Plan om met staart tussen de benen af te druipen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:42 schreef wdn het volgende:
Ferrari heeft een plan!!!!!!!!! ze weten alleen niet welke letter
quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:43 schreef DKUp het volgende:
Verschillende plannen voor Ferrari.
Tactisch masterplan
Stoppen allemaal nog wel een keer.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:43 schreef franklop het volgende:
Albon ook op mediums, die zal nog een keer moeten stoppen
Blijkbaar is de Alfa dan dus minstens 3 tienden sneller dan de Ferrari.quote:
50% kans en toch 90% fout is wel knapquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:47 schreef Fylax het volgende:
Olav Mol :’) echt kap met de verkeerde te zien joh
Ferrari tacticsquote:
Ja, alleen in bocht 9 niet voorbij de kerbs.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Noob vraag: Ik zie ze regelmatig helemaal over de witte lijn in sommige bochten, mag dat ?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, alleen in bocht 9 niet voorbij de kerbs.
Ik had mijn hoop nog wel op Perez de laatste keer ging het best wel goedquote:
Yup, hier op Spa is blijkbaar de regel om iets van je band op de rood gele kerbs te hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Noob vraag: Ik zie ze regelmatig helemaal ( 4 wielen) over de witte lijn in sommige bochten, mag dat ?
Gelukkig is de tifosi er niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook lekker Monza en Mugello komende weken in deze vorm.
We zijn nog niet op de helft. Het venijn zit hem in de staart.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:53 schreef beantherio het volgende:
Dit was de race wel zo'n beetje vrees ik.
Zie je zo in het Tour de france topiq.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:53 schreef beantherio het volgende:
Dit was de race wel zo'n beetje vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |