SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:39 schreef Paul het volgende:
Wat is er gebeurd??!!!?!! is het weblogwaardig?
Ja ik dacht eerst dat het om 10k ofzo zou gaan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Oei, er moet wel een flink bedrag komen
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja2 mods die de lapo hebben en geen een die een nieuw deel opent. Brekend zou ik zeggen.
Ik had lager ingeschat.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat het om 10k ofzo zou gaan.
Gewoon 1 euro doneren met terugwerkende kracht voor elke keer dat je door het slotje postte en vergat een nieuw deel te makenquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Oei, er moet wel een flink bedrag komen
Dan zijn we er bijnaquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 1 euro doneren met terugwerkende kracht voor elke keer dat je door het slotje postte en vergat een nieuw deel te maken
Dan ben ik failliet johquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 1 euro doneren met terugwerkende kracht voor elke keer dat je door het slotje postte en vergat een nieuw deel te maken
Eerst dacht ik 3000 maar ging er al vanuit dat er wat bovenop gegooid zou wordenquote:
Maar kan FOK! een heel eigen serverpark bouwenquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:42 schreef Nikonlover het volgende:
RELLEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op de Seychellenquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kan FOK! een heel eigen serverpark bouwen
En het "Buda's server parkjen" noemenquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kan FOK! een heel eigen serverpark bouwen
En jij als groots donateur mag ons daar dan uitnodigen voor een korte vakantie van 18 maandenquote:
boahquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hoef ik van mijn advocaat niet op te antwoorden.
Geldt dat alleen voor BUda, of voor iedere (ex)mod??quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan Danny de Seychellen kopenquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor BUda, of voor iedere (ex)mod??
Jep en dan moet Muck de schuldsanering in...quote:
maar alleen als ie kopjes geeftquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan ga ik even een poging wagen
Vergeet niet te melden wat de opbrengst isquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan ga ik even een poging wagen
Zal vast wel een nerd zijn, die dat op zich wil nemen...quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:53 schreef Zilverberk het volgende:
Gaat er nog iemand een grafiekje tekenen van de teller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |