Zeeman en parfum in één zinquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Mensen bieden op marktplaats die Zeeman parfum aan voor 40 euro.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar slapen,al ik voel me een stuk minder somber/doodswenserig als een paar uur terug..
oh bosjequote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar slapen,al ik voel me een stuk minder somber/doodswenserig als een paar uur terug..
Oh jeetje, ik wist niet dat dit gaande wasquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Slaap lekker Bos, hopelijk morgen een betere dag.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar een poging wagenquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
quote:
Dat suicidale heb ik eigenlijk altijd wel. Alleen was het vandaag wel even heftiger als anders...quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jeetje, ik wist niet dat dit gaande was. Gelukkig voel je je inmiddels wat beter. Ik hoop dat een goede nachtrust helpt
.
oh wat naar. Morgen hopelijk beterquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Dat suicidale heb ik eigenlijk altijd wel. Alleen was het vandaag wel even heftiger als anders...
Ik hoop dat je morgen wat lekkerder in je vel zit, Bosjequote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind mijn werk leuk.quote:
Daar ben ik al 2 jaar mee bezigquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien met z'n allen even een maand of 2 op dieet hier
Ik maak wel een onderscheid tussen neigingen tot en denken aan..quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat naar. Morgen hopelijk beter
Joh hoe kun je dan nog naar mooie concerten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik maak wel een onderscheid tussen neigingen tot en denken aan..
Bij mij is het tweede van toepassing, het eerste niet
ja maar is ook vervelend.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik maak wel een onderscheid tussen neigingen tot en denken aan..
Bij mij is het tweede van toepassing, het eerste niet
Dat zekerquote:
Ik vond mijn werk ook leuk, alleen tijden veranderen.quote:
Oh, ik vind m'n werk leuk, maar ik kan mezelf echt prima vermaken/zingeving hebben als ik vrij ben hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ik ben wel echt zo iemand die werk nodig heeft om weekend leuk te vinden. Als ik meer dan vier dagen achter elkaar vrij ben voel ik me nutteloos en word ik heel treurig
.
Reisjes uitgezonderd.
Pehehehe.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoek dus zoiets, hoor deze adverteerder dan.
“Ik zoek iets groters.”![]()
https://link.marktplaats.(...)&utm_content=app_ios
Klopt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ik ben wel echt zo iemand die werk nodig heeft om weekend leuk te vinden. Als ik meer dan vier dagen achter elkaar vrij ben voel ik me nutteloos en word ik heel treurig
.
Reisjes uitgezonderd.
Oh no, wat is er gebeurd?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond mijn werk ook leuk, alleen tijden veranderen.
Heerlijke auto's om mee te cruisenquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoek dus zoiets, hoor deze adverteerder dan.
“Ik zoek iets groters.”![]()
https://link.marktplaats.(...)&utm_content=app_ios
die swipe ik naar links; work hard play hardquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
No money no funny.
Work hard play hard.
En zulks.
Standaard een dag extra weekend zou me wel goed uitkomen, eerlijk gezegd. Kom niet aan m'n hobby's toe.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
No money no funny.
Work hard play hard.
En zulks.
Het is inderdaad een lullige opmerking maar die zijn productiever dan jou.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die swipe ik naar links; work hard play hard
ach het is nou niet dat ik met mijn werk baanbrekende dingen bereiktequote:Op maandag 31 augustus 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is inderdaad een lullige opmerking maar die zijn productiever dan jou.
Of die zitten volgend jaar met een burn out thuis, valt geen reet over te zeggen zo.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen internet en tv?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
We besloten gisteren de Rummikub die nog bij m'n ouders lag mee te nemen, zodat we in het huisje in Zweden (waar geen internet of tv is) een Rummikub drankspel kunnen doen straks. Blijkbaar beginnen we vanavond al omdat mijn vriend het spel al 15 jaar niet gespeeld heeft.
best netjes zo binnen een paar uurquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Oh damn ik lees dat er al bijna 2500 euro is opgehaald met de donatieactie. Koekoek
die edit ookquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook succesvoller in de liefde.
Ik ga niet doneren.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
best netjes zo binnen een paar uur
ik wil ook nog wel doneren.. weet alleen het bedrag even niet..
Zou je dat bespreekbaar kunnen (en willen) maken met je baas?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Standaard een dag extra weekend zou me wel goed uitkomen, eerlijk gezegd. Kom niet aan m'n hobby's toe.
Nou zo lullig bedoel ik het niet.quote:
Je plaatst hem direct onder de opmerking over werkquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou zo lullig bedoel ik het niet.
Maar stoer links swipen is makkelijk maar echt contact met mensen krijgen wel wat moeilijker ballie.
Gezien de tijd die ik hier spendeer en aan welke onzin ik verder geld uitgeef, eh.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga niet doneren.Maar koop wel een andere username binnenkort en heb laatst al een abo gekocht.
Heb jij al gedoneerd dan?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien de tijd die ik hier spendeer en aan welke onzin ik verder geld uitgeef, eh.Ik gok dat er best veel lui op Fok rondhangen met hetzelfde idee.
Ja, vind het waardeloos dat je geen invulling van je leven hebt dmv werk.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je plaatst hem direct onder de opmerking over werk
Als rechter van FOK!ville jan ik dat beamen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hoef ik van mijn advocaat niet op te antwoorden.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jep en dan moet Muck de schuldsanering in...![]()
![]()
![]()
![]()
De extreem korte samenvatting? Bedrijf werd door een ander bedrijf overgenomen weekje daarna krijg ik een ongeluk, lig maanden in het ziekenhuis en een goede 1,5 jaar revalidatie, bedrijf verhuisde van Breda naar Tilburg (meer dan verdubbeling reisafstand). In die kleine 2 jaar heb ik heel de overgang en veranderingen grotendeels gemist en bestaat mijn functie eigenlijk niet meer, corona breekt uit dus thuiswerken, na 1,5e week waren ze er klaar mee maar moest iedereen weer naar kantoor, had ik geen zin in omdat ik net ziek was geweest (mogelijk corona). Baas was er niet mee eens en gaf me 3 opties; onbetaald verlof, per direct fulltime op kantoor (ohja was toen ook nog van OV afhankelijk terwijl het geen vitaal beroep is) of contractontbinding. Ik heb voor het laatste gekozen omdat dat eigenlijk de enige optie was die ik had.quote:
Dus je bedoeld het wel lullig?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, vind het waardeloos dat je geen invulling van je leven hebt dmv werk.
Hij kent alleen maar huisje boompje beestje en kan waarschijnlijk niet heel veel verder kijken dan dat. Prima instelling, maar in 2020 wel flink achterhaald, dus ik zou zeggen probeer je er niets van aan te trekken joh (maar ik weet zelf hoe lastig dat kan zijn).quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je plaatst hem direct onder de opmerking over werk
*maakt tinderprofiel en zet als tekst 'goldigger, alleen rijke bitches voor deze boi'quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die swipe ik naar links; work hard play hard
oh doe ik ook nietquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij kent alleen maar huisje boompje beestje en kan waarschijnlijk niet heel veel verder kijken dan dat. Prima instelling, maar in 2020 wel flink achterhaald, dus ik zou zeggen probeer je er niets van aan te trekken joh (maar ik weet zelf hoe lastig dat kan zijn).
Oh, zo bedoel ik 'm niet eens.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou je dat bespreekbaar kunnen (en willen) maken met je baas?
Ik had dit gevoel ook heel erg, maar het thuiswerken heeft me echt gered. Maar ik denk dat ik dit 'later' (het is niet helemaal gespecificeerd wat later is, waarschijnlijk als er een baby is, of zo
) ook wil. Nu wil ik per se 5 dagen per week werken omdat ik wil sparen en toch niet echt iets beters te doen heb, juist zodat ik later als ik wél iets beters te doen heb wat rustiger aan kan doen
.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Je bent een schat verder.
hmm ik kan wel begrijpend lezen hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jup, maar heb een hekel aan m'n username er direct aanhangen.quote:
What the fuckquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De extreem korte samenvatting? Bedrijf werd door een ander bedrijf overgenomen weekje daarna krijg ik een ongeluk, lig maanden in het ziekenhuis en een goede 1,5 jaar revalidatie, bedrijf verhuisde van Breda naar Tilburg (meer dan verdubbeling reisafstand). In die kleine 2 jaar heb ik heel de overgang en veranderingen grotendeels gemist en bestaat mijn functie eigenlijk niet meer, corona breekt uit dus thuiswerken, na 1,5e week waren ze er klaar mee maar moest iedereen weer naar kantoor, had ik geen zin in omdat ik net ziek was geweest (mogelijk corona). Baas was er niet mee eens en gaf me 3 opties; onbetaald verlof, per direct fulltime op kantoor (ohja was toen ook nog van OV afhankelijk terwijl het geen vitaal beroep is) of contractontbinding. Ik heb voor het laatste gekozen omdat dat eigenlijk de enige optie was die ik had.
En dat was het in het kort
Waarom ben ik nou lullig?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh doe ik ook niet![]()
Maar geef dan tenminste toe dat je het lullig bedoeld
dat nuttige ookquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou lullig?
Jij bent jong en doet niks. Maar ik ben lullig?
Nou ja dan ben ik lullig.
Die dan ook iets nuttigs.
Dat is mooi klote zeg.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De extreem korte samenvatting? Bedrijf werd door een ander bedrijf overgenomen weekje daarna krijg ik een ongeluk, lig maanden in het ziekenhuis en een goede 1,5 jaar revalidatie, bedrijf verhuisde van Breda naar Tilburg (meer dan verdubbeling reisafstand). In die kleine 2 jaar heb ik heel de overgang en veranderingen grotendeels gemist en bestaat mijn functie eigenlijk niet meer, corona breekt uit dus thuiswerken, na 1,5e week waren ze er klaar mee maar moest iedereen weer naar kantoor, had ik geen zin in omdat ik net ziek was geweest (mogelijk corona). Baas was er niet mee eens en gaf me 3 opties; onbetaald verlof, per direct fulltime op kantoor (ohja was toen ook nog van OV afhankelijk terwijl het geen vitaal beroep is) of contractontbinding. Ik heb voor het laatste gekozen omdat dat eigenlijk de enige optie was die ik had.
Ja, je bent een lul.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja was dan gewoon naar je werk gegaan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt, en ook sterke twijfels of ik een ander vakgebied moet zoeken want ik ben de binding er een beetje mee kwijt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
What the fuck. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik daar op moet reageren
. Wat een nare omstandigheden allemaal zeg. Ik hoop dat je uitzicht hebt op iets beters/leukers.
Heb je ook een vakgebied waarvan je denkt "ja, dat lijkt me tof" of geen idee nog?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt, en ook sterke twijfels of ik een ander vakgebied moet zoeken want ik ben de binding er een beetje mee kwijt.
Ok Barry.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja was dan gewoon naar je werk gegaan.
Maar wel lullig voor je dat je werkgever deze harde beslissing moet maken.
Vind je dat niet een beetje zwart-wit? Misschien is Bal wel een luie uitkeringstrekkert die in de voortuin pils uit blik drinkt op een witte plastic stoel. Misschien is er op dit moment ook een wereldwijde pandemie aan de hand waardoor een baan vinden in veel sectoren nog lastiger geworden is dan het al was. En misschien investeert Bal op dit moment wel in andere dingen dan haar werkleven.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Archeologiequote:Op maandag 31 augustus 2020 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je ook een vakgebied waarvan je denkt "ja, dat lijkt me tof" of geen idee nog?
nu ben ik gewoon een luie uitkeringstrekker ja. Maar dat hele niet nuttig kan ik niet zoveel meequote:Op maandag 31 augustus 2020 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje zwart-wit? Misschien is Bal wel een luie uitkeringstrekkert die in de voortuin pils uit blik drinkt op een witte plastic stoel. Misschien is er op dit moment ook een wereldwijde pandemie aan de hand waardoor een baan vinden in veel sectoren nog lastiger geworden is dan het al was. En misschien investeert Bal op dit moment wel in andere dingen dan haar werkleven.
Jouw hele identiteit is je werk, wat heb je dan bereikt als je sterft op je 85e, vraag ik me af.
Ik hou zelf enorm van werken, maar dat betekent toch niet dat dat het enige in mijn leven is of ik mijn werkmotivatie op anderen moet forceren? Zolang iemand de rest van de samenleving niet schaadt moet diegene lekker doen waar hij/zij/hen behoefte aan heeft.
Dat ik geen fan ben van je keuzes van dit moment wil nog niet zeggen dat ik je als persoon niet waardeer.quote:
Oh ja, op z'n minst uitdagende branches.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ArcheologieMaar vroeger wilde ik graag de kant op van toerisme/horeca, is alleen ook niet echt de ideale branche nu
zie jij jezelf in de horeca?:Pquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ArcheologieMaar vroeger wilde ik graag de kant op van toerisme/horeca, is alleen ook niet echt de ideale branche nu
Lastig lastigquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt, en ook sterke twijfels of ik een ander vakgebied moet zoeken want ik ben de binding er een beetje mee kwijt.
Ja het ho gedeelte er vanquote:
had je nu ook niet gewild :pquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het ho gedeelte er vanRiep als kind al dat ik mijn eigen hotel wilde
Nah corona is voor mij meer het toetje dat de maaltijd complementeerde om het zo maar te zeggenquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lastig lastig... Corona lijkt mensen flink aan het twijfelen te zetten. Ik heb het idee dat steeds meer mensen nu ze meer thuis zitten beginnen na te denken of ze wel door willen gaan in hun vakgebied
.
Nee op dit moment kun je beter een supermarkt hebbenquote:
dus datquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee op dit moment kun je beter een supermarkt hebben
Op zich niet gek, want iedereen wordt ineens gedwongen om tijd met zichzelf door te brengen en heel veel afleiding is/was er niet. Dan ga je wel over je keuzes tot nu toe nadenken, denk ik zo.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lastig lastig... Corona lijkt mensen flink aan het twijfelen te zetten. Ik heb het idee dat steeds meer mensen nu ze meer thuis zitten beginnen na te denken of ze wel door willen gaan in hun vakgebied
.
Is dat een bitterbal met een ei er in gevrotquote:
Zit voor mij ook nog een groot verschil tussen een persoon met een uitkering en een luie uitkeringstrekker overigens hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu ben ik gewoon een luie uitkeringstrekker ja. Maar dat hele niet nuttig kan ik niet zoveel mee
Mensen raken gewoon hun intrieke motivatie kwijt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
intrinsieke*quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen raken gewoon hun intrieke motivatie kwijt.
In principe is bijna alles wat we doen vrij nutteloos maar ook wel weer nuttig omdat we gewoon bezig zijn met onze samenleving en daaraan een nuttige invulling te geven.
Al is het een boekhouder, schoonmaker, accountant, serveerster, game designer, hoofd bv Nederland, maakt niet uit. We maken elkaar nuttig door dingen voor andere mensen te doen die ons rechtvaardigen weer geld uit te geven en andere mensen iets voor ons te laten doen.
In die gedachtegang ben ik erg benieuwd naar de resultaten van een basisinkomen. Er zijn echt ZO VEEL bullshitbanen, maar tsja, je moet je toch nuttig maken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zit voor mij ook nog een groot verschil tussen een persoon met een uitkering en een luie uitkeringstrekker overigens hoor. Maar goed, misschien ben je wel lui, ik kan en ga er niet over oordelen
.
Maar ik vind die hele gedachtegang die hier genoemd wordt gewoon gek. Ik ben vorig jaar eind januari afgestudeerd en ben in september pas gaan werken, daartussen heb ik alleen maar gereisd en gefeest. Gebaseerd op die tijd ben (was?) ik misschien ook wel een of andere nutteloze parasiet van de samenleving, al heb ik niet het idee dat ik ook maar iemand iets aangedaan heb. Moeten we dan echt van 4 tot 67 continu bezig zijn met school en werken om 'nuttig' te zijn voor de wereld? Mensen moeten tussendoor eens wat leuke dingen doen.
Ik dacht dat je Muck heet, Janquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Als rechter van FOK!ville jan ik dat beamen.
[..]![]()
Ik zal op mijn werk het faillissementsregister vast open trekken
Ja ik geef niks meer om werk. Het is noodzakelijk maar vind echt dat we ons leven totaal verkeerd hebben ingerichtquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zit voor mij ook nog een groot verschil tussen een persoon met een uitkering en een luie uitkeringstrekker overigens hoor. Maar goed, misschien ben je wel lui, ik kan en ga er niet over oordelen
.
Maar ik vind die hele gedachtegang die hier genoemd wordt gewoon gek. Ik ben vorig jaar eind januari afgestudeerd en ben in september pas gaan werken, daartussen heb ik alleen maar gereisd en gefeest. Gebaseerd op die tijd ben (was?) ik misschien ook wel een of andere nutteloze parasiet van de samenleving, al heb ik niet het idee dat ik ook maar iemand iets aangedaan heb. Moeten we dan echt van 4 tot 67 continu bezig zijn met school en werken om 'nuttig' te zijn voor de wereld? Mensen moeten tussendoor eens wat leuke dingen doen.
Werken om te leven in plaats van leven om te werken, om het maar even lekker clichématig te zeggen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik geef niks meer om werk. Het is noodzakelijk maar vind echt dat we ons leven totaal verkeerd hebben ingericht
maar goed dat punt kwam toen mijn vader overleed. Daarvoor vond ik ook dat ik moest werken om nuttig te zijn :pquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Werken om te leven in plaats van leven om te werken, om het maar even lekker clichématig te zeggen.
We is iedereen behalve jij die gewoon niks meer doet?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik geef niks meer om werk. Het is noodzakelijk maar vind echt dat we ons leven totaal verkeerd hebben ingericht
quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat gele snot tussen het ei en het korstje, smegma?
Niet werken = niks doen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We is iedereen behalve jij die gewoon niks meer doet?![]()
Ga in een harem in Brunei dan of zo, ben je tenminste nog een beetje nuttigquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga in een harem in Brunei dan of zo, ben je tenminste nog een beetje nuttig
Wat doe jij eigenlijk?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:49 schreef Zilverberk het volgende:
Ik moet er niet aan denken om niet te werken. Vakantie is leuk, maar alleen omdat ik daarna weer aan het werk kan.
Ik heb overigens nog nooit een bullshitbaan gehad, dat helpt misschien ook.
Ja joh, je telt toch alleen maar mee als je werkt?quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks voor een ander.
Ademhalen en vreten.
Als je het gemaakt hebt en je doet vrijwilligerswerk bij iets in de buurt is ook helemaal prima.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, je telt toch alleen maar mee als je werkt?
Er zijn zó veel manieren om je dag in te vullen, ook met nuttige dingen voor de maatschappij, maar het telt pas als het betaald werk is, blijkbaar.
Ik weet niet wat je vrouw doet, maar stel dat ze 24/7 thuis is voor de kinderen en het huishouden, wat betekent zij dan voor de wereld volgens jou?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks voor een ander.
Ademhalen en vreten.
Tsja ik kan het niet al te serieus nemen hoor, bizar dat dit soort mensen anno 2020 nog bestaanquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, je telt toch alleen maar mee als je werkt?
Er zijn zó veel manieren om je dag in te vullen, ook met nuttige dingen voor de maatschappij, maar het telt pas als het betaald werk is, blijkbaar.
Dan zou ze een harde werker zijn om het gezin draaiende te houden.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je vrouw doet, maar stel dat ze 24/7 thuis is voor de kinderen en het huishouden, wat betekent zij dan voor de wereld volgens jou?
Klinkt alsof je werk goed bij je past.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:49 schreef Zilverberk het volgende:
Ik moet er niet aan denken om niet te werken. Vakantie is leuk, maar alleen omdat ik daarna weer aan het werk kan.
Ik heb overigens nog nooit een bullshitbaan gehad, dat helpt misschien ook.
Bij mij bij mijn ongeluk, daarvoor was ik een redelijke workaholic.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed dat punt kwam toen mijn vader overleed. Daarvoor vond ik ook dat ik moest werken om nuttig te zijn :p
ja ga je het leven toch ineens anders zien hequote:Op maandag 31 augustus 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij bij mijn ongeluk, daarvoor was ik een redelijke workaholic.
Oh, maar dan moet ik het dus wel eerst "gemaakt" hebben. Wie ben jij dat je dat voor een ander in kan vullen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je het gemaakt hebt en je doet vrijwilligerswerk bij iets in de buurt is ook helemaal prima.
Ik voel me aangesproken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks voor een ander.
Ademhalen en vreten.
Maar waar baseer je dan op dat Bal al deze dingen niet doet / helemaal niets doet / helemaal geen passie of doel heeft?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Een bezigheid, al ben je bezig met een kunstwerk en hoef je nooit meer te werken, is volgens mij het recept voor een stabiel leven. Een ritme, een doel een uitdaging.
Als het ven niet zo goed met je gaat ga je dwalen.
Zoeken, nergens zin in hebben. Niets mis mee zolang je ergens maar weer passie vind. Anders wordt het een dwalend bestaan en een eenzame dood.
Ja een ingrijpende levensgebeurtenis zet bepaalde zaken toch wel in een ander perspectief, vroeger stond werken met een straatlengte afstand op 1 qua belangrijke dingen, nu bungelt het misschien ergens onderaan de top 10.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga je het leven toch ineens anders zien he
Maar hoezo link je dit zo sterk aan het hebben van een baan?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Een bezigheid, al ben je bezig met een kunstwerk en hoef je nooit meer te werken, is volgens mij het recept voor een stabiel leven. Een ritme, een doel een uitdaging.
Als het even niet zo goed met je gaat ga je dwalen.
Zoeken, nergens zin in hebben. Niets mis mee zolang je ergens maar weer passie vind. Anders wordt het een dwalend bestaan en een eenzame dood.
Arbeit macht freiquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoezo link je dit zo sterk aan het hebben van een baan?
Ja, dat.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik zie dat iemand als kung fu master naar China vertrokken is of yogalessen geeft in Bali vraag ik me soms ook wel even af hoe ze het allemaal doen en hoe lang ze dat vol gaan houden, daar niet van. Maar dat is niet mijn zaak en ik kan verder alleen maar respect hebben dat ze zo'n stap in het diepe hebben durven nemen.
Ik hoop voor jou met je neus in de boter.quote:
Ik bedoel waar gaat het overquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou met je neus in de boter.
als je dat financieel kan is dat leuk.. ik had het geluk na studie gelijk een baan te hebben (om 2 jaar later zonder baan te zitten ivm reorganisatie)quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
Iemand is van mening dat je een baan moet hebben om nuttig te zijn voor de wereld en noemt Bal nutteloos en wij zijn benieuwd waarom iemand zo denkt.quote:
Ik denk niet dat Nijn het bedoelde als kritiek op de andere oorden opzoekende yogi's hoor, ik in ieder geval niet. Het is vooral even "gek" omdat je het niet dagelijks hoort.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
nou ja even de die yoga teachers in perspectief plaatsen. Zijn ook vaak mensen die hier niet kunnen aarden he.
Eindelijk, AmadePama it isquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga niet doneren.Maar koop wel een andere username binnenkort en heb laatst al een abo gekocht.
Ik zeg niet baan, een passie.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoezo link je dit zo sterk aan het hebben van een baan?
ja die laatste is wel raarquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nijn het bedoelde als kritiek op de andere oorden opzoekende yogi's hoor, ik in ieder geval niet. Het is vooral even "gek" omdat je het niet dagelijks hoort.
Beetje hetzelfde als een toko runnen op Spitsbergen als Nederlander.
Zijn meestal gekkies en seksverslaafden.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
nou ja even de die yoga teachers in perspectief plaatsen. Zijn ook vaak mensen die hier niet kunnen aarden he.
of die ook die hele maatschappij die we hier hebben niet zo fijn vinden
Ik had vanaf m'n derde gespaard en wist dat ik binnen een maand na starten met solliciteren een goede baan zou hebben, daarom durfde ik het wel aanquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
als je dat financieel kan is dat leuk.. ik had het geluk na studie gelijk een baan te hebben (om 2 jaar later zonder baan te zitten ivm reorganisatie)
Je had het net continu over niet nuttig zijn zonder werk, niet terugkrabbelen jij.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg niet baan, een passie.
Een baan is vaak iets dat toevallig dan ook goed je passie kan zijn toch?
Kijk maar naar hoe ze mensen terugzien. Jules deelder. Grote kunstenaar gepassioneerd dichter.
Bram stapper, goddelijke polier en voorzitter van de duivenvereniging.
Nooit.
Bram, kwam nooit buiten maar schijnt eens 48 uur gegamed te hebben.
nou ja dat niet eens maar niet de losprodosa's van onze samenlevingquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn meestal gekkies en seksverslaafden.
De zin des levens ofzo.quote:
Ja, was niet negatief bedoeld.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nijn het bedoelde als kritiek op de andere oorden opzoekende yogi's hoor, ik in ieder geval niet. Het is vooral even "gek" omdat je het niet dagelijks hoort.
Beetje hetzelfde als een toko runnen op Spitsbergen als Nederlander.
Dat is niet helemaal wat hij zegt of in ieder geval wat hij bedoelt. Volgens mij is zijn punt dat een soort van invulling hebben wel bijdraagt aan een stukje voldoening in het leven. En ik denk dat hij daar gelijk in heeft,quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iemand is van mening dat je een baan moet hebben om nuttig te zijn voor de wereld en noemt Bal nutteloos en wij zijn benieuwd waarom iemand zo denkt.
ja maar dat hoeft geen betaalde baan te zijnquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal wat hij zegt of in ieder geval wat hij bedoelt. Volgens mij is zijn punt dat een soort van invulling hebben wel bijdraagt aan een stukje voldoening in het leven. En ik denk dat hij daar gelijk in heeft,
Is nog niks; paar jaar geleden bood iemand stukjes autobank aan uit de limousine waar Kennedy in is neergeschoten, compleet met bloedvlekken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Dit wil ik wel.
https://www.nu.nl/opmerke(...)esident-lincoln.html
Maar dat is niet hoe hij begon hèquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal wat hij zegt of in ieder geval wat hij bedoelt. Volgens mij is zijn punt dat een soort van invulling hebben wel bijdraagt aan een stukje voldoening in het leven. En ik denk dat hij daar gelijk in heeft,
Natuurlijk niet. Dan had ik dat mooie mens nooit leren kennenquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je niet beter een mooie vlinder kunnen worden dan?
Nee, waar zeg ik dat?quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had het net continu over niet nuttig zijn zonder werk, niet terugkrabbelen jij.
Oh, maar dat laatste is ook niet helemaal het juiste woord. Vooral een "good for you" dat ze best ingrijpende keuze hebben gemaakt die beter bij ze lijkt te passen dan "het standaard pad".quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die laatste is wel raar![]()
maar bedoel te zeggen dat het niet allemaal zo bewonderenswaardig is, die yogamensen in het buitenland
Bwoh, wil ik.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is nog niks; paar jaar geleden bood iemand stukjes autobank aan uit de limousine waar Kennedy in is neergeschoten, compleet met bloedvlekken.
Ziek.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
AMA DE PAMA... wordt het toch?
Daar, die dan?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eens. Maar dat stukje kan voor iedereen anders zijn en een ander hoeft het daar niet mee eens te zijnquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
we zijn toch nuttig door te consumerenquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, waar zeg ik dat?
Nuttig zijn door iets voor anderen te doen ipv alleen je eigen basale behoeften, daar blijf ik bij.
Dat soort zaken dient men te begraven dan wel te verbranden... iets smaakvoller.quote:
Daar is iedereen het wel over eens denk ik.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Zonder nuttige levensinvulling kwijnen mensen wel weg, of dat nou betaald werk is of vrijwillig bipsen in een bejaardenhuis wassen is.
Ja sorry, ik ben zo'n death hag wat dat betreft.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat soort zaken dient men te begraven dan wel te verbranden... iets smaakvoller.
Yep, je moet een passie hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Zonder nuttige levensinvulling kwijnen mensen wel weg, of dat nou betaald werk is of vrijwillig bipsen in een bejaardenhuis wassen is.
Dan is het alleen nog uitvechten wat de definitie 'nuttig' isquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Ja ik heb geen hobby's of zelfdiscipline ofzo, dus als ik geen werk heb, kom ik gewoon amper m'n bed uit.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Zeker te weten, wat het ook is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yep, je moet een passie hebben
Mijn werk, mijn vrije tijd, mijn familie en vrienden, mijn lief... ik vind het leven nog steeds leukquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeket te weten, wat het ook is.
Ja dat gaat een ander geen kut aan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het alleen nog uitvechten wat de definitie 'nuttig' is
Datgene wat je nuttig laat voelen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het alleen nog uitvechten wat de definitie 'nuttig' is
Huehue hij zei kutquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat gaat een ander geen kut aan.
Ja nou dit is wat ik vanaf het begin al bedoel.😅quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar is iedereen het wel over eens denk ik.
nee.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou dit is wat ik vanaf het begin al bedoel.😅
Zo dan, big spenderquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er heeft ook iemand 200 gedoneerd.
Best m'n jong.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, nee, dat is te makkelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Datgene wat je nuttig laat voelen.
Oftewel, kan van alles zijn. Zélfs werk.
En dan zeggen ze dat vrouwen altijd een heel boekwerk nodig hebben om hun punt te maken ...quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké meneer Ratelband.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, nee, dat is te makkelijk.
Je moet volgens mij wel connecten en iets voor een ander betekenen.
Als je zegt ik vind het nuttig de rest van mijn leven om 10:00 op te staan een lunch te eten bij die ene tent, dan slapen en gamen tot 19:00 een maaltijd laten bezorgen, en joint smoken en repeat.
Dat vind ik dan geen sleutel tot succes.
Homo economicus is ook niet alles.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je zegt ik vind het nuttig de rest van mijn leven om 10:00 op te staan een lunch te eten bij die ene tent, dan slapen en gamen tot 19:00 een maaltijd laten bezorgen, en joint smoken en repeat.
Ja waarom snappen jullie werklozen het dan zo slecht?quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen altijd een heel boekwerk nodig hebben om hun punt te maken ...
Da's zeker een oude ansichtkaart uit Liempde d.d. 1889.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er heeft ook iemand 200 gedoneerd.
Daar ga je, "volgens jou". Jouw mening is geen ijzeren wet.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wees blij daarmee... Lospedrosa heeft wel meer 'vreemde' gedachtegangen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar ga je, "volgens jou". Jouw mening is geen ijzeren wet.
Gelukkig niet, then horrorquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee dat is mijn mening.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's zeker een oude ansichtkaart uit Liempde d.d. 1889.
Dat absoluut.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wees blij daarmee... Lospedrosa heeft wel meer 'vreemde' gedachtegangen.
eensquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
AAAAAAARGH, ZINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Rustaghhhquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jawel, alle ingedrienten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal je net een leuk lopende twitchstreamer zijn, mag je niet van lospedo.
Kan toch prima in de dag die je beschreef?quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, alle ingedrienten.
- nuttige vulling van je dag
- passie
- inkomen
- de 1000 en volgers zullen iets aan je hebben. Entertainment en zelfs een goede boodschap.
Als je echt leuk e goed lopend bent is dat gewoon een baan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal je net een leuk lopende twitchstreamer zijn, mag je niet van lospedo.
Nee want diegene doet niks voor een ander.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan toch prima in de dag die je beschreef?
jeetje wat sociaal ineens.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want diegene doet niks voor een ander.
ja was weer congres en digitalisering en dit en dat... morgen is ze terugquote:
Mweh, bij leuk lopend niet echt hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je echt leuk e goed lopend bent is dat gewoon een baan.
Oei oeiquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja was weer congres en digitalisering en dit en dat... morgen is ze terug
En dat weet je... hoe precies?quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want diegene doet niks voor een ander.
helemaal plat knuffelen...quote:
oversekste aap?quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik schets een eigen bedacht verhaal van een bedacht persoon.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat weet je... hoe precies?
quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee, gewoon romantiek, bij elkaar zijn...
Gadverdamme.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meh nutteloos..quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DTS mag ESDSquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:58 schreef Paul het volgende:
JONGENS OVER 3 MINUTEN HIER FEESTJE VAN FOK! BIER ALLES!!!! IVM UITREIKING BEKER!
ONZ / [ronde 32] Het dodetopicspel #7450 BraadsleeGOD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan dit in een spoiler of gewoon niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:03 schreef Paul het volgende:
De winnares !!!!!!!!
Van DTS augustus!!!!!!!!!!!!
Oftewel geen leven
IS GEWORDEN...........
JACQUELINE HASSELBAINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eens.. dat gespam ook altijd..quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan dit in een spoiler of gewoon niet.
Zuur zijnquote:Op dinsdag 1 september 2020 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan dit in een spoiler of gewoon niet.
pH-neutraal zijnquote:
Dit boeit echt niemand iets.quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:03 schreef Paul het volgende:
De winnares !!!!!!!!
Van DTS augustus!!!!!!!!!!!!
Oftewel geen leven
IS GEWORDEN...........
JACQUELINE HASSELBAINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feestjes zijn stom. Zolderkamers is waar het gebeurt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:07 schreef Paul het volgende:
Kom nou naar het feestje!!!!!!!!
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7451 Nieuwe ronde
Wat?quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Is er sprake van een heel grote zak of een heel klein hoofdje als dat allemaal maar past?Of "over" als in "overheen gewreven"?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom snap ik niets van de laatste 15 posts, meerdere keren gecheckt of ik niet per ongeluk in ONZ zat.
Dit was in reactie op de tt. De rest lijkt spam voor ONZ.quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Is er sprake van een heel grote zak of een heel klein hoofdje als dat allemaal maar past?Of "over" als in "overheen gewreven"?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom snap ik niets van de laatste 15 posts, meerdere keren gecheckt of ik niet per ongeluk in ONZ zat.
Hartelijk dank!quote:Op dinsdag 1 september 2020 05:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
En dat was de bijdrage voor deze dag en maand
Sluit wel mooi aan bij de vakantie die ik al hebquote:Op dinsdag 1 september 2020 08:35 schreef kwiwi het volgende:
Als iemand nog gratis op vakantie wil.. FHF / Gratis vakantie
En op nee.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thee rijmt niet voor niets op gay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |