abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194839589

Joe.
Let me see you stripped down to the bone
pi_194839596
Joe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194839600
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:05 schreef Lonaa het volgende:
Joe.
Yo, zie het andere topic. :') Ik kan het topicreportknopje niet vinden :o
pi_194839608
Ik hoop dat het vandaag afkomt, mini. We zouden het eigenlijk dit weekend al doen, maar toen bleken we nog wat meer gereedschap nodig te hebben. Dus dat moesten we even bestellen. Hopelijk nu alles in huis. Het is maar een klein gangetje.
pi_194839610
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Yo, zie het andere topic. :') Ik kan het topicreportknopje niet vinden :o
Wat wat. Ik snap het niet :o

De 'Dit is niet Dieet' was een constatering aan mezelf, geen tik op de vingers. Of bedoelde je dat niet?
pi_194839613
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat wat. Ik snap het niet :o

De 'Dit is niet Dieet' was een constatering aan mezelf, geen tik op de vingers. Of bedoelde je dat niet?
CUL / Kikkers en muizen, verse

:'(
pi_194839619
Ik wil best een tik op mijn vingers van je, hoor @Lonaa
Maar da's wat anders. :s)
pi_194839620
quote:
Oh. I will fix that.
pi_194839622
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh. I will fix that.
Dank! O+
pi_194839627
Stormen hebben namen om 'het bewustzjin van stormen te vergroten', aldus de weerman van RTL4.

Ik vind m mooi. :D
pi_194839636
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:12 schreef Lonaa het volgende:
Stormen hebben namen om 'het bewustzjin van stormen te vergroten', aldus de weerman van RTL4.

Ik vind m mooi. :D
Ja, over stormen was in dit kader wellicht toch beter geweest, nu is het net alsof stormen op het punt staan gereedschap te gebruiken, taal te ontwikkelen en op termijn een beschaving op te bouwen. O+ Of bedoelde je dat niet?
pi_194839642
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, over stormen was in dit kader wellicht toch beter geweest, nu is het net alsof stormen op het punt staan gereedschap te gebruiken, taal te ontwikkelen en op termijn een beschaving op te bouwen. O+ Of bedoelde je dat niet?
Dat is precies wat ik bedoelde ja. :D
pi_194839667
Ik zag het ook helemaal voor me. :D O+

Anyway, even Dora uitlaten en dan Sjakie eten geven en aaien O+
pi_194839712
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Mooi O+

Ik hoorde laatste een TV-dominee deze onvergetelijke zin uitspreken: "Ik geloof dat God dat letterlijk gezegd heeft, bij wijze van spreken.".
Spoilers!
pi_194839719
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik hoorde laatste een TV-dominee deze onvergetelijke zin uitspreken: "Ik geloof dat God dat letterlijk gezegd heeft, bij wijze van spreken.".
Heh! Kijken jullie dat nog steeds, ja? O+
pi_194839761
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh! Kijken jullie dat nog steeds, ja? O+
Bij vlagen. Ze zeggen zulke grappige dingen O+

We hopen altijd dat ene Knevel (niet die) op TV het Woord komt doen. Hij playbackt dan ook BZN achtige Jezusliedjes (inclusief videoclip) en houdt conventies met Jezusballet. Hij heeft een sidekick die steeds amEn zegt terwijl Knevel praat. En zijn mailadres danst af en toe door het beeld: a.knevel@planet.nl. Vinden we mooi :@
Spoilers!
pi_194839785
Ik heb dus een zeer nabij stuk schoonfamilie dat naar dat soort conventies gaat he? :D
pi_194839799
Goed. Op zoek naar lamsgehakt. Want https://iamafoodblog.com/moroccan-lamb-meatballs-in-tomato-sauce/ vanavond! :9 Altijd fijn om boodschappen al gedaan te hebben voordat de heren* wakker worden.
:W

*Sinds deze week weer twee ochtenden peuterschool en nog een ochtend zwemles. Ik vind er niks aan. ;(
pi_194839806
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:33 schreef minilot het volgende:
Ik heb dus een zeer nabij stuk schoonfamilie dat naar dat soort conventies gaat he? :D
Ik weet het. Jezuscon, olé *O*
Spoilers!
pi_194839846
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 23:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Haken is heel leuk en ontspannend om te doen, maar die projecten van @:Sarabi zijn wel even wat anders dan een gemiddeld lapje
En toch valt dat vaak wel mee. Het is dat het zo groot is, maar als je het per toer bekijkt is het echt niet zo indrukwekkend :D
pi_194839855
Als AH op tijd komt eten we vanavond mosselen (in eigen bier natuurlijk) *O* Zin in
pi_194840009
Ik zag gave tegeltjes O+
En stormen die door sommigen hier blijkbaar geen ontwikkeling gegund wordt :(

Iemand nog tips voor een bang mamma die haar pillen niet eet? Ook niet helemaal gemalen in een gigantische hoeveelheid overheerlijk voer? Ik ben niet bang voor dwangvoeren, maar mamma in een vervoersbox frotten liet haar al letterlijk blazend en spugend tegen de muren op vliegen. Dus dat als dagelijks ritueel gaat geen succes worden. Terwijl er wel een lieve poes in zit. Ik heb al eens kopjes van haar gehad O+
Maar de laatste twee weken is ze duidelijk niet in haar hum.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194840051
Mogge allen,

Nachtje heerlijk geslapen, wat doet dat een mens goed!

@Cat-astrophe, zou dit de truc kunnen zijn?
Elin eet de pillen vaak gewoon uit de hand, Nika krijgt niet eens pillen want grote paniek, maar zwaardere spuiten met medicatie. AL denk ik wanneer ik het met dit spul meng het wel zal lukken
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 2 september 2020 @ 09:00:48 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_194840078
Nieuwe buren!
Vorige zijn vrijdag vertrokken. Nieuwe zijn zaterdag direct begonnen met wat nodig is. Tot nu toe weinig verbouwgeluiden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194840086
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allen,

Nachtje heerlijk geslapen, wat doet dat een mens goed!

@:Cat-astrophe, zou dit de truc kunnen zijn? [ afbeelding ]
Elin eet de pillen vaak gewoon uit de hand, Nika krijgt niet eens pillen want grote paniek, maar zwaardere spuiten met medicatie. AL denk ik wanneer ik het met dit spul meng het wel zal lukken
Nachten slapen *O*

Ja, die liquid pill zou een optie kunnen zijn. Maar eens even kijken.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194840094
@minilot dat is een stevig streven.. 40kg
dan beter de muizen even laten liggen voor een tijdje.

@Myraela gaaf die tegeltjes
ik word steeds blij van wat jij doet in je huis :)
pi_194840105
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nachten slapen *O*

Ja, die liquid pill zou een optie kunnen zijn. Maar eens even kijken.
Dit is geen pil of zo, maar iets lekkers in een tube waar de meeste katten een moord voor doen, ze likken het uit de tube. Maar je kan het ook op een schoteltje doen natuurlijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_194840115
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dit is geen pil of zo, maar iets lekkers in een tube waar de meeste katten een moord voor doen, ze likken het uit de tube. Maar je kan het ook op een schoteltje doen natuurlijk
Ja, ik ken het :Y
Zal sowieso op een schoteltje moeten, maar er is veeeeel pil die erin moet :')
pi_194840136
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag gave tegeltjes O+

Iemand nog tips voor een bang mamma die haar pillen niet eet? Ook niet helemaal gemalen in een gigantische hoeveelheid overheerlijk voer? Ik ben niet bang voor dwangvoeren, maar mamma in een vervoersbox frotten liet haar al letterlijk blazend en spugend tegen de muren op vliegen. Dus dat als dagelijks ritueel gaat geen succes worden. Terwijl er wel een lieve poes in zit. Ik heb al eens kopjes van haar gehad O+
hmm ik had zo'n kater.. maar gek genoeg was ie voor pillen in blanke vla wel te porren.

snap wel dat je dr niet wil dwingen nu.. je wil ook nog vriendjes worden tenslotte.
lastig.. dat spul van kaatje ook weleens gezien bij een vriendin
haar kat vond dat heel lekker.. zelfs met medicijnen er in.
pi_194840529
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag gave tegeltjes O+

Easy pill al geprobeerd? Daar worden mijn katten echt wild van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')