abonnement Unibet Coolblue
pi_194772145
Bij voorbaat maar dit is een uitzondering geval en weet ik niet wat mee te moeten doen?
Het is totaal weer een kree verhaal want ik tref deze dingen wss.

En maakt me niet uit maar was nog via dating site en klikt nog soort van dus dacht go on.
Nog geen week later en ja ik heb eigenlijk al vriendje enzo.

Het verhaal gaat verder nog en veel verder euhm dit is nog steeds via chat toen via paiq maar inmiddels ook whatsapp enzo. Ok het doel ik opgegeven dat dat nu iemand was om verder mee te gaan als relatie, maar we kunnen heel goed met elkaar praten.

Om het af te kappen no way ik zie geen relatie met haar wel als iemand om zorgen te delen enzo. Is dat zo verkeerd?
Weet net eigenlijk ik denk dat het wel kan ze heeft het verteld praat ook nog wel met kreetje. En geloof haar.

Ze gaan trouwen btw binnen een jaar nja dat is te veel wat ik er-over wil vertellen,

Maar denk ik dan raar dat ik denk hmmmms? Mag haar echt waar en vertrouw haar Mja
Do what you love, love what you do!
pi_194772385
Beetje mijn vraagtekens bij, want ok zo ben ik dan wel weer dus heb het allemaal netjes uitgelegd hoor en dat ik soieiets niet had verwacht. Maar het is makkelijker om dingen te delen met vreemden die je wel vertrouwend als met bekenden die in de buurt van e zitten enzo.

Mss iets eerder had ik moeten te reageren wellicht. Maar zocht er niet veel achter gelijk
Do what you love, love what you do!
pi_194772393
Wat zou jij doen? Doen en geldt trouwens voor mannen ex-vrouw hoor, zou terugbellen gelijk of ff zien wat aangezien er niks echt geen aanleiding is? En zonder extra info? Zei het whatsapp ofzo
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 03:06:27 #4
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_194772408
Geef al je zorgen aan Jezus, dan heb je haar niet meer nodig. Verder snap ik niks van je verhaal.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 04:21:26 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194772508
ok dus je hebt wen meisje gevonden via een datingsite mAr ze is niet single

ofzo?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194772514
1. Wat een vaag verhaal.
2. Kinky is geen datingsite.
pi_194772540
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 04:21 schreef sp3c het volgende:
ok dus je hebt wen meisje gevonden via een datingsite mAr ze is niet single

ofzo?
Euh naja ja, maar gaat er om eentje nu he en ik ga niet er te persoonlijk op in ook dus moet het beetje oppervlakkig houden.

Maar denk je dat is raar dat ik dat kan vinden dan? Jullie denken zo verkeerd over mij he :)
Do what you love, love what you do!
pi_194772550
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 04:24 schreef ijs. het volgende:
1. Wat een vaag verhaal.
2. Kinky is geen datingsite.
Beide is niet waar ik kwam in contact en denk dat is beetje foutje van haar terwijl ze alweer een relatie had met ander. Maar ok vond er nog wel leuk nou zullen we dan nog wel wat kletsen enzo.

Nou ver weg weet iet eens waar ze woont. Maar daar is niet onwijs niet iets mis mee? Ik voorzag al dingen en problemen, en gezegd ook gelijk, vertel je het wel naar je nieuwe vriend enzo. Alles oké etc. En over die relatie zijn geen dingen met hun samen en dat vindt ik prima. Maarja wil nou ook niet weer degene zijn waar bij ze dan uit kan gaan huilen als het mis gaat. Ik vindt het te snel eigenlijk. Maarja moet ze zelf achter komen denk he. Ik heb het duidelijk genoeg gezegd gelijk al en zoek ook gewoon verder wmb. Als vriendinnetje als kennis mij best en we kunnen echt goed praten.. maarja huwelijk na 1 jaar beetje kennen met iemand. Ik heb er mijn twijfels over
Do what you love, love what you do!
pi_194772553
En kinky enzo gaat het niet eens om. Helemaal niet dat was niet waarom ik haar leuk vond om mee te praten nl
Karakter wel

We hebben best wel veel gepraat over persoonlijke dinge n over het verleden dus dat maakt een band wel he die ze mss niet zo gelijk wil vertellen.

Tka naar haar aanstaand echtgenoot dus... maar dat maakt mij niet zoveel uit iedereen heeft iemand nodig om mee te praten en ze heeft die niet zoveel dus en ik verwachte dat niet nadat ik ervoor een berichtje kreeg ga ff kijken bij de bruidspaar. Ging ff rinkelen pas dag erna na tweede belletje dat er wat aan de hand was. Nouja verleden enzo. Ik weet niet maarja ik ga er niet tussen zitten iig. Hoe lief ik ook wil zijn.
Do what you love, love what you do!
pi_194772569
Quatro post van mij. Maar jullie snappen ik kan er niet meer heel veel meer in details over gaan in deze situatie denk? Althans hoop ik dit is wel de max. Tot nu
Ohw voor jullie info het is niemand van fok btw heel andere weg leren kennen kennen wel via internet.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 05:04:14 #11
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194772574
Geen scammer dit keer?
AZ
ALKMAAR
pi_194772582
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:04 schreef Durmada het volgende:
Geen scammer dit keer?
Nee voor 100% niet, die andere heb ik laten gaan en nooit meer wat van gehoord.
Maar deze was eerlijk en teveel mee gepraat gewoon in NL enzo vanaf begin aan hoor. Vertrouw haar 100% met alles want we hebben al zoveel verhaalden uitgewisseld. Na nee geen twijfel over dat dat wel echt is
Do what you love, love what you do!
pi_194772586
Ik wil ook niet dat jullie gaan denken van twijfel is dat echt of niet. Want geloof mij dan maar na al dat praten is het echt wel dus. Die ander was vanaf het begin af aan duidelijk, heb haar nog trouwens hoor om gewoon beetje te vragen en te pushen mss is dat ook wel slecht maarja als het scam is is het scam

Maar dit loopt er parallel aan en is wel echt.
Do what you love, love what you do!
pi_194772592
Serieus ik geloof haar onwijs en is NL ook een ga ik niet delen maar genoeg om te weten dat die te vertrouwen is en ook met wat ze over haar zelf vertelde met mij... geen twijfel over mogelijk enzo. No way.

Die andere wist ik al zit op geld uit en kom naar NL enzo. Nouja nog steeds zin om die een loer om te draaien omdat ze mensen probeert te verleiden. Mss moet ik kees vd spek informeren enzo. Maar dat is sowieso een bende. En doe het voor de lol om die nog aan te houden.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 05:16:34 #15
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194772598
Heeft ze je wel eens gevraagd om geld?
AZ
ALKMAAR
pi_194772609
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:16 schreef Durmada het volgende:
Heeft ze je wel eens gevraagd om geld?
Jszker die buitelandse wel na wat praten.

Maar jet zoom er twee verschillende waar we het nu over hebben he?

Eentje vanuit what ever zo where het it is. En andere gewoon Hollandse meid en daar heb ik het contact mee meer nu dus in dit verhaal.
Do what you love, love what you do!
pi_194772619
Dit topic dus over gewoon Hollandse meid en die ik vertrouw echt wel.

Het andere verhaal is over buitelandse die ik totaal niet vertrouw omdat ze te snel ging vragen om geld en zelfs nadat ik negeerde al weken nog steeds probeert op te nemen met me terwijl ik zei je krijgt geen cent.

Maar ging dus meer over die uit nl in dit geval.

Snappen jullie het nog wel nu hoop ik?
Anders vraag ff he want ben heel slecht in uitleggen Wat dat betreft. Er zijn er twee dus, Maar hier gaat het om en On topic over gewoon een nl meid waar ik al veeel langer mee whatsapp. En die anders tja.... nouja na paar keer begon ze over geld. Heb het beetje open gehouden enzo nog om te zien hoe doen ze dat dan maar doe er niks mee. Van deze OP is uit NL en geef ik wel om en die vraagt niet om geld wel om mss soms te praten denk dus?
Do what you love, love what you do!
pi_194772641
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 02:00 schreef kree het volgende:
Mag haar echt waar en vertrouw haar Mja
Heeft het bestaande stel een open relatie? Zo ja, ga door met je avances.
Niet? Dan gelijk stoppen.
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 05:34:02 #19
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194772654
In ieder geval nooit geld overmaken kree. Het komt in ieder geval weer over als een erg vaag verhaal, maar daar heb jij een patent op.
AZ
ALKMAAR
pi_194772658
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:29 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Heeft het bestaande stel een open relatie? Zo ja, ga door met je avances.
Niet? Dan gelijk stoppen.
Sinds half jaartje denk en wmb gaat dat heel snel dan maar aanzoek en kreeg al ging bruidsjurken uitzoeken enzo of kijken in de zevende hemel. Maar voor zover ik weet weet die vriend of aanstaande van haar dus ook dat wij wel met elkaar kletsen en daar is opzich niks mis mee. Maar heb wel aangedrongen gelijk al. Vertel je dat ff wel tegen je vriend. Nou daar was blijkbaar niks mis mee. Dus ok tja nouja euh weet niet onwijs hoe ik ermee aan moet. Trouwen op zo’n moment enzo tja moet ik zeggen niet doen dan??? Ik zou het niet doen. Maarja ok
Do what you love, love what you do!
pi_194772663
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:34 schreef Durmada het volgende:
In ieder geval nooit geld overmaken kree. Het komt in ieder geval weer over als een erg vaag verhaal, maar daar heb jij een patent op.
Nee sowieso niet dat verhaal probeer ik nog te ontrafeld met die. Maar dat staat beetje los van deze vraag wel.
Het zijn twee verschillende personen he. En echt ik gun het NL meisje of nouja vrouw wel dan maar mss iets te snel denk. Maarja hun keuze.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 05:37:21 #22
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194772667
quote:
12s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:35 schreef kree het volgende:

[..]

Nee sowieso niet dat verhaal probeer ik nog te ontrafeld met die. Maar dat staat beetje los van deze vraag wel.
Het zijn twee verschillende personen he. En echt ik gun het NL meisje of nouja vrouw wel dan maar mss iets te snel denk. Maarja hun keuze.
Aha, misschien een idee voor een topic?
AZ
ALKMAAR
pi_194772674
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:37 schreef Durmada het volgende:

[..]

Aha, misschien een idee voor een topic?
Nou had ik al ergens gedaan ontmaskerd de scammer ofzo. Niet zo zin om terug te zoeken maar als je hem kunt vinden ergens bump hem maar op weer maar het verhaal loopt nog dus. Kreeg van de week nog berichtje nl uit for the ever waar.

Maar staat los dus van deze he want wil het daar wel beetje over houden en mss in hoeverre ik er me met mee moet bemoeien als ik 23:30 telefoontje krijg uit het niks terwijl ik eigenlijk alleen verder alles met whatsapp bepraat. Niet gezien niet eens meer zag het pas de volgende morgen en toen dacht ik mss is er toch iets ernstigs ofzo. Nouja heel blabla verhaal maar kot neer op problemen verleden en wilde ff praten.... ok dan. Nou mag nu wist ik veel ik negeer meestal telefoontjes erover zonder berichtje erna of voicemail erover. Maar ok moet het wss iets serieuzer nemen.

Andere meid is heel ander verhaal enzo.
Do what you love, love what you do!
pi_194772681
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:37 schreef Durmada het volgende:

[..]

Aha, misschien een idee voor een topic?
Kijk weet je wat het is als iemand na heel heel snel al geld gaat vragen om van betaal me ticket naar nl enzo. Tja weet je dan weet je al hoever het is. En het verbaasd me echt dat er mensen zijn die daar intrappen ook nog enzo. Maar die ouwe Nigerianen doen het dan blijkbaar goed, Zou mooi verhaaltje zijn voor keesie van der spek weer voor z’n docu. Zelfde zitten er wss achter. Maar het engels nouja en ben ik al niet perfect in. Maar zelfs ik haal het er wel uit dan enzo. Maargoed.
Do what you love, love what you do!
pi_194772689
Maargoed dat is eigenlijk een ander onderwerp als over hier.
Ging meer uit NL die ik zeker weet eerlijk is.

Weet moet waar k dat weer zou moeten plaatsen eigenlijk. Mss GC ofzo? Maar krijg je met die internationale dingen het loopt hier door elkaar nu.

Dus even bij de TT en onderwerp laten we het er even bij houden

In hoeverre moet ik me ermee bemoeien nog ook als ze me gaat bellen en we elkaar alleen kennen via whatsapp praatjes wel veel trouwens? Maar niet persoonlijk ooit gezien?
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 05:58:41 #26
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194772698
Nergens mee bemoeien, geen geld overmaken.
AZ
ALKMAAR
pi_194772709
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:58 schreef Durmada het volgende:
Nergens mee bemoeien, geen geld overmaken.
Juist maar kan de schijn nog wel beetje ophouden voor het idee natuurlijk, Ik heb geen hard bewijs dat ze nou eerlijk is of wie nl die andere dus. Dus Naja hetis beetje offtopic hier wel zal ik er maar ee ander topic over maken maar wordt zo snel weer drama dan.

Voor deze iig zoals de tt het is denk?
Do what you love, love what you do!
pi_194772725
Weet alleen even niet goed waar ofzo dit te plaatsen weer in een ander sub forum. GC? KLB is jet ook weer niet dus probeer dit te splitsen beetje verhaal dus van wie ik weet niet veel waar en die vraag om geld maar dat is KLB wel maar heb er geen bewijs van ook nog niet.

En deze is trouwens wel R&P want for shure die is eerlijk en twijfel ik niet over dus TT
Do what you love, love what you do!
pi_194772736
Goh jah wat doe je ermee kan het ook nog allemaal negeren, maar ben dan zo benieuwd naar het verhaal erachter weer van zo iemand of zelfs nog probeer het uit te lokken wel.

Maar ok dat past niet hier nu. Wel het eerste verhaal trouwens.

Nou tja wat zouden jullie doen in dat geval dan met NL meid waarvan ik zeker weet te vertrouwend is? Ik kap het sowieso niet af met haar.

Maar het andere verhaal tja, ook benieuwd naar maar past hier niet.
Do what you love, love what you do!
pi_194772839
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:34 schreef kree het volgende:

[..]

Sinds half jaartje denk en wmb gaat dat heel snel dan maar aanzoek en kreeg al ging bruidsjurken uitzoeken enzo of kijken in de zevende hemel. Maar voor zover ik weet weet die vriend of aanstaande van haar dus ook dat wij wel met elkaar kletsen en daar is opzich niks mis mee. Maar heb wel aangedrongen gelijk al. Vertel je dat ff wel tegen je vriend. Nou daar was blijkbaar niks mis mee. Dus ok tja nouja euh weet niet onwijs hoe ik ermee aan moet. Trouwen op zo’n moment enzo tja moet ik zeggen niet doen dan??? Ik zou het niet doen. Maarja ok
Klinkt als een friendzone. Je bent in haar val getrapt.
Gelijk afkappen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_194772905
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 06:40 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Klinkt als een friendzone. Je bent in haar val getrapt.
Gelijk afkappen.
Is het ook wel maar heb er niet echt een onwijs probleem mee? Ik zie niet uit naar relatie met haar opzich.
Net zo gefriend zo van mijn kant ook eigenlijk daarom. En dat is het verschil met het andere verhaal hier want die vertrouw ik voor geen meter nog steeds niet. Maar wel benieuwd wat ze nu weer gaat doen om me over te halen om geld te geven wat never gaat gebeuren al had ik het. Dus we gaan het zien
Do what you love, love what you do!
pi_194772935
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 06:59 schreef kree het volgende:

[..]

Is het ook wel maar heb er niet echt een onwijs probleem mee? Ik zie niet uit naar relatie met haar opzich.
Net zo gefriend zo van mijn kant ook eigenlijk daarom. En dat is het verschil met het andere verhaal hier want die vertrouw ik voor geen meter nog steeds niet. Maar wel benieuwd wat ze nu weer gaat doen om me over te halen om geld te geven wat never gaat gebeuren al had ik het. Dus we gaan het zien
Succes.
Google is your friend, abuse your friends
pi_194773027
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 07:08 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Succes.
Tja we zullen het zien he hoe dit gaat? Maar aangezien er van alle kanten niet meer verwachtingen zijn als kletsen beetje met elkaar zal dat allemaal wel meevallen. Hoop alleen niet dat ik te erge drama moet aan hoeven te horen en zij ook niet van mij/. Maar daar gaan we willens en wetens in.
Want ben er best wel heel duidelijk in geweest, praten ok maar ik ben geen escape route ofzo als zoiets mis gaat na zo snel trouwen en wss kind. Dus tja zal heel lullig zijn en praten altijd maar daar blijft het wel bij. (Zie het zo nog gebeuren btw). Maar ok laten we het goede hopen.
Do what you love, love what you do!
pi_194773068
Toch zit ik er dan wel weer mee mss teveel zorgen over die ik amper ken,. Maarja tja ze is dik volwassen en mijn leeftijd dus ga haar niet vertellen wat te doen. Zelf weten zelf verantwoording voor. Zo simpel ios het wmb in dit geval.

Maar weet dat ze met veel dingen zit nog en die ze niet eens verteld heeft nog en daarom vooral maak ik me zorgen. Maar ik ben haar papa niet enzo of moeder die dat moet gaan zeggen. Dus tsja vandaar beetje de vraag. Of mss meer opmerking.

Mocht iemand wat weten nog hierover dan hoor ik het graag wel nl want ze is wel heel aardig beetje mss te naïef maarja ik ook anyway
Do what you love, love what you do!
pi_194773097
Wow het begin was echt niet te lezen.. ben je halverwege nuchter geworden? :')
-
pi_194773117
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 07:45 schreef Anneloos het volgende:
Wow het begin was echt niet te lezen.. ben je halverwege nuchter geworden? :')
Ongelofelijk dat iemand zo veel kan praten en dan zo weinig zeggen :')
pi_194773118
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 07:45 schreef Anneloos het volgende:
Wow het begin was echt niet te lezen.. ben je halverwege nuchter geworden? :')
Het zijn twee verhalen door elkaar heen ik snap ze wel, Maar er zitten wel twee heel verschillen in nl.
Do what you love, love what you do!
pi_194773123
Joh als je iets niet snapt? Vraag maar dan? Wel even over specifieke stukken dan. Ik leg het wel uit

En zit hier lang genoeg op fok alweer want gaan we buiten ts o want snap jij dit en snap je dat tegen elkaar


Hallo ik ben hier gewoon, vraag het dan wat je niet eraan snapt?? :P
Do what you love, love what you do!
pi_194773144
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 07:51 schreef kree het volgende:

[..]

Het zijn twee verhalen door elkaar heen ik snap ze wel, Maar er zitten wel twee heel verschillen in nl.
Ik praat niet om je heen. Ik vraag je ben
je halverwege nuchter geworden? Toen werd het pas leesbaar..
-
pi_194773154
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 07:57 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik praat niet om je heen. Ik vraag je ben
je halverwege nuchter geworden? Toen werd het pas leesbaar..
Goed om te horen snoes :), ok wat was je vraag nu?
Do what you love, love what you do!
pi_194773160
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:00 schreef kree het volgende:

[..]

Goed om te horen, ok wat was je vraag nu?
Nou eigenlijk was de vraag: ben je halverwege nuchter geworden? Nu is mijn vraag :') hoe bedoel je 2 verhalen? Ik begreep het gedeelte over meid van paiq die je online spreekt? Die waarschijnlijk uitgehuwelijkt is om met een man te trouwen.. jouw voorliegt etc.

Wat is het andere verhaal?
-
pi_194773173
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:01 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Nou eigenlijk was de vraag: ben je halverwege nuchter geworden? Nu is mijn vraag :') hoe bedoel je 2 verhalen? Ik begreep het gedeelte over meid van paiq die je online spreekt? Die waarschijnlijk uitgehuwelijkt is om met een man te trouwen.. jouw voorliegt etc.

Wat is het andere verhaal?
Het hele eerste stukje klopt.

Het uitgehuwelijkte sowieso niet ze is gevraagd daarvoor en dat is dus de NL meid van paiq. En op ingegaan en die belde mij dus.

Zover volg je het nog?

Die andere is iemand van heel internationaal wat eigenlijk niet zo ter zake doet in dit topic en die heel graag wil dat ik ga betalen voor haar ticket enzo. No way

Duidelijker zo?
Do what you love, love what you do!
pi_194773182
Ik snap het niet als ik het zo doorlees dan volg ik het nog prima op de shitload spelfouten die ik maak na. Maar het hele verhaal is toch niet zo onduidelijk?

Of wel?
Do what you love, love what you do!
pi_194773204
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:06 schreef kree het volgende:
Ik snap het niet als ik het zo doorlees dan volg ik het nog prima op de shitload spelfouten die ik maak na. Maar het hele verhaal is toch niet zo onduidelijk?

Of wel?
Drank maakt écht meer kapot dan je lief is blijkbaar.
pi_194773215
Wat snappen jullie niet dan?
Do what you love, love what you do!
pi_194773221
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:12 schreef kree het volgende:
Wat snappen jullie niet dan?
De eerste pagina is 1 grote woorden diarree en echt niet te lezen. Dat zie je zelf ook wel hoop ik?!
pi_194773228
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:13 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

De eerste pagina is 1 grote woorden diarree en echt niet te lezen. Dat zie je zelf ook wel hoop ik?!
En dan vraag ik wat snappen jullie niet en krijg ik geen vragen maar alleen opmerkingen waarom is dat?
Do what you love, love what you do!
pi_194773234
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:14 schreef kree het volgende:

[..]

En dan vraag ik wat snappen jullie niet en krijg ik geen vragen maar alleen opmerkingen waarom is dat?
Ik geef je toch antwoord. Je 1e hele pagina.
Daarna wordt het iets beter.
pi_194773241
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:15 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik geef je toch antwoord. Je 1e hele pagina.
Daarna wordt het iets beter.
Nou mooi toch dan snap je het dus, waarom nog opmerkingen erna? Voor je e-Pener ofzo?
Do what you love, love what you do!
pi_194773265
Bedoel het wel serieus nl en jullie kunnen er een grap van maken of niet, maar als ik het als grap bedoelt had dan had ik het hier niet neergezet. Het is best een lastig verhaal om even in het kort samen te vatten in een OP nl. Zeker omdat het er dus twee door elkaar zijn waarna ook weer over verschillende gevraagd gaat worden.

En dit is altijd al 15 jaar een gevalletje geweest van mij dat ik daar niet goed in ben dus daarom breek ik het voor jullie wel op in Jip en Janneke stukjes als je wil. Maar dan moet je wel vragen en geen gezeik opmerkingen plaatsen die totaal niet terzake doen in dit geval.
Do what you love, love what you do!
pi_194773267
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:16 schreef kree het volgende:

[..]

Nou mooi toch dan snap je het dus, waarom nog opmerkingen erna? Voor je e-Pener ofzo?
Dag Kree :W
pi_194773270
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:19 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Dag Kree :W
Doei :W
Do what you love, love what you do!
pi_194773286
Helder verhaal. Bij voorbaat maar dit is een uitzondering geval zou ik zeggen niet doen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_194773308
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:22 schreef nostra het volgende:
Helder verhaal. Bij voorbaat maar dit is een uitzondering geval zou ik zeggen niet doen.
Het is een raar geval en heb ik het over die NL meid enzo. Nou vooral voor haar zou ik zeggen niet doen, maarja aangezien ze al trouwjurken is gaan kijken hou ik mijn mond maar.

Tweede geval komt nog een appart topic wel over als ze nog verder gaat.
Do what you love, love what you do!
pi_194773487
Voor zover ik het kan volgen: doe maar niet.
pi_194773552
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Voor zover ik het kan volgen: doe maar niet.
Mjah iets te lang contact al mee NL die andere not care enzo.

Er teveel mee bemoeien is wel vraag twee, maar dat doe ik ook niet, maar wil ook niet een soort luister lijn worden voor haar met elk dingetje. Maar ok we hebben verder niks met elkaar behalve kletsen dus is makkelijk gewoon negeren opzich. Maarja dat is beetje lullig om te doen he, zou ze ook niet bij mij doen, weet ik zeker.
Do what you love, love what you do!
pi_194773571
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:09 schreef kree het volgende:

[..]
zou ze ook niet bij mij doen, weet ik zeker.
_O-
pi_194773597
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:11 schreef bamibij het volgende:

[..]

_O-
Ja kun je om lachen maar het is vanaf het begin niet gegaan over liefdes relatie want ze stond nog op paiq toen en had net een nieuw vriendje al gevonden, Maar toch aan de praat geraakt erna en toen gelijk is dat al besproken. Dus naja best wel veel over eigen dingen gepraat en verleden etc met elkaar. Nou van beide kanten hoor.

Dus naja het zou kunnen sluit het niet uit dat ze me dan ooit zal negeren. Maar dat is dan best ook we wonen niet in de buurt by far not ik ken haar familie en vrienden niet zij die niet van mij. Nou prima zo is gewoon iemand om mee te praten en loopt het af dan loopt het af.

Ben daar heel simpel in en dat is het makkelijke van dit soort dingen en vindt ik wel weer iemand anders of iemand van de laat ik het zo zeggen meer. Tis niet zo moeilijk om nl iemand mee te zoeken om te kletsen zeker niet zo.

Maargoed wat zeg ik jullie hebben vast allemaal een perfect social life in je omgeving etc etc. Had ik ook wel hoor. En nog wel tot zekere hoogte maar anders. Maar het kan snel veranderen.

En aangezien we in R&P zitten en niet ONZ ofzo, ik weet zeker dat er hier wel meer zijn die zoiets hebben en het niet eens durven te zeggen ofzo. Dus nja. Ik zeg maar.
Do what you love, love what you do!
pi_194773628
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:14 schreef kree het volgende:

[..]

Ja kun je om lachen maar het is vanaf het begin niet gegaan over liefdes relatie want ze stond nog op paiq toen en had net een nieuw vriendje al gevonden, Maar toch aan de praat geraakt erna en toen gelijk is dat al besproken. Dus naja best wel veel over eigen dingen gepraat en verleden etc met elkaar. Nou van beide kanten hoor.

Dus naja het zou kunnen sluit het niet uit dat ze me dan ooit zal negeren. Maar dat is dan best ook we wonen niet in de buurt by far not ik ken haar familie en vrienden niet zij die niet van mij. Nou prima zo is gewoon iemand om mee te praten en loopt het af dan loopt het af.

Ben daar heel simpel in en dat is het makkelijke van dit soort dingen en vindt ik wel weer iemand anders of iemand van de laat ik het zo zeggen meer. Tis niet zo moeilijk om nl iemand mee te zoeken om te kletsen zeker niet zo.
Oke, dus je wilt enkel praten en meer niet, wat nu ook het geval is. Prima hoor, maar wat is dan precies het nut van dit topic?
pi_194773657
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Oke, dus je wilt enkel praten en meer niet, wat nu ook het geval is. Prima hoor, maar wat is dan precies het nut van dit topic?
Van beide kanten ja was dat nut van dit topic dacht krijg ineens een telefoontje en had hem niet eens direct gehoord dus zag het later pas. Nah dacht laat gaan verder niks erbij dus ok. Toen midden in de nacht ook gemist want stond die mobiel allang al op stil dus volgende morgen pas. Ok twee telefoontjes, toen begon ik me soort van zorgen te maken. Ok is daarna wel even uitgepraat, nut van dit topic mjah mss kan het ook zo denk ik dan.

Praat nog steeds liever tegen meiden van mijn leeftijd als gasten en maakt me niet uit van waar en kom je rare types tegen for shure. Soms tref je iemand waarmee je wel mee kunt praten.

En sowieso moet elk topic een nut hebben dan? Want dan kunnen we 90% fok wel schrappen gelijk.

Inzicht is het meer denk.
Do what you love, love what you do!
pi_194773662
Wat voor taal is dit?
pi_194773738
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:22 schreef kree het volgende:

[..]

Van beide kanten ja was dat nut van dit topic dacht krijg ineens een telefoontje en had hem niet eens direct gehoord dus zag het later pas. Nah dacht laat gaan verder niks erbij dus ok. Toen midden in de nacht ook gemist want stond die mobiel allang al op stil dus volgende morgen pas. Ok twee telefoontjes, toen begon ik me soort van zorgen te maken. Ok is daarna wel even uitgepraat, nut van dit topic mjah mss kan het ook zo denk ik dan.

Praat nog steeds liever tegen meiden van mijn leeftijd als gasten en maakt me niet uit van waar en kom je rare types tegen for shure. Soms tref je iemand waarmee je wel mee kunt praten.

En sowieso moet elk topic een nut hebben dan? Want dan kunnen we 90% fok wel schrappen gelijk.

Inzicht is het meer denk.
Het komt nogal als een lief dagboek-topic over momenteel. Of dat hier in R&P kan en mag is niet aan mij, maar ik zou graag willen weten waar we dan nog over zouden moeten adviseren (als dat uberhaupt moet dan).
pi_194773925
Kree jongen, het kost een hoop moeite om jouw topics te ontcijferen.. Je zou het bijna een gave van je kunnen noemen!
Maar in dit geval is het advies: stop ermee en laat dat meisje gaan. Ze is verloofd! Blijf daar buiten.
Ben zelfs serieus aan het twijfelen om het te sluiten want er is niet eens een echte vraag maar je bent gewoon van je aan het afschrijven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194774058
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:50 schreef Lenny77 het volgende:
Kree jongen, het kost een hoop moeite om jouw topics te ontcijferen.. Je zou het bijna een gave van je kunnen noemen!
Maar in dit geval is het advies: stop ermee en laat dat meisje gaan. Ze is verloofd! Blijf daar buiten.
Ben zelfs serieus aan het twijfelen om het te sluiten want er is niet eens een echte vraag maar je bent gewoon van je aan het afschrijven.
Ach, laat hem toch. Hij doet er niemand kwaad mee en iedereen weet ondertussen wel een beetje hoe Kree in elkaar zit.
pi_194774079
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:00 schreef praadje het volgende:

[..]

Ach, laat hem toch. Hij doet er niemand kwaad mee en iedereen weet ondertussen wel een beetje hoe Kree in elkaar zit.
Dan moet je dagboek topics van iedereen toestaan ;).
Maar meer voor FB wellicht.
pi_194774117
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:00 schreef praadje het volgende:

[..]

Ach, laat hem toch. Hij doet er niemand kwaad mee en iedereen weet ondertussen wel een beetje hoe Kree in elkaar zit.
Ja klopt, heb ook niets tegen hem, integendeel!
Ik twijfel alleen of R&P de plaats is voor dit verhaal.
Want de vraag is uiteindelijk: zou ik door praten met dit meisje dat al bezet en verloofd is?
Wij zeggen: nee
HIj zegt: nou jawel want leuk bla bla

Dus dan stopt het wel een beetje natuurlijk.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194774123
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:02 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Dan moet je dagboek topics van iedereen toestaan ;).
Maar meer voor FB wellicht.
Ach, volgens mij zijn er maar 4 of 5 Fokkers die dat doen. Brengt een beetje leven op het forum, voor de rest is het toch maar stilletjes.
pi_194774137
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja klopt, heb ook niets tegen hem, integendeel!
Ik twijfel alleen of R&P de plaats is voor dit verhaal.
Want de vraag is uiteindelijk: zou ik door praten met dit meisje dat al bezet en verloofd is?
Wij zeggen: nee
HIj zegt: nou jawel want leuk bla bla

Dus dan stopt het wel een beetje natuurlijk.
Haha, ja dat is echt Kree. Verplaatsen naar ONZ ofzo.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 10:20:51 #69
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194774297
Ik snap er geen ene reet van
Vaag verhaal
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194774406
Ok dus je ziet haar gewoon als normale vriendin? Of hoop je dat ze een keer vreemd zal gaan/niet gaat trouwen vanwege jou/door jou gaat scheiden? Of voel je je op platonische manier gestalkt en zoek je nu een excuus zodat ze ophoudt?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194774551
Dus je weet dat je onduidelijk typt en verder 0,0 waarheidsvinding kan doen, aangezien je volledig buiten haar irl staat. Maar zij is de naïeveling die jij wel echt denkt te kunnen vertrouwen, ok dan.

Als zij zo een behoefte heeft aan een luisterend oor, waarom moeten dat dan per se mannen zijn? Waarom zoek je dat dan via een datingsite? Terwijl je nota bene al een vriend hebt. Dat is niet shady for sure, nee ze weet vast niet beter. En dan noem je haar naïef, terwijl je met boter en suiker die friendzone in tuimelt..

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:00 schreef praadje het volgende:

[..]

Ach, laat hem toch. Hij doet er niemand kwaad mee en iedereen weet ondertussen wel een beetje hoe Kree in elkaar zit.
.
Maar Kreetje weet zelf ook wel hoe hij in elkaar zit, dus dan is het ook een klein moeite om even iets meer je best te doen op een op met zo min mogelijk taalfouten en zoveel mogelijk nuttige info in een keer. Als je verwacht dat andere mensen tijd en moeite ergens in steken, dan siert het je ook wel als je zelf ook wat meer moeite doet om ipv vier posts gewoon een wat volledigere te posten..
pi_194774642
-ga maar ergens anders schelden-

[ Bericht 62% gewijzigd door Lenny77 op 29-08-2020 11:02:36 ]
pi_194774663
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:50 schreef Lenny77 het volgende:
Kree jongen, het kost een hoop moeite om jouw topics te ontcijferen.. Je zou het bijna een gave van je kunnen noemen!
Maar in dit geval is het advies: stop ermee en laat dat meisje gaan. Ze is verloofd! Blijf daar buiten.
Ben zelfs serieus aan het twijfelen om het te sluiten want er is niet eens een echte vraag maar je bent gewoon van je aan het afschrijven.
Je ziet het verkeerd om he, het is niet ik vraag erom naar haar. Ze vraagt erom naar mij. Daarom juist dat ik denk in hoeverre moet ik me daar wel mee bemoeien?

Nou laat dat dan de vraag zijn. Jullie zeggen niet doen. Zal ik dat dan maar zeggen tegen iemand die mij midden in de nacht gaat bellen met twijfels en verdriet over haar verleden en waar ze over wil praten en niet tegen haar verloofde blijkbaar?

Vraag mij niet waarom dat weet ik namelijk ook niet echt. Maar daarom kwam dit hele topic ook.
Nu ga ik er no way tussen zitten verder. Het zal wel beetje emo zijn. Maar ok laat het een gevoel zijn. Zo snel trouwen al want ze kent die gast mss een maand eerder als mij dus nog niet eens een jaar, hij haar gevraagd. Ik heb er twijfels over enzo. En van ojeeeee. Maar mss zit ik er wel helemaal naast dat kan ook nog.

Dus ok zal me best doen het iets duidelijker te laten we houden die hele andere meid er even buiten. Ging een beetje door vragen ook.

Beetje zorgen om haar mss toch wel? Tis niet even een vluchtig chat dingetje wat we hadden natuurlijk. Maarja.
Do what you love, love what you do!
pi_194774713
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:48 schreef kree het volgende:

[..]

Vraag mij niet waarom dat weet ik namelijk ook niet echt. Maar daarom kwam dit hele topic ook.
Nu ga ik er no way tussen zitten verder. Het zal wel beetje emo zijn. Maar ok laat het een gevoel zijn. Zo snel trouwen al want ze kent die gast mss een maand eerder als mij dus nog niet eens een jaar, hij haar gevraagd. Ik heb er twijfels over enzo. En van ojeeeee. Maar mss zit ik er wel helemaal naast dat kan ook nog.

Niet mee bemoeien.
pi_194774728
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:00 schreef praadje het volgende:

[..]

Ach, laat hem toch. Hij doet er niemand kwaad mee en iedereen weet ondertussen wel een beetje hoe Kree in elkaar zit.
Idd praadje en het is heel makkelijk om te zeggen ik snap er niks van.... terwijl naja mss lastig te lezen zal best. Maar is altijd al zo geweest in al die jaren.

En dat ik er nu nog wat aan kan doen, nee ook niet meer he. Moet er niet aan denken daar nu tussen gaan zitten zou ruzie zijn iig. Maar ga er maar vanuit dat ze de juiste keuze nam.

En over die andere, daar komen we nog wel op terug. Maar dat heeft niet zo zeer met R&P te maken.

Die andere komt niet hier, van de Filipijnen die trouwens maar dat heeft allang al niet meer met relatie te maken nadat ze na 2x wat praten om geld ging vragen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lenny77 op 29-08-2020 11:04:04 ]
Do what you love, love what you do!
pi_194774747
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ok dus je ziet haar gewoon als normale vriendin? Of hoop je dat ze een keer vreemd zal gaan/niet gaat trouwen vanwege jou/door jou gaat scheiden? Of voel je je op platonische manier gestalkt en zoek je nu een excuus zodat ze ophoudt?
Als echt goede vriendin wel ja inmiddels en nee ook al gaat het uit dan zou het geen relatie worden met mij wss.
Do what you love, love what you do!
pi_194774792
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Niet mee bemoeien.
Ja duh dat doe ik dus ook niet..... dat is dus het hele punt. Ze komt zelf met zorgen naar mij toe die ze eigenlijk haar verloofde zou moeten vertellen.... dat is het hele vraagteken dus wat ik erbij heb.... snappen jullie of ik weet echt niet hoe ik dat duidelijker moet uitleggen. Vindt het nog al best wel moeilijk om te zeggen tegen haar dan nu.
Ja meid vertel het je verloofde gewoon en vraag het niet mij. Want er zal een reden voor zijn.

En verder ja kan in details gaan maar maakt het wat te herkenbaar mss ook wel. Voor mij maakt het niet uit voor haar mss wel.
Do what you love, love what you do!
pi_194774822
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:58 schreef kree het volgende:

[..]

Ja duh dat doe ik dus ook niet..... dat is dus het hele punt. Ze komt zelf met zorgen naar mij toe die ze eigenlijk haar verloofde zou moeten vertellen.... dat is het hele vraagteken dus wat ik erbij heb.... snappen jullie of ik weet echt niet hoe ik dat duidelijker moet uitleggen. Vindt het nog al best wel moeilijk om te zeggen tegen haar dan nu.
Ja meid vertel het je verloofde gewoon en vraag het niet mij. Want er zal een reden voor zijn.

En verder ja kan in details gaan maar maakt het wat te herkenbaar mss ook wel. Voor mij maakt het niet uit voor haar mss wel.
Waarom vindt je dat moeilijk om tegen haar te zeggen dan?
pi_194774831
Maar kijk maar hoor mods, van mij mag je er best een slotje op gooien. Niet dat ik daar onwijs moeite mee heb.
Echt totaal onbegrijpelijk is het ook allemaal weer niet wmb. Zie maar.....
Do what you love, love what you do!
pi_194774843
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:00 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom vindt je dat moeilijk om tegen haar te zeggen dan?
Euhm als jij verloofd zou zijn bruidsjurken aan het uitzoeken was al etc. Zou jij zoiets willen horen dan?
Van joh ik heb er zwaar mijn twijfels over wat je nu doet...... Neuh nou kan een asshole zijn en mss als ze 15 jaar jonger was maar we hebben het over iemand de leeftijd als mij. Dat kan ik toch niet maken?
Do what you love, love what you do!
pi_194774848
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:58 schreef kree het volgende:

[..]

Ja duh dat doe ik dus ook niet..... dat is dus het hele punt. Ze komt zelf met zorgen naar mij toe die ze eigenlijk haar verloofde zou moeten vertellen.... dat is het hele vraagteken dus wat ik erbij heb.... snappen jullie of ik weet echt niet hoe ik dat duidelijker moet uitleggen. Vindt het nog al best wel moeilijk om te zeggen tegen haar dan nu.
Ja meid vertel het je verloofde gewoon en vraag het niet mij. Want er zal een reden voor zijn.

En verder ja kan in details gaan maar maakt het wat te herkenbaar mss ook wel. Voor mij maakt het niet uit voor haar mss wel.
Je kunt toch gewoon de boot wat afhouden als je dit echt niet wilt?
pi_194774857
Dat dat wijf nog niet is weggerend vanwege je lappen tekst
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_194774880
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:03 schreef Solotovski het volgende:
Dat dat wijf nog niet is weggerend vanwege je lappen tekst
Zal je verbazen idd de enige die wegrennen zijn jullie hier of er drama van maken eigenlijk.... krijg er zelden kritiek op. Maar het is hier natuurlijk cool om dat tegen mij te zeggen omdat ik het naampje heb allang al.
Do what you love, love what you do!
pi_194774892
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:02 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm als jij verloofd zou zijn bruidsjurken aan het uitzoeken was al etc. Zou jij zoiets willen horen dan?
Van joh ik heb er zwaar mijn twijfels over wat je nu doet...... Neuh nou kan een asshole zijn en mss als ze 15 jaar jonger was maar we hebben het over iemand de leeftijd als mij. Dat kan ik toch niet maken?
Als ik zoveel issues had zou ik niet overwegen te trouwen, maar dat ben ik. Ik vertrouw wel op de mening van mijn goede vrienden en dat als zij hun mond open doen, dat daar dan een goede reden voor is waar ik best over nadenk.

Als jij denkt dat jij een asshole bent als je haar een weerwoord geeft, hoe goed is jullie vriendschap dan? Mag jij geen eigen mening hebben? Of is het helemaal dikke prima dat zij er überhaupt geen interesse in zou hebben wat jij denkt?
Volgens mij wappert hier een rode vlag..
pi_194774896
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon de boot wat afhouden als je dit echt niet wilt?
Dat doe ik ook, mss is het een soort van emo tijd ik weet een hoop van haar verleden en zij ook van mijn trouwens onderhand. Maar niet alles. En ik val haar niet lastig. Laat het totaal aan haar. Vraag is moet ik het negeren of meer soort beetje afkappen of niet als ze zelf vraagt.
Do what you love, love what you do!
pi_194774912
quote:
81s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:05 schreef kree het volgende:

[..]

Zal je verbazen idd de enige die wegrennen zijn jullie hier of er drama van maken eigenlijk.... krijg er zelden kritiek op. Maar het is hier natuurlijk cool om dat tegen mij te zeggen omdat ik het naampje heb allang al.
Nee hoor, ik vind het vaak oprecht lastig je te begrijpen. Niet alleen vanwege de vele slecht lopende zinnen en typefouten, maar ook omdat je vaak drie of vier posts achter elkaar plakt.
  roze zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:09:59 #87
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194774941
Iemand een samenvatting voor me?
Your beauty never ever scared me.
pi_194774963
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het vaak oprecht lastig je te begrijpen. Niet alleen vanwege de vele slecht lopende zinnen en typefouten, maar ook omdat je vaak drie of vier posts achter elkaar plakt.
Nou dat weet ik toch ook en heb al meerdere keren gevraagd zeg dan wat en leg ik het anders uit. Maar dat schijnt niemand te lezen. En komt er nog steeds snap er niks van -knip-... typisch popu Jopie gedrag dat dan dus.

Ik bedoel het goed echt waar anders zou ik het hier niet posten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lenny77 op 29-08-2020 12:08:41 ]
Do what you love, love what you do!
pi_194774975
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:09 schreef Amarantha het volgende:
Iemand een samenvatting voor me?
Nee lees het hele topic maar door eerst en daarna mag je aan me vragen wat je er niet van snapt en dan vat ik het voor je samen. Danku
Do what you love, love what you do!
  roze zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:12:23 #90
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194774983
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:11 schreef kree het volgende:

[..]

Nee lees het hele topic maar door eerst en daarna mag je aan me vragen wat je er niet van snapt en dan vat ik het voor je samen. Danku
Ja dit heb ik gedaan maar kan er weinig van maken tbh.
Your beauty never ever scared me.
pi_194775004
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:12 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja dit heb ik gedaan maar kan er weinig van maken tbh.
Ok nou vraag raak zou ik zeggen?
Do what you love, love what you do!
pi_194775012
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:06 schreef kree het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, mss is het een soort van emo tijd ik weet een hoop van haar verleden en zij ook van mijn trouwens onderhand. Maar niet alles. En ik val haar niet lastig. Laat het totaal aan haar. Vraag is moet ik het negeren of meer soort beetje afkappen of niet als ze zelf vraagt.
Als je het totaal aan haar laat, leer je haar ook geen rekening te houden met jou en het effect van haar gedrag op jou. Ze krijgt dus een vrijbrief als een beloning voor haar zieligheid, dat is niet echt adequate hulp die haar leert beter te doen lijkt me..
  roze zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:14:17 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194775014
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:13 schreef kree het volgende:

[..]

Ok nou vraag raak zou ik zeggen?
Ja heb ik gedaan.. Of er een samenvatting is.
Your beauty never ever scared me.
pi_194775026
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:09 schreef Amarantha het volgende:
Iemand een samenvatting voor me?
Kree ontmoet vrouw op internet. Vrouw heeft al een relatie en gaat trouwen. Kree heeft zo z'n twijfels bij de beslissing van vrouw om te trouwen en het contact an sich, maar wijst zoals gewoonlijk alle suggesties dat hij inderdaad met het contact moet stoppen van de hand.
pi_194775028
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als je het totaal aan haar laat, leer je haar ook geen rekening te houden met jou en het effect van haar gedrag op jou. Ze krijgt dus een vrijbrief als een beloning voor haar zieligheid, dat is niet echt adequate hulp die haar leert beter te doen lijkt me..
Hoeveel meer vrij moet ik haar laten dan? Ja kan haar blokken ze is zelf degene die aan mij gaat vragen?
Do what you love, love what you do!
  roze zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:16:27 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194775040
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Kree ontmoet vrouw op internet. Vrouw heeft al een relatie en gaat trouwen. Kree heeft zo z'n twijfels bij de beslissing van vrouw om te trouwen en het contact an sich, maar wijst zoals gewoonlijk alle suggesties dat hij inderdaad met het contact moet stoppen van de hand.
Thanks 👌🏻
Your beauty never ever scared me.
pi_194775066
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:16 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Thanks 👌🏻
Nouja het is heeeel kort samengevat maar het eerste komt er wel op neer. Alleen het laatste niet.

“Het contact stoppen”. Moet ik dat zeggen dan tegen haar?
Na nee kan best hard zijn maar als ze mij gaat bellen omdat ze verdriet heeft over verleden van haarzelf dat is wel erg hard he
Do what you love, love what you do!
pi_194775102
En jullie missen 1 dingetje en heb ik ook niet echt verteld. Gelijk toen we beetje nog aan de praat kwamen en ze dat vertelde heb al een vriendje inmiddels (ook raar dat je nog steeds op dating site staat dan dacht ik of ingaat). Heb ik gezegd vertel je het wel tegen hem dan even waarom je nog met mij kletst nu ook.

Nou voor zover ze zelf zei, heb ik gedaan geen probleem we kletsen als vrienden.
Nu half jaar verder ongeveer terwijl we best vaak appjes hebben gestuurd onderhand en dus zonder verwachtingen naar elkaar behalve als vrienden.
Zijn ze verloofd en gaan trouwen.
Do what you love, love what you do!
pi_194775119
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:15 schreef kree het volgende:

[..]

Hoeveel meer vrij moet ik haar laten dan? Ja kan haar blokken ze is zelf degene die aan mij gaat vragen?
Zou je ook heroïne geven aan haar als zij daar om vraagt?

Waarom zou je haar meer vrij willen laten? Hoe denk je dat dit een verbetering zou kunnen zijn voor zowel haar als jou?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:22:16 #100
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194775120
quote:
81s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:05 schreef kree het volgende:

[..]

Zal je verbazen idd de enige die wegrennen zijn jullie hier of er drama van maken eigenlijk.... krijg er zelden kritiek op. Maar het is hier natuurlijk cool om dat tegen mij te zeggen omdat ik het naampje heb allang al.
Ho ho wacht ff kree !! Wat je nu zegt is natuurlijk onzin :{
Jij maakt een drama van jouw verhaal , dat doen wij niet :D
Het is heel makkelijk om het nu bij ons neer te leggen maar ten eerste is je verhaal gewoon vaag, en ten tweede ben jij de drama queen in het verhaal . Dat mensen wegrennen is bullshit ,maar als dat voor jou beter te handelen is dan is dat ook prima.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Miss 200.000.000! zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:22:23 #101
367000 roos94
pi_194775126
Zou het laten varen eigenlijk
pi_194775131
`dus min of meer die verloofde weet ervan dat we wel praten. Althans ga ik vanuit dus.
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:24:23 #103
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194775168
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:22 schreef kree het volgende:
`dus min of meer die verloofde weet ervan dat we wel praten. Althans ga ik vanuit dus.
Dat hoop ik voor jou.
pi_194775174
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:22 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ho ho wacht ff kree !! Wat je nu zegt is natuurlijk onzin :{
Jij maakt een drama van jouw verhaal , dat doen wij niet :D
Het is heel makkelijk om het nu bij ons neer te leggen maar ten eerste is je verhaal gewoon vaag, en ten tweede ben jij de drama queen in het verhaal . Dat mensen wegrennen is bullshit ,maar als dat voor jou beter te handelen is dan is dat ook prima.
Nou mss niet zo hier, maarre tja nouja laten we over andere topics maar niet ingaan denk ik. Het is heel makkelijk om mij op de kast te krijgen.
En dat weten iig een aantal wel hoe dat te doen. Dus draai het ook weer niet om
Do what you love, love what you do!
pi_194775178
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:22 schreef roos94 het volgende:
Zou het laten varen eigenlijk
Wat ik dus doe in feite?
Do what you love, love what you do!
pi_194775191
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:24 schreef maily het volgende:

[..]

Dat hoop ik voor jou.
Nouja voor mij.... meer voor haar, maar ga er wel vanuit dat ze dat ook wel echt heeft gedaan. En dit is van het eerste prille contact natuurlijk he 6 maanden terug.
Do what you love, love what you do!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:25:45 #107
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194775193
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:24 schreef kree het volgende:

[..]

Nou mss niet zo hier, maarre tja nouja laten we over andere topics maar niet ingaan denk ik. Het is heel makkelijk om mij op de kast te krijgen.
En dat weten iig een aantal wel hoe dat te doen. Dus draai het ook weer niet om
Ik heb het niet over andere topics maar over deze :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Spellchecker zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:27:17 #108
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194775226
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:18 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja het is heeeel kort samengevat maar het eerste komt er wel op neer. Alleen het laatste niet.

“Het contact stoppen”. Moet ik dat zeggen dan tegen haar?
Na nee kan best hard zijn maar als ze mij gaat bellen omdat ze verdriet heeft over verleden van haarzelf dat is wel erg hard he
Dat is zeker hard. Maar als ze al zo emotioneel is en ze komt met zulke dingen uithuilen bij jou ipv haar verloofde .... :X
pi_194775231
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:25 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik heb het niet over andere topics maar over deze :+
Nou kan er een heel aantal reacties wel uit filteren die alleen maar als doel hebben om mij op de kast te krijgen enzo.

Maar laat gaan lees er wel makkelijk overheen. Maakt het topic er niet duidelijker op iig.
Do what you love, love what you do!
pi_194775265
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:27 schreef maily het volgende:

[..]

Dat is zeker hard. Maar als ze al zo emotioneel is en ze komt met zulke dingen uithuilen bij jou ipv haar verloofde .... :X
Nou precies, mijn punt dus.
En weet dus ook niet wat ik daar mee aan moet helemaal.
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:29:26 #111
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194775278
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:28 schreef kree het volgende:

[..]

Nou precies, mijn punt dus.
En weet dus ook niet wat ik daar mee aan moet helemaal.
Afkappen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:30:07 #112
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194775294
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:27 schreef kree het volgende:

[..]

Nou kan er een heel aantal reacties wel uit filteren die alleen maar als doel hebben om mij op de kast te krijgen enzo.

Maar laat gaan lees er wel makkelijk overheen. Maakt het topic er niet duidelijker op iig.
Mijn insteek is niet om jou op de kast te jagen maar wel om te zeggen dat ik het echt een heel vaag verhaal vind. Maar misschien is het idd belangrijker dat jij zelf weet wat je bedoelt 8-)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194775297
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:29 schreef maily het volgende:

[..]

Afkappen.
Nou dacht meer aan het gewoon is aan haar vragen eigenlijk eerst..
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:30:54 #114
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194775309
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:30 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dacht meer aan het gewoon is aan haar vragen eigenlijk eerst..
Kun je doen. Succes daarmee.
pi_194775318
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:30 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Mijn insteek is niet om jou op de kast te jagen maar wel om te zeggen dat ik het echt een heel vaag verhaal vind. Maar misschien is het idd belangrijker dat jij zelf weet wat je bedoelt 8-)
Nouja niet jij en noem ook geen namen enzo verder wie wel. Maar weet dat sommige het erom doen wel soms.
Dus maar ok maakt niet uit, kan er best wel tegen verder.
Do what you love, love what you do!
pi_194775330
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:22 schreef kree het volgende:
`dus min of meer die verloofde weet ervan dat we wel praten. Althans ga ik vanuit dus.
Een aanname die je op geen enkele manier kan toetsen. Maar wel fijn om te denken dat ze haar verloofdes mening wel zou willen weten en alleen die van jou ontwijkt..

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:24 schreef kree het volgende:

[..]

Wat ik dus doe in feite?
Het enige wat je laat gaan zijn je eigen gevoelens en mening, zodat zij haar zieligheid bij jou kwijt kan.
pi_194775350
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:30 schreef maily het volgende:

[..]

Kun je doen. Succes daarmee.
Maar hoe zie je afkappen voor je dan.... hoe kan ik dat nou doen nu..
Nee ja weetje heb ook nog wel beetje gevoel. En we wonen aan de hele kant van het land kennen elkaar verder niet of vrienden van elkaar. Maar we hebben wel een half jaar onze diepste ellende en gevoelens gedeeld Ook over die relatie tussen hun. Nu denk ik niet dat ze die appjes van ons naar elkaar heeft laten lezen. Maar zou ze wmb zo mogen doen. Maar dat is niet mijn keus maar die van haar.

Net zoals het is om mij te bellen als ze erg verdrietig is etc. Blijkbaar kan ze het niet bij haar verloofde kwijt en dat baart me soort van zorgen wel.
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:39:12 #118
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194775434
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:34 schreef kree het volgende:

[..]

Maar hoe zie je afkappen voor je dan.... hoe kan ik dat nou doen nu..
Nee ja weetje heb ook nog wel beetje gevoel. En we wonen aan de hele kant van het land kennen elkaar verder niet of vrienden van elkaar. Maar we hebben wel een half jaar onze diepste ellende en gevoelens gedeeld Ook over die relatie tussen hun. Nu denk ik niet dat ze die appjes van ons naar elkaar heeft laten lezen. Maar zou ze wmb zo mogen doen. Maar dat is niet mijn keus maar die van haar.

Net zoals het is om mij te bellen als ze erg verdrietig is etc. lijkbaar kan ze het niet bij haar verloofde kwijt en dat baart me soort van zorgen wel.
Juist.

Maar jij kunt daar verder niks mee.
Haal je andermans ellende toch niet op je hals.
pi_194775450
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:32 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Een aanname die je op geen enkele manier kan toetsen. Maar wel fijn om te denken dat ze haar verloofdes mening wel zou willen weten en alleen die van jou ontwijkt..
[..]

Het enige wat je laat gaan zijn je eigen gevoelens en mening, zodat zij haar zieligheid bij jou kwijt kan.
Natuurlijk ik kan dat niet weten maar dat is beetje basis van vertrouwen he? En op basis van echt alles geloof ik wel dat ze eerlijk is erover. Kan ik het zeker weten. Neuh dat niet.
En dat is waarom ik het haar gelijk al vroeg zeg je het ff wel dat je met een andere gozer nog kletst van die dating site waar ze diezelfde gast vond.

Ik kom daar nooit mee in de problemen want ergste wat voor mij kan gebeuren is contact weg. Nouja ok so be it dan. Voor haar is het een ander verhaal.

Maar denk niet dat het zo een probleem is, zelfs in relaties zijn er vast wel eens dingen die je niet alleen met je partner bespreekt maar liever met iemand anders erbuiten om. Hoe iemand daar verder mee omgaat tja... dat is niet aan mij. Ik kan hoog uit mijn mening geven tegen over haar en verder niks. En is nog als ze zelf vraagt.
Do what you love, love what you do!
pi_194775459
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:39 schreef maily het volgende:

[..]

Juist.

Maar jij kunt daar verder niks mee.
Haal je andermans ellende toch niet op je hals.
Nou dat klopt idd. En nouja ben nou eenmaal zorgzaam persoon die wss iets meer om anderen geeft als mezelf.
Do what you love, love what you do!
pi_194775521
Ik weet niet denk niet dat ik in deze heel veel verkeerd heb gedaan. Het afkap moment had dan gelijk moeten zijn 6 maanden terug. Maar ook toen ik was niet degene die het contact pushte maar zij zelf. En ok ik heb daar geen moeite mee en werkte best ok. We kunnen wel ok praten met elkaar. Dus tsja. Als er al iemand zou moeten zijn die zou zeggen we moeten dit afkappen dan ben ik het niet. Maar zij.
En zou ik prima vrede mee hebben trouwens hoor en dan is het klaar ook wmb. Maar blijkbaar hebben we toch nog wat dingen gemeen die lastig zijn om over te praten wellicht met anderen. Of je dat nou niet met je aanstaande man eigenlijk eerder moet doen. Ook niet aan mij.
Do what you love, love what you do!
pi_194775528
Dus snappen jullie het is best een lastige situatie. Maar zal het eens vragen aan haar op een subtiele manier waarom ze dat niet met haar aanstaande wil delen.
Do what you love, love what you do!
  Miss 200.000.000! zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:46:58 #123
367000 roos94
pi_194775536
Hoe oud ben jij eik en zij?
pi_194775552
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:46 schreef roos94 het volgende:
Hoe oud ben jij eik en zij?
Ik 36 en zij volgens mij hooguit paar jaar jonger, weet niet eens eigenlijk stond toen wel op het profiel maar denk 34 ofzo
Do what you love, love what you do!
pi_194775556
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:40 schreef kree het volgende:

[..]

Natuurlijk ik kan dat niet weten maar dat is beetje basis van vertrouwen he? En op basis van echt alles geloof ik wel dat ze eerlijk is erover. Kan ik het zeker weten. Neuh dat niet.
En dat is waarom ik het haar gelijk al vroeg zeg je het ff wel dat je met een andere gozer nog kletst van die dating site waar ze diezelfde gast vond.

Ik kom daar nooit mee in de problemen want ergste wat voor mij kan gebeuren is contact weg. Nouja ok so be it dan. Voor haar is het een ander verhaal.

Maar denk niet dat het zo een probleem is, zelfs in relaties zijn er vast wel eens dingen die je niet alleen met je partner bespreekt maar liever met iemand anders erbuiten om. Hoe iemand daar verder mee omgaat tja... dat is niet aan mij. Ik kan hoog uit mijn mening geven tegen over haar en verder niks. En is nog als ze zelf vraagt.
Alleen geef jij je mening niet en zo te horen interesseert het haar ook niet, zolang ze maar tegen jou aan kan lullen wanneer het haar uitkomt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:41 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dat klopt idd. En nouja ben nou eenmaal zorgzaam persoon die wss iets meer om anderen geeft als mezelf.
Leuk gedacht, maar echte zorgzaamheid betekent ook tough love als het nodig is. Pappen en nat houden doe je alleen als je echt heel erg naïef bent dat alleen een luisterend oor ook echt verandering cq hulpt zou geven. Of omdat je eigenlijk vooral jezelf helpt met je gewenste imago van de aardige begripvolle boy bevestigd te krijgen en dan is het natuurlijk onhandig als ze niet de gewenste reactie geeft of daadwerkelijk zo een vooruitgang boekt dat ze geen praatpaal meer nodig heeft..
pi_194775622
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:48 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Alleen geef jij je mening niet en zo te horen interesseert het haar ook niet, zolang ze maar tegen jou aan kan lullen wanneer het haar uitkomt.
[..]

Leuk gedacht, maar echte zorgzaamheid betekent ook tough love als het nodig is. Pappen en nat houden doe je alleen als je echt heel erg naïef bent dat alleen een luisterend oor ook echt verandering cq hulpt zou geven. Of omdat je eigenlijk vooral jezelf helpt met je gewenste imago van de aardige begripvolle boy bevestigd te krijgen en dan is het natuurlijk onhandig als ze niet de gewenste reactie geeft of daadwerkelijk zo een vooruitgang boekt dat ze geen praatpaal meer nodig heeft..
Wat lul je nou? Hoezo gewenste reactie voor mij.....?
Dat is het helemaal niet en geef echt wel mijn mening erover hoor ook direct trouwens naar haar. Wat ze ermee doet weet ik niet.
Je draait het weer om naar dat het over mij gaat. Ik stuur haar geen appjes met vragen helemaal niet en begin zeker niet ook over mezelf. Ze komt er zelf mee en wil haar verhaal kwijt en zo ging het elke keer. Nu komen er dingen overeen waardoor we er wellicht wat makkelijker over kunnen praten en zou willen dat ik de details kon vertellen maar dat gaat me te ver om te delen hier want vertelde ze tegen mij en mij alleen.

Het gaat helemaal niet om mij in deze althans niet in dit verhaal. Wel beetje van ja wat moet ik er nu mee doen wel. En afkappen vindt ik geen optie gewoon en zou niet weten hoe ik dat zou moeten zeggen ook zo uit het niks ineens.
Do what you love, love what you do!
pi_194775683
En lees hier meerdere keren, zou het afkappen. Ok als het over een relatie iets zou gaan dan was dat allang al gebeurt. Maar aangezien dit meer om een vriendschap iets gaat (ja jongens dat kan ook) is het toch een iets ander verhaal.
En zie me zeker niet als een reserve of een hulp lijn die ze altijd kan bellen. Of nouja kan wel. Maar euhm tsja hoe leg je zo iets nou weer uit. Het kan tot wat praten komen en verder ook niet echt. Daar is wel de grens allang al voor mij vanaf het begin aan toen ze vertelde heb al een vriendje en nu dus verloofde.

En dat weet ze zelf ook, dus ok zie er niet al teveel kwaad in. Als ze eerlijk is geweest tegen haar verloofde en mij dan zou dat nooit iets van een probleem opleveren.
Do what you love, love what you do!
pi_194775902
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:52 schreef kree het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Hoezo gewenste reactie voor mij.....?
Dat is het helemaal niet en geef echt wel mijn mening erover hoor ook direct trouwens naar haar. Wat ze ermee doet weet ik niet.
Je draait het weer om naar dat het over mij gaat. Ik stuur haar geen appjes met vragen helemaal niet en begin zeker niet ook over mezelf. Ze komt er zelf mee en wil haar verhaal kwijt en zo ging het elke keer. Nu komen er dingen overeen waardoor we er wellicht wat makkelijker over kunnen praten en zou willen dat ik de details kon vertellen maar dat gaat me te ver om te delen hier want vertelde ze tegen mij en mij alleen.

Het gaat helemaal niet om mij in deze althans niet in dit verhaal. Wel beetje van ja wat moet ik er nu mee doen wel. En afkappen vindt ik geen optie gewoon en zou niet weten hoe ik dat zou moeten zeggen ook zo uit het niks ineens.
Dit gaat ook over jou, want jij zit ermee in je maag en start dit topic wat je moet doen als ze belt. Het is dus eigenlijk helemaal niet zo relevant wat zij allemaal doet en waarom, want jij het begint en eindigt met jouw toestemming.

Jij kiest om te reageren wanneer zij contact opneemt.
Jij kiest ervoor om niet over jezelf te beginnen. En jij kiest ervoor om niet te vragen wat ze met jouw mening doet.
En dat maakt dat jij degene bent die haar gedrag voldoende goedkeurt en zichzelf wegcijfert als dat aardige luisterende oor. Daar ben je zelf bij, ongeacht wiens initiatief en waarom dat is.

Als je het zou willen afkappen, dan zou je kunnen zeggen dat je er moeite mee hebt dat zij jou als enige in vertrouwen neemt. Dat je het daar niet mee eens bent en niet het idee hebt dat je dat en andere dingen kan zeggen, omdat je je dan een asshole voelt.
Met de beste intenties kun je haar aanraden iets meer te doen met haar issues en niet alleen tegen een wildvreemde te praten, maar bijvoorbeeld ook met haar verloofde. Of als het echt allemaal zo emo is, misschien eens met een professional gaan praten om een en ander eens fatsoenlijk te verwerken en te leren hoe je betere connecties aangaat.
Zeg haar dat je haar het beste gunt, maar dat alleen naar haar luisteren gewoon niet de beste manier lijkt om echt te verbeteren en dat het je te zwaar wordt om langs de zijlijn te staan, terwijl ze de mensen die dicht bij haar staan in het onwetendheid houdt. Dat je niet mee wil werken aan zo een doorgeschoten balans, omdat niemand daar beter van wordt.

Ofzo..
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:17:05 #129
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194775947
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:57 schreef kree het volgende:
En lees hier meerdere keren, zou het afkappen. Ok als het over een relatie iets zou gaan dan was dat allang al gebeurt. Maar aangezien dit meer om een vriendschap iets gaat (ja jongens dat kan ook) is het toch een iets ander verhaal.
Waarom vraag je het hier eigenlijk als je antwoorden niet wil horen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194775998
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:17 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Waarom vraag je het hier eigenlijk als je antwoorden niet wil horen
Haha nee dat is helemaal niet waar, ik vraag naar meningen en ok meegenomen hoor echt waar ik lees ze wel. Maar zie er eigenlijk nog geen 1 goede om te zeggen tegen haar. Joh meid we stoppen met praten en succes.
Do what you love, love what you do!
pi_194776055
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:13 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dit gaat ook over jou, want jij zit ermee in je maag en start dit topic wat je moet doen als ze belt. Het is dus eigenlijk helemaal niet zo relevant wat zij allemaal doet en waarom, want jij het begint en eindigt met jouw toestemming.

Jij kiest om te reageren wanneer zij contact opneemt.
Jij kiest ervoor om niet over jezelf te beginnen. En jij kiest ervoor om niet te vragen wat ze met jouw mening doet.
En dat maakt dat jij degene bent die haar gedrag voldoende goedkeurt en zichzelf wegcijfert als dat aardige luisterende oor. Daar ben je zelf bij, ongeacht wiens initiatief en waarom dat is.

Als je het zou willen afkappen, dan zou je kunnen zeggen dat je er moeite mee hebt dat zij jou als enige in vertrouwen neemt. Dat je het daar niet mee eens bent en niet het idee hebt dat je dat en andere dingen kan zeggen, omdat je je dan een asshole voelt.
Met de beste intenties kun je haar aanraden iets meer te doen met haar issues en niet alleen tegen een wildvreemde te praten, maar bijvoorbeeld ook met haar verloofde. Of als het echt allemaal zo emo is, misschien eens met een professional gaan praten om een en ander eens fatsoenlijk te verwerken en te leren hoe je betere connecties aangaat.
Zeg haar dat je haar het beste gunt, maar dat alleen naar haar luisteren gewoon niet de beste manier lijkt om echt te verbeteren en dat het je te zwaar wordt om langs de zijlijn te staan, terwijl ze de mensen die dicht bij haar staan in het onwetendheid houdt. Dat je niet mee wil werken aan zo een doorgeschoten balans, omdat niemand daar beter van wordt.

Ofzo..
Jawel het gaat ook beetje over mij natuurlijk wel. Maar wat mij betreft is het helemaal niet nodig om het af te kappen. Een vraag die ik wel moet stellen en denk dat is een belangrijke. Waarom kon je het niet kwijt bij je verloofde.

Dat is wel een punt waar jullie gelijk in hebben... want tja euhm je zou toch denken als je gaat trouwen dat je iig ook de diepste dingen een beetje van elkaar weet of verteld? Althans ga ik vanuit hoor. Ik ben niet getrouwd enzo.
Do what you love, love what you do!
pi_194776083
Doe hem dik gebruikt speciaal voor jullie :). Maar die moet ik even nog vragen mss niet zo direct gelijk maar zal het doen. Ik weet dat nl ook nog niet.

Wellicht is dat eigenlijk het hele key point van dit topic.


We komen er wel ;)
Do what you love, love what you do!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:25:22 #133
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194776111
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:19 schreef kree het volgende:

[..]

Haha nee dat is helemaal niet waar, ik vraag naar meningen en ok meegenomen hoor echt waar ik lees ze wel. Maar zie er eigenlijk nog geen 1 goede om te zeggen tegen haar. Joh meid we stoppen met praten en succes.
Nee precies :+ Dit is eigenlijk een beetje kree-style 8-)
Van alles in vage taal posten , raad vragend . En vervolgens alles afdoen met zo'n opmerking :')
Dus succes ermee kree ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Spellchecker zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:25:55 #134
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194776117
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:19 schreef kree het volgende:

[..]

Haha nee dat is helemaal niet waar, ik vraag naar meningen en ok meegenomen hoor echt waar ik lees ze wel. Maar zie er eigenlijk nog geen 1 goede om te zeggen tegen haar. Joh meid we stoppen met praten en succes.
Vandaag of morgen is haar verloving ineens voorbij. Berg je dan maar ... want bij jou kon ze altijd alles kwijt ....
pi_194776128
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:25 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Nee precies :+ Dit is eigenlijk een beetje kree-style 8-)
Van alles in vage taal posten , raad vragend . En vervolgens alles afdoen met zo'n opmerking :')
Dus succes ermee kree ^O^
Nou denk erover wat je denkt. Maar vraag het ook niet voor niks hoor.
Do what you love, love what you do!
pi_194776139
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:25 schreef maily het volgende:

[..]

Vandaag of morgen is haar verloving ineens voorbij. Berg je dan maar ... want bij jou kon ze altijd alles kwijt ....
Beetje bang voor maar ze weet niet waar ik woon gelukkig :)
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:27:34 #137
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194776153
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:26 schreef kree het volgende:

[..]

Beetje bang voor maar ze weet niet waar ik woon gelukkig :)
Ze kan je gewoon gaan stalken he ....
pi_194776196
Je ouwehoert al zes maanden over diepgaande shizzle, behalve waarom ze niemand inclusief haar vriend en inmiddels verloofde in vertrouwen neemt?
pi_194776202
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:27 schreef maily het volgende:

[..]

Ze kan je gewoon gaan stalken he ....
Ben ik niet zo bang voor eigenlijk. Het is trouwens omdat het een meid is. Als dit een gast was geweest dan had ik wss gezegd fuck you retard wat doe nee nou enzo.

Maar ok ik weet dat ze best gevoelig is en wil haar niet kwetsen ook. En wss hoeft dat ook niet eens? Althans ik denk van niet.
Do what you love, love what you do!
pi_194776232
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:29 schreef Scary_Mary het volgende:
Je ouwehoert al zes maanden over diepgaande shizzle, behalve waarom ze niemand inclusief haar vriend en inmiddels verloofde in vertrouwen neemt?
Omdat ik dacht nou loopt op rolletjes tot eergister dus. Wist wel van haar dingen maar ging er beetje automatisch vanuit dat ze dat ook wel met hem zou bespreken. Maar blijkt niet dus. En ja nouja niet voor mij een punt zozeer voor hun relatie wel.
Do what you love, love what you do!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:31:33 #141
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194776241
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:26 schreef kree het volgende:

[..]

Nou denk erover wat je denkt. Maar vraag het ook niet voor niks hoor.
Geen idee waarom je iets vraagt als je reacties die niet in jouw straatje passen afdoet .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194776273
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:29 schreef kree het volgende:
Ben ik niet zo bang voor eigenlijk. Het is trouwens omdat het een meid is. Als dit een gast was geweest dan had ik wss gezegd fuck you retard wat doe nee nou enzo.

Maar ok ik weet dat ze best gevoelig is en wil haar niet kwetsen ook. En wss hoeft dat ook niet eens? Althans ik denk van niet.
Vind ik een beetje een 1950 gedachtengang van je. Of het nou een vrouw is of een man in 2020 willen ze vaak niet anders behandeld worden.
Beetje apart ook dat je haar alleen maar steunt omdat ze een vrouw is. Maar als ze een man was had je haar een retard gevonden? Vanwege haar lichaam? :?
Daarnaast zou ik haar gewoon letterlijk vragen: hoe zie jij mij en onze vriendschap? Waarom kom je bij mij uithuilen en niet bij je verloofde?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194776278
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Geen idee waarom je iets vraagt als je reacties die niet in jouw straatje passen afdoet .
Euh dat doe ik niet? Heb nog niet een onwijze keuze gemaakt wat ermee te doen nl. Behalve eens vragen waarom ze dat niet met haar verloofde al eerder besproken heeft.

Maar dat op een subtiele manier brengen ben ik ook weer niet zo goed in.
Do what you love, love what you do!
pi_194776295
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:27 schreef maily het volgende:

[..]

Ze kan je gewoon gaan stalken he ....
Lijkt me wel erg veel moeite als ze ook gewoon weer op een datingsite kan gaan om weer een nieuwe luisterpaal te vinden die haar graag alleen als zielig meisje wil zien waar ie wat voor kan betekenen..

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef kree het volgende:

[..]

Omdat ik dacht nou loopt op rolletjes tot eergister dus. Wist wel van haar dingen maar ging er beetje automatisch vanuit dat ze dat ook wel met hem zou bespreken. Maar blijkt niet dus. En ja nouja niet voor mij een punt zozeer voor hun relatie wel.
Waarom zou ze dan al die shit met jou bespreken denk je? Denk je dat het iets zegt over jullie band of meer over de band die ze heeft met de rest van haar omgeving?
pi_194776303
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Vind ik een beetje een 1950 gedachtengang van je. Of het nou een vrouw is of een man in 2020 willen ze vaak niet anders behandeld worden.
Beetje apart ook dat je haar alleen maar steunt omdat ze een vrouw is. Maar als ze een man was had je haar een retard gevonden? Vanwege haar lichaam? :?
Daarnaast zou ik haar gewoon letterlijk vragen: hoe zie jij mij en onze vriendschap? Waarom kom je bij mij uithuilen en niet bij je vriend?
Nouja ben ik helemaal niet want noem jullie zo ook allemaal bitches, Maar het komt door hoe we gepraat hebben dat ik weet dat dat iig niet de manier is met haar.
Het zou haar kwetsen heel erg als ik zo zou beginnen met haar om zoiets te vragen of zeggen en dat wil ik niet.

Jullie kunnen het aan en ik kan het aan al het gezeik maar niet iedereen is zo natuurlijk.
Do what you love, love what you do!
pi_194776387
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Lijkt me wel erg veel moeite als ze ook gewoon weer op een datingsite kan gaan om weer een nieuwe luisterpaal te vinden die haar graag alleen als zielig meisje wil zien waar ie wat voor kan betekenen..
[..]

Waarom zou ze dan al die shit met jou bespreken denk je? Denk je dat het iets zegt over jullie band of meer over de band die ze heeft met de rest van haar omgeving?
Waarom, ik denk omdat ze nog een heel stuk onverwerkt verleden heeft net als ik en dat schept de band vooral. Tussen ons beide dan om te praten.

En het is makkelijker als je anderen vindt die een beetje hetzelfde mee maakte of meemaken nog zelfs. Dus dat is de hele basis waarom wij praten. En ik weet veel maar niet alles nog. Maar het lijkt me een slechte basis voor trouwen zelfs als je dat niet met je partner kwijt kunt van te voren. Dus vandaar.

Hoe sta ik er dan in. Nou als buitenstaande vriend etc en dat besef ik me wel. Maar is niet zo erg iig niet voor mij. Want als ze getrouwd zijn dan zal het toch er wel een keer van moeten komen dat ze het zal vertellen. Dus nouja ik zou nooit trouwen eigenlijk voor ik al dat soort dingen niet van te voren had besproken met elkaar.

Maar het is niet mijn keuze wat ze doet, Moet ze zelf weten. Is emancipatie dus.
Do what you love, love what you do!
pi_194776465
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:00 schreef praadje het volgende:

[..]

Ach, laat hem toch. Hij doet er niemand kwaad mee en iedereen weet ondertussen wel een beetje hoe Kree in elkaar zit.
Zou jij dan even een vertaalde samenvatting van zijn posts kunnen geven?
pi_194776475
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Kree ontmoet vrouw op internet. Vrouw heeft al een relatie en gaat trouwen. Kree heeft zo z'n twijfels bij de beslissing van vrouw om te trouwen en het contact an sich, maar wijst zoals gewoonlijk alle suggesties dat hij inderdaad met het contact moet stoppen van de hand.
Maar ik las eerder in het topic dat dat maar 1 van de 2 verhalen was?
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:50:19 #149
441859 crew  Lenny77
pi_194776493
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:48 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar ik las eerder in het topic dat dat maar 1 van de 2 verhalen was?
Please don't feed him.. :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:51:40 #150
441859 crew  Lenny77
pi_194776498
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:33 schreef kree het volgende:

[..]

Euh dat doe ik niet? Heb nog niet een onwijze keuze gemaakt wat ermee te doen nl. Behalve eens vragen waarom ze dat niet met haar verloofde al eerder besproken heeft.

Maar dat op een subtiele manier brengen ben ik ook weer niet zo goed in.
'He luister eens, het is best een eer dat je mij dit allemaal kan toevertrouwen, maar waarom bespreek je dit niet met je verloofde en geef je hem een kans om er voor je te zijn?'

Klaar.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194776501
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Please don't feed him.. :'(
Geen zorgen we houden het bij het laatste verhaal.
Rest komt later wel als ik er nog meer van hoor. Maar komt niet hier.
Do what you love, love what you do!
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:52:26 #152
441859 crew  Lenny77
pi_194776503
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:51 schreef kree het volgende:

[..]

Geen zorgen we houden het bij het laatste verhaal.
Rest komt later wel als ik er nog meer van hoor. Maar komt niet hier.
Dat wou ik net zeggen, NIET HIER
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194776511
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat wou ik net zeggen, NIET HIER
Neuh maar dat is niet zo R&P ook
Do what you love, love what you do!
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:53:47 #154
441859 crew  Lenny77
pi_194776520
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:52 schreef kree het volgende:

[..]

Neuh maar dat is niet zo R&P ook
Kijk even naar mijn andere post waar je een voorbeld kan zien van een subtiele hint.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194776521
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:47 schreef Chia het volgende:

[..]

Zou jij dan even een vertaalde samenvatting van zijn posts kunnen geven?
Die stond er al ouwe rukker als je even meer terug leest als de laatste posts...
Do what you love, love what you do!
pi_194776527
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:53 schreef kree het volgende:

[..]

Die stond er al ouwe rukker als je even meer terug leest als de laatste posts...
Daar had ik al op gereageerd....
pi_194776536
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:40 schreef kree het volgende:

[..]

Waarom, ik denk omdat ze nog een heel stuk onverwerkt verleden heeft net als ik en dat schept de band vooral. Tussen ons beide dan om te praten.

En het is makkelijker als je anderen vindt die een beetje hetzelfde mee maakte of meemaken nog zelfs. Dus dat is de hele basis waarom wij praten. En ik weet veel maar niet alles nog. Maar het lijkt me een slechte basis voor trouwen zelfs als je dat niet met je partner kwijt kunt van te voren. Dus vandaar.

Hoe sta ik er dan in. Nou als buitenstaande vriend etc en dat besef ik me wel. Maar is niet zo erg iig niet voor mij. Want als ze getrouwd zijn dan zal het toch er wel een keer van moeten komen dat ze het zal vertellen. Dus nouja ik zou nooit trouwen eigenlijk voor ik al dat soort dingen niet van te voren had besproken met elkaar.

Maar het is niet mijn keuze wat ze doet, Moet ze zelf weten. Is emancipatie dus.
Lotgenotencontact kan heel waardevol zijn ja, maar het moet geen (uit)vlucht worden naar begrip en kusjekroel terwijl je de rest maar op z'n beloop laat. In dat opzicht kan het zelfs gevaarlijk zijn, want je houdt elkaar klein door net genoeg te geven en te nemen om zo door te kunnen blijven gaan.

Zij hoeft nog steeds niets te veranderen, want de rest van haar omgeving houdt ze buiten de deur en als het nodig is kan zij bij jou uithuilen. Maar daarna gaat ze gewoon weer vrolijk door met haar omgeving.

Jij blijft hangen, omdat je het wel prettig vindt om te geloven dat zij alleen bij jou terecht kan. Zo kun je zes maanden luisteren, maar hamvragen die echt zouden kunnen helpen om verder te komen zijn keihard overgeslagen. Want stel je voor dat je niet aardig gevonden hebt. Stel je voor dat je moet concluderen dat het vertrouwen eigenlijk maar flinterdun is..
Die tijd die je kwijt bent aan daadwerkelijk contact met haar en erover nadenken, kun je niet in een ander contact stoppen. Eentje die wellicht meer balans zou kunnen hebben, waarin je wel uitgenodigd wordt om meer jouw grenzen aan te geven (omdat die ook belangrijk zijn). Eentje die kans heeft om een echte relatie te worden. Of die jou tenminste een actieve spiegel voorhoudt hoe jij zou kunnen groeien. Daar ligt jouw emancipatie Kree.
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:55:39 #158
441859 crew  Lenny77
pi_194776537
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:54 schreef Chia het volgende:

[..]

Daar had ik al op gereageerd....
Ja hij is duidelijk goed in dingen aangeven maar ze zelf niet doen..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194776540
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:54 schreef Chia het volgende:

[..]

Daar had ik al op gereageerd....
Mooi ok dan valt er weinig meer samen te vatten denk ik.

Heb btw nu wel even gevraagd hoe het ging per whatsapp etc en even horen hoe en wat of ik de vraag gelijk ga stellen waarom heb je dat niet besproken met je partner.
Do what you love, love what you do!
pi_194776565
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:47 schreef Chia het volgende:

[..]

Zou jij dan even een vertaalde samenvatting van zijn posts kunnen geven?
Haha, ik kan er ook maar gedeeltelijk uit wijs hoor. Maar begrijp meestal de strekking wel.
pi_194776574
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:55 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Lotgenotencontact kan heel waardevol zijn ja, maar het moet geen (uit)vlucht worden naar begrip en kusjekroel terwijl je de rest maar op z'n beloop laat. In dat opzicht kan het zelfs gevaarlijk zijn, want je houdt elkaar klein door net genoeg te geven en te nemen om zo door te kunnen blijven gaan.

Zij hoeft nog steeds niets te veranderen, want de rest van haar omgeving houdt ze buiten de deur en als het nodig is kan zij bij jou uithuilen. Maar daarna gaat ze gewoon weer vrolijk door met haar omgeving.

Jij blijft hangen, omdat je het wel prettig vindt om te geloven dat zij alleen bij jou terecht kan. Zo kun je zes maanden luisteren, maar hamvragen die echt zouden kunnen helpen om verder te komen zijn keihard overgeslagen. Want stel je voor dat je niet aardig gevonden hebt. Stel je voor dat je moet concluderen dat het vertrouwen eigenlijk maar flinterdun is..
Die tijd die je kwijt bent aan daadwerkelijk contact met haar en erover nadenken, kun je niet in een ander contact stoppen. Eentje die wellicht meer balans zou kunnen hebben, waarin je wel uitgenodigd wordt om meer jouw grenzen aan te geven (omdat die ook belangrijk zijn). Eentje die kans heeft om een echte relatie te worden. Of die jou tenminste een actieve spiegel voorhoudt hoe jij zou kunnen groeien. Daar ligt jouw emancipatie Kree.
Nou het eerste ben ik helemaal met je eens, Laatste bestaat vooral uit aannames die je op niks baseerd behalve van wat jij denkt hoe het ging/gaat?

En ok tijd die ik kwijt ben aan die Whatsappje en erover denken valt in het niets bij al de rest van mijn zorgen en dingen die ik moet regelen en doen. Maar daar gaan we het hier niet over hebben verder.

Paar min? Jullie allemaal terecht wijzen op dingen voor mij te bedenken koste meer tijd als 4 weken appen met haar. Maargoed heb nog even gevraagd hoe het ging net. Reactie terug maar even nog geen goeie ingang om er zo de vraag in te gooien van waarom waar we het eerder over hadden denk ik.
Do what you love, love what you do!
pi_194776627
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:59 schreef kree het volgende:

[..]

Nou het eerste ben ik helemaal met je eens, Laatste bestaat vooral uit aannames die je op niks baseerd behalve van wat jij denkt hoe het ging/gaat?
Hoe kan je het met dat eerste eens zijn en zes maanden allerlei emoshizzle aanhoren zonder enige kritische kanttekeningen en/of door te vragen te plaatsen bij haar?
pi_194776661
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:03 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hoe kan je het met dat eerste eens zijn en zes maanden allerlei emoshizzle aanhoren zonder enige kritische kanttekeningen en/of door te vragen te plaatsen bij haar?
Omdat het hele relatie verhaal, laat staan een huwelijksverzoek helemaal niet zo ter sprake kwam? Dacht vriendje enzo nou duurt paar jaar. Maar ging ineens heel snel. Dus heb me daar nooit wat over afgevraagd eigenlijk en hebben we het meer over andere dingen gehad. Totdat vorige maand ineens hij heeft me ten huwelijk gevraagd. Ik euh ok dan.... gefeliciteerd ja wat moet je anders zeggen....
Do what you love, love what you do!
pi_194776673
Beetje snel right... na dacht ik ook en terecht blijkt ook wel weer. Kleine maand ervoor samenwonen enzo dus gaf wel soort van teken. Maar zou nooit zo snel trouwen of het vragen btw... jij wel?

Ik zeg niet dat het niet kan hoor, helemaal niet. Want ik zou ook zo onwijs smoorverliefd kunnen worden op iemand. Maar trouwen is nog wel een stapje verder wel denk ik. " tot de dood u zal scheiden enzo he". Dat beloof je elkaar.
Kan er meer opnoemen "in voor en tegenspoed".


Niet dat iemand dat ook meer een ruk interesseert tegenwoordig want net zo makkelijk scheiden ook weer.
Maar wat dat betreft ben ik van de oude stempel wel

Nou tja :S
Do what you love, love what you do!
pi_194776718
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:06 schreef kree het volgende:

[..]

Omdat het hele relatie verhaal, laat staan een huwelijksverzoek helemaal niet zo ter sprake kwam? Dacht vriendje enzo nou duurt paar jaar. Maar ging ineens heel snel. Dus heb me daar nooit wat over afgevraagd eigenlijk en hebben we het meer over andere dingen gehad. Totdat vorige maand ineens hij heeft me ten huwelijk gevraagd. Ik euh ok dan.... gefeliciteerd ja wat moet je anders zeggen....
Als je zo begaan bent met iemand, dan wacht je toch niet af tot het ter sprake komt? Je vraagt toch aan elkaar hoe het gaat? Zeker als iemand zoveel issues heeft, dan ben je toch juist extra alert hoe dingen als een relatie lopen..

Iemand die in de shit zit en ja zegt tegen een huwelijk zou ik dus naast feliciteren ook wel even ondervragen ja. Zeker als de datum snel komt en men niet nog even de tijd neemt om een en ander wat te optimaliseren. Dat vind ik dan weer zorgzaam..
pi_194776740
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:12 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als je zo begaan bent met iemand, dan wacht je toch niet af tot het ter sprake komt? Je vraagt toch aan elkaar hoe het gaat? Zeker als iemand zoveel issues heeft, dan ben je toch juist extra alert hoe dingen als een relatie lopen..

Iemand die in de shit zit en ja zegt tegen een huwelijk zou ik dus naast feliciteren ook wel even ondervragen ja. Zeker als de datum snel komt en men niet nog even de tijd neemt om een en ander wat te optimaliseren. Dat vind ik dan weer zorgzaam..
Oh en naast zorgzaam misschien ook leerzaam. Als ik vergelijkbare emoshizzle had en ook een relatie ambieer, dan ben ik toch juist extra nieuwsgierig hoe een lotgenoot daarmee omgaat.
pi_194776754
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:12 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als je zo begaan bent met iemand, dan wacht je toch niet af tot het ter sprake komt? Je vraagt toch aan elkaar hoe het gaat? Zeker als iemand zoveel issues heeft, dan ben je toch juist extra alert hoe dingen als een relatie lopen..

Iemand die in de shit zit en ja zegt tegen een huwelijk zou ik dus naast feliciteren ook wel even ondervragen ja. Zeker als de datum snel komt en men niet nog even de tijd neemt om een en ander wat te optimaliseren. Dat vind ik dan weer zorgzaam..
Heb ik gedaan maar voor zover ik hoorde ging alles ok? Ook met de relatie. Dat het ineens zo snel ging zag ik ook niet aankomen eigenlijk.

en we hebben zeker over die dingen gepraat voornamelijk zelfs.

En nee als iemand zegt en helemaal blij is hij heeft me ten huwelijk gevraagd en ik heb ja gezegd. Nope dan ga ik er niet achteraan posten van weet je het nou wel zeker. Wtf hoe denk jij? Dat kan toch niet ze heeft dan al ja gezegd voor er iets over gezegd te hebben tegen mij. Dus nee dat is in haar handen dan.
Zie je laat de emancipatie toe van de vrouw :P
Do what you love, love what you do!
pi_194776803
En om toe te voegen ik zou niet degene moeten zijn die er zorgzaam over is, maar het wel doe. Dat zou haar fucking nieuwe man moeten zijn natuurlijk in eerste. Maar lijkt niet zo te zijn.

En wie weet hoor werkt het ok uit. Maar ok jullie weten vast hoe dit meestal zal gaan denk. Kind scheiden alleenstaande moeder met kind. Hoop het niet. Maar dat zie ik voor me. En nog veel meer ellende. Snap ook niet waarom ze er zo snel in meeging. Als ze dat nou eerder beetje had gezegd had ik mss gezegd denk er ff wat meer over. Maar het ja woord was gegeven voor ik er sowieso wat over wist.

Ok dan is het uit mijn handen toch?
Do what you love, love what you do!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:20:02 #169
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194776804
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:03 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hoe kan je het met dat eerste eens zijn en zes maanden allerlei emoshizzle aanhoren zonder enige kritische kanttekeningen en/of door te vragen te plaatsen bij haar?
6 maanden? :o
Oh jee.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194776826
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:20 schreef puzziepie het volgende:

[..]

6 maanden? :o
Oh jee.
Dat is het eerste contact wat wij hadden en paar weken ervoor had ze met haar nu bijna man. Dus ja idd ja
Do what you love, love what you do!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:23:31 #171
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194776858
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:21 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is het eerste contact wat wij hadden en paar weken ervoor had ze met haar nu bijna man. Dus ja idd ja
Tja .. :+
Dat is het enige wat ik daar nog over kan zeggen :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194776866
Is trouwens ongeveer he mss iets meer maar het zal niet veel zijn, geen zin om het terug te zoeken.
Ik voorzie een total disaster nl zo. Maarja ik ben geen papa van dr en ze is oud genoeg dus haar keuze (emancipatie). En kan er nu weinig meer over zeggen denk he?
Do what you love, love what you do!
pi_194776883
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:23 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Tja .. :+
Dat is het enige wat ik daar nog over kan zeggen :)
Nouja ik ook beetje eigenlijk. Haar keuze en mss pakt het wel top uit, kan ook he. Maar alle odds zijn soort van tegen om het zo maar te zeggen. Als je het mij vraagt.

Als ze maar gelukkig zijn dan komt het wel goed. Hoop dat ze niet te snel aan kinderen wil beginnen want dat maakt het nog een stukje lastiger later. Maarja eierstokken rinkelen natuurlijk.... ok dan.
Do what you love, love what you do!
pi_194776987
Ik vindt het lastig he om ter sprake te brengen zo uit het niks. Dus wacht wel even momentje af ofzo dat het kan en zal ik het eens vragen enzo wat ik eerder zei. Maar durf het er niet keihard zo in te gooien hoewel dat mss het beste is wel. Maarja. Dan nog maakt het niet zoveel uit. Keuze is al gemaakt.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:37:27 #175
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_194777016
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:35 schreef kree het volgende:
Ik vindt het lastig he om ter sprake te brengen zo uit het niks. Dus wacht wel even momentje af ofzo dat het kan en zal ik het eens vragen enzo wat ik eerder zei. Maar durf het er niet keihard zo in te gooien hoewel dat mss het beste is wel. Maarja. Dan nog maakt het niet zoveel uit. Keuze is al gemaakt.
Je kan toch gewoon vragen wat haar partner er van vind en vandaaruit verder?
Zou het ook niet te moeilijk maken voor jezelf.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_194777037
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:35 schreef kree het volgende:
Ik vindt het lastig he om ter sprake te brengen zo uit het niks. Dus wacht wel even momentje af ofzo dat het kan en zal ik het eens vragen enzo wat ik eerder zei. Maar durf het er niet keihard zo in te gooien hoewel dat mss het beste is wel. Maarja. Dan nog maakt het niet zoveel uit. Keuze is al gemaakt.
Ik zie vooralsnog niet in waarom je je hierin zou willen mengen. In hoeverre zijn jullie werkelijk goede "vrienden"? Heb je haar uberhaupt al eens in het echt ontmoet?
pi_194777059
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:15 schreef kree het volgende:

[..]

Heb ik gedaan maar voor zover ik hoorde ging alles ok? Ook met de relatie. Dat het ineens zo snel ging zag ik ook niet aankomen eigenlijk.

en we hebben zeker over die dingen gepraat voornamelijk zelfs.

En nee als iemand zegt en helemaal blij is hij heeft me ten huwelijk gevraagd en ik heb ja gezegd. Nope dan ga ik er niet achteraan posten van weet je het nou wel zeker. Wtf hoe denk jij? Dat kan toch niet ze heeft dan al ja gezegd voor er iets over gezegd te hebben tegen mij. Dus nee dat is in haar handen dan.
Zie je laat de emancipatie toe van de vrouw :P
Ik denk dat iemand die niet lekker in zijn of haar vel zit, niet altijd het beste relatiemateriaal is en/of aantrekt. Als je eigenwaarde niet optimaal is, dan kun je denken dat je maar blij moet zijn dat deze partner je vooralsnog wel wil. Dan pik je misschien meer dan je zou moeten. Of verberg je meer dan handig is.

Iemand die zich onttrekt aan bepaalde dingen, voelt zich misschien ook niet in de juiste positie om nee te kunnen zeggen tegen zo een aanzoek. Of eerlijk te zijn van hey joh, liever nog even niet want ik moet nog wat shizzle verwerken. Want dan moet ze toch eens gaan opbiechten dat bepaalde dingen niet lekker gaan en dat kan naast de verloofde nog weleens breder uitlopen naar de rest van haar omgeving.

Dan ben jij als volledige buitenstaander van haar omgeving misschien juist de aangewezen persoon om haar te laten merken dat twijfels normaal zijn en dat daar gewoon over gepraat kan worden indien nodig. Immers, als ze eerlijk is zijn er hier weinig tot geen consequenties. Ze hoeft geen verantwoording af te leggen aan iemand als dit contact weg zou vallen.
In plaats daarvan ga je kritiekloos mee in haar presentatie van blijdschap op basis van wat lettertjes in de app, terwijl je ook op de hoogte bent van haar mooi weer spelen naar de rest van haar omgeving. Dan ga je daar dus in mee en bevestig je dat het ok is. Terwijl je juist door te vragen of ze er echt blij mee is, of ze zich wel in een positie voelt om nee dank je of nu nog even niet te kunnen zeggen, haar de ruimte kan geven om iets anders dan mooi weer te tonen.
Het kan tevens ook aan het denken zetten, zeker handig als je in zo een sneltreinvaart gaat waarin vrolijkheid hoort en allerlei shit geregeld moet worden. Juist dan is even stil staan bij praktische dingen wel zo handig, want hoe ga je om met een nog niet zo goed verwerkt verleden in een huwelijk? Onzin dat dit per se negatief zou zijn, want met open vragen kun je neutraler overkomen dan jeetje, dit is echt te snel of kansloos hoor.
En nogmaals, het kan ook leerzaam zijn, tips en tricks delen onder lotgenoten om elkaar te helpen groeien. Goh, hoe doe jij dit? Waarom werkt het voor jou? Wat doe jij als x gebeurt, etc.
Dat is zorgzaam, leerzaam en elkaar helpen groeien in mijn ogen, itt tot een nou gefeliciteerd he en als je ja hebt gezegd, dus dan zal het wel goed zijn en anders hoor ik het wel. Net als de rest van je omgeving, oh wacht..
pi_194777105
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:20 schreef kree het volgende:
En om toe te voegen ik zou niet degene moeten zijn die er zorgzaam over is, maar het wel doe. Dat zou haar fucking nieuwe man moeten zijn natuurlijk in eerste. Maar lijkt niet zo te zijn.
Wel ja joh, dat ligt dan vast aan die fucking nieuwe man en niet aan die meid zelf die nota bene aan jou toegeeft dat ze verder iedereen in het duister laat. Wel lekker kritisch op hem zijn, maar haar carte blanche geven gaat haar echt helpen om verder te komen in dit leven..
pi_194777139
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:37 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon vragen wat haar partner er van vind en vandaaruit verder?
Zou het ook niet te moeilijk maken voor jezelf.
Ik kan niet makkelijk multi quote doen op ipad dus even los van elkaar allemaal.

Haar partner of aanstaande heeft haar ten huwelijk gevraagd en ze zij ja.
Do what you love, love what you do!
pi_194777170
Kan iemand mij een begrijpelijke samenvatting geven? Die Kree is gewoon niet te volgen... :{
pi_194777173
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ik zie vooralsnog niet in waarom je je hierin zou willen mengen. In hoeverre zijn jullie werkelijk goede "vrienden"? Heb je haar uberhaupt al eens in het echt ontmoet?
Doe ik ook niet, in hoeverre wij vrienden zijn nou dat is min of meer wel uitgelegd denk ik inmiddels. Nooit elkaar gezien of gesproken in het echt. Wel heel veel whatsapp contractjes er tussendoor. Maar is met opzet omdat ik wist en haar vriend. Dat ze dus al vriendje had. Dus gebaseerd meer op als vriendschappelijk praten en besloten eerste maandje al dat we elkaar leerde kennen beetje. Dus nooit nodig geweest om elkaar te ontmoeten verder.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:48:52 #182
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194777175
Kree, waarom zoek je niet gewoon een leuke single vrouw die ook nog eens in de buurt woont? Je maakt het zo moeilijk voor jezelf.
pi_194777199
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:48 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Kree, waarom zoek je niet gewoon een leuke single vrouw die ook nog eens in de buurt woont? Je maakt het zo moeilijk voor jezelf.
Of stop gewoon met zoeken...lijkt me een nog beter idee.
pi_194777213
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:48 schreef kree het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, in hoeverre wij vrienden zijn nou dat is min of meer wel uitgelegd denk ik inmiddels. Nooit elkaar gezien of gesproken in het echt. Wel heel veel whatsapp contractjes er tussendoor. Maar is met opzet omdat ik wist en haar vriend. Dat ze dus al vriendje had. Dus gebaseerd meer op als vriendschappelijk praten en besloten eerste maandje al dat we elkaar leerde kennen beetje. Dus nooit nodig geweest om elkaar te ontmoeten verder.
Mmm. Dan blijf ik bij m'n eerdere adviezen: niet in mengen.
pi_194777250
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:40 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik denk dat iemand die niet lekker in zijn of haar vel zit, niet altijd het beste relatiemateriaal is en/of aantrekt. Als je eigenwaarde niet optimaal is, dan kun je denken dat je maar blij moet zijn dat deze partner je vooralsnog wel wil. Dan pik je misschien meer dan je zou moeten. Of verberg je meer dan handig is.

Iemand die zich onttrekt aan bepaalde dingen, voelt zich misschien ook niet in de juiste positie om nee te kunnen zeggen tegen zo een aanzoek. Of eerlijk te zijn van hey joh, liever nog even niet want ik moet nog wat shizzle verwerken. Want dan moet ze toch eens gaan opbiechten dat bepaalde dingen niet lekker gaan en dat kan naast de verloofde nog weleens breder uitlopen naar de rest van haar omgeving.

Dan ben jij als volledige buitenstaander van haar omgeving misschien juist de aangewezen persoon om haar te laten merken dat twijfels normaal zijn en dat daar gewoon over gepraat kan worden indien nodig. Immers, als ze eerlijk is zijn er hier weinig tot geen consequenties. Ze hoeft geen verantwoording af te leggen aan iemand als dit contact weg zou vallen.
In plaats daarvan ga je kritiekloos mee in haar presentatie van blijdschap op basis van wat lettertjes in de app, terwijl je ook op de hoogte bent van haar mooi weer spelen naar de rest van haar omgeving. Dan ga je daar dus in mee en bevestig je dat het ok is. Terwijl je juist door te vragen of ze er echt blij mee is, of ze zich wel in een positie voelt om nee dank je of nu nog even niet te kunnen zeggen, haar de ruimte kan geven om iets anders dan mooi weer te tonen.
Het kan tevens ook aan het denken zetten, zeker handig als je in zo een sneltreinvaart gaat waarin vrolijkheid hoort en allerlei shit geregeld moet worden. Juist dan is even stil staan bij praktische dingen wel zo handig, want hoe ga je om met een nog niet zo goed verwerkt verleden in een huwelijk? Onzin dat dit per se negatief zou zijn, want met open vragen kun je neutraler overkomen dan jeetje, dit is echt te snel of kansloos hoor.
En nogmaals, het kan ook leerzaam zijn, tips en tricks delen onder lotgenoten om elkaar te helpen groeien. Goh, hoe doe jij dit? Waarom werkt het voor jou? Wat doe jij als x gebeurt, etc.
Dat is zorgzaam, leerzaam en elkaar helpen groeien in mijn ogen, itt tot een nou gefeliciteerd he en als je ja hebt gezegd, dus dan zal het wel goed zijn en anders hoor ik het wel. Net als de rest van je omgeving, oh wacht..
Nou eens maar ik zie niet in wat ik hier verder aan had kunnen doen (of zelfs had willen doen hoor)
Ik had er sowieso veel kritischer over gedacht als het mezelf zou betreffen. Maar ik ben haar papa niet zoals al gezegd en ik kan haar geen keuzes opleggen of verbieden en is mijn taak ook niet. Ze is net zo volwassen als mij. En ok daarom, nog afgezien dat ik het niet eens wist voor ze ja zei.

Was mijn handen echt in onschuld bij deze wel ;)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:54:11 #186
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_194777267
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:47 schreef kree het volgende:

[..]

Ik kan niet makkelijk multi quote doen op ipad dus even los van elkaar allemaal.

Haar partner of aanstaande heeft haar ten huwelijk gevraagd en ze zij ja.
Dat bedoel ik niet. Ik proef uit je posts dat jij het ook raar vind dat ze haar hart uitstort bij jou en blijkbaar niet bij haar verloofde. En dat je het moeilijk vind dat met haar te bespreken.

Vraag haar daarom hoe haar verloofde over een bepaald issue denkt, dan heb je een opening om het bespreekbaar te maken.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_194777289
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:44 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wel ja joh, dat ligt dan vast aan die fucking nieuwe man en niet aan die meid zelf die nota bene aan jou toegeeft dat ze verder iedereen in het duister laat. Wel lekker kritisch op hem zijn, maar haar carte blanche geven gaat haar echt helpen om verder te komen in dit leven..
Ja dus wat had ik moeten doen dan??? Jullie doen net of het nu mijn schuld is dat hun gaan trouwen enzo terwijl ik er totaal geen hand in gehad heb? En iet eens mijn verantwoording is what so ever?

Wat wil je nu eigenlijk zeggen, Ik had moeten voorkomen dat ze al ja zei om te trouwen terwijl ik niet eens wist dat ze dat al gedaan had? Of een idee had tot aanleiding er naar toe? Hahaha ja komop zeg.
Dam’n
Do what you love, love what you do!
pi_194777340
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:54 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Ik proef uit je posts dat jij het ook raar vind dat ze haar hart uitstort bij jou en blijkbaar niet bij haar verloofde. En dat je het moeilijk vind dat met haar te bespreken.

Vraag haar daarom hoe haar verloofde over een bepaald issue denkt, dan heb je een opening om het bespreekbaar te maken.
Dat kan maar ff het moment afwachten enzo als we er beetje tot ter sprake komen. Ga het er echt niet zo nu ingooien out of blanco.
Do what you love, love what you do!
pi_194777359
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:48 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Kree, waarom zoek je niet gewoon een leuke single vrouw die ook nog eens in de buurt woont? Je maakt het zo moeilijk voor jezelf.
Owh ik ben niet zo op zoek op het moment. Kijk als er een kans is wellicht. Maar niet actief ofzo direct.
Ben ook niet meer zo wanhopig van moet een vriendinnetje vinden want ojee anders.... als vroeger. Boeie ik zie het wel.

Kan wel zeggen als vroeger he want hoelang post ik hier al niet mee... haha denk 15+ jaar op zijn minst.
Lol door pieken en dalen enzo. Haha en nog steeds krijg ik hetzelfde gezeik over mijn manier van posten en spelling als 15 jaar terug. Dus ok please bespaar me de moeite het is zoals het is. :D

[ Bericht 10% gewijzigd door kree op 29-08-2020 14:04:23 ]
Do what you love, love what you do!
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:08:56 #190
441859 crew  Lenny77
pi_194777531
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:57 schreef kree het volgende:

[..]

Dat kan maar ff het moment afwachten enzo als we er beetje tot ter sprake komen. Ga het er echt niet zo nu ingooien out of blanco.
Ja dat kan je dus wel, zelfs als eerste zin!
Als jullie band toch zo diep is en de grootste geheimen omvat, dan kan je echt gewoon vragen hoe haar verloofde over haar problemen denkt!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194777585
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja dat kan je dus wel, zelfs als eerste zin!
Als jullie band toch zo diep is en de grootste geheimen omvat, dan kan je echt gewoon vragen hoe haar verloofde over haar problemen denkt!
Mjah kan het wel, maar ga het niet doen :)
Het hangt nl niet op de dag nu meer. Dus waarom zou ik het doen nu gelijk?
Do what you love, love what you do!
pi_194777596
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:55 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dus wat had ik moeten doen dan??? Jullie doen net of het nu mijn schuld is dat hun gaan trouwen enzo terwijl ik er totaal geen hand in gehad heb? En iet eens mijn verantwoording is what so ever?

Wat wil je nu eigenlijk zeggen, Ik had moeten voorkomen dat ze al ja zei om te trouwen terwijl ik niet eens wist dat ze dat al gedaan had? Of een idee had tot aanleiding er naar toe? Hahaha ja komop zeg.
Dam’n
Ik leg je uit wat je had en nog zou kunnen doen. Ter ondersteuning van haar denkproces als volwassen persoon (inclusief issues die misschien van invloed zijn op zo een beslissing, zoals hierboven al uitgelegd). Omdat je binnen jullie vriendschap het belangrijk zou kunnen vinden dat ze er wel echt goed over alles nagedacht heeft, ze zich niet verplicht voelt en er echt achter staat enzo.
Als je daar om wat voor reden ook te beroerd voor bent, dan is dat prima. Maar kom niet aanzetten met gelul alsof haar ja zeggen betekent dat er geen point of no return meer zou kunnen of mogen zijn. Daar draag je namelijk actief aan bij met je handen in zogenaamde onschuld te wassen en daar scoort vriendschap echt even een lagere prioriteit.

Slik je grote woorden over die fucking nieuwe man die er al voor jou was, gewoon even in. Je weet helemaal niet hoe zorgzaam hij wel of niet is en of hij überhaupt iets kan doen aan dat zij alleen maar bij een wildvreemde die ze via een datingsite opgedoken heeft tijdens hun verkering emotioneel leeg loopt. Als je het hier al niet trekt om onderbouwd aangesproken te worden op definities van vriendschap en zorgzaamheid, kun je nagaan hoe jij in zijn schoenen zou staan als je dat verweten wordt achter de rug van je selectief zwijgzame vriendin om. Wat ge wilt dat niet geschiedt, doet u ook een ander niet..
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:14:41 #193
441859 crew  Lenny77
pi_194777630
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:11 schreef kree het volgende:

[..]

Mjah kan het wel, maar ga het niet doen :)
Het hangt nl niet op de dag nu meer. Dus waarom zou ik het doen nu gelijk?
Waarom open je dit topic dan nu eigenlijk als het toch niet op een dag aankomt en je eigenlijk toch al weet wat je gaat doen?
Bespaar iedereen dan de moeite van hier serieus te willen praten met jou om wat advies te kunnen geven, OMDAT ze met je inzitten.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194777631
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:11 schreef kree het volgende:

[..]

Mjah kan het wel, maar ga het niet doen :)
Het hangt nl niet op de dag nu meer. Dus waarom zou ik het doen nu gelijk?
Omdat je weet wat voor issues ze heeft met vrij uit spreken en je als haar goede vriend het beste met haar voor zou moeten hebben?
pi_194777658
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:12 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik leg je uit wat je had en nog zou kunnen doen. Ter ondersteuning van haar denkproces als volwassen persoon (inclusief issues die misschien van invloed zijn op zo een beslissing, zoals hierboven al uitgelegd). Omdat je binnen jullie vriendschap het belangrijk zou kunnen vinden dat ze er wel echt goed over alles nagedacht heeft, ze zich niet verplicht voelt en er echt achter staat enzo.
Als je daar om wat voor reden ook te beroerd voor bent, dan is dat prima. Maar kom niet aanzetten met gelul alsof haar ja zeggen betekent dat er geen point of no return meer zou kunnen of mogen zijn. Daar draag je namelijk actief aan bij met je handen in zogenaamde onschuld te wassen en daar scoort vriendschap echt even een lagere prioriteit.

Slik je grote woorden over die fucking nieuwe man die er al voor jou was, gewoon even in. Je weet helemaal niet hoe zorgzaam hij wel of niet is en of hij überhaupt iets kan doen aan dat zij alleen maar bij een wildvreemde die ze via een datingsite opgedoken heeft tijdens hun verkering emotioneel leeg loopt. Als je het hier al niet trekt om onderbouwd aangesproken te worden op definities van vriendschap en zorgzaamheid, kun je nagaan hoe jij in zijn schoenen zou staan als je dat verweten wordt achter de rug van je selectief zwijgzame vriendin om. Wat ge wilt dat niet geschiedt, doet u ook een ander niet..
Euh ja als ik het van te voren had geweten dan was dit nuttig geweest.
Wellicht een les voor de volgende keer dan.

Maar alsnog zelfs al had ik dit geweten dan was er nog niet veel meer wat ik er aan had kunnen doen natuurlijk.
Do what you love, love what you do!
pi_194777660
Grootste kuttopic in tijden. Well done.
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:17:44 #197
441859 crew  Lenny77
pi_194777675
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:16 schreef Cockwhale het volgende:
Grootste kuttopic in tijden. Well done.
Klopt.. Ga m dan ook maar sluiten...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')