SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Escape Room lijkt mij wel een keer leuk als (eerste) datequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb geen Tinder en sta niet open voor FWB, maar op zich vind ik het alsnog geen gekke dateplek![]()
Maar ach, het is sowieso wel lastig denk ik om een leuke date te bedenken. Ik zou verder dan een terrasje, of een film, of een etentje, ook niet echt gelijk wat weten. Ligt er ook een beetje aan hoe goed je iemand al kent, want een filmpje bij elkaar thuis is nog leuker en intiemer, maar dat doe je niet zomaar even met een vreemde uiteraard.![]()
Of je moet toevallig misschien echt een specifieke hobby met elkaar delen, dat je dat al weet
Thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:43 schreef Arizona het volgende:
Veel plezier @:meke!
Ik geloof dat ik het boek wel eens gelezen heb
Edit: gegoogled, ja, ik heb het boek gelezen.![]()
En als je er niet uit kan ontsnappen, weet je ook gelijk hoe het is om met elkaar samen te wonen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Escape Room lijkt mij wel een keer leuk als (eerste) dateSamen naar iets toewerken, praatgelegenheid tussendoor en je leert elkaar meteen een beetje kennen
Was die film nou een date of niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:29 schreef Meke het volgende:
Oeeehh leuk het gaat over dates, nu al zin in als ik bij ben
Ik ben veel te fanatiek in Escape Rooms en ik denk dat iedereen op me af zou knappen op een eerste date in een Escape Roomquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Escape Room lijkt mij wel een keer leuk als (eerste) dateSamen naar iets toewerken, praatgelegenheid tussendoor en je leert elkaar meteen een beetje kennen
Ideaal!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En als je er niet uit kan ontsnappen, weet je ook gelijk hoe het is om met elkaar samen te wonen.
Nou maak je het nog spannenderquote:
50 first dates zelfs.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was die film nou een date of niet?
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was die film nou een date of niet?
Irene niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik was gezellig met Me, Myself and I, lekker in het hoekje van de bioscoop![]()
Nee ik zou dat juist tof vindenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben veel te fanatiek in Escape Rooms en ik denk dat iedereen op me af zou knappen op een eerste date in een Escape Room
Nou ik heb me niet voorgesteld aan alle andere bioscoopgangers, maar de drie meter om me heen zat helemaal niemandquote:
Hoe was de film?quote:
Had je de zaal voor je alleen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik was gezellig met Me, Myself and I, lekker in het hoekje van de bioscoop![]()
Ik heb dit voorgesteld, maar de rest wilde toch liever de film zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker FOK’en op een extra groot scherm.
Het gaat over jouw dates, dus misschien dat je niet blij wordtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:29 schreef Meke het volgende:
Oeeehh leuk het gaat over dates, nu al zin in als ik bij ben
Welcome to the Jobi lifequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:28 schreef Meke het volgende:
Ik was nog maar bij post 192 met teruglezen en ineens kon ik niet meer quotenGeen idee dus waar het over gaat
Sowieso ben ik echt overfanatiek in spelletjes, dus dan kan ze zich daar wel alvast op voorbereidenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik zou dat juist tof vinden![]()
Ik zou een Escape Room ook tof vinden als eerste date. Het is sowieso vet leuk om iets te doenEn als je bij zoiets op hetzelfde level zit is dat toch fantastisch. En als je dat redt heb je ook echt zo'n euforiemoment
![]()
Heel leuk! Echt zo'n lekker makkelijk te volgen film, maar wel heel mooiquote:
Jij was toch diegene die er pas in deel #921 achter kwam dat topics meer dan 150 posts hadden?quote:
In het begin wel, maar daarna werd het nog best drukquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had je de zaal voor je alleen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |