Yo, zie het andere topic.quote:
Wat wat. Ik snap het nietquote:Op woensdag 2 september 2020 08:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Yo, zie het andere topic.Ik kan het topicreportknopje niet vinden
CUL / Kikkers en muizen, versequote:Op woensdag 2 september 2020 08:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat wat. Ik snap het niet![]()
De 'Dit is niet Dieet' was een constatering aan mezelf, geen tik op de vingers. Of bedoelde je dat niet?
Ja, over stormen was in dit kader wellicht toch beter geweest, nu is het net alsof stormen op het punt staan gereedschap te gebruiken, taal te ontwikkelen en op termijn een beschaving op te bouwen.quote:Op woensdag 2 september 2020 08:12 schreef Lonaa het volgende:
Stormen hebben namen om 'het bewustzjin van stormen te vergroten', aldus de weerman van RTL4.
Ik vind m mooi.
Dat is precies wat ik bedoelde ja.quote:Op woensdag 2 september 2020 08:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, over stormen was in dit kader wellicht toch beter geweest, nu is het net alsof stormen op het punt staan gereedschap te gebruiken, taal te ontwikkelen en op termijn een beschaving op te bouwen.Of bedoelde je dat niet?
Mooiquote:Op woensdag 2 september 2020 08:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, over stormen was in dit kader wellicht toch beter geweest, nu is het net alsof stormen op het punt staan gereedschap te gebruiken, taal te ontwikkelen en op termijn een beschaving op te bouwen.Of bedoelde je dat niet?
Heh! Kijken jullie dat nog steeds, ja?quote:Op woensdag 2 september 2020 08:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoorde laatste een TV-dominee deze onvergetelijke zin uitspreken: "Ik geloof dat God dat letterlijk gezegd heeft, bij wijze van spreken.".
Bij vlagen. Ze zeggen zulke grappige dingenquote:Op woensdag 2 september 2020 08:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh! Kijken jullie dat nog steeds, ja?
Ik weet het. Jezuscon, oléquote:Op woensdag 2 september 2020 08:33 schreef minilot het volgende:
Ik heb dus een zeer nabij stuk schoonfamilie dat naar dat soort conventies gaat he?
En toch valt dat vaak wel mee. Het is dat het zo groot is, maar als je het per toer bekijkt is het echt niet zo indrukwekkendquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Haken is heel leuk en ontspannend om te doen, maar die projecten van @:Sarabi zijn wel even wat anders dan een gemiddeld lapje
Nachten slapenquote:Op woensdag 2 september 2020 08:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allen,
Nachtje heerlijk geslapen, wat doet dat een mens goed!
@:Cat-astrophe, zou dit de truc kunnen zijn? [ afbeelding ]
Elin eet de pillen vaak gewoon uit de hand, Nika krijgt niet eens pillen want grote paniek, maar zwaardere spuiten met medicatie. AL denk ik wanneer ik het met dit spul meng het wel zal lukken
Dit is geen pil of zo, maar iets lekkers in een tube waar de meeste katten een moord voor doen, ze likken het uit de tube. Maar je kan het ook op een schoteltje doen natuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2020 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nachten slapen![]()
Ja, die liquid pill zou een optie kunnen zijn. Maar eens even kijken.
Ja, ik ken hetquote:Op woensdag 2 september 2020 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit is geen pil of zo, maar iets lekkers in een tube waar de meeste katten een moord voor doen, ze likken het uit de tube. Maar je kan het ook op een schoteltje doen natuurlijk
hmm ik had zo'n kater.. maar gek genoeg was ie voor pillen in blanke vla wel te porren.quote:Op woensdag 2 september 2020 08:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag gave tegeltjes![]()
En stormen die door sommigen hier blijkbaar geen ontwikkeling gegund wordt
Iemand nog tips voor een bang mamma die haar pillen niet eet? Ook niet helemaal gemalen in een gigantische hoeveelheid overheerlijk voer? Ik ben niet bang voor dwangvoeren, maar mamma in een vervoersbox frotten liet haar al letterlijk blazend en spugend tegen de muren op vliegen. Dus dat als dagelijks ritueel gaat geen succes worden. Terwijl er wel een lieve poes in zit. Ik heb al eens kopjes van haar gehad
Maar de laatste twee weken is ze duidelijk niet in haar hum.
Easy pill al geprobeerd? Daar worden mijn katten echt wild van.quote:Op woensdag 2 september 2020 08:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag gave tegeltjes![]()
En stormen die door sommigen hier blijkbaar geen ontwikkeling gegund wordt
Iemand nog tips voor een bang mamma die haar pillen niet eet? Ook niet helemaal gemalen in een gigantische hoeveelheid overheerlijk voer? Ik ben niet bang voor dwangvoeren, maar mamma in een vervoersbox frotten liet haar al letterlijk blazend en spugend tegen de muren op vliegen. Dus dat als dagelijks ritueel gaat geen succes worden. Terwijl er wel een lieve poes in zit. Ik heb al eens kopjes van haar gehad
Maar de laatste twee weken is ze duidelijk niet in haar hum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |