Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.
Het Dodetopicspel Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.
Justin_Case en
chufi tellen niet mee!

Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
![live.png]()

Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.
SPOILER: Ode aan Mark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.
Veel plezier

Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren
Help FOK! de winter in:https://fok.nl/shop/doneren/[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 01-09-2020 00:07:50 ]
quote:
Tuurlijk wel en google maps etc. Maar het blijft toch altijd wel beetje zoeken zeker als je nog met bussen of tram moet.
Kijk leiden ken ik wel en utrecht, Den Haag/. ook inmiddels ff waar ik heen moet voor de bussen. Van Rotterdam vooral meer vertrokken nl als aankomen. Dus dan is het altijd zoeken even naar waar zijn de bussen. Welke lijn of zelfs mss metro.
Do what you love, love what you do!
quote:
Ik ben verdwaald @ utrecht gewoon toen ik daar de eerste keer kwam. Hahaha en zelfs met een hulplijn aan de telefoon was het al een opgave om te vinden waar ze met de auto zouden oppikken. Hahahahaha om maar te zeggen. Nu weet ik het inmiddels na tig keer daar te zijn geweest. Incl bussen.
Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
quote:
Op dinsdag 1 september 2020 00:05 schreef kree het volgende:[..]
Ik ben verdwaald @ utrecht gewoon toen ik daar de eerste keer kwam. Hahaha en zelfs met een hulplijn aan de telefoon was het al een opgave om te vinden waar ze met de auto zouden oppikken. Hahahahaha om maar te zeggen. Nu weet ik het inmiddels na tig keer daar te zijn geweest. Incl bussen.
Je staat niet alleen hierin
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
quote:
Gelukkig begon mezelf al beetje vreemd te vinden
hemarookworst
Man bijt worst
quote:
Op dinsdag 1 september 2020 00:06 schreef devzero het volgende:@:chufi Je bent
uit de stats
@:schakeltopia Je zit weer
in de stats
@:dotteke Je zit weer
in de stats
@:rob, kun je de OP aanpassen?
Goed werk mevrouw de secretaresse
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:
Dat sowieso maar voor werk ben ik ook alleen naar het buitenland geweest en wordt je zo afgezet door een collega even als het al niet met de trein is. Hoi schiphol. Ticket en good luck.
Echt zo van wtf maar zelfs barcelona airport is nog makkelijker uit te vinden uit het niks als utrecht cs.
Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
quote:
Tuurlijk ik stond al 1000 voor dat gebeuren maar goed rob ..zuurder kan niet...
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
quote: