Euh naja ja, maar gaat er om eentje nu he en ik ga niet er te persoonlijk op in ook dus moet het beetje oppervlakkig houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 04:21 schreef sp3c het volgende:
ok dus je hebt wen meisje gevonden via een datingsite mAr ze is niet single
ofzo?
Beide is niet waar ik kwam in contact en denk dat is beetje foutje van haar terwijl ze alweer een relatie had met ander. Maar ok vond er nog wel leuk nou zullen we dan nog wel wat kletsen enzo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 04:24 schreef ijs. het volgende:
1. Wat een vaag verhaal.
2. Kinky is geen datingsite.
Nee voor 100% niet, die andere heb ik laten gaan en nooit meer wat van gehoord.quote:
Jszker die buitelandse wel na wat praten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 05:16 schreef Durmada het volgende:
Heeft ze je wel eens gevraagd om geld?
Heeft het bestaande stel een open relatie? Zo ja, ga door met je avances.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:00 schreef kree het volgende:
Mag haar echt waar en vertrouw haar Mja
Sinds half jaartje denk en wmb gaat dat heel snel dan maar aanzoek en kreeg al ging bruidsjurken uitzoeken enzo of kijken in de zevende hemel. Maar voor zover ik weet weet die vriend of aanstaande van haar dus ook dat wij wel met elkaar kletsen en daar is opzich niks mis mee. Maar heb wel aangedrongen gelijk al. Vertel je dat ff wel tegen je vriend. Nou daar was blijkbaar niks mis mee. Dus ok tja nouja euh weet niet onwijs hoe ik ermee aan moet. Trouwen op zo’n moment enzo tja moet ik zeggen niet doen dan??? Ik zou het niet doen. Maarja okquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 05:29 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Heeft het bestaande stel een open relatie? Zo ja, ga door met je avances.
Niet? Dan gelijk stoppen.
Nee sowieso niet dat verhaal probeer ik nog te ontrafeld met die. Maar dat staat beetje los van deze vraag wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 05:34 schreef Durmada het volgende:
In ieder geval nooit geld overmaken kree. Het komt in ieder geval weer over als een erg vaag verhaal, maar daar heb jij een patent op.
Aha, misschien een idee voor een topic?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 05:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nee sowieso niet dat verhaal probeer ik nog te ontrafeld met die. Maar dat staat beetje los van deze vraag wel.
Het zijn twee verschillende personen he. En echt ik gun het NL meisje of nouja vrouw wel dan maar mss iets te snel denk. Maarja hun keuze.
Nou had ik al ergens gedaan ontmaskerd de scammer ofzo. Niet zo zin om terug te zoeken maar als je hem kunt vinden ergens bump hem maar op weer maar het verhaal loopt nog dus. Kreeg van de week nog berichtje nl uit for the ever waar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 05:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Aha, misschien een idee voor een topic?
Kijk weet je wat het is als iemand na heel heel snel al geld gaat vragen om van betaal me ticket naar nl enzo. Tja weet je dan weet je al hoever het is. En het verbaasd me echt dat er mensen zijn die daar intrappen ook nog enzo. Maar die ouwe Nigerianen doen het dan blijkbaar goed, Zou mooi verhaaltje zijn voor keesie van der spek weer voor z’n docu. Zelfde zitten er wss achter. Maar het engels nouja en ben ik al niet perfect in. Maar zelfs ik haal het er wel uit dan enzo. Maargoed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 05:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Aha, misschien een idee voor een topic?
Juist maar kan de schijn nog wel beetje ophouden voor het idee natuurlijk, Ik heb geen hard bewijs dat ze nou eerlijk is of wie nl die andere dus. Dus Naja hetis beetje offtopic hier wel zal ik er maar ee ander topic over maken maar wordt zo snel weer drama dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 05:58 schreef Durmada het volgende:
Nergens mee bemoeien, geen geld overmaken.
Klinkt als een friendzone. Je bent in haar val getrapt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 05:34 schreef kree het volgende:
[..]
Sinds half jaartje denk en wmb gaat dat heel snel dan maar aanzoek en kreeg al ging bruidsjurken uitzoeken enzo of kijken in de zevende hemel. Maar voor zover ik weet weet die vriend of aanstaande van haar dus ook dat wij wel met elkaar kletsen en daar is opzich niks mis mee. Maar heb wel aangedrongen gelijk al. Vertel je dat ff wel tegen je vriend. Nou daar was blijkbaar niks mis mee. Dus ok tja nouja euh weet niet onwijs hoe ik ermee aan moet. Trouwen op zo’n moment enzo tja moet ik zeggen niet doen dan??? Ik zou het niet doen. Maarja ok
Is het ook wel maar heb er niet echt een onwijs probleem mee? Ik zie niet uit naar relatie met haar opzich.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Klinkt als een friendzone. Je bent in haar val getrapt.
Gelijk afkappen.
Succes.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:59 schreef kree het volgende:
[..]
Is het ook wel maar heb er niet echt een onwijs probleem mee? Ik zie niet uit naar relatie met haar opzich.
Net zo gefriend zo van mijn kant ook eigenlijk daarom. En dat is het verschil met het andere verhaal hier want die vertrouw ik voor geen meter nog steeds niet. Maar wel benieuwd wat ze nu weer gaat doen om me over te halen om geld te geven wat never gaat gebeuren al had ik het. Dus we gaan het zien
Tja we zullen het zien he hoe dit gaat? Maar aangezien er van alle kanten niet meer verwachtingen zijn als kletsen beetje met elkaar zal dat allemaal wel meevallen. Hoop alleen niet dat ik te erge drama moet aan hoeven te horen en zij ook niet van mij/. Maar daar gaan we willens en wetens in.quote:
Ongelofelijk dat iemand zo veel kan praten en dan zo weinig zeggenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:45 schreef Anneloos het volgende:
Wow het begin was echt niet te lezen.. ben je halverwege nuchter geworden?
Het zijn twee verhalen door elkaar heen ik snap ze wel, Maar er zitten wel twee heel verschillen in nl.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:45 schreef Anneloos het volgende:
Wow het begin was echt niet te lezen.. ben je halverwege nuchter geworden?
Ik praat niet om je heen. Ik vraag je benquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:51 schreef kree het volgende:
[..]
Het zijn twee verhalen door elkaar heen ik snap ze wel, Maar er zitten wel twee heel verschillen in nl.
Goed om te horen snoesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik praat niet om je heen. Ik vraag je ben
je halverwege nuchter geworden? Toen werd het pas leesbaar..
Nou eigenlijk was de vraag: ben je halverwege nuchter geworden? Nu is mijn vraagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:00 schreef kree het volgende:
[..]
Goed om te horen, ok wat was je vraag nu?
Het hele eerste stukje klopt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou eigenlijk was de vraag: ben je halverwege nuchter geworden? Nu is mijn vraaghoe bedoel je 2 verhalen? Ik begreep het gedeelte over meid van paiq die je online spreekt? Die waarschijnlijk uitgehuwelijkt is om met een man te trouwen.. jouw voorliegt etc.
Wat is het andere verhaal?
Drank maakt écht meer kapot dan je lief is blijkbaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:06 schreef kree het volgende:
Ik snap het niet als ik het zo doorlees dan volg ik het nog prima op de shitload spelfouten die ik maak na. Maar het hele verhaal is toch niet zo onduidelijk?
Of wel?
De eerste pagina is 1 grote woorden diarree en echt niet te lezen. Dat zie je zelf ook wel hoop ik?!quote:
En dan vraag ik wat snappen jullie niet en krijg ik geen vragen maar alleen opmerkingen waarom is dat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:13 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
De eerste pagina is 1 grote woorden diarree en echt niet te lezen. Dat zie je zelf ook wel hoop ik?!
Ik geef je toch antwoord. Je 1e hele pagina.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:14 schreef kree het volgende:
[..]
En dan vraag ik wat snappen jullie niet en krijg ik geen vragen maar alleen opmerkingen waarom is dat?
Nou mooi toch dan snap je het dus, waarom nog opmerkingen erna? Voor je e-Pener ofzo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:15 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik geef je toch antwoord. Je 1e hele pagina.
Daarna wordt het iets beter.
Dag Kreequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nou mooi toch dan snap je het dus, waarom nog opmerkingen erna? Voor je e-Pener ofzo?
Het is een raar geval en heb ik het over die NL meid enzo. Nou vooral voor haar zou ik zeggen niet doen, maarja aangezien ze al trouwjurken is gaan kijken hou ik mijn mond maar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:22 schreef nostra het volgende:
Helder verhaal. Bij voorbaat maar dit is een uitzondering geval zou ik zeggen niet doen.
Mjah iets te lang contact al mee NL die andere not care enzo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Voor zover ik het kan volgen: doe maar niet.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
zou ze ook niet bij mij doen, weet ik zeker.
Ja kun je om lachen maar het is vanaf het begin niet gegaan over liefdes relatie want ze stond nog op paiq toen en had net een nieuw vriendje al gevonden, Maar toch aan de praat geraakt erna en toen gelijk is dat al besproken. Dus naja best wel veel over eigen dingen gepraat en verleden etc met elkaar. Nou van beide kanten hoor.quote:
Oke, dus je wilt enkel praten en meer niet, wat nu ook het geval is. Prima hoor, maar wat is dan precies het nut van dit topic?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja kun je om lachen maar het is vanaf het begin niet gegaan over liefdes relatie want ze stond nog op paiq toen en had net een nieuw vriendje al gevonden, Maar toch aan de praat geraakt erna en toen gelijk is dat al besproken. Dus naja best wel veel over eigen dingen gepraat en verleden etc met elkaar. Nou van beide kanten hoor.
Dus naja het zou kunnen sluit het niet uit dat ze me dan ooit zal negeren. Maar dat is dan best ook we wonen niet in de buurt by far not ik ken haar familie en vrienden niet zij die niet van mij. Nou prima zo is gewoon iemand om mee te praten en loopt het af dan loopt het af.
Ben daar heel simpel in en dat is het makkelijke van dit soort dingen en vindt ik wel weer iemand anders of iemand van de laat ik het zo zeggen meer. Tis niet zo moeilijk om nl iemand mee te zoeken om te kletsen zeker niet zo.
Van beide kanten ja was dat nut van dit topic dacht krijg ineens een telefoontje en had hem niet eens direct gehoord dus zag het later pas. Nah dacht laat gaan verder niks erbij dus ok. Toen midden in de nacht ook gemist want stond die mobiel allang al op stil dus volgende morgen pas. Ok twee telefoontjes, toen begon ik me soort van zorgen te maken. Ok is daarna wel even uitgepraat, nut van dit topic mjah mss kan het ook zo denk ik dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Oke, dus je wilt enkel praten en meer niet, wat nu ook het geval is. Prima hoor, maar wat is dan precies het nut van dit topic?
Het komt nogal als een lief dagboek-topic over momenteel. Of dat hier in R&P kan en mag is niet aan mij, maar ik zou graag willen weten waar we dan nog over zouden moeten adviseren (als dat uberhaupt moet dan).quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
Van beide kanten ja was dat nut van dit topic dacht krijg ineens een telefoontje en had hem niet eens direct gehoord dus zag het later pas. Nah dacht laat gaan verder niks erbij dus ok. Toen midden in de nacht ook gemist want stond die mobiel allang al op stil dus volgende morgen pas. Ok twee telefoontjes, toen begon ik me soort van zorgen te maken. Ok is daarna wel even uitgepraat, nut van dit topic mjah mss kan het ook zo denk ik dan.
Praat nog steeds liever tegen meiden van mijn leeftijd als gasten en maakt me niet uit van waar en kom je rare types tegen for shure. Soms tref je iemand waarmee je wel mee kunt praten.
En sowieso moet elk topic een nut hebben dan? Want dan kunnen we 90% fok wel schrappen gelijk.
Inzicht is het meer denk.
Ach, laat hem toch. Hij doet er niemand kwaad mee en iedereen weet ondertussen wel een beetje hoe Kree in elkaar zit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:50 schreef Lenny77 het volgende:
Kree jongen, het kost een hoop moeite om jouw topics te ontcijferen.. Je zou het bijna een gave van je kunnen noemen!
Maar in dit geval is het advies: stop ermee en laat dat meisje gaan. Ze is verloofd! Blijf daar buiten.
Ben zelfs serieus aan het twijfelen om het te sluiten want er is niet eens een echte vraag maar je bent gewoon van je aan het afschrijven.
Dan moet je dagboek topics van iedereen toestaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach, laat hem toch. Hij doet er niemand kwaad mee en iedereen weet ondertussen wel een beetje hoe Kree in elkaar zit.
Ja klopt, heb ook niets tegen hem, integendeel!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach, laat hem toch. Hij doet er niemand kwaad mee en iedereen weet ondertussen wel een beetje hoe Kree in elkaar zit.
Ach, volgens mij zijn er maar 4 of 5 Fokkers die dat doen. Brengt een beetje leven op het forum, voor de rest is het toch maar stilletjes.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:02 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dan moet je dagboek topics van iedereen toestaan.
Maar meer voor FB wellicht.
Haha, ja dat is echt Kree. Verplaatsen naar ONZ ofzo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja klopt, heb ook niets tegen hem, integendeel!
Ik twijfel alleen of R&P de plaats is voor dit verhaal.
Want de vraag is uiteindelijk: zou ik door praten met dit meisje dat al bezet en verloofd is?
Wij zeggen: nee
HIj zegt: nou jawel want leuk bla bla
Dus dan stopt het wel een beetje natuurlijk.
.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd om he, het is niet ik vraag erom naar haar. Ze vraagt erom naar mij. Daarom juist dat ik denk in hoeverre moet ik me daar wel mee bemoeien?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:50 schreef Lenny77 het volgende:
Kree jongen, het kost een hoop moeite om jouw topics te ontcijferen.. Je zou het bijna een gave van je kunnen noemen!
Maar in dit geval is het advies: stop ermee en laat dat meisje gaan. Ze is verloofd! Blijf daar buiten.
Ben zelfs serieus aan het twijfelen om het te sluiten want er is niet eens een echte vraag maar je bent gewoon van je aan het afschrijven.
Niet mee bemoeien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:48 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag mij niet waarom dat weet ik namelijk ook niet echt. Maar daarom kwam dit hele topic ook.
Nu ga ik er no way tussen zitten verder. Het zal wel beetje emo zijn. Maar ok laat het een gevoel zijn. Zo snel trouwen al want ze kent die gast mss een maand eerder als mij dus nog niet eens een jaar, hij haar gevraagd. Ik heb er twijfels over enzo. En van ojeeeee. Maar mss zit ik er wel helemaal naast dat kan ook nog.
Idd praadje en het is heel makkelijk om te zeggen ik snap er niks van.... terwijl naja mss lastig te lezen zal best. Maar is altijd al zo geweest in al die jaren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Als echt goede vriendin wel ja inmiddels en nee ook al gaat het uit dan zou het geen relatie worden met mij wss.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ok dus je ziet haar gewoon als normale vriendin? Of hoop je dat ze een keer vreemd zal gaan/niet gaat trouwen vanwege jou/door jou gaat scheiden? Of voel je je op platonische manier gestalkt en zoek je nu een excuus zodat ze ophoudt?
Ja duh dat doe ik dus ook niet..... dat is dus het hele punt. Ze komt zelf met zorgen naar mij toe die ze eigenlijk haar verloofde zou moeten vertellen.... dat is het hele vraagteken dus wat ik erbij heb.... snappen jullie of ik weet echt niet hoe ik dat duidelijker moet uitleggen. Vindt het nog al best wel moeilijk om te zeggen tegen haar dan nu.quote:
Waarom vindt je dat moeilijk om tegen haar te zeggen dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja duh dat doe ik dus ook niet..... dat is dus het hele punt. Ze komt zelf met zorgen naar mij toe die ze eigenlijk haar verloofde zou moeten vertellen.... dat is het hele vraagteken dus wat ik erbij heb.... snappen jullie of ik weet echt niet hoe ik dat duidelijker moet uitleggen. Vindt het nog al best wel moeilijk om te zeggen tegen haar dan nu.
Ja meid vertel het je verloofde gewoon en vraag het niet mij. Want er zal een reden voor zijn.
En verder ja kan in details gaan maar maakt het wat te herkenbaar mss ook wel. Voor mij maakt het niet uit voor haar mss wel.
Euhm als jij verloofd zou zijn bruidsjurken aan het uitzoeken was al etc. Zou jij zoiets willen horen dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom vindt je dat moeilijk om tegen haar te zeggen dan?
Je kunt toch gewoon de boot wat afhouden als je dit echt niet wilt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja duh dat doe ik dus ook niet..... dat is dus het hele punt. Ze komt zelf met zorgen naar mij toe die ze eigenlijk haar verloofde zou moeten vertellen.... dat is het hele vraagteken dus wat ik erbij heb.... snappen jullie of ik weet echt niet hoe ik dat duidelijker moet uitleggen. Vindt het nog al best wel moeilijk om te zeggen tegen haar dan nu.
Ja meid vertel het je verloofde gewoon en vraag het niet mij. Want er zal een reden voor zijn.
En verder ja kan in details gaan maar maakt het wat te herkenbaar mss ook wel. Voor mij maakt het niet uit voor haar mss wel.
Zal je verbazen idd de enige die wegrennen zijn jullie hier of er drama van maken eigenlijk.... krijg er zelden kritiek op. Maar het is hier natuurlijk cool om dat tegen mij te zeggen omdat ik het naampje heb allang al.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:03 schreef Solotovski het volgende:
Dat dat wijf nog niet is weggerend vanwege je lappen tekst
Als ik zoveel issues had zou ik niet overwegen te trouwen, maar dat ben ik. Ik vertrouw wel op de mening van mijn goede vrienden en dat als zij hun mond open doen, dat daar dan een goede reden voor is waar ik best over nadenk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:02 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm als jij verloofd zou zijn bruidsjurken aan het uitzoeken was al etc. Zou jij zoiets willen horen dan?
Van joh ik heb er zwaar mijn twijfels over wat je nu doet...... Neuh nou kan een asshole zijn en mss als ze 15 jaar jonger was maar we hebben het over iemand de leeftijd als mij. Dat kan ik toch niet maken?
Dat doe ik ook, mss is het een soort van emo tijd ik weet een hoop van haar verleden en zij ook van mijn trouwens onderhand. Maar niet alles. En ik val haar niet lastig. Laat het totaal aan haar. Vraag is moet ik het negeren of meer soort beetje afkappen of niet als ze zelf vraagt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de boot wat afhouden als je dit echt niet wilt?
Nee hoor, ik vind het vaak oprecht lastig je te begrijpen. Niet alleen vanwege de vele slecht lopende zinnen en typefouten, maar ook omdat je vaak drie of vier posts achter elkaar plakt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:05 schreef kree het volgende:
[..]
Zal je verbazen idd de enige die wegrennen zijn jullie hier of er drama van maken eigenlijk.... krijg er zelden kritiek op. Maar het is hier natuurlijk cool om dat tegen mij te zeggen omdat ik het naampje heb allang al.
Nou dat weet ik toch ook en heb al meerdere keren gevraagd zeg dan wat en leg ik het anders uit. Maar dat schijnt niemand te lezen. En komt er nog steeds snap er niks van -knip-... typisch popu Jopie gedrag dat dan dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het vaak oprecht lastig je te begrijpen. Niet alleen vanwege de vele slecht lopende zinnen en typefouten, maar ook omdat je vaak drie of vier posts achter elkaar plakt.
Nee lees het hele topic maar door eerst en daarna mag je aan me vragen wat je er niet van snapt en dan vat ik het voor je samen. Dankuquote:
Ja dit heb ik gedaan maar kan er weinig van maken tbh.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nee lees het hele topic maar door eerst en daarna mag je aan me vragen wat je er niet van snapt en dan vat ik het voor je samen. Danku
Ok nou vraag raak zou ik zeggen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dit heb ik gedaan maar kan er weinig van maken tbh.
Als je het totaal aan haar laat, leer je haar ook geen rekening te houden met jou en het effect van haar gedrag op jou. Ze krijgt dus een vrijbrief als een beloning voor haar zieligheid, dat is niet echt adequate hulp die haar leert beter te doen lijkt me..quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, mss is het een soort van emo tijd ik weet een hoop van haar verleden en zij ook van mijn trouwens onderhand. Maar niet alles. En ik val haar niet lastig. Laat het totaal aan haar. Vraag is moet ik het negeren of meer soort beetje afkappen of niet als ze zelf vraagt.
Kree ontmoet vrouw op internet. Vrouw heeft al een relatie en gaat trouwen. Kree heeft zo z'n twijfels bij de beslissing van vrouw om te trouwen en het contact an sich, maar wijst zoals gewoonlijk alle suggesties dat hij inderdaad met het contact moet stoppen van de hand.quote:
Hoeveel meer vrij moet ik haar laten dan? Ja kan haar blokken ze is zelf degene die aan mij gaat vragen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je het totaal aan haar laat, leer je haar ook geen rekening te houden met jou en het effect van haar gedrag op jou. Ze krijgt dus een vrijbrief als een beloning voor haar zieligheid, dat is niet echt adequate hulp die haar leert beter te doen lijkt me..
Thanks 👌🏻quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Kree ontmoet vrouw op internet. Vrouw heeft al een relatie en gaat trouwen. Kree heeft zo z'n twijfels bij de beslissing van vrouw om te trouwen en het contact an sich, maar wijst zoals gewoonlijk alle suggesties dat hij inderdaad met het contact moet stoppen van de hand.
Nouja het is heeeel kort samengevat maar het eerste komt er wel op neer. Alleen het laatste niet.quote:
Zou je ook heroïne geven aan haar als zij daar om vraagt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:15 schreef kree het volgende:
[..]
Hoeveel meer vrij moet ik haar laten dan? Ja kan haar blokken ze is zelf degene die aan mij gaat vragen?
Ho ho wacht ff kree !! Wat je nu zegt is natuurlijk onzinquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:05 schreef kree het volgende:
[..]
Zal je verbazen idd de enige die wegrennen zijn jullie hier of er drama van maken eigenlijk.... krijg er zelden kritiek op. Maar het is hier natuurlijk cool om dat tegen mij te zeggen omdat ik het naampje heb allang al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |