Zeeman en parfum in één zinquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Mensen bieden op marktplaats die Zeeman parfum aan voor 40 euro.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar slapen,al ik voel me een stuk minder somber/doodswenserig als een paar uur terug..
oh bosjequote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar slapen,al ik voel me een stuk minder somber/doodswenserig als een paar uur terug..
Oh jeetje, ik wist niet dat dit gaande wasquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Slaap lekker Bos, hopelijk morgen een betere dag.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar een poging wagenquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
quote:
Dat suicidale heb ik eigenlijk altijd wel. Alleen was het vandaag wel even heftiger als anders...quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jeetje, ik wist niet dat dit gaande was. Gelukkig voel je je inmiddels wat beter. Ik hoop dat een goede nachtrust helpt
.
oh wat naar. Morgen hopelijk beterquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Dat suicidale heb ik eigenlijk altijd wel. Alleen was het vandaag wel even heftiger als anders...
Ik hoop dat je morgen wat lekkerder in je vel zit, Bosjequote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind mijn werk leuk.quote:
Daar ben ik al 2 jaar mee bezigquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien met z'n allen even een maand of 2 op dieet hier
Ik maak wel een onderscheid tussen neigingen tot en denken aan..quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat naar. Morgen hopelijk beter
Joh hoe kun je dan nog naar mooie concerten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik maak wel een onderscheid tussen neigingen tot en denken aan..
Bij mij is het tweede van toepassing, het eerste niet
ja maar is ook vervelend.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik maak wel een onderscheid tussen neigingen tot en denken aan..
Bij mij is het tweede van toepassing, het eerste niet
Dat zekerquote:
Ik vond mijn werk ook leuk, alleen tijden veranderen.quote:
Oh, ik vind m'n werk leuk, maar ik kan mezelf echt prima vermaken/zingeving hebben als ik vrij ben hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ik ben wel echt zo iemand die werk nodig heeft om weekend leuk te vinden. Als ik meer dan vier dagen achter elkaar vrij ben voel ik me nutteloos en word ik heel treurig
.
Reisjes uitgezonderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |