Ja!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:58 schreef molloot200 het volgende:
@:Aoibhin heb je de Slimste halve finale gezien?
@Davequote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is denk ik een beetje een running gag geworden toen je op vakantie was en Meke qua postcount steeds dichter op je kroop.
Maar de routebeschrijving dat ze naar links moeten, dan naar rechts, tandje er bij, linksaf, rechtsaf, linksaf is genoeg mensen van pas gekomenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Captain Jack is in principe natuurlijk in het geheel niet verantwoordelijk voor of, hoe en wanneer mensen hun weg terugvinden naar het spoor welke ze blijkbaar op een bepaald moment in de recente of minder recente geschiedenis bijster zijn raakt.
Absurde gedachte hè!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat over 1000 jaar bijna alles van ons dankzij het internet nog achterhaald kan worden
Ik heb het nog niet gezien, maar dan hoop ik dat je een hekel aan Francis hebtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik vind de laatste 3 tofZou met elk van hun drieën wel tevreden zijn als winnaar
Nou ja goed, de kapitein heeft zich daarin inderdaad zéér groothartig opgesteld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar de routebeschrijving dat ze naar links moeten, dan naar rechts, tandje er bij, linksaf, rechtsaf, linksaf is genoeg mensen van pas gekomen
Ik vraag me dat af hoor. Van tien, vijftien jaar geleden is echt veel wel weg hoor. Op een gegeven moment gaat het ook wel om ruimtebesparingquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat over 1000 jaar bijna alles van ons dankzij het internet nog achterhaald kan worden
Hahaha ja dat heb ik begrepen jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is denk ik een beetje een running gag geworden toen je op vakantie was en Meke qua postcount steeds dichter op je kroop.
Bijster interessante uitleg.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Captain Jack is in principe natuurlijk in het geheel niet verantwoordelijk voor of, hoe en wanneer mensen hun weg terugvinden naar het spoor welke ze blijkbaar op een bepaald moment in de recente of minder recente geschiedenis bijster zijn raakt.
Jawel. Uitgeplozen en al!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zullen topicdelen tussenzitten die over 1.000 jaar niet door geschiedkundigen hoeven te worden bestudeerd.
Ik wilde hem al bijna makenquote:
Die liet ook heel sympathiek toe dat er in witte t-shirts met water gespeeld werdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja goed, de kapitein heeft zich daarin inderdaad zéér groothartig opgesteld.
Ze hebben eerst wel 200 jaar werk met het analyseren van alle posts van Tong80.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ook! Leuke mensen alledrie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik vind de laatste 3 tofZou met elk van hun drieën wel tevreden zijn als winnaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god ja, die zou je nog bijna vergetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze hebben eerst wel 200 jaar werk met het analyseren van alle posts van Tong80.
Goed, áls je dan toch besluit mee te werken aan een dergelijk verzoek, dan moet je daarin inderdaad ook flexibel zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die liet ook heel sympathiek toe dat er in witte t-shirts met water gespeeld werd
En daarna zijn ze nog jaren bezig om uit ze zoeken wie Jobi, Jitsi en Anja zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh god ja, die zou je nog bijna vergeten
Greda niet te vergeten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En daarna zijn ze nog jaren bezig om uit ze zoeken wie Jobi, Jitsi en Anja zijn.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ook! Leuke mensen alledrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Was Anja oprecht alweer vergetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En daarna zijn ze nog jaren bezig om uit ze zoeken wie Jobi, Jitsi en Anja zijn.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die liet ook heel sympathiek toe dat er in witte t-shirts met water gespeeld werd
Absoluut. Ook goed voor het moraal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed, áls je dan toch besluit mee te werken aan een dergelijk verzoek, dan moet je daarin inderdaad ook flexibel zijn.
Ik word ouder?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat heb je als je ouder wordt, daar doe je niets anja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |