Laatste keer dat ik daar bewust was bracht ik een bezoek aan Toverlandquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 01:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kom net achter het bestaan van de plaats Ohé en Laak. Limburg is een wonderlijke plek vol verrassingen.
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest. In Limburg één keertje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 01:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar bewust was bracht ik een bezoek aan ToverlandDat was best leuk, zodra alle schoolreisjes waren vertrokken
Zeeland is de Nederlandse provincie waar ik het langste niet ben geweest
Cadier en Keer. Da's ook watquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 01:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kom net achter het bestaan van de plaats Ohé en Laak. Limburg is een wonderlijke plek vol verrassingen.
Netjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:23 schreef Redefine het volgende:
MorgenBij de digitale pubquiz van gisteren zijn we 14e geworden
Haha nee het gaat helemaal de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:33 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
@:Meke ik zie nu pas jouw berichtje over het touwtrekken, dus ja een beetje laat, hebben jullie gewonnen?
AIOquote:
Veel plezier daar!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen.
Groetjes uit Samos, waar het deze week 35 graden is.
Netjes!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:23 schreef Redefine het volgende:
MorgenBij de digitale pubquiz van gisteren zijn we 14e geworden
Oeh dat is fijn!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik hoef maar tot 13:11 te werken en dan heb ik mijn uren voor deze week alweer gemaakt.
Jaaaaa Sietse weetquote:
Straks ga je zeggen dat je plaatsen als Siebengewald, Mechelen, Vijlen of Kuttingen Echt niet kentquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 01:16 schreef Cyan9 het volgende:
Dankjewelquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dat is fijn!Succes nog de komende uurtjes
Jij bent vroegquote:
Succes!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:11 schreef F1gamer het volgende:
Nu mijn werklaptop aan zetten en 4 uurtjes werken
Over 2 uurtjes vrije training van de F1 op de achtergrond aan maakt het werken wel aangenamer.quote:
Wie ben jij en wat heb je met Strani gedaanquote:
Succes!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:11 schreef F1gamer het volgende:
Nu mijn werklaptop aan zetten en 4 uurtjes werken
HAHAAGSquote:
Oh ja da's ook dit weekend weerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:16 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Over 2 uurtjes vrije training van de F1 op de achtergrond aan maakt het werken wel aangenamer.
De oude Strani is momenteel verhinderd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Strani gedaan
Ohhquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spa
Met 92% kans op regen
Gaat wel zijn gangetjequote:
Gestikt in een rijstwafel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:40 schreef Strani het volgende:
[..]
De oude Strani is momenteel verhinderd.
Maar waarschijnlijk valt die regen na de race of zoquote:
Gruwelijk natquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spa
Met 92% kans op regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |