Je bent echt not amused hiermee hè?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh krijgen we dit weer![]()
Nou @:Meke ik ga wel wat eerder slapen denk ik
Haha ook wel gr gr van mezelf die die week gewoon werkte zonder radioquote:
Hahaha ja dat welquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee dat was een leuke nacht, dat had je niet willen missen! Ondanks die flinke kater dus op een gegeven moment.
Ik vind het niet zo leuk om er een wedstrijdje van te maken neequote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je bent echt not amused hiermee hè?
In Coronatijd heb ik het wel ontzettend goed volgehouden mijn planning. Nu ben ik wel benieuwd in hoeverre dat gaat lukken. Ik wil graag een extra vak uit de eerste periode doen, maar die zit eigenlijk al vol met 3 vakken.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het fijne van studeren vond ik ook echt het minder klassikaal lesgevenGewoon lekker zelf inplannen (al ben ik kampioen uitstelgedrag, dat werd nog wel eens een dingetje
), en je eigen plan meer trekken.
Gaat goed daar beneden!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
1 2397 Aoibhin
2 2387 Meke
3 1697 Redefine
4 1662 molloot200
5 1578 Strani
24 uur per dag neequote:
quote:
Ik vind het de meest leuke radioweekquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ook wel gr gr van mezelf die die week gewoon werkte zonder radio
Ja maar die heeft ook mooi een eigen topicquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
24 uur per dag neeMaar de top 2000 sla ik qua event en muziek een stukje hoger aan, dus daar mag het van mij.
Die Foute top vond ik vooral leuk omdat het even gewoon ongegeneerd fout mocht zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
24 uur per dag neeMaar de top 2000 sla ik qua event en muziek een stukje hoger aan, dus daar mag het van mij.
Het is toch geen echte wedstrijd joh. Is meer voor de lol dan dat het serieus is.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo leuk om er een wedstrijdje van te maken neeMaar ieder zo hun lolletje
Nee, ik post ook gewoon alleen wat ik leuk vind hoor. Ik ga niet expres dingen gaan posten. Maar ik zou het wel grappig vinden als je één keer van de troon gestoten wordtquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo leuk om er een wedstrijdje van te maken neeMaar ieder zo hun lolletje
Ja, qua muziek vind ik Top 2000 uiteraard ook fijner hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
We schrijven hem bij in de annalen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Was dat expres, die formulering?
Je vond er genoeg ESF-nummers ook dus zeker wel relevant! In hoeverre je relevant kan zijn in een SC dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die Foute top vond ik vooral leuk omdat het even gewoon ongegeneerd fout mocht zijnInclusief toegeven dat sommige nummers toch best wel leuk zijn
Die lijst stond bol van de nummers die niet fout waren, dus dat was weinig moeite om toe te gevenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die Foute top vond ik vooral leuk omdat het even gewoon ongegeneerd fout mocht zijnInclusief toegeven dat sommige nummers toch best wel leuk zijn
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Was dat expres, die formulering?
Ja jij hebt helemaal vooruit zitten werkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In Coronatijd heb ik het wel ontzettend goed volgehouden mijn planning. Nu ben ik wel benieuwd in hoeverre dat gaat lukken. Ik wil graag een extra vak uit de eerste periode doen, maar die zit eigenlijk al vol met 3 vakken.
Nee maar het probleem was ook dat het zo veel nummers waren. 1500 foute nummers ga je niet zomaar vinden denk ik. Moet je uiteindelijk wel op hele obscure uitkomen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die lijst stond bol van de nummers die niet fout waren, dus dat was weinig moeite om toe te geven
Veel daarvan zijn juist leuk omdat het niet goed hoeft te zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou @molloot200 het brons ligt voor het grijpen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
1 2397 Aoibhin
2 2387 Meke
3 1697 Redefine
4 1662 molloot200
5 1578 Strani
Ja, ga ik dus nog een periode doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jij hebt helemaal vooruit zitten werkenKnap hoor
Oh ja wow, dat wordt ook nog iets nuquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou @:molloot200 het brons ligt voor het grijpen.
Dat was inderdaad veel te veel. 500 was meer dan genoeg geweest, dan had je de echte foute nummers gehad. Al had je dan toch wel nummers erbij gehad die niet fout waren, omdat niet iedereen snap wat 'foute muziek' is.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee maar het probleem was ook dat het zo veel nummers waren. 1500 foute nummers ga je niet zomaar vinden denk ik. Moet je uiteindelijk wel op hele obscure uitkomen.
Dan ben je me zo weer bij weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou @:molloot200 het brons ligt voor het grijpen.
Ik begin er nooit over hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is toch geen echte wedstrijd joh. Is meer voor de lol dan dat het serieus is.
Toen ik je zag stond ook heel hoog toch? Dat sloeg ook nergens op.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was inderdaad veel te veel. 500 was meer dan genoeg geweest, dan had je de echte foute nummers gehad. Al had je dan toch wel nummers erbij gehad die niet fout waren, omdat niet iedereen snap wat 'foute muziek' is.
Kan alle kanten op. Ik denk dat jij nu gemiddeld meer post dan ik. Maar dat ik toevallig nog een paar dagen heb gehad waar ik heel veel poste.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan ben je me zo weer bij weet ik uit ervaring
Dat zeg ik ook nietquote:
Ja, ik ben nog wel vrij. Maar ik ben heel veel bezig met m'n spel voor op vriendenweekendquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan alle kanten op. Ik denk dat jij nu gemiddeld meer post dan ik. Maar dat ik toevallig nog een paar dagen heb gehad waar ik heel veel poste.
Nah oké, snap ergens wel dat het leuk is hoor voor julliequote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik post ook gewoon alleen wat ik leuk vind hoor. Ik ga niet expres dingen gaan posten. Maar ik zou het wel grappig vinden als je één keer van de troon gestoten wordt
Ik vind het sowieso wel grappig dat Meke veel moeite moet doen om die plek 1 te bereiken en jij dit doet zonder dat het expres gebeurt.
@Davequote:
Heel veel foute muziek zitten ook gewoon leuke herinneringen aanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, qua muziek vind ik Top 2000 uiteraard ook fijner hoorAl is het voor de nachtbraak-feestverhalen wel leuker om een Foute 500 te hebben
Captain Jack is in principe natuurlijk in het geheel niet verantwoordelijk voor of, hoe en wanneer mensen hun weg terugvinden naar het spoor welke ze blijkbaar op een bepaald moment in de recente of minder recente geschiedenis bijster zijn raakt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bring me back to the railroad track.
De SC is altijd relevantquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je vond er genoeg ESF-nummers ook dus zeker wel relevant! In hoeverre je relevant kan zijn in een SC dan.
Ja preciesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die lijst stond bol van de nummers die niet fout waren, dus dat was weinig moeite om toe te geven
Het is denk ik een beetje een running gag geworden toen je op vakantie was en Meke qua postcount steeds dichter op je kroop.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nah oké, snap ergens wel dat het leuk is hoor voor jullieMaar ik hou dat echt oprecht nooit bij joh. Ik post gewoon toevallig vaak veel.
Kreeg alleen gisteren (niet vandaag hoor) een beetje zo'n stom gevoel als een soort target die verslagen moet wordenTerwijl ik echt denk "waar gaat dit over joh". Maar dat was gelukkig goed uitgepraat daarna
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dat was gelukkig goed uitgepraat daarna
Er zullen topicdelen tussenzitten die over 1.000 jaar niet door geschiedkundigen hoeven te worden bestudeerd.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel daarvan zijn juist leuk omdat het niet goed hoeft te zijn
Succes in ieder geval!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ga ik dus nog een periode doen.
En dan aan het einde van jaar 3 m'n bachelor halen???
Soms vergeet ik dat over 1000 jaar bijna alles van ons dankzij het internet nog achterhaald kan wordenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zullen topicdelen tussenzitten die over 1.000 jaar niet door geschiedkundigen hoeven te worden bestudeerd.
*Jobi laat dingen gaan*quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nietMaar met zo'n opmerking maak je het serieuzer dan het is
![]()
Laat gaan joh zou Gijp zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |