Zeeman en parfum in één zinquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Mensen bieden op marktplaats die Zeeman parfum aan voor 40 euro.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar slapen,al ik voel me een stuk minder somber/doodswenserig als een paar uur terug..
oh bosjequote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar slapen,al ik voel me een stuk minder somber/doodswenserig als een paar uur terug..
Oh jeetje, ik wist niet dat dit gaande wasquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Slaap lekker Bos, hopelijk morgen een betere dag.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar een poging wagenquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
quote:
Dat suicidale heb ik eigenlijk altijd wel. Alleen was het vandaag wel even heftiger als anders...quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jeetje, ik wist niet dat dit gaande was. Gelukkig voel je je inmiddels wat beter. Ik hoop dat een goede nachtrust helpt
.
oh wat naar. Morgen hopelijk beterquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Dat suicidale heb ik eigenlijk altijd wel. Alleen was het vandaag wel even heftiger als anders...
Ik hoop dat je morgen wat lekkerder in je vel zit, Bosjequote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind mijn werk leuk.quote:
Daar ben ik al 2 jaar mee bezigquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien met z'n allen even een maand of 2 op dieet hier
Ik maak wel een onderscheid tussen neigingen tot en denken aan..quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat naar. Morgen hopelijk beter
Joh hoe kun je dan nog naar mooie concerten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik maak wel een onderscheid tussen neigingen tot en denken aan..
Bij mij is het tweede van toepassing, het eerste niet
ja maar is ook vervelend.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik maak wel een onderscheid tussen neigingen tot en denken aan..
Bij mij is het tweede van toepassing, het eerste niet
Dat zekerquote:
Ik vond mijn werk ook leuk, alleen tijden veranderen.quote:
Oh, ik vind m'n werk leuk, maar ik kan mezelf echt prima vermaken/zingeving hebben als ik vrij ben hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ik ben wel echt zo iemand die werk nodig heeft om weekend leuk te vinden. Als ik meer dan vier dagen achter elkaar vrij ben voel ik me nutteloos en word ik heel treurig
.
Reisjes uitgezonderd.
Pehehehe.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoek dus zoiets, hoor deze adverteerder dan.
“Ik zoek iets groters.”![]()
https://link.marktplaats.(...)&utm_content=app_ios
Klopt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ik ben wel echt zo iemand die werk nodig heeft om weekend leuk te vinden. Als ik meer dan vier dagen achter elkaar vrij ben voel ik me nutteloos en word ik heel treurig
.
Reisjes uitgezonderd.
Oh no, wat is er gebeurd?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond mijn werk ook leuk, alleen tijden veranderen.
Heerlijke auto's om mee te cruisenquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoek dus zoiets, hoor deze adverteerder dan.
“Ik zoek iets groters.”![]()
https://link.marktplaats.(...)&utm_content=app_ios
die swipe ik naar links; work hard play hardquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
No money no funny.
Work hard play hard.
En zulks.
Standaard een dag extra weekend zou me wel goed uitkomen, eerlijk gezegd. Kom niet aan m'n hobby's toe.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
No money no funny.
Work hard play hard.
En zulks.
Het is inderdaad een lullige opmerking maar die zijn productiever dan jou.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die swipe ik naar links; work hard play hard
ach het is nou niet dat ik met mijn werk baanbrekende dingen bereiktequote:Op maandag 31 augustus 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is inderdaad een lullige opmerking maar die zijn productiever dan jou.
Of die zitten volgend jaar met een burn out thuis, valt geen reet over te zeggen zo.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen internet en tv?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
We besloten gisteren de Rummikub die nog bij m'n ouders lag mee te nemen, zodat we in het huisje in Zweden (waar geen internet of tv is) een Rummikub drankspel kunnen doen straks. Blijkbaar beginnen we vanavond al omdat mijn vriend het spel al 15 jaar niet gespeeld heeft.
best netjes zo binnen een paar uurquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Oh damn ik lees dat er al bijna 2500 euro is opgehaald met de donatieactie. Koekoek
die edit ookquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook succesvoller in de liefde.
Ik ga niet doneren.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
best netjes zo binnen een paar uur
ik wil ook nog wel doneren.. weet alleen het bedrag even niet..
Zou je dat bespreekbaar kunnen (en willen) maken met je baas?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Standaard een dag extra weekend zou me wel goed uitkomen, eerlijk gezegd. Kom niet aan m'n hobby's toe.
Nou zo lullig bedoel ik het niet.quote:
Je plaatst hem direct onder de opmerking over werkquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou zo lullig bedoel ik het niet.
Maar stoer links swipen is makkelijk maar echt contact met mensen krijgen wel wat moeilijker ballie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |