abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194772145
Bij voorbaat maar dit is een uitzondering geval en weet ik niet wat mee te moeten doen?
Het is totaal weer een kree verhaal want ik tref deze dingen wss.

En maakt me niet uit maar was nog via dating site en klikt nog soort van dus dacht go on.
Nog geen week later en ja ik heb eigenlijk al vriendje enzo.

Het verhaal gaat verder nog en veel verder euhm dit is nog steeds via chat toen via paiq maar inmiddels ook whatsapp enzo. Ok het doel ik opgegeven dat dat nu iemand was om verder mee te gaan als relatie, maar we kunnen heel goed met elkaar praten.

Om het af te kappen no way ik zie geen relatie met haar wel als iemand om zorgen te delen enzo. Is dat zo verkeerd?
Weet net eigenlijk ik denk dat het wel kan ze heeft het verteld praat ook nog wel met kreetje. En geloof haar.

Ze gaan trouwen btw binnen een jaar nja dat is te veel wat ik er-over wil vertellen,

Maar denk ik dan raar dat ik denk hmmmms? Mag haar echt waar en vertrouw haar Mja
Do what you love, love what you do!
pi_194772385
Beetje mijn vraagtekens bij, want ok zo ben ik dan wel weer dus heb het allemaal netjes uitgelegd hoor en dat ik soieiets niet had verwacht. Maar het is makkelijker om dingen te delen met vreemden die je wel vertrouwend als met bekenden die in de buurt van e zitten enzo.

Mss iets eerder had ik moeten te reageren wellicht. Maar zocht er niet veel achter gelijk
pi_194772393
Wat zou jij doen? Doen en geldt trouwens voor mannen ex-vrouw hoor, zou terugbellen gelijk of ff zien wat aangezien er niks echt geen aanleiding is? En zonder extra info? Zei het whatsapp ofzo
pi_194772408
Geef al je zorgen aan Jezus, dan heb je haar niet meer nodig. Verder snap ik niks van je verhaal.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 04:21:26 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194772508
ok dus je hebt wen meisje gevonden via een datingsite mAr ze is niet single

ofzo?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194772514
1. Wat een vaag verhaal.
2. Kinky is geen datingsite.
pi_194772540
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 04:21 schreef sp3c het volgende:
ok dus je hebt wen meisje gevonden via een datingsite mAr ze is niet single

ofzo?
Euh naja ja, maar gaat er om eentje nu he en ik ga niet er te persoonlijk op in ook dus moet het beetje oppervlakkig houden.

Maar denk je dat is raar dat ik dat kan vinden dan? Jullie denken zo verkeerd over mij he :)
pi_194772550
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 04:24 schreef ijs. het volgende:
1. Wat een vaag verhaal.
2. Kinky is geen datingsite.
Beide is niet waar ik kwam in contact en denk dat is beetje foutje van haar terwijl ze alweer een relatie had met ander. Maar ok vond er nog wel leuk nou zullen we dan nog wel wat kletsen enzo.

Nou ver weg weet iet eens waar ze woont. Maar daar is niet onwijs niet iets mis mee? Ik voorzag al dingen en problemen, en gezegd ook gelijk, vertel je het wel naar je nieuwe vriend enzo. Alles oké etc. En over die relatie zijn geen dingen met hun samen en dat vindt ik prima. Maarja wil nou ook niet weer degene zijn waar bij ze dan uit kan gaan huilen als het mis gaat. Ik vindt het te snel eigenlijk. Maarja moet ze zelf achter komen denk he. Ik heb het duidelijk genoeg gezegd gelijk al en zoek ook gewoon verder wmb. Als vriendinnetje als kennis mij best en we kunnen echt goed praten.. maarja huwelijk na 1 jaar beetje kennen met iemand. Ik heb er mijn twijfels over
pi_194772553
En kinky enzo gaat het niet eens om. Helemaal niet dat was niet waarom ik haar leuk vond om mee te praten nl
Karakter wel

We hebben best wel veel gepraat over persoonlijke dinge n over het verleden dus dat maakt een band wel he die ze mss niet zo gelijk wil vertellen.

Tka naar haar aanstaand echtgenoot dus... maar dat maakt mij niet zoveel uit iedereen heeft iemand nodig om mee te praten en ze heeft die niet zoveel dus en ik verwachte dat niet nadat ik ervoor een berichtje kreeg ga ff kijken bij de bruidspaar. Ging ff rinkelen pas dag erna na tweede belletje dat er wat aan de hand was. Nouja verleden enzo. Ik weet niet maarja ik ga er niet tussen zitten iig. Hoe lief ik ook wil zijn.
pi_194772569
Quatro post van mij. Maar jullie snappen ik kan er niet meer heel veel meer in details over gaan in deze situatie denk? Althans hoop ik dit is wel de max. Tot nu
Ohw voor jullie info het is niemand van fok btw heel andere weg leren kennen kennen wel via internet.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 05:04:14 #11
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194772574
Geen scammer dit keer?
AZ
ALKMAAR
pi_194772582
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:04 schreef Durmada het volgende:
Geen scammer dit keer?
Nee voor 100% niet, die andere heb ik laten gaan en nooit meer wat van gehoord.
Maar deze was eerlijk en teveel mee gepraat gewoon in NL enzo vanaf begin aan hoor. Vertrouw haar 100% met alles want we hebben al zoveel verhaalden uitgewisseld. Na nee geen twijfel over dat dat wel echt is
pi_194772586
Ik wil ook niet dat jullie gaan denken van twijfel is dat echt of niet. Want geloof mij dan maar na al dat praten is het echt wel dus. Die ander was vanaf het begin af aan duidelijk, heb haar nog trouwens hoor om gewoon beetje te vragen en te pushen mss is dat ook wel slecht maarja als het scam is is het scam

Maar dit loopt er parallel aan en is wel echt.
pi_194772592
Serieus ik geloof haar onwijs en is NL ook een ga ik niet delen maar genoeg om te weten dat die te vertrouwen is en ook met wat ze over haar zelf vertelde met mij... geen twijfel over mogelijk enzo. No way.

Die andere wist ik al zit op geld uit en kom naar NL enzo. Nouja nog steeds zin om die een loer om te draaien omdat ze mensen probeert te verleiden. Mss moet ik kees vd spek informeren enzo. Maar dat is sowieso een bende. En doe het voor de lol om die nog aan te houden.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 05:16:34 #15
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194772598
Heeft ze je wel eens gevraagd om geld?
AZ
ALKMAAR
pi_194772609
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:16 schreef Durmada het volgende:
Heeft ze je wel eens gevraagd om geld?
Jszker die buitelandse wel na wat praten.

Maar jet zoom er twee verschillende waar we het nu over hebben he?

Eentje vanuit what ever zo where het it is. En andere gewoon Hollandse meid en daar heb ik het contact mee meer nu dus in dit verhaal.
pi_194772619
Dit topic dus over gewoon Hollandse meid en die ik vertrouw echt wel.

Het andere verhaal is over buitelandse die ik totaal niet vertrouw omdat ze te snel ging vragen om geld en zelfs nadat ik negeerde al weken nog steeds probeert op te nemen met me terwijl ik zei je krijgt geen cent.

Maar ging dus meer over die uit nl in dit geval.

Snappen jullie het nog wel nu hoop ik?
Anders vraag ff he want ben heel slecht in uitleggen Wat dat betreft. Er zijn er twee dus, Maar hier gaat het om en On topic over gewoon een nl meid waar ik al veeel langer mee whatsapp. En die anders tja.... nouja na paar keer begon ze over geld. Heb het beetje open gehouden enzo nog om te zien hoe doen ze dat dan maar doe er niks mee. Van deze OP is uit NL en geef ik wel om en die vraagt niet om geld wel om mss soms te praten denk dus?
pi_194772641
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 02:00 schreef kree het volgende:
Mag haar echt waar en vertrouw haar Mja
Heeft het bestaande stel een open relatie? Zo ja, ga door met je avances.
Niet? Dan gelijk stoppen.
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 05:34:02 #19
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194772654
In ieder geval nooit geld overmaken kree. Het komt in ieder geval weer over als een erg vaag verhaal, maar daar heb jij een patent op.
AZ
ALKMAAR
pi_194772658
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:29 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Heeft het bestaande stel een open relatie? Zo ja, ga door met je avances.
Niet? Dan gelijk stoppen.
Sinds half jaartje denk en wmb gaat dat heel snel dan maar aanzoek en kreeg al ging bruidsjurken uitzoeken enzo of kijken in de zevende hemel. Maar voor zover ik weet weet die vriend of aanstaande van haar dus ook dat wij wel met elkaar kletsen en daar is opzich niks mis mee. Maar heb wel aangedrongen gelijk al. Vertel je dat ff wel tegen je vriend. Nou daar was blijkbaar niks mis mee. Dus ok tja nouja euh weet niet onwijs hoe ik ermee aan moet. Trouwen op zo’n moment enzo tja moet ik zeggen niet doen dan??? Ik zou het niet doen. Maarja ok
pi_194772663
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:34 schreef Durmada het volgende:
In ieder geval nooit geld overmaken kree. Het komt in ieder geval weer over als een erg vaag verhaal, maar daar heb jij een patent op.
Nee sowieso niet dat verhaal probeer ik nog te ontrafeld met die. Maar dat staat beetje los van deze vraag wel.
Het zijn twee verschillende personen he. En echt ik gun het NL meisje of nouja vrouw wel dan maar mss iets te snel denk. Maarja hun keuze.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 05:37:21 #22
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194772667
quote:
12s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:35 schreef kree het volgende:

[..]

Nee sowieso niet dat verhaal probeer ik nog te ontrafeld met die. Maar dat staat beetje los van deze vraag wel.
Het zijn twee verschillende personen he. En echt ik gun het NL meisje of nouja vrouw wel dan maar mss iets te snel denk. Maarja hun keuze.
Aha, misschien een idee voor een topic?
AZ
ALKMAAR
pi_194772674
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:37 schreef Durmada het volgende:

[..]

Nou had ik al ergens gedaan ontmaskerd de scammer ofzo. Niet zo zin om terug te zoeken maar als je hem kunt vinden ergens bump hem maar op weer maar het verhaal loopt nog dus. Kreeg van de week nog berichtje nl uit for the ever waar.

Maar staat los dus van deze he want wil het daar wel beetje over houden en mss in hoeverre ik er me met mee moet bemoeien als ik 23:30 telefoontje krijg uit het niks terwijl ik eigenlijk alleen verder alles met whatsapp bepraat. Niet gezien niet eens meer zag het pas de volgende morgen en toen dacht ik mss is er toch iets ernstigs ofzo. Nouja heel blabla verhaal maar kot neer op problemen verleden en wilde ff praten.... ok dan. Nou mag nu wist ik veel ik negeer meestal telefoontjes erover zonder berichtje erna of voicemail erover. Maar ok moet het wss iets serieuzer nemen.

Andere meid is heel ander verhaal enzo.
pi_194772681
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:37 schreef Durmada het volgende:

[..]

Kijk weet je wat het is als iemand na heel heel snel al geld gaat vragen om van betaal me ticket naar nl enzo. Tja weet je dan weet je al hoever het is. En het verbaasd me echt dat er mensen zijn die daar intrappen ook nog enzo. Maar die ouwe Nigerianen doen het dan blijkbaar goed, Zou mooi verhaaltje zijn voor keesie van der spek weer voor z’n docu. Zelfde zitten er wss achter. Maar het engels nouja en ben ik al niet perfect in. Maar zelfs ik haal het er wel uit dan enzo. Maargoed.
pi_194772689
Maargoed dat is eigenlijk een ander onderwerp als over hier.
Ging meer uit NL die ik zeker weet eerlijk is.

Weet moet waar k dat weer zou moeten plaatsen eigenlijk. Mss GC ofzo? Maar krijg je met die internationale dingen het loopt hier door elkaar nu.

Dus even bij de TT en onderwerp laten we het er even bij houden

In hoeverre moet ik me ermee bemoeien nog ook als ze me gaat bellen en we elkaar alleen kennen via whatsapp praatjes wel veel trouwens? Maar niet persoonlijk ooit gezien?
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 05:58:41 #26
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194772698
Nergens mee bemoeien, geen geld overmaken.
AZ
ALKMAAR
pi_194772709
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:58 schreef Durmada het volgende:
Nergens mee bemoeien, geen geld overmaken.
Juist maar kan de schijn nog wel beetje ophouden voor het idee natuurlijk, Ik heb geen hard bewijs dat ze nou eerlijk is of wie nl die andere dus. Dus Naja hetis beetje offtopic hier wel zal ik er maar ee ander topic over maken maar wordt zo snel weer drama dan.

Voor deze iig zoals de tt het is denk?
pi_194772725
Weet alleen even niet goed waar ofzo dit te plaatsen weer in een ander sub forum. GC? KLB is jet ook weer niet dus probeer dit te splitsen beetje verhaal dus van wie ik weet niet veel waar en die vraag om geld maar dat is KLB wel maar heb er geen bewijs van ook nog niet.

En deze is trouwens wel R&P want for shure die is eerlijk en twijfel ik niet over dus TT
pi_194772736
Goh jah wat doe je ermee kan het ook nog allemaal negeren, maar ben dan zo benieuwd naar het verhaal erachter weer van zo iemand of zelfs nog probeer het uit te lokken wel.

Maar ok dat past niet hier nu. Wel het eerste verhaal trouwens.

Nou tja wat zouden jullie doen in dat geval dan met NL meid waarvan ik zeker weet te vertrouwend is? Ik kap het sowieso niet af met haar.

Maar het andere verhaal tja, ook benieuwd naar maar past hier niet.
pi_194772839
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 05:34 schreef kree het volgende:

[..]

Sinds half jaartje denk en wmb gaat dat heel snel dan maar aanzoek en kreeg al ging bruidsjurken uitzoeken enzo of kijken in de zevende hemel. Maar voor zover ik weet weet die vriend of aanstaande van haar dus ook dat wij wel met elkaar kletsen en daar is opzich niks mis mee. Maar heb wel aangedrongen gelijk al. Vertel je dat ff wel tegen je vriend. Nou daar was blijkbaar niks mis mee. Dus ok tja nouja euh weet niet onwijs hoe ik ermee aan moet. Trouwen op zo’n moment enzo tja moet ik zeggen niet doen dan??? Ik zou het niet doen. Maarja ok
Klinkt als een friendzone. Je bent in haar val getrapt.
Gelijk afkappen.
pi_194772905
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 06:40 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Klinkt als een friendzone. Je bent in haar val getrapt.
Gelijk afkappen.
Is het ook wel maar heb er niet echt een onwijs probleem mee? Ik zie niet uit naar relatie met haar opzich.
Net zo gefriend zo van mijn kant ook eigenlijk daarom. En dat is het verschil met het andere verhaal hier want die vertrouw ik voor geen meter nog steeds niet. Maar wel benieuwd wat ze nu weer gaat doen om me over te halen om geld te geven wat never gaat gebeuren al had ik het. Dus we gaan het zien
pi_194772935
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 06:59 schreef kree het volgende:

[..]

Is het ook wel maar heb er niet echt een onwijs probleem mee? Ik zie niet uit naar relatie met haar opzich.
Net zo gefriend zo van mijn kant ook eigenlijk daarom. En dat is het verschil met het andere verhaal hier want die vertrouw ik voor geen meter nog steeds niet. Maar wel benieuwd wat ze nu weer gaat doen om me over te halen om geld te geven wat never gaat gebeuren al had ik het. Dus we gaan het zien
Succes.
pi_194773027
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 07:08 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Succes.
Tja we zullen het zien he hoe dit gaat? Maar aangezien er van alle kanten niet meer verwachtingen zijn als kletsen beetje met elkaar zal dat allemaal wel meevallen. Hoop alleen niet dat ik te erge drama moet aan hoeven te horen en zij ook niet van mij/. Maar daar gaan we willens en wetens in.
Want ben er best wel heel duidelijk in geweest, praten ok maar ik ben geen escape route ofzo als zoiets mis gaat na zo snel trouwen en wss kind. Dus tja zal heel lullig zijn en praten altijd maar daar blijft het wel bij. (Zie het zo nog gebeuren btw). Maar ok laten we het goede hopen.
pi_194773068
Toch zit ik er dan wel weer mee mss teveel zorgen over die ik amper ken,. Maarja tja ze is dik volwassen en mijn leeftijd dus ga haar niet vertellen wat te doen. Zelf weten zelf verantwoording voor. Zo simpel ios het wmb in dit geval.

Maar weet dat ze met veel dingen zit nog en die ze niet eens verteld heeft nog en daarom vooral maak ik me zorgen. Maar ik ben haar papa niet enzo of moeder die dat moet gaan zeggen. Dus tsja vandaar beetje de vraag. Of mss meer opmerking.

Mocht iemand wat weten nog hierover dan hoor ik het graag wel nl want ze is wel heel aardig beetje mss te naïef maarja ik ook anyway
pi_194773097
Wow het begin was echt niet te lezen.. ben je halverwege nuchter geworden? :')
-
pi_194773117
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 07:45 schreef Anneloos het volgende:
Ongelofelijk dat iemand zo veel kan praten en dan zo weinig zeggen :')
pi_194773118
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 07:45 schreef Anneloos het volgende:
Het zijn twee verhalen door elkaar heen ik snap ze wel, Maar er zitten wel twee heel verschillen in nl.
pi_194773123
Joh als je iets niet snapt? Vraag maar dan? Wel even over specifieke stukken dan. Ik leg het wel uit

En zit hier lang genoeg op fok alweer want gaan we buiten ts o want snap jij dit en snap je dat tegen elkaar

Hallo ik ben hier gewoon, vraag het dan wat je niet eraan snapt?? :P
pi_194773144
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 07:51 schreef kree het volgende:

[..]

Het zijn twee verhalen door elkaar heen ik snap ze wel, Maar er zitten wel twee heel verschillen in nl.
Ik praat niet om je heen. Ik vraag je ben
je halverwege nuchter geworden? Toen werd het pas leesbaar..
-
pi_194773154
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 07:57 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik praat niet om je heen. Ik vraag je ben
je halverwege nuchter geworden? Toen werd het pas leesbaar..
Goed om te horen snoes :), ok wat was je vraag nu?
pi_194773160
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:00 schreef kree het volgende:

[..]

Goed om te horen, ok wat was je vraag nu?
Nou eigenlijk was de vraag: ben je halverwege nuchter geworden? Nu is mijn vraag :') hoe bedoel je 2 verhalen? Ik begreep het gedeelte over meid van paiq die je online spreekt? Die waarschijnlijk uitgehuwelijkt is om met een man te trouwen.. jouw voorliegt etc.

Wat is het andere verhaal?
-
pi_194773173
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:01 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Nou eigenlijk was de vraag: ben je halverwege nuchter geworden? Nu is mijn vraag :') hoe bedoel je 2 verhalen? Ik begreep het gedeelte over meid van paiq die je online spreekt? Die waarschijnlijk uitgehuwelijkt is om met een man te trouwen.. jouw voorliegt etc.

Wat is het andere verhaal?
Het hele eerste stukje klopt.

Het uitgehuwelijkte sowieso niet ze is gevraagd daarvoor en dat is dus de NL meid van paiq. En op ingegaan en die belde mij dus.

Zover volg je het nog?

Die andere is iemand van heel internationaal wat eigenlijk niet zo ter zake doet in dit topic en die heel graag wil dat ik ga betalen voor haar ticket enzo. No way

Duidelijker zo?
pi_194773182
Ik snap het niet als ik het zo doorlees dan volg ik het nog prima op de shitload spelfouten die ik maak na. Maar het hele verhaal is toch niet zo onduidelijk?

Of wel?
pi_194773204
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:06 schreef kree het volgende:
Ik snap het niet als ik het zo doorlees dan volg ik het nog prima op de shitload spelfouten die ik maak na. Maar het hele verhaal is toch niet zo onduidelijk?

Of wel?
Drank maakt écht meer kapot dan je lief is blijkbaar.
pi_194773215
Wat snappen jullie niet dan?
pi_194773221
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:12 schreef kree het volgende:
Wat snappen jullie niet dan?
De eerste pagina is 1 grote woorden diarree en echt niet te lezen. Dat zie je zelf ook wel hoop ik?!
pi_194773228
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:13 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

De eerste pagina is 1 grote woorden diarree en echt niet te lezen. Dat zie je zelf ook wel hoop ik?!
En dan vraag ik wat snappen jullie niet en krijg ik geen vragen maar alleen opmerkingen waarom is dat?
pi_194773234
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:14 schreef kree het volgende:

[..]

En dan vraag ik wat snappen jullie niet en krijg ik geen vragen maar alleen opmerkingen waarom is dat?
Ik geef je toch antwoord. Je 1e hele pagina.
Daarna wordt het iets beter.
pi_194773241
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:15 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik geef je toch antwoord. Je 1e hele pagina.
Daarna wordt het iets beter.
Nou mooi toch dan snap je het dus, waarom nog opmerkingen erna? Voor je e-Pener ofzo?
pi_194773265
Bedoel het wel serieus nl en jullie kunnen er een grap van maken of niet, maar als ik het als grap bedoelt had dan had ik het hier niet neergezet. Het is best een lastig verhaal om even in het kort samen te vatten in een OP nl. Zeker omdat het er dus twee door elkaar zijn waarna ook weer over verschillende gevraagd gaat worden.

En dit is altijd al 15 jaar een gevalletje geweest van mij dat ik daar niet goed in ben dus daarom breek ik het voor jullie wel op in Jip en Janneke stukjes als je wil. Maar dan moet je wel vragen en geen gezeik opmerkingen plaatsen die totaal niet terzake doen in dit geval.
pi_194773267
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:16 schreef kree het volgende:

[..]

Nou mooi toch dan snap je het dus, waarom nog opmerkingen erna? Voor je e-Pener ofzo?
Dag Kree :W
pi_194773270
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:19 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Dag Kree :W
Doei :W
pi_194773286
Helder verhaal. Bij voorbaat maar dit is een uitzondering geval zou ik zeggen niet doen.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_194773308
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 08:22 schreef nostra het volgende:
Helder verhaal. Bij voorbaat maar dit is een uitzondering geval zou ik zeggen niet doen.
Het is een raar geval en heb ik het over die NL meid enzo. Nou vooral voor haar zou ik zeggen niet doen, maarja aangezien ze al trouwjurken is gaan kijken hou ik mijn mond maar.

Tweede geval komt nog een appart topic wel over als ze nog verder gaat.
pi_194773487
Voor zover ik het kan volgen: doe maar niet.
pi_194773552
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Voor zover ik het kan volgen: doe maar niet.
Mjah iets te lang contact al mee NL die andere not care enzo.

Er teveel mee bemoeien is wel vraag twee, maar dat doe ik ook niet, maar wil ook niet een soort luister lijn worden voor haar met elk dingetje. Maar ok we hebben verder niks met elkaar behalve kletsen dus is makkelijk gewoon negeren opzich. Maarja dat is beetje lullig om te doen he, zou ze ook niet bij mij doen, weet ik zeker.
pi_194773571
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:09 schreef kree het volgende:

[..]
zou ze ook niet bij mij doen, weet ik zeker.
_O-
pi_194773597
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:11 schreef bamibij het volgende:

[..]

_O-
Ja kun je om lachen maar het is vanaf het begin niet gegaan over liefdes relatie want ze stond nog op paiq toen en had net een nieuw vriendje al gevonden, Maar toch aan de praat geraakt erna en toen gelijk is dat al besproken. Dus naja best wel veel over eigen dingen gepraat en verleden etc met elkaar. Nou van beide kanten hoor.

Dus naja het zou kunnen sluit het niet uit dat ze me dan ooit zal negeren. Maar dat is dan best ook we wonen niet in de buurt by far not ik ken haar familie en vrienden niet zij die niet van mij. Nou prima zo is gewoon iemand om mee te praten en loopt het af dan loopt het af.

Ben daar heel simpel in en dat is het makkelijke van dit soort dingen en vindt ik wel weer iemand anders of iemand van de laat ik het zo zeggen meer. Tis niet zo moeilijk om nl iemand mee te zoeken om te kletsen zeker niet zo.

Maargoed wat zeg ik jullie hebben vast allemaal een perfect social life in je omgeving etc etc. Had ik ook wel hoor. En nog wel tot zekere hoogte maar anders. Maar het kan snel veranderen.

En aangezien we in R&P zitten en niet ONZ ofzo, ik weet zeker dat er hier wel meer zijn die zoiets hebben en het niet eens durven te zeggen ofzo. Dus nja. Ik zeg maar.
pi_194773628
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:14 schreef kree het volgende:

[..]

Ja kun je om lachen maar het is vanaf het begin niet gegaan over liefdes relatie want ze stond nog op paiq toen en had net een nieuw vriendje al gevonden, Maar toch aan de praat geraakt erna en toen gelijk is dat al besproken. Dus naja best wel veel over eigen dingen gepraat en verleden etc met elkaar. Nou van beide kanten hoor.

Dus naja het zou kunnen sluit het niet uit dat ze me dan ooit zal negeren. Maar dat is dan best ook we wonen niet in de buurt by far not ik ken haar familie en vrienden niet zij die niet van mij. Nou prima zo is gewoon iemand om mee te praten en loopt het af dan loopt het af.

Ben daar heel simpel in en dat is het makkelijke van dit soort dingen en vindt ik wel weer iemand anders of iemand van de laat ik het zo zeggen meer. Tis niet zo moeilijk om nl iemand mee te zoeken om te kletsen zeker niet zo.
Oke, dus je wilt enkel praten en meer niet, wat nu ook het geval is. Prima hoor, maar wat is dan precies het nut van dit topic?
pi_194773657
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Oke, dus je wilt enkel praten en meer niet, wat nu ook het geval is. Prima hoor, maar wat is dan precies het nut van dit topic?
Van beide kanten ja was dat nut van dit topic dacht krijg ineens een telefoontje en had hem niet eens direct gehoord dus zag het later pas. Nah dacht laat gaan verder niks erbij dus ok. Toen midden in de nacht ook gemist want stond die mobiel allang al op stil dus volgende morgen pas. Ok twee telefoontjes, toen begon ik me soort van zorgen te maken. Ok is daarna wel even uitgepraat, nut van dit topic mjah mss kan het ook zo denk ik dan.

Praat nog steeds liever tegen meiden van mijn leeftijd als gasten en maakt me niet uit van waar en kom je rare types tegen for shure. Soms tref je iemand waarmee je wel mee kunt praten.

En sowieso moet elk topic een nut hebben dan? Want dan kunnen we 90% fok wel schrappen gelijk.

Inzicht is het meer denk.
pi_194773662
Wat voor taal is dit?
pi_194773738
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:22 schreef kree het volgende:

[..]

Van beide kanten ja was dat nut van dit topic dacht krijg ineens een telefoontje en had hem niet eens direct gehoord dus zag het later pas. Nah dacht laat gaan verder niks erbij dus ok. Toen midden in de nacht ook gemist want stond die mobiel allang al op stil dus volgende morgen pas. Ok twee telefoontjes, toen begon ik me soort van zorgen te maken. Ok is daarna wel even uitgepraat, nut van dit topic mjah mss kan het ook zo denk ik dan.

Praat nog steeds liever tegen meiden van mijn leeftijd als gasten en maakt me niet uit van waar en kom je rare types tegen for shure. Soms tref je iemand waarmee je wel mee kunt praten.

En sowieso moet elk topic een nut hebben dan? Want dan kunnen we 90% fok wel schrappen gelijk.

Inzicht is het meer denk.
Het komt nogal als een lief dagboek-topic over momenteel. Of dat hier in R&P kan en mag is niet aan mij, maar ik zou graag willen weten waar we dan nog over zouden moeten adviseren (als dat uberhaupt moet dan).
pi_194773925
Kree jongen, het kost een hoop moeite om jouw topics te ontcijferen.. Je zou het bijna een gave van je kunnen noemen!
Maar in dit geval is het advies: stop ermee en laat dat meisje gaan. Ze is verloofd! Blijf daar buiten.
Ben zelfs serieus aan het twijfelen om het te sluiten want er is niet eens een echte vraag maar je bent gewoon van je aan het afschrijven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194774058
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:50 schreef Lenny77 het volgende:
Kree jongen, het kost een hoop moeite om jouw topics te ontcijferen.. Je zou het bijna een gave van je kunnen noemen!
Maar in dit geval is het advies: stop ermee en laat dat meisje gaan. Ze is verloofd! Blijf daar buiten.
Ben zelfs serieus aan het twijfelen om het te sluiten want er is niet eens een echte vraag maar je bent gewoon van je aan het afschrijven.
Ach, laat hem toch. Hij doet er niemand kwaad mee en iedereen weet ondertussen wel een beetje hoe Kree in elkaar zit.
pi_194774079
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:00 schreef praadje het volgende:

[..]

Ach, laat hem toch. Hij doet er niemand kwaad mee en iedereen weet ondertussen wel een beetje hoe Kree in elkaar zit.
Dan moet je dagboek topics van iedereen toestaan ;).
Maar meer voor FB wellicht.
pi_194774117
quote:

[..]

Ja klopt, heb ook niets tegen hem, integendeel!
Ik twijfel alleen of R&P de plaats is voor dit verhaal.
Want de vraag is uiteindelijk: zou ik door praten met dit meisje dat al bezet en verloofd is?
Wij zeggen: nee
HIj zegt: nou jawel want leuk bla bla

Dus dan stopt het wel een beetje natuurlijk.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194774123
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:02 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Dan moet je dagboek topics van iedereen toestaan ;).
Maar meer voor FB wellicht.
Ach, volgens mij zijn er maar 4 of 5 Fokkers die dat doen. Brengt een beetje leven op het forum, voor de rest is het toch maar stilletjes.
pi_194774137
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja klopt, heb ook niets tegen hem, integendeel!
Ik twijfel alleen of R&P de plaats is voor dit verhaal.
Want de vraag is uiteindelijk: zou ik door praten met dit meisje dat al bezet en verloofd is?
Wij zeggen: nee
HIj zegt: nou jawel want leuk bla bla

Dus dan stopt het wel een beetje natuurlijk.
Haha, ja dat is echt Kree. Verplaatsen naar ONZ ofzo.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 10:20:51 #69
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_194774297
Ik snap er geen ene reet van
Vaag verhaal
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194774406
Ok dus je ziet haar gewoon als normale vriendin? Of hoop je dat ze een keer vreemd zal gaan/niet gaat trouwen vanwege jou/door jou gaat scheiden? Of voel je je op platonische manier gestalkt en zoek je nu een excuus zodat ze ophoudt?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194774551
Dus je weet dat je onduidelijk typt en verder 0,0 waarheidsvinding kan doen, aangezien je volledig buiten haar irl staat. Maar zij is de naïeveling die jij wel echt denkt te kunnen vertrouwen, ok dan.

Als zij zo een behoefte heeft aan een luisterend oor, waarom moeten dat dan per se mannen zijn? Waarom zoek je dat dan via een datingsite? Terwijl je nota bene al een vriend hebt. Dat is niet shady for sure, nee ze weet vast niet beter. En dan noem je haar naïef, terwijl je met boter en suiker die friendzone in tuimelt..

quote:

[..]

.
Maar Kreetje weet zelf ook wel hoe hij in elkaar zit, dus dan is het ook een klein moeite om even iets meer je best te doen op een op met zo min mogelijk taalfouten en zoveel mogelijk nuttige info in een keer. Als je verwacht dat andere mensen tijd en moeite ergens in steken, dan siert het je ook wel als je zelf ook wat meer moeite doet om ipv vier posts gewoon een wat volledigere te posten..
pi_194774642
-ga maar ergens anders schelden-

[ Bericht 62% gewijzigd door Lenny77 op 29-08-2020 11:02:36 ]
pi_194774663
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 09:50 schreef Lenny77 het volgende:
Je ziet het verkeerd om he, het is niet ik vraag erom naar haar. Ze vraagt erom naar mij. Daarom juist dat ik denk in hoeverre moet ik me daar wel mee bemoeien?

Nou laat dat dan de vraag zijn. Jullie zeggen niet doen. Zal ik dat dan maar zeggen tegen iemand die mij midden in de nacht gaat bellen met twijfels en verdriet over haar verleden en waar ze over wil praten en niet tegen haar verloofde blijkbaar?

Vraag mij niet waarom dat weet ik namelijk ook niet echt. Maar daarom kwam dit hele topic ook.
Nu ga ik er no way tussen zitten verder. Het zal wel beetje emo zijn. Maar ok laat het een gevoel zijn. Zo snel trouwen al want ze kent die gast mss een maand eerder als mij dus nog niet eens een jaar, hij haar gevraagd. Ik heb er twijfels over enzo. En van ojeeeee. Maar mss zit ik er wel helemaal naast dat kan ook nog.

Dus ok zal me best doen het iets duidelijker te laten we houden die hele andere meid er even buiten. Ging een beetje door vragen ook.

Beetje zorgen om haar mss toch wel? Tis niet even een vluchtig chat dingetje wat we hadden natuurlijk. Maarja.
pi_194774713
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:48 schreef kree het volgende:

[..]

Vraag mij niet waarom dat weet ik namelijk ook niet echt. Maar daarom kwam dit hele topic ook.
Nu ga ik er no way tussen zitten verder. Het zal wel beetje emo zijn. Maar ok laat het een gevoel zijn. Zo snel trouwen al want ze kent die gast mss een maand eerder als mij dus nog niet eens een jaar, hij haar gevraagd. Ik heb er twijfels over enzo. En van ojeeeee. Maar mss zit ik er wel helemaal naast dat kan ook nog.

Niet mee bemoeien.
pi_194774728
quote:

[..]

Idd praadje en het is heel makkelijk om te zeggen ik snap er niks van.... terwijl naja mss lastig te lezen zal best. Maar is altijd al zo geweest in al die jaren.

En dat ik er nu nog wat aan kan doen, nee ook niet meer he. Moet er niet aan denken daar nu tussen gaan zitten zou ruzie zijn iig. Maar ga er maar vanuit dat ze de juiste keuze nam.

En over die andere, daar komen we nog wel op terug. Maar dat heeft niet zo zeer met R&P te maken.

Die andere komt niet hier, van de Filipijnen die trouwens maar dat heeft allang al niet meer met relatie te maken nadat ze na 2x wat praten om geld ging vragen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lenny77 op 29-08-2020 11:04:04 ]
pi_194774747
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ok dus je ziet haar gewoon als normale vriendin? Of hoop je dat ze een keer vreemd zal gaan/niet gaat trouwen vanwege jou/door jou gaat scheiden? Of voel je je op platonische manier gestalkt en zoek je nu een excuus zodat ze ophoudt?
Als echt goede vriendin wel ja inmiddels en nee ook al gaat het uit dan zou het geen relatie worden met mij wss.
pi_194774792
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Niet mee bemoeien.
Ja duh dat doe ik dus ook niet..... dat is dus het hele punt. Ze komt zelf met zorgen naar mij toe die ze eigenlijk haar verloofde zou moeten vertellen.... dat is het hele vraagteken dus wat ik erbij heb.... snappen jullie of ik weet echt niet hoe ik dat duidelijker moet uitleggen. Vindt het nog al best wel moeilijk om te zeggen tegen haar dan nu.
Ja meid vertel het je verloofde gewoon en vraag het niet mij. Want er zal een reden voor zijn.

En verder ja kan in details gaan maar maakt het wat te herkenbaar mss ook wel. Voor mij maakt het niet uit voor haar mss wel.
pi_194774822
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:58 schreef kree het volgende:

[..]

Ja duh dat doe ik dus ook niet..... dat is dus het hele punt. Ze komt zelf met zorgen naar mij toe die ze eigenlijk haar verloofde zou moeten vertellen.... dat is het hele vraagteken dus wat ik erbij heb.... snappen jullie of ik weet echt niet hoe ik dat duidelijker moet uitleggen. Vindt het nog al best wel moeilijk om te zeggen tegen haar dan nu.
Ja meid vertel het je verloofde gewoon en vraag het niet mij. Want er zal een reden voor zijn.

En verder ja kan in details gaan maar maakt het wat te herkenbaar mss ook wel. Voor mij maakt het niet uit voor haar mss wel.
Waarom vindt je dat moeilijk om tegen haar te zeggen dan?
pi_194774831
Maar kijk maar hoor mods, van mij mag je er best een slotje op gooien. Niet dat ik daar onwijs moeite mee heb.
Echt totaal onbegrijpelijk is het ook allemaal weer niet wmb. Zie maar.....
pi_194774843
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:00 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom vindt je dat moeilijk om tegen haar te zeggen dan?
Euhm als jij verloofd zou zijn bruidsjurken aan het uitzoeken was al etc. Zou jij zoiets willen horen dan?
Van joh ik heb er zwaar mijn twijfels over wat je nu doet...... Neuh nou kan een asshole zijn en mss als ze 15 jaar jonger was maar we hebben het over iemand de leeftijd als mij. Dat kan ik toch niet maken?
pi_194774848
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 10:58 schreef kree het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon de boot wat afhouden als je dit echt niet wilt?
pi_194774857
Dat dat wijf nog niet is weggerend vanwege je lappen tekst
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_194774880
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:03 schreef Solotovski het volgende:
Dat dat wijf nog niet is weggerend vanwege je lappen tekst
Zal je verbazen idd de enige die wegrennen zijn jullie hier of er drama van maken eigenlijk.... krijg er zelden kritiek op. Maar het is hier natuurlijk cool om dat tegen mij te zeggen omdat ik het naampje heb allang al.
pi_194774892
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:02 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm als jij verloofd zou zijn bruidsjurken aan het uitzoeken was al etc. Zou jij zoiets willen horen dan?
Van joh ik heb er zwaar mijn twijfels over wat je nu doet...... Neuh nou kan een asshole zijn en mss als ze 15 jaar jonger was maar we hebben het over iemand de leeftijd als mij. Dat kan ik toch niet maken?
Als ik zoveel issues had zou ik niet overwegen te trouwen, maar dat ben ik. Ik vertrouw wel op de mening van mijn goede vrienden en dat als zij hun mond open doen, dat daar dan een goede reden voor is waar ik best over nadenk.

Als jij denkt dat jij een asshole bent als je haar een weerwoord geeft, hoe goed is jullie vriendschap dan? Mag jij geen eigen mening hebben? Of is het helemaal dikke prima dat zij er überhaupt geen interesse in zou hebben wat jij denkt?
Volgens mij wappert hier een rode vlag..
pi_194774896
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon de boot wat afhouden als je dit echt niet wilt?
Dat doe ik ook, mss is het een soort van emo tijd ik weet een hoop van haar verleden en zij ook van mijn trouwens onderhand. Maar niet alles. En ik val haar niet lastig. Laat het totaal aan haar. Vraag is moet ik het negeren of meer soort beetje afkappen of niet als ze zelf vraagt.
pi_194774912
quote:
81s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:05 schreef kree het volgende:

[..]

Zal je verbazen idd de enige die wegrennen zijn jullie hier of er drama van maken eigenlijk.... krijg er zelden kritiek op. Maar het is hier natuurlijk cool om dat tegen mij te zeggen omdat ik het naampje heb allang al.
Nee hoor, ik vind het vaak oprecht lastig je te begrijpen. Niet alleen vanwege de vele slecht lopende zinnen en typefouten, maar ook omdat je vaak drie of vier posts achter elkaar plakt.
  roze zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:09:59 #87
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194774941
Iemand een samenvatting voor me?
Your beauty never ever scared me.
pi_194774963
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het vaak oprecht lastig je te begrijpen. Niet alleen vanwege de vele slecht lopende zinnen en typefouten, maar ook omdat je vaak drie of vier posts achter elkaar plakt.
Nou dat weet ik toch ook en heb al meerdere keren gevraagd zeg dan wat en leg ik het anders uit. Maar dat schijnt niemand te lezen. En komt er nog steeds snap er niks van -knip-... typisch popu Jopie gedrag dat dan dus.

Ik bedoel het goed echt waar anders zou ik het hier niet posten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lenny77 op 29-08-2020 12:08:41 ]
pi_194774975
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:09 schreef Amarantha het volgende:
Nee lees het hele topic maar door eerst en daarna mag je aan me vragen wat je er niet van snapt en dan vat ik het voor je samen. Danku
  roze zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:12:23 #90
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194774983
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:11 schreef kree het volgende:

[..]

Nee lees het hele topic maar door eerst en daarna mag je aan me vragen wat je er niet van snapt en dan vat ik het voor je samen. Danku
Ja dit heb ik gedaan maar kan er weinig van maken tbh.
pi_194775004
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:12 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja dit heb ik gedaan maar kan er weinig van maken tbh.
Ok nou vraag raak zou ik zeggen?
pi_194775012
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:06 schreef kree het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, mss is het een soort van emo tijd ik weet een hoop van haar verleden en zij ook van mijn trouwens onderhand. Maar niet alles. En ik val haar niet lastig. Laat het totaal aan haar. Vraag is moet ik het negeren of meer soort beetje afkappen of niet als ze zelf vraagt.
Als je het totaal aan haar laat, leer je haar ook geen rekening te houden met jou en het effect van haar gedrag op jou. Ze krijgt dus een vrijbrief als een beloning voor haar zieligheid, dat is niet echt adequate hulp die haar leert beter te doen lijkt me..
  roze zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:14:17 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194775014
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:13 schreef kree het volgende:

[..]

Ok nou vraag raak zou ik zeggen?
Ja heb ik gedaan.. Of er een samenvatting is.
pi_194775026
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:09 schreef Amarantha het volgende:
Kree ontmoet vrouw op internet. Vrouw heeft al een relatie en gaat trouwen. Kree heeft zo z'n twijfels bij de beslissing van vrouw om te trouwen en het contact an sich, maar wijst zoals gewoonlijk alle suggesties dat hij inderdaad met het contact moet stoppen van de hand.
pi_194775028
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als je het totaal aan haar laat, leer je haar ook geen rekening te houden met jou en het effect van haar gedrag op jou. Ze krijgt dus een vrijbrief als een beloning voor haar zieligheid, dat is niet echt adequate hulp die haar leert beter te doen lijkt me..
Hoeveel meer vrij moet ik haar laten dan? Ja kan haar blokken ze is zelf degene die aan mij gaat vragen?
  roze zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:16:27 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194775040
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Kree ontmoet vrouw op internet. Vrouw heeft al een relatie en gaat trouwen. Kree heeft zo z'n twijfels bij de beslissing van vrouw om te trouwen en het contact an sich, maar wijst zoals gewoonlijk alle suggesties dat hij inderdaad met het contact moet stoppen van de hand.
Thanks 👌🏻
pi_194775066
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:16 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Thanks 👌🏻
Nouja het is heeeel kort samengevat maar het eerste komt er wel op neer. Alleen het laatste niet.

“Het contact stoppen”. Moet ik dat zeggen dan tegen haar?
Na nee kan best hard zijn maar als ze mij gaat bellen omdat ze verdriet heeft over verleden van haarzelf dat is wel erg hard he
pi_194775102
En jullie missen 1 dingetje en heb ik ook niet echt verteld. Gelijk toen we beetje nog aan de praat kwamen en ze dat vertelde heb al een vriendje inmiddels (ook raar dat je nog steeds op dating site staat dan dacht ik of ingaat). Heb ik gezegd vertel je het wel tegen hem dan even waarom je nog met mij kletst nu ook.

Nou voor zover ze zelf zei, heb ik gedaan geen probleem we kletsen als vrienden.
Nu half jaar verder ongeveer terwijl we best vaak appjes hebben gestuurd onderhand en dus zonder verwachtingen naar elkaar behalve als vrienden.
Zijn ze verloofd en gaan trouwen.
pi_194775119
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:15 schreef kree het volgende:

[..]

Hoeveel meer vrij moet ik haar laten dan? Ja kan haar blokken ze is zelf degene die aan mij gaat vragen?
Zou je ook heroïne geven aan haar als zij daar om vraagt?

Waarom zou je haar meer vrij willen laten? Hoe denk je dat dit een verbetering zou kunnen zijn voor zowel haar als jou?
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:22:16 #100
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_194775120
quote:
81s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 11:05 schreef kree het volgende:

[..]

Ho ho wacht ff kree !! Wat je nu zegt is natuurlijk onzin :{
Jij maakt een drama van jouw verhaal , dat doen wij niet :D
Het is heel makkelijk om het nu bij ons neer te leggen maar ten eerste is je verhaal gewoon vaag, en ten tweede ben jij de drama queen in het verhaal . Dat mensen wegrennen is bullshit ,maar als dat voor jou beter te handelen is dan is dat ook prima.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')