abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194773267
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:16 schreef kree het volgende:

[..]

Nou mooi toch dan snap je het dus, waarom nog opmerkingen erna? Voor je e-Pener ofzo?
Dag Kree :W
pi_194773270
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:19 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Dag Kree :W
Doei :W
Do what you love, love what you do!
pi_194773286
Helder verhaal. Bij voorbaat maar dit is een uitzondering geval zou ik zeggen niet doen.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_194773308
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:22 schreef nostra het volgende:
Helder verhaal. Bij voorbaat maar dit is een uitzondering geval zou ik zeggen niet doen.
Het is een raar geval en heb ik het over die NL meid enzo. Nou vooral voor haar zou ik zeggen niet doen, maarja aangezien ze al trouwjurken is gaan kijken hou ik mijn mond maar.

Tweede geval komt nog een appart topic wel over als ze nog verder gaat.
pi_194773487
Voor zover ik het kan volgen: doe maar niet.
pi_194773552
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Voor zover ik het kan volgen: doe maar niet.
Mjah iets te lang contact al mee NL die andere not care enzo.

Er teveel mee bemoeien is wel vraag twee, maar dat doe ik ook niet, maar wil ook niet een soort luister lijn worden voor haar met elk dingetje. Maar ok we hebben verder niks met elkaar behalve kletsen dus is makkelijk gewoon negeren opzich. Maarja dat is beetje lullig om te doen he, zou ze ook niet bij mij doen, weet ik zeker.
pi_194773571
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:09 schreef kree het volgende:

[..]
zou ze ook niet bij mij doen, weet ik zeker.
_O-
pi_194773597
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:11 schreef bamibij het volgende:

[..]

_O-
Ja kun je om lachen maar het is vanaf het begin niet gegaan over liefdes relatie want ze stond nog op paiq toen en had net een nieuw vriendje al gevonden, Maar toch aan de praat geraakt erna en toen gelijk is dat al besproken. Dus naja best wel veel over eigen dingen gepraat en verleden etc met elkaar. Nou van beide kanten hoor.

Dus naja het zou kunnen sluit het niet uit dat ze me dan ooit zal negeren. Maar dat is dan best ook we wonen niet in de buurt by far not ik ken haar familie en vrienden niet zij die niet van mij. Nou prima zo is gewoon iemand om mee te praten en loopt het af dan loopt het af.

Ben daar heel simpel in en dat is het makkelijke van dit soort dingen en vindt ik wel weer iemand anders of iemand van de laat ik het zo zeggen meer. Tis niet zo moeilijk om nl iemand mee te zoeken om te kletsen zeker niet zo.

Maargoed wat zeg ik jullie hebben vast allemaal een perfect social life in je omgeving etc etc. Had ik ook wel hoor. En nog wel tot zekere hoogte maar anders. Maar het kan snel veranderen.

En aangezien we in R&P zitten en niet ONZ ofzo, ik weet zeker dat er hier wel meer zijn die zoiets hebben en het niet eens durven te zeggen ofzo. Dus nja. Ik zeg maar.
pi_194773628
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:14 schreef kree het volgende:

[..]

Ja kun je om lachen maar het is vanaf het begin niet gegaan over liefdes relatie want ze stond nog op paiq toen en had net een nieuw vriendje al gevonden, Maar toch aan de praat geraakt erna en toen gelijk is dat al besproken. Dus naja best wel veel over eigen dingen gepraat en verleden etc met elkaar. Nou van beide kanten hoor.

Dus naja het zou kunnen sluit het niet uit dat ze me dan ooit zal negeren. Maar dat is dan best ook we wonen niet in de buurt by far not ik ken haar familie en vrienden niet zij die niet van mij. Nou prima zo is gewoon iemand om mee te praten en loopt het af dan loopt het af.

Ben daar heel simpel in en dat is het makkelijke van dit soort dingen en vindt ik wel weer iemand anders of iemand van de laat ik het zo zeggen meer. Tis niet zo moeilijk om nl iemand mee te zoeken om te kletsen zeker niet zo.
Oke, dus je wilt enkel praten en meer niet, wat nu ook het geval is. Prima hoor, maar wat is dan precies het nut van dit topic?
pi_194773657
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Oke, dus je wilt enkel praten en meer niet, wat nu ook het geval is. Prima hoor, maar wat is dan precies het nut van dit topic?
Van beide kanten ja was dat nut van dit topic dacht krijg ineens een telefoontje en had hem niet eens direct gehoord dus zag het later pas. Nah dacht laat gaan verder niks erbij dus ok. Toen midden in de nacht ook gemist want stond die mobiel allang al op stil dus volgende morgen pas. Ok twee telefoontjes, toen begon ik me soort van zorgen te maken. Ok is daarna wel even uitgepraat, nut van dit topic mjah mss kan het ook zo denk ik dan.

Praat nog steeds liever tegen meiden van mijn leeftijd als gasten en maakt me niet uit van waar en kom je rare types tegen for shure. Soms tref je iemand waarmee je wel mee kunt praten.

En sowieso moet elk topic een nut hebben dan? Want dan kunnen we 90% fok wel schrappen gelijk.

Inzicht is het meer denk.
pi_194773662
Wat voor taal is dit?
pi_194773738
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:22 schreef kree het volgende:

[..]

Van beide kanten ja was dat nut van dit topic dacht krijg ineens een telefoontje en had hem niet eens direct gehoord dus zag het later pas. Nah dacht laat gaan verder niks erbij dus ok. Toen midden in de nacht ook gemist want stond die mobiel allang al op stil dus volgende morgen pas. Ok twee telefoontjes, toen begon ik me soort van zorgen te maken. Ok is daarna wel even uitgepraat, nut van dit topic mjah mss kan het ook zo denk ik dan.

Praat nog steeds liever tegen meiden van mijn leeftijd als gasten en maakt me niet uit van waar en kom je rare types tegen for shure. Soms tref je iemand waarmee je wel mee kunt praten.

En sowieso moet elk topic een nut hebben dan? Want dan kunnen we 90% fok wel schrappen gelijk.

Inzicht is het meer denk.
Het komt nogal als een lief dagboek-topic over momenteel. Of dat hier in R&P kan en mag is niet aan mij, maar ik zou graag willen weten waar we dan nog over zouden moeten adviseren (als dat uberhaupt moet dan).
pi_194773925
Kree jongen, het kost een hoop moeite om jouw topics te ontcijferen.. Je zou het bijna een gave van je kunnen noemen!
Maar in dit geval is het advies: stop ermee en laat dat meisje gaan. Ze is verloofd! Blijf daar buiten.
Ben zelfs serieus aan het twijfelen om het te sluiten want er is niet eens een echte vraag maar je bent gewoon van je aan het afschrijven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194774058
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:50 schreef Lenny77 het volgende:
Kree jongen, het kost een hoop moeite om jouw topics te ontcijferen.. Je zou het bijna een gave van je kunnen noemen!
Maar in dit geval is het advies: stop ermee en laat dat meisje gaan. Ze is verloofd! Blijf daar buiten.
Ben zelfs serieus aan het twijfelen om het te sluiten want er is niet eens een echte vraag maar je bent gewoon van je aan het afschrijven.
Ach, laat hem toch. Hij doet er niemand kwaad mee en iedereen weet ondertussen wel een beetje hoe Kree in elkaar zit.
pi_194774079
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:00 schreef praadje het volgende:

[..]

Ach, laat hem toch. Hij doet er niemand kwaad mee en iedereen weet ondertussen wel een beetje hoe Kree in elkaar zit.
Dan moet je dagboek topics van iedereen toestaan ;).
Maar meer voor FB wellicht.
pi_194774117
quote:

[..]

Ja klopt, heb ook niets tegen hem, integendeel!
Ik twijfel alleen of R&P de plaats is voor dit verhaal.
Want de vraag is uiteindelijk: zou ik door praten met dit meisje dat al bezet en verloofd is?
Wij zeggen: nee
HIj zegt: nou jawel want leuk bla bla

Dus dan stopt het wel een beetje natuurlijk.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194774123
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:02 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Dan moet je dagboek topics van iedereen toestaan ;).
Maar meer voor FB wellicht.
Ach, volgens mij zijn er maar 4 of 5 Fokkers die dat doen. Brengt een beetje leven op het forum, voor de rest is het toch maar stilletjes.
pi_194774137
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja klopt, heb ook niets tegen hem, integendeel!
Ik twijfel alleen of R&P de plaats is voor dit verhaal.
Want de vraag is uiteindelijk: zou ik door praten met dit meisje dat al bezet en verloofd is?
Wij zeggen: nee
HIj zegt: nou jawel want leuk bla bla

Dus dan stopt het wel een beetje natuurlijk.
Haha, ja dat is echt Kree. Verplaatsen naar ONZ ofzo.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 10:20:51 #69
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_194774297
Ik snap er geen ene reet van
Vaag verhaal
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194774406
Ok dus je ziet haar gewoon als normale vriendin? Of hoop je dat ze een keer vreemd zal gaan/niet gaat trouwen vanwege jou/door jou gaat scheiden? Of voel je je op platonische manier gestalkt en zoek je nu een excuus zodat ze ophoudt?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194774551
Dus je weet dat je onduidelijk typt en verder 0,0 waarheidsvinding kan doen, aangezien je volledig buiten haar irl staat. Maar zij is de naïeveling die jij wel echt denkt te kunnen vertrouwen, ok dan.

Als zij zo een behoefte heeft aan een luisterend oor, waarom moeten dat dan per se mannen zijn? Waarom zoek je dat dan via een datingsite? Terwijl je nota bene al een vriend hebt. Dat is niet shady for sure, nee ze weet vast niet beter. En dan noem je haar naïef, terwijl je met boter en suiker die friendzone in tuimelt..

quote:

[..]

.
Maar Kreetje weet zelf ook wel hoe hij in elkaar zit, dus dan is het ook een klein moeite om even iets meer je best te doen op een op met zo min mogelijk taalfouten en zoveel mogelijk nuttige info in een keer. Als je verwacht dat andere mensen tijd en moeite ergens in steken, dan siert het je ook wel als je zelf ook wat meer moeite doet om ipv vier posts gewoon een wat volledigere te posten..
pi_194774642
-ga maar ergens anders schelden-

[ Bericht 62% gewijzigd door Lenny77 op 29-08-2020 11:02:36 ]
pi_194774663
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:50 schreef Lenny77 het volgende:
Je ziet het verkeerd om he, het is niet ik vraag erom naar haar. Ze vraagt erom naar mij. Daarom juist dat ik denk in hoeverre moet ik me daar wel mee bemoeien?

Nou laat dat dan de vraag zijn. Jullie zeggen niet doen. Zal ik dat dan maar zeggen tegen iemand die mij midden in de nacht gaat bellen met twijfels en verdriet over haar verleden en waar ze over wil praten en niet tegen haar verloofde blijkbaar?

Vraag mij niet waarom dat weet ik namelijk ook niet echt. Maar daarom kwam dit hele topic ook.
Nu ga ik er no way tussen zitten verder. Het zal wel beetje emo zijn. Maar ok laat het een gevoel zijn. Zo snel trouwen al want ze kent die gast mss een maand eerder als mij dus nog niet eens een jaar, hij haar gevraagd. Ik heb er twijfels over enzo. En van ojeeeee. Maar mss zit ik er wel helemaal naast dat kan ook nog.

Dus ok zal me best doen het iets duidelijker te laten we houden die hele andere meid er even buiten. Ging een beetje door vragen ook.

Beetje zorgen om haar mss toch wel? Tis niet even een vluchtig chat dingetje wat we hadden natuurlijk. Maarja.
pi_194774713
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:48 schreef kree het volgende:

[..]

Vraag mij niet waarom dat weet ik namelijk ook niet echt. Maar daarom kwam dit hele topic ook.
Nu ga ik er no way tussen zitten verder. Het zal wel beetje emo zijn. Maar ok laat het een gevoel zijn. Zo snel trouwen al want ze kent die gast mss een maand eerder als mij dus nog niet eens een jaar, hij haar gevraagd. Ik heb er twijfels over enzo. En van ojeeeee. Maar mss zit ik er wel helemaal naast dat kan ook nog.

Niet mee bemoeien.
pi_194774728
quote:

[..]

Idd praadje en het is heel makkelijk om te zeggen ik snap er niks van.... terwijl naja mss lastig te lezen zal best. Maar is altijd al zo geweest in al die jaren.

En dat ik er nu nog wat aan kan doen, nee ook niet meer he. Moet er niet aan denken daar nu tussen gaan zitten zou ruzie zijn iig. Maar ga er maar vanuit dat ze de juiste keuze nam.

En over die andere, daar komen we nog wel op terug. Maar dat heeft niet zo zeer met R&P te maken.

Die andere komt niet hier, van de Filipijnen die trouwens maar dat heeft allang al niet meer met relatie te maken nadat ze na 2x wat praten om geld ging vragen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lenny77 op 29-08-2020 11:04:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')