Plan om met staart tussen de benen af te druipen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:42 schreef wdn het volgende:
Ferrari heeft een plan!!!!!!!!! ze weten alleen niet welke letter
quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:43 schreef DKUp het volgende:
Verschillende plannen voor Ferrari.
Tactisch masterplan
Stoppen allemaal nog wel een keer.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:43 schreef franklop het volgende:
Albon ook op mediums, die zal nog een keer moeten stoppen
Blijkbaar is de Alfa dan dus minstens 3 tienden sneller dan de Ferrari.quote:
50% kans en toch 90% fout is wel knapquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:47 schreef Fylax het volgende:
Olav Mol :’) echt kap met de verkeerde te zien joh
Ferrari tacticsquote:
Ja, alleen in bocht 9 niet voorbij de kerbs.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Noob vraag: Ik zie ze regelmatig helemaal over de witte lijn in sommige bochten, mag dat ?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, alleen in bocht 9 niet voorbij de kerbs.
Ik had mijn hoop nog wel op Perez de laatste keer ging het best wel goedquote:
Yup, hier op Spa is blijkbaar de regel om iets van je band op de rood gele kerbs te hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Noob vraag: Ik zie ze regelmatig helemaal ( 4 wielen) over de witte lijn in sommige bochten, mag dat ?
Gelukkig is de tifosi er niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook lekker Monza en Mugello komende weken in deze vorm.
We zijn nog niet op de helft. Het venijn zit hem in de staart.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:53 schreef beantherio het volgende:
Dit was de race wel zo'n beetje vrees ik.
Zie je zo in het Tour de france topiq.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:53 schreef beantherio het volgende:
Dit was de race wel zo'n beetje vrees ik.
Geen stops meer en iedereen rijd op dezelfde band. Als er nog iets gaat gebeuren dan moet dat door fouten, problemen of crashes veroorzaakt worden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We zijn nog niet op de helft. Het venijn zit hem in de staart.
Lol ja. Voor Gasly zo hetzelfdequote:Op zondag 30 augustus 2020 15:52 schreef YellowBlacks het volgende:
Perez niet stoppen tijdens de sc en nu laatste
Gasly rijdt op de hardste compound, voor hem kwam de SC te vroeg.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lol ja. Voor Gasly zo hetzelfde![]()
Ook dan mag er geen publiek bij. De week erna wel ivm het jubileum van Ferrariquote:
Heeft ie mazzel mee.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ook dan mag er geen publiek bij. De week erna wel ivm het jubileum van Ferrari
Een lynchpartij zonder publiek is zinloos inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ook dan mag er geen publiek bij. De week erna wel ivm het jubileum van Ferrari
Ze kopiëren wel vaker ietsquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:59 schreef VacaLoca het volgende:
Racing Point heeft iig de strategie van Ferrari gekopieerd.
Okquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk altijd sky sports.. die twee engelsen zijn best te happen.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:00 schreef fietsie het volgende:
Zo;n witte Redbull hoort toch technisch gezien langzamer te zijn dan een Blauwe?
Tja Albon kan er geen hout van.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:00 schreef fietsie het volgende:
Zo;n witte Redbull hoort toch technisch gezien langzamer te zijn dan een Blauwe?
Theoretisch, ja. Maar Gasly lijkt een stuk comfortabeler in die AT dan Albon (En gasly) in de Red Bull.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:00 schreef fietsie het volgende:
Oja natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:01 schreef BorisDeLul het volgende:
Max maar op 1,5 seconde achter Bottas
quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:59 schreef potjecreme het volgende:
Weet je ook eens hoe het voelt als je te ver duwt.
Al ik weet niet hoeveel rondes. Bottas controleert gewoon.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:01 schreef BorisDeLul het volgende:
Max maar op 1,5 seconde achter Bottas
Fantastic crowdquote:
Ok, nou ben ik het zat en vraag ik het gewoon.quote:
Wat een idioot.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:02 schreef Justevo het volgende:
Hoe zet je jezelf voor lul voor de hele wereld.
Die kerel om het scherm doet het gewoon.
Donkere acteur, hij is pas overleden. Hammie heeft het de hele tijd over hem en “our people”.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ok, nou ben ik het zat en vraag ik het gewoon.
Wie de fuck is die bozeman nou helemaal?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:03 schreef Bastiefcg het volgende:
Ferrari moet nog bedenken waarom ze die stop deden
Dat commentaar is alsof je naar een paardenrace zit te kijkenquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk altijd sky sports.. die twee engelsen zijn best te happen.
OH ja, die gast van blm.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Donkere acteur, hij is pas overleden. Hammie heeft het de hele tijd over hem en “our people”.
Ik dacht aan een gillende keukenmeid.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:04 schreef VacaLoca het volgende:
Die Renault klinkt als een elektrische auto
Iemand die dacht dat Ricciardo Verstappen is.quote:
Binnenkort Tesla op de gridquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:04 schreef VacaLoca het volgende:
Die Renault klinkt als een elektrische auto
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:05 schreef VacaLoca het volgende:
Albon rijdt ook gat met ricciardo niet dicht he..
Heeft ie een keer gezegd inderdaad. Ik had ook gelijk zoiets van 'jeetje' hoor!quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Donkere acteur, hij is pas overleden. Hammie heeft het de hele tijd over hem en “our people”.
Ik heb er echt nog nooit van gehoord. Nou hou ik me ook totaal niet bezig met acteurs gedoe maar toch.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is die fucking Hamilton dan zo'n racist?quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Moeten ze wel binnen de top10 eindigenquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:07 schreef D_A het volgende:
Ah Ferrari wilt één punt voor de snelste race ronde..
Wakanda forever!quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog nooit van gehoord. Nou hou ik me ook totaal niet bezig met acteurs gedoe maar toch.
Moet ie wel top 10 halenquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:07 schreef D_A het volgende:
Ah Ferrari wilt één punt voor de snelste race ronde..
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Moeten ze wel binnen de top10 eindigen
Theoretisch gezien moet 't kunnenquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Moeten ze wel binnen de top10 eindigen
quote:
Vibranium kunnen we wel gebruiken in de F1quote:
Okquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
M’n live timing app denkt dat de safety car nog buiten is
Kut app. Gewoon KUT!
Vroegah was ie echt dik het geld waard. Tegenwoordig zelfs gratis troep.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
M’n live timing app denkt dat de safety car nog buiten is
Kut app. Gewoon KUT!
Ik ben steeds weer verbaasd, het schijnt dat RB erg snel is volgende week.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:09 schreef Newone82 het volgende:
Wat een snoozefest. Mercedes zo oppmermachtig.
Gefeliciteerd Hamilton met je WWDC 2020 en 2021.
Maar ze moesten oppassen voor RICquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:09 schreef Newone82 het volgende:
Wat een snoozefest. Mercedes zo oppmermachtig.
Gefeliciteerd Hamilton met je WWDC 2020 en 2021.
Even vergetend dat Albon en Ocon nog een keer van plek zijn gewisseld.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders janken als je het niet leuk vindt, niemand verplicht je om te kijken.
Vertel. Wat is er leuk? Een zaadrace. Duidelijk is dat als je 0.5 seconde achter Mercedes staat je hoop hebt op een betere racepace van Red Bull dan nu. Mercedes speelt met de concurrentie. Red Bull gewoon veel werk nog aan de winkel. Geen enkele kans gemaakt op de overwinning.quote:
Red Bull is gewoon duidelijk niet goed genoeg in racetrimquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:13 schreef VacaLoca het volgende:
Ricciardo rijdt nu wel tempo Max al ff trouwens
Max z'n race setup lijkt niet echt lekker
En dit. Vorige race rookte hij zijn bandjes ook al op.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:13 schreef franklop het volgende:
Max de bandenfluisteraar is ook maar in 1 race gelukt dit jaar he.
De rest is ook gewoon leuk om naar te kijken hoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:13 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Vertel. Wat is er leuk? Een zaadrace. Duidelijk is dat als je 0.5 seconde achter Mercedes staat je hoop hebt op een betere racepace van Red Bull dan nu. Mercedes speelt met de concurrentie. Red Bull gewoon vee werk nog aan de winkel. Geen enkele kans gemaakt op de overwinning.
Ok, doeiquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:14 schreef Breekfast het volgende:
Wel fijn dat we nu naar de TDF kunnen schakelen![]()
Race is wel klaar.
Race ? Optocht.... Het bloemencorso is spannenderquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:14 schreef Breekfast het volgende:
Race is wel klaar.
Ow ja, wat gebeurd er wat zo boeiend is. Ik zie wat gekunstelde drs pasjes hier en daar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:14 schreef D_A het volgende:
[..]
De rest is ook gewoon leuk om naar te kijken hoor
Met GIO uit de race lijkt een crash inderdaad wel uitgeslotenquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:14 schreef Breekfast het volgende:
Race is wel klaar.
Jupquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:14 schreef Kyran het volgende:
RB was afgesteld voor semi nat weer toch
Jups, net als de Mercedessenquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:14 schreef Kyran het volgende:
Wielrennenquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:14 schreef Breekfast het volgende:
Race is wel klaar.
Mercedes ook. Dus geen excuus.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:14 schreef Kyran het volgende:
Het is nu te koud daarvoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:14 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En dit. Vorige race rookte hij zijn bandjes ook al op.
Er moet wel iets te fluisteren zijn natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:13 schreef franklop het volgende:
Max de bandenfluisteraar is ook maar in 1 race gelukt dit jaar he.
Zo doe even relaxed joh.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even vergetend dat Albon en Ocon nog een keer van plek zijn gewisseld.
Ga lekker ergens anders janken als je het niet leuk vindt, niemand verplicht je om te kijken.
Klapbandjes in de laatste rondesquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:15 schreef beantherio het volgende:
Ik ga zo de tv uitzetten. Dus reken er maar op dat er dan van alles gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |