minilot het volgende:
En ja, mag dan groot zijn, maar anatomische kennis vergt nog wat verbetering.
Ik tegen J. vanmorgen op de bank: Ik ben ongesteld.![]()
Günther brullend vanuit de tuin: BEN JE ONGESTELD, JA? MOET JE EVEN EEN TAMPON VOOR IN JE BILLEN?
Een klokkenmaker in huis, wat knettersfeervol!quote:Op woensdag 2 september 2020 10:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Euh nee.
Nu studeert hij op gesprongen veren in klokken want klokken hobby ontdekt.
Ik was zo pissed toen hij een jaar of twee geleden met een lillijke klok uit Frankrijk terugkwam. Alleen het geluid was wel prachtig van het slaan, geef ik onmiddellijk toe.
En op een avond een pang, dat bleek de veer te zijn. Gelukkig staat er nog éen te slaan. En een stuk of wat vijf? om de tijd te wijzen, ongeveer.
# in klein huis.😂
Oe, dan was ik dichtbij je!quote:Op woensdag 2 september 2020 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hattem is een dorp verderop. Dit is niet goed voor mijn dieet.
-x- eropquote:Op woensdag 2 september 2020 10:17 schreef Lonaa het volgende:
Hoofdpijn stond niet op de plannin vandaag.
Ik doe ook nog wel even paracetamol, want alleen kusje is niet afdoendequote:
Mwuh, iets randoms dienstverleningigs voor vijf dagen in de week tot uiterlijk 13:30 want thuis wezen als de koter om 14:00 klaar is. Verder niet zo kritisch, vind een hoop wel prima.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Günther![]()
Weet je al wat voor werk je gaat doen mini?
Vooruit dan.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe ook nog wel even paracetamol, want alleen kusje is niet afdoende
Anton Pieckmuseum wegens tijdelijke Eftelingtentoonstellingquote:Op woensdag 2 september 2020 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wellicht nog dichterbij. Ik weet niet waar je allemaal geweest bent
Dat had ik kunnen verwachtenquote:Op woensdag 2 september 2020 10:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Anton Pieckmuseum wegens tijdelijke EftelingtentoonstellingEn bij de AH in Zwolle.
Shaun-endorse!quote:Op woensdag 2 september 2020 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen verwachten. Daar ben ik overigens nooit geweest. Wellicht als Marijn iets ouder is. Maar eerst gaan we naar de Shaun The Sheep tentoonstelling met hem in Groningen, ergens komende maanden
.
Ah, dan leert hij ook wat verveling inhoudquote:Op woensdag 2 september 2020 10:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Shaun-endorse!
Het museum is overigens geen reet aan voor kinderen hoor, Günther en z'n driejarige Utrechtse scharrel hebben zich stierlijk verveeld terwijl ik + vriendengroep stonden te kirren boven technische tekeningen van Langnek enzo
Perfecte tijd voor een pre-lunch. Maar dat is de hobbit in mijquote:Op woensdag 2 september 2020 11:01 schreef Myraela het volgende:
Jahoor, het is 11 uur en ik wil eigenlijk alweer gaan lunchen.
Elevensesquote:Op woensdag 2 september 2020 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
Perfecte tijd voor een pre-lunch. Maar dat is de hobbit in mij
quote:Op woensdag 2 september 2020 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Perfecte tijd voor een pre-lunch. Maar dat is de hobbit in mij
Doe tegels met spikkels, dan valt viezigheid minder opquote:Op woensdag 2 september 2020 09:50 schreef z80 het volgende:
Rondkijken voor andere vloertegels. Van de huidige heb ik er nog wel wat. Maar vind deze niet echt mooi. Maar wat dan wel?
Er gaat nu een strook uit. Eerst stuk is er al uit. de rest is los of gebroken. Dus die meteen vervangen voor iets anders is geen probleem. De rest van de keuken kan daarna als ik een keer zin heb in sloopwerk.
Dat dus!quote:Op woensdag 2 september 2020 11:47 schreef fietsie het volgende:
Ik snap sowieso niet wat het een minister bezielt om een feestje te organiseren in deze situatie. Het hele feestje an sich, niet alleen het gedrag van zijn bezoekers.
Trouwen kan ook gewoon later, of met z'n 2en.
Dit.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:47 schreef fietsie het volgende:
Ik snap sowieso niet wat het een minister bezielt om een feestje te organiseren in deze situatie. Het hele feestje an sich, niet alleen het gedrag van zijn bezoekers.
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:20 schreef minilot het volgende:
En ja, mag dan groot zijn, maar anatomische kennis vergt nog wat verbetering.
Ik tegen J. vanmorgen op de bank: Ik ben ongesteld.![]()
Günther brullend vanuit de tuin: BEN JE ONGESTELD, JA? MOET JE EVEN EEN TAMPON VOOR IN JE BILLEN?
Ik heb die “fotograaf” (sorry P, jij bent een echte) eens gegoogled, wat een min mannetje is datquote:Op woensdag 2 september 2020 12:33 schreef golfer het volgende:
Toen wij, vandaag exact 15 jaar geleden, op precies dezelfde plek trouwden en daarna ook op precies dezelfde plek uit eten gingen, was er gelukkig iets minder ophef over.
De Televaag zat toen ook niet in de bosjes om stiekem foto's van ons te maken.
Dat.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:07 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat als je als overheid zegt dat bruiloften (met bepaalde maatregelen) kunnen, dat hij juist wél prima kan besluiten om toch te trouwen. Want dan kun je laten zien dat je met alle aanpassingen toch nog leuk kunt trouwen. Maarja, dan moet je je dus wel overal aan houden. Nu heeft hij alleen maar laten zien dat het gewoon niet kan.
Echt hè? Wat een onderkruipsel is dat.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb die “fotograaf” (sorry P, jij bent een echte) eens gegoogled, wat een min mannetje is dat
De gemiddelde pissebed heeft meer integriteit dan ditquote:Op woensdag 2 september 2020 13:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt hè? Wat een onderkruipsel is dat.
https://www.google.com/se(...)tograaf+Ferry+de+Kok
Eens.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:47 schreef fietsie het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 2 september 2020 12:33 schreef golfer het volgende:
Toen wij, vandaag exact 15 jaar geleden, op precies dezelfde plek trouwden en daarna ook op precies dezelfde plek uit eten gingen, was er gelukkig iets minder ophef over.
De Televaag zat toen ook niet in de bosjes om stiekem foto's van ons te maken.
ik word hier niet warm van neequote:Op woensdag 2 september 2020 13:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt hè? Wat een onderkruipsel is dat.
https://www.google.com/se(...)tograaf+Ferry+de+Kok
heb je gezien dat de ikea en lego samenwerken en een nieuwe bewaardoosserie voor lego gecreëerd hebben?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:14 schreef fietsie het volgende:
Dit vind ik dan wel weer leuk: nog meer zerepotenblokjes in omloop!LEGO
![]()
https://www.nu.nl/economi(...)n-zet-in-de-rug.html
Dat is toch nog niet uit?quote:Op woensdag 2 september 2020 13:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb je gezien dat de ikea en lego samenwerken en een nieuwe bewaardoosserie voor lego gecreëerd hebben?
We gaan vanavond niet uit eten, hoor.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd!!En veel plezier vanavond. Ook hetzelfde bestellen?
Ik zal geen foto's van jullie maken
Oeh tof, even kijken. Dan hoef ik misschien niet meer van die grote 3D print klussen te doen; zo maak ik nu lego dozen voor het bijelkaar houden van de technics modellen van uk.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb je gezien dat de ikea en lego samenwerken en een nieuwe bewaardoosserie voor lego gecreëerd hebben?
Dat is vandaag hequote:
Ik maak me er met een makkie vanaf, ruim de groentelade ook even opquote:Op woensdag 2 september 2020 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is vandaag he![]()
Ben net terug van een rondje dierenwinkel (tot de tanden gewapend met nomnomnom voor moederpoes) en heb nog kliekje liggen. Gaat hem weer niet worden vandaag, die opdracht
Bah😢quote:Op woensdag 2 september 2020 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat wat anders worden. Onderweg naar fysiofitness van m’n fiets gevallen (veter zat in de trapper), geschaafde knie en omgezwikte enkel. Ik blijf zitten vandaag
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat wat anders worden. Onderweg naar fysiofitness van m’n fiets gevallen (veter zat in de trapper), geschaafde knie en omgezwikte enkel. Ik blijf zitten vandaag
Oh noquote:Op woensdag 2 september 2020 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai! Beterschap!quote:Op woensdag 2 september 2020 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
De zus van grapperhaus stond wel op gepaste afstand, herkende ik.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:38 schreef Blues het volgende:
Even denken wat ik er nog meer uit wil gooien hier
Nog te ver weg voor betrouwbare weerinfo.. is de 2e week.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:40 schreef AnneX het volgende:
Precies op tijd weer even vrij. Wordt het goed weer voor een bootje?
Dat, en het water in de meren is nu relatief warm tov luchtstromen; lokale buitjes duiken nu af en toe op.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Nog te ver weg voor betrouwbare weerinfo.. is de 2e week.
Niemand doet dat toch. De appie loopt weer vol met pubers. De straten zijn vol. Iedereen heeft een feestje her en derquote:Op woensdag 2 september 2020 17:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Als hij zo nodig had willen trouwen had dat ook met z’n 2 gekund en dan geef je 5 avonden een borrel thuis voor steeds 6 gasten. Maar waarom “moet” je nu zo nodig trouwen. Wacht 1,5 jaar en geef een joekel vaneen feest.
Aan de andere kant, die afstand houden we niet voor grapperhaus maar voor onszelf en elkaar. Als een ander van de Rijnbrug springt ga ik het niet doen.
@:Blues ja ik kwam goed thuis, maar had geen moed om naar fysiofitness te gaan, rustig aan blijven bewegen. Was eerst van plan geweest om morgen naar de hei te gaan maar het weer werkt niet mee gelukkig, volgende week dan maar.
Maar dan hou je je wel aan je eigen regels en had niemand er wat van kunnen zeggenquote:Op woensdag 2 september 2020 17:58 schreef Uhmmpie het volgende:
Maar het kan aan mij liggen hoor...
5 avonden met 6 gasten..
Of je hele dag verdelen in tijdsloten en dan op die manier toch 50 mensen in een dag proppen.
Dan Ben je toch alsnog niet risicomijdend?
Hooguit risicospreidend.
Maar als de eerste toevallig per ongeluk ziek was... heb je nog steeds een hoop besmettingen erbij uiteindelijk
En die kunnen dus ook een boete krijgen.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand doet dat toch. De appie loopt weer vol met pubers. De straten zijn vol. Iedereen heeft een feestje her en der
Jaquote:Op woensdag 2 september 2020 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En die kunnen dus ook een boete krijgen.
Ja klopt.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar dan hou je je wel aan je eigen regels en had niemand er wat van kunnen zeggen
Hier worden feestjes dus niet gevierd of in kleine kring, bij kinderverjaardagen alleen opa en oma. Maar verder Viert eigenlijk niemand feestjes en komt in kleine groepjes bij elkaar.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ja klopt.
En juist HIJ zou zich er aan moeten houden.
Want als hij het al niet doet... waarom zou iemand het dan nog doen.
Maar dan nog... merk ook met verjaardagen en andere feestjes dat ik niks zinvols kan vinden aan op visite in een tijdsslot..
Het is op zn best risicospreiding.. maar als toevallig de eerste besmet is.. dan smeer je dat met wat oech uit over de hele dag.
Zeker als er kleine kinderen bij zijn die bij alle visite op schoot willen, kroelen, kusjes want jarig etc.
En ik ben ook niet heilig... maar probeer die afstand er toch wel in te houden.
En maar heel beperkt af te spreken.
Als ik wil kan ik komend weekend naar 3 verjaarden en het weekend erna weer.
Mijn eigen gup is over 3 weken jarig...
Ik vind daar toch wat van. En maak dan dus toch maar keuzes in waar ik wel/niet heen ga.
Dan sluiten we de kap.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:49 schreef fietsie het volgende:
Dat, en het water in de meren is nu relatief warm tov luchtstromen; lokale buitjes duiken nu af en toe op.
Wel met mondkapje hoor!quote:Op woensdag 2 september 2020 18:19 schreef sigme het volgende:
voor Kaatje op d’r benen, voor Blues & Loona op het hoofd, voor minilot op de “billen”
.
Ik denk dat op de Koevert (De Kufurt op de meeste kaarten) langs de oostelijke rietkragen (zandgrond op 1,5m) het prima lekker zwemtquote:Op woensdag 2 september 2020 18:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Dan sluiten we de kap.![]()
Betekent wel dat ik gewoon een keer een duik ga nemen vanaf de bootWarme Friese meren klinkt zalig of niet dan
Mja hier dus diverse uitnodigingen om een tijdslot te reserveren.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier worden feestjes dus niet gevierd of in kleine kring, bij kinderverjaardagen alleen opa en oma. Maar verder Viert eigenlijk niemand feestjes en komt in kleine groepjes bij elkaar.
Goeie tip. Ga zo ff kijken of dat een beetje op onze zelfbedachte route ligt.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk dat op de Koevert (De Kufurt op de meeste kaarten) langs de oostelijke rietkragen (zandgrond op 1,5m) het prima lekker zwemt
Ik verdenk een per abuis verkeerd aangelegde associatie met zetpillenquote:
Jij wint CUL vandaagquote:Op woensdag 2 september 2020 19:52 schreef Sarabi het volgende:
Wij hadden net mosselen in eigen gebrouwen bockbier
Was jij het niet die ooit eens gezinsuitbreiding zag als een potentieel succesvolle manier om wat van je tijd op te vullen?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jeetje, wat gaat de tijd snel.
Nee, was wel jij die mijn opmerking zo opvatte.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:14 schreef minilot het volgende:Was jij het niet die ooit eens gezinsuitbreiding zag als een potentieel succesvolle manier om wat van je tijd op te vullen?
Want dat werkt wel. Ik knipper met mijn ogen en hop, er zijn weer twee glorieuze maanden voorbij
Ja echt vroeg donker al he!quote:Op woensdag 2 september 2020 21:00 schreef borisz het volgende:
Laatste sportles buiten gehad dit jaar.Was nog mooi weer. Ben je thuis, zit je even op de bank is het al weer donker.
Volgens mij gaat het morgen erg slecht weer worden. Maar ja, het was een fijne dag vandaag.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:24 schreef AnneX het volgende:
Wij zongen buiten, op afstand in het plantsoen.
Het geluid verwaaide wel.
Fijn om de meeste mensen weer even te zien totdat het donker werd.
Vandaag was een prachtige buitendag tussen de werkzaamheden door.
De hele maand mag zo wel zijn. Het is ook zo verstild.
To morgen!
Nou precies dit idd. Hoop nog op een beetje nazomer hoor.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja echt vroeg donker al he!
Voor mijn gevoel zijn we van een hittegolf rechtstreeks in de herfst beland.
Ik speel in een harmonieorkest (gisteren al 27 jaarquote:Op woensdag 2 september 2020 21:24 schreef AnneX het volgende:
To morgen!
Dat is ook niks hé.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik speel in een harmonieorkest (gisteren al 27 jaar) en we repeteren tijdelijk in een grote hal. Klinkt waardeloos, maar we mogen tenminste weer iets doen.
Vanaf volgende week is deze niet meer beschikbaar en moeten we naar ons eigen gebouw. Helaas is dat niet groot genoeg om allemaal voldoende afstand te houden, dus nu repeteren de houtblazers en koperblazers om de week
Vanmiddag was het wel flink heet in de zon. Ik ben zelfs in de schaduw gaan zitten.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nou precies dit idd. Hoop nog op een beetje nazomer hoor.
Dat is zo'n verschrikkelijk nummerquote:Op donderdag 3 september 2020 06:03 schreef Uhmmpie het volgende:
En er zingt iemand enthousiast babyshark tu du tu du tu BABYSHARK
...
Run away tutudututudu run away!quote:Op donderdag 3 september 2020 06:03 schreef Uhmmpie het volgende:
...
Om 6 uur sochtends... is dat niet beterquote:Op donderdag 3 september 2020 06:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is zo'n verschrikkelijk nummer
En bedanktquote:Op donderdag 3 september 2020 06:03 schreef Uhmmpie het volgende:
...
Wij boeken all incl ook vaak in een ressort vanuit waar we naar restaurants kunnen gaan.. normaal gesproken om de dag uit eten.. voor overdag luieren op het resort is het idd ideaal..quote:Op donderdag 3 september 2020 06:37 schreef Kreator het volgende:
All inclusive vakantie is Als een all you can eat Chinees. We gaan vaak uit eten..
Qua drinken is het wel ideaal. En goedkoop. Maar niet voor herhaling vatbaar.
Ja al is dit 'light' variant dus heel veel.dingen kosten nog geld (cappuccino, cocktails) en je kunt niet de hele dag door eten pakken, alleen op bepaalde tijden. En door kerona mag je het niet zelf pakken maar loopt er iemand mee.quote:Op donderdag 3 september 2020 06:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij boeken all incl ook vaak in een ressort vanuit waar we naar restaurants kunnen gaan.. normaal gesproken om de dag uit eten.. voor overdag luieren op het resort is het idd ideaal..
Hoe lang moet je nog? En waarom specifiek niet voor herhaling vatbaar? Wel zalig weer hoop ik?quote:
Ja! Gelukkig wel.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaaa. Hoofd weer wat opgeknapt?
Klopt ik ben verbrand na een hele dag buitenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vanmiddag was het wel flink heet in de zon. Ik ben zelfs in de schaduw gaan zitten.
Wat ga je eten? Heeft je Lidl geen tent tijdens de verbouwing? Die van mij zat maanden in een tent op de parkeerplaats.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:20 schreef minilot het volgende:
Ik ben sinds half drie vanmorgen wakker dus neh, uitgerust kan ik het niet noemen. Maar al wel de was geregeld, half boek gelezen, gewandeld, vuilnis naar de straatcontainer gebracht, boodschappen gedaan en nu bijna alles voor het avondeten al af.![]()
Vanavond maar poging tot vroeg erin
Ik ben ook verbrandquote:Op donderdag 3 september 2020 08:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Klopt ik ben verbrand na een hele dag buitennu staat het weer te regenen.
Ja ik had er ook gewoon echt niet aan gedacht na aldus grijze dagen haha. Goed after sun smerenquote:Op donderdag 3 september 2020 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook verbrandDagje strand en het leek niet heel heet. Geen zonnebrand opgedaan, terwijl ik daar normaal al snel mee ga smeren. Zit ik bij de zee, in een bries, doe ik geen zonnebrandcreme op
We hadden simpelweg al besloten dat de zomer voorbij wasquote:Op donderdag 3 september 2020 08:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja ik had er ook gewoon echt niet aan gedacht na aldus grijze dagen haha. Goed after sun smeren
Maar het weer zoals gisteren mag van mij nog best even aanhoudenquote:Op donderdag 3 september 2020 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hadden simpelweg al besloten dat de zomer voorbij was
Hoe gaat het nu met Loebes?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar het weer zoals gisteren mag van mij nog best even aanhouden
Zijn snuit lijkt weer wat normale proporties te hebben. Maar er zit nog wel degelijk een gezwel tussen zijn wang en kaak. Vandaag of morgen belt de da en even kijken wat die er van zegt. Hij moet sowieso nog meer ab hebben denk ik. En als ik dat ga halen neem ik hem ook meteen even mee naar de da.quote:
Nog even afwachten dus...quote:Op donderdag 3 september 2020 08:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zijn snuit lijkt weer wat normale proporties te hebben. Maar er zit nog wel degelijk een gezwel tussen zijn wang en kaak. Vandaag of morgen belt de da en even kijken wat die er van zegt. Hij moet sowieso nog meer ab hebben denk ik. En als ik dat ga halen neem ik hem ook meteen even mee naar de da.
Ja hij lijkt er zelf gelukkig weinig last van te hebben. Alleen als ik er aan voel dan begint hij heel hard te kwispelen. Bij hem een teken dat iets pijn doet. Maar hij loopt nog steeds idioot te doen met tennisballen dus wat dat betreft. Hij is de laatste tijd juist heel vrolijk.quote:
* DancingPhoebe kwijltquote:Op donderdag 3 september 2020 09:24 schreef sigme het volgende:
Blergh. Ik moet zo een "sessie" in waar ik helemaal geen zin an heb. Teamvergadering om te mopperen op onze productowner. Nou ja.
Maar wel zojuist paradijselijk ontbeten. Even de tuin in gelopen (miezer negeren voor het paradijsgevoel). Vijgen, aardbeien en appels geplukt, en dat was dan (aangevuld met pitten, noten, zaden en kwark) het ontbijt.
[ afbeelding ]
Met zoveel vrolijke vitamines in de buik moet ik toch opgewassen zijn tegen deprimerende sessies.
Ohh lekker en vijgen 😍quote:Op donderdag 3 september 2020 09:24 schreef sigme het volgende:
Blergh. Ik moet zo een "sessie" in waar ik helemaal geen zin an heb. Teamvergadering om te mopperen op onze productowner. Nou ja.
Maar wel zojuist paradijselijk ontbeten. Even de tuin in gelopen (miezer negeren voor het paradijsgevoel). Vijgen, aardbeien en appels geplukt, en dat was dan (aangevuld met pitten, noten, zaden en kwark) het ontbijt.
[ afbeelding ]
Met zoveel vrolijke vitamines in de buik moet ik toch opgewassen zijn tegen deprimerende sessies.
Snif. Was het maar zo'n feest. Drie weken lang verdoemd tot de Albert Heijn.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat ga je eten? Heeft je Lidl geen tent tijdens de verbouwing?
Oooh, dat ziet er smakelijk uit! Had eergister ook verse vijgen, voelt toch instant alsof je ergens bent waar het warmer is. Sterkte met je sessie, zet 'm op!quote:Op donderdag 3 september 2020 09:24 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Is het wat geworden met haar date?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:01 schreef Blues het volgende:
Zo leuk om mijn collega bij firstdates te zien
Fijn zo AnneX, hoop op nog veel mooie dagen inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2020 21:24 schreef AnneX het volgende:
To morgen!
Waar is de zon? Ik mis emquote:Op woensdag 2 september 2020 21:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja echt vroeg donker al he!
Voor mijn gevoel zijn we van een hittegolf rechtstreeks in de herfst beland.
Altijd etenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn dag was fijnStrand, eten, strand, eten, naar huis, eten.
EtenLieve mensen
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2020 08:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Klopt ik ben verbrand na een hele dag buitennu staat het weer te regenen.
quote:Op donderdag 3 september 2020 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook verbrandDagje strand en het leek niet heel heet. Geen zonnebrand opgedaan, terwijl ik daar normaal al snel mee ga smeren. Zit ik bij de zee, in een bries, doe ik geen zonnebrandcreme op
huh waren jullie nog niet beetje gekleurd dan deze zomer? maf dat je nog kunt verbranden, in 21 gradenquote:Op donderdag 3 september 2020 08:31 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik ben gisteren ook een beetje verkleurd inderdaad.
Vandaag lijkt het wel een grijze dag te worden.
Hij was op het eerste gezicht niet haar 'type'. Kleiner, smaller. Maar het klikte goed en ze hebben elkaar al regelmatig gezien. Het is wel meer een 'reismaatje' dan romantisch. Er staat voor dec een reis naar Egypte gepland.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Is het wat geworden met haar date?
Zag een filmpje over een lelijke dikke man die tegen een vrouw zei dat hij op slanke vrouwen valt en dat zij dat niet was.
Ik ben altijd wit of iets minder wit. Maar echt kleur kan je het niet noemenquote:Op donderdag 3 september 2020 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
[..]
huh waren jullie nog niet beetje gekleurd dan deze zomer? maf dat je nog kunt verbranden, in 21 graden
Makkelijk, ik kan knalrood worden van een klein beetje zonquote:Op donderdag 3 september 2020 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
[..]
huh waren jullie nog niet beetje gekleurd dan deze zomer? maf dat je nog kunt verbranden, in 21 graden
Dat is wel heel leuk dat er sowieso goed contact is overgehouden. Goed gematcht dan.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Hij was op het eerste gezicht niet haar 'type'. Kleiner, smaller. Maar het klikte goed en ze hebben elkaar al regelmatig gezien. Het is wel meer een 'reismaatje' dan romantisch. Er staat voor dec een reis naar Egypte gepland.
quote:Op donderdag 3 september 2020 12:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben altijd wit of iets minder wit. Maar echt kleur kan je het niet noemen
Ah ja dun huidje is inderdaad snel verbranden.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Makkelijk, ik kan knalrood worden van een klein beetje zon
Behoorlijk gekleurd hoor maar ik heb echt van vroeg tot laat in de zon gestaan gisteren. Was niet heel erg verbrand maar toch wel beetje op mijn neus en wangen.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze zomer nog geen 1 keer liggen/zitten zonnebaden.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze zitten vol?quote:
Heu? Maar ze waren niet dicht?quote:
Nee, dat besloten ze NU te doen.quote:
Ja dat is wel een beeeetje weird..quote:Op donderdag 3 september 2020 13:27 schreef Lonaa het volgende:
Blijkbaar mankeert de man des huizes iets en krijgt ie daar zorg voor en risico en bla bla.
Nou prima. Maar ik vind het een beetje gek dat je je dat nu, ineens, realiseert ofzo. Ik bedoel, het is niet gisteren op komen zetten ofzo.
Voor niet duizend geld waarbij de hond mee mag die nog kunnen in dat weekend op 20/30 minuten rijden van Den Bosch valt dat vies tegen.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:31 schreef Blues het volgende:
En je kan prima voorzorg regelen.
K*t Lonaa.
Maar er zijn méér B&B's in NL
Zoenen Zoenen Zoenenquote:Op donderdag 3 september 2020 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Hoezo Covid, net uitgenodigd voor een familie bbq met 25 man
O dat gaat ook zeker wel gebeuren....quote:Op donderdag 3 september 2020 13:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Zoenen Zoenen Zoenen
(grappertje)
Maandag naar huis. Uiteraard is het heerlijk. Heb motorscooter en daarmee tuffen we het hele eiland over. Relaxed. Elke dag in zee zwemmen is nooit een straf.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog? En waarom specifiek niet voor herhaling vatbaar? Wel zalig weer hoop ik?
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Hij was op het eerste gezicht niet haar 'type'. Kleiner, smaller. Maar het klikte goed en ze hebben elkaar al regelmatig gezien. Het is wel meer een 'reismaatje' dan romantisch. Er staat voor dec een reis naar Egypte gepland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk aan spoilerhaakje sluiten, AnneX![]()
Dat is geen strafquote:Op donderdag 3 september 2020 14:36 schreef AnneX het volgende:
[..]toch wel een beetje. Stoer van beiden, omdat op tv te doen!
Vanmorgen ontbeten met Dutch Baby, eigenlijk een lichte vorm van appeltaart óf een portugees taartje met appel.
Vrij naar https://www.abc.net.au/li(...)ramel-apple/12527122
[spoiler] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je hebt nog een adres waar Dora welkom is, 30/45 min van Den Bosch.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor niet duizend geld waarbij de hond mee mag die nog kunnen in dat weekend op 20/30 minuten rijden van Den Bosch valt dat vies tegen.
Maar goed, ik zit ook niet heel lekker in mn vel en alles loopt poep. Dit had niet gehoeven.
Ik ga even ventileren.
Owow..de zwarte tulpen! die hier in de tuin zijn na jaren verpieterd.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is geen straf![]()
Ik heb net voor 139 euro boodschappen gedaan bij Lidl. We kunnen er weer even tegenaan. Er zat wel voor 25 euro bloembollen bij. Onder meer zwarte tulpen en witte alliums (allii?)
Ach, hoor t te veel dit. Goed dat jullie niet gaan.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Hoezo Covid, net uitgenodigd voor een familie bbq met 25 man
Misschien heeft die man laatst nog een extra risico gehoord. M'n vader hoorde deze week dat iets in zijn hart niet goed gaat dus is nu ook dubbel risico en beseft dat hij nu meer moet opletten dan anders.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor niet duizend geld waarbij de hond mee mag die nog kunnen in dat weekend op 20/30 minuten rijden van Den Bosch valt dat vies tegen.
Maar goed, ik zit ook niet heel lekker in mn vel en alles loopt poep. Dit had niet gehoeven.
Ik ga even ventileren.
Alles in huis voor het etentje met zoonlief en zijn vriendin.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:32 schreef Blues het volgende:
Straks een shitload aan boodschappen doen voor t/m etentje zaterdag.
Goed resultaat! Dan doe ik een dansje meequote:Op donderdag 3 september 2020 15:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles in huis voor het etentje met zoonlief en zijn vriendin.![]()
Bij de 'suikerzuster' geweest. Mijn diabetes is bijna helemaal verdwenen.
Overige waardes ook allemaal stukken beter.
Wat een geweldig nieuwsquote:Op donderdag 3 september 2020 15:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles in huis voor het etentje met zoonlief en zijn vriendin.![]()
Bij de 'suikerzuster' geweest. Mijn diabetes is bijna helemaal verdwenen.
Overige waardes ook allemaal stukken beter.
Wat een halfjaar vrijwel geen alcohol en 3x per week sporten al niet kan doen voor een oude man.quote:
Je bent veel maar echt nog geen oude man, een oudere dat wel. En zo fijn dat je resultaat zietquote:Op donderdag 3 september 2020 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een halfjaar vrijwel geen alcohol en 3x per week sporten al niet kan doen voor een oude man.
Wanneer ben je wel een oude man, dan?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Je bent veel maar echt nog geen oude man, een oudere dat wel. En zo fijn dat je resultaat ziet
Fijn zeg. Ben blij voor je.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een halfjaar vrijwel geen alcohol en 3x per week sporten al niet kan doen voor een oude man.
Heeft het Stedelijk momenteel nog een speciale tentoonstelling?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:55 schreef borisz het volgende:
Middag
Inmiddels weer thuis na een dagje Amsterdam. De Amsterdamse Biertentoonstelling is zeer de moeite waard. Over vroeger, maar ook over nu en dat de biercultuur die we nu kennen in NL in 1985 begonnen is.
Geluncht bij Van Dobben en daarna naar het Stedelijk om de tentoonstellingen door te gaan.
Toch minimaal 10 jaar ouder dan @golfer isquote:Op donderdag 3 september 2020 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer ben je wel een oude man, dan?Ik denk dat dat gewoon een verandering van je eigen perspectief is.
Gaat beter dan verwacht. De voet is nog dik, maar het enorme ei op m’n enkel is geslonken tot een kippe-ei. Rustig aan lopen in huis gaat goed, ben nu bezig de kleine kamer op te ruimen, maar moet meer gaan zitten dan ik zou willenquote:Op donderdag 3 september 2020 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fijn zeg. Ben blij voor je.
@:Kaatje1, hoe is het met je knie eigenlijk?
Ik geloof dat dat ook aan jouw perspectief ligtquote:Op donderdag 3 september 2020 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toch minimaal 10 jaar ouder dan @:Golfer is
Oh ja, toen ik 30 was vond ik een 65 jarige ook zwaar antiekquote:Op donderdag 3 september 2020 16:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat ook aan jouw perspectief ligt
Het is een glijdende schaalquote:Op donderdag 3 september 2020 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, toen ik 30 was vond ik een 65 jarige ook zwaar antiek
125 jaar wonen in het Stedelijk. Van Thonet tot Dutch Design.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft het Stedelijk momenteel nog een speciale tentoonstelling?
En daarvoor al iemand van 50.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, toen ik 30 was vond ik een 65 jarige ook zwaar antiek
Ik draag de mijne "duck-style"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Vast wel toch?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:15 schreef Uhmmpie het volgende:
Zouden die mondkapjes ooit nog uit het ov-beeld verdwijnen?
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik draag de mijne "duck-style"Daarom gebruik ik zelf maar gewoon een herbruikbare van stof. Dochterlief vindt papier fijner.. ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me zo voorstellen dat ze wel redelijk blijvend zijn.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vast wel toch?
Misschien dat mensen het wel eerder gaan gebruiken als ze ziek zijn.
Zou niet een slecht iets zijn.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat ze wel redelijk blijvend zijn.
Niet standaard voor iedereen... maar wel dat meer mensen het vrijwillig dragen als ze met het ov gaan.
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik draag de mijne "duck-style"MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 2 wasbare gekocht. 1 voor mij, 1 voor F.Sterkheidsbaas van alles.
Vervelend zeg. Gelukkig is er niets echt kapot.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gaat beter dan verwacht. De voet is nog dik, maar het enorme ei op m’n enkel is geslonken tot een kippe-ei. Rustig aan lopen in huis gaat goed, ben nu bezig de kleine kamer op te ruimen, maar moet meer gaan zitten dan ik zou willen
Welk bevolkingsonderzoek? Borst? Baarmoeder? Darmen?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:10 schreef AnneX het volgende:
En nog een oudere: bevolkingsonderzoek pooh...geen reden voor vervolgonderzoek.![]()
Nee dat denk ik ook niet.quote:
Ik woon in zo’n gebied waar ze getest hebben om mondkapjes te verplichten in winkelgebied. Daar was het noemenswaardig minder druk in die periode.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net in de supermarkt een mondkapje op gehad. Ik vind het niet zo'n probleem. Natuurlijk kwamen er dit keer geen mensen in mijn personal space dus was het eigenlijk niet nodig. Misschien werkt het wel afschrikwekkend
Pooh...dus darmonderzoek.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Welk bevolkingsonderzoek? Borst? Baarmoeder? Darmen?
Ik was gewoon weer lomp zoals normaal. Dus mijn oorbellen en haar zaten half er door, een groot zooitjequote:Op donderdag 3 september 2020 16:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet.
Sterker nog.. zie het mezelf ook nog wel doen.
En wat @:myraela zegt... het valt me niet tegen eigenlijk.
Je moet hem alleen niet op/af/op/af doen.. want de eerste 5 minuten.. moet je echt even acclimatiseren.
(Al kan dat ook liggen aan dat ik op het moment sowieso continu een beetje benauwd ben... ook zonder mondkapje)
Trompetquote:Op woensdag 2 september 2020 22:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is ook niks hé.
Mn.X is ook gevraagd of hij weer komt toeteren, op afstand.
Hij vindt het maar niks. Sowieso gaan en dan op die manier samen muziek maken.
Welk instrument speel jij? En kunnen jullie niet in een sporthal? ( gemeentelijke tarieven🤪)
Een Nancy Pelosi bandje! Alhoewel ik het nog niet in heur haar heb gezien.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:11 schreef sigme het volgende:
Ik kocht gister een ding dat bruikbaar is als haarband, colletje en mandkapje![]()
Oftewel een ronde lap stof. Marketing is alles.
Dat is jammer van de bedragen.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Trompet
En de enige beschikbare sporthal hier, vraagt zulke bedragen dat het gewoon niet op te brengen is. Zeker in een periode zonder betaalde optredens
Nog maar even eh, uitzingen maar
Ik vind het ook prima.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:22 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het terwijl ik in het OV stil zit ook niet vervelend. Zou het niet erg vinden als dat een beetje normaal blijft.
Ik doe niks meer behalve borscht.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 17:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
UrghIk heb een plaag van ondefinieerbare beestjes
De vliegjes hebben de structuur van zilvervisjes, poederig papier ofzo en de larfjes zijn geel
We hadden er in het oude huis al last van, maar daar was sowieso meer ongedierte. Nu hebben we ze dus gewoon meeverhuisd
Geen idee wat het is en wat ik er mee moet. Net tientallen euroos aan kruiden weg kunnen gooien omdat ik het gewoon niet vertrouw. De man is nogal laks en laat alles lekker met een open dekseltje staan en ik zag zo'n critter me aanstaren uit een flesje kaneel.
Had ik algezegd?
In Flora en Fauna weten ze dit soort dingen meestal wel.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Ik probeer nu een determinatie website, dan moet je eerst invoeren "Lijkt op"... Een van de opties is "kriebeldier"
![]()
Klinkt alvast wetenschappelijk
Ja goed nieuws, ik weet van sommige glazen potten met schroefdeksel dat ze daar dus in kunnen komenquote:Op donderdag 3 september 2020 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In Flora en Fauna weten ze dit soort dingen meestal wel.
Verder: iewl.
Ik bewaar steeds meer in glas. De muizen zitten nog niet in de kasten maar ik ben ze liever voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 3 september 2020 17:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja goed nieuws, ik weet van sommige glazen potten met schroefdeksel dat ze daar dus in kunnen komen
Ik gok nu op meelmotIgnoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Lekker!quote:Nog een advies: ga niet kijken of er misschien een onaangetast pakje bij is want dat ene pakje van de oude voorraad kan de nieuwe aanwas volledig opnieuw verpesten.
Ga dus rigoureus aan de slag !!!
Goed idee👍🏼quote:Op donderdag 3 september 2020 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga denk ik gewoon al het eten weggooien en twee maanden alleen buiten de deur eten....
Ja zo even met de man overleggen hoe dit aan te pakken, maar ik denk wel dat alles echt weg moet, we de keuken moeten soppen en die vallen moeten plaatsenquote:Op donderdag 3 september 2020 18:20 schreef sigme het volgende:
Meelmotten zijn vervelend![]()
Alle droge voorraden weggooien, nieuwe niet langer dan 1 maand laten staan. Wel/niet aanbreken maar weinig uit voor deze beesten, net zomin als goede voorraadbussen. Ze komen overal in, en maken van die kleine klontjes voorraad. Meel, komijn, vermicelli, kruiden, alles wat vrij klein en heel droog is.
Dierenzoeker.nlquote:Op donderdag 3 september 2020 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Ik probeer nu een determinatie website, dan moet je eerst invoeren "Lijkt op"... Een van de opties is "kriebeldier"
![]()
Klinkt alvast wetenschappelijk
Nou ja, alles weggooien hoeft niet per se, bij mijn weten hou je er niks aan over als je her en der een meelmotwurm of meelmotpoephoopje inslikt.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja zo even met de man overleggen hoe dit aan te pakken, maar ik denk wel dat alles echt weg moet, we de keuken moeten soppen en die vallen moeten plaatsen
Er niet ziek van worden zou mij niet overtuigen om het niet weg te gooien hoor. Gewoon ranzig.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:23 schreef sigme het volgende:
Nou ja, alles weggooien hoeft niet per se, bij mijn weten hou je er niks aan over als je her en der een meelmotwurm of meelmotpoephoopje inslikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |