SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Hier heb ik nog nooit van gehoord?!?!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou precies dit.
OOHH ik kan ook heel slecht tegen spinazie naast friet. En dat je friet dan helemaal groen zompig wordt![]()
Mijn moeder is Friesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kom je daar vandaan of ouders/overgrootouders?
Ik weet alleen dat je in Leiden studeerde
Ja dat doen we thuisquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier heb ik nog nooit van gehoord?!?!
Ik zag hem aankomen en hield me maar even inquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:11 schreef molloot200 het volgende:
En ik schrok even dat ik de lapo had
Ah, ik dacht in een snackbarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat doen we thuisGewoon als groente voor erbij
Had je al eerder gezegd hoe je heette en is dat bewust?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:11 schreef molloot200 het volgende:
Wederom een uitnodiging voor een molloot-poule bij WIDM app
Nee is wel lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:12 schreef molloot200 het volgende:
Spinazie en friet vind ik ook wel een gekke combinatie, ook voor thuis
Ja patat denk ik zoquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:12 schreef H_T het volgende:
@:Meke heb je inmiddels inspiratie voor wat je gaat bestellen?
Ja, een tijdje geleden. Ik ga het opzich niet te pas en te onpas noemen maar het is een lange tijd geleden al wel benoemdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Had je al eerder gezegd hoe je heette en is dat bewust?Ik wist het al
Ahh okee, dacht dat je het misschien per ongeluk typte dus dacht ik waarschuw je evenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, een tijdje geleden. Ik ga het opzich niet te pas en te onpas noemen maar het is een lange tijd geleden al wel benoemd
Maar zitten die dan niet in elkaars poules?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:13 schreef molloot200 het volgende:
Ok 3 minuten later nu en alwéér een poule uitnodiging jezus
Serveersuggestie:quote:
quote:Mike:... een broodje nageboorte, veertien kadaverstaven en een patatje desert storm.
Thomas: De...sert...
Mike: Storrum.
Thomas: Stor...rum. Eh bij die patat desert storm: uitjes, pickles, gurken, zoetzuur, ketchup, sjaslieksaus, mayonaise, satésaus, slagroom, zalmsnippers, abrikozenjam, bruine suiker, knolselderij, monchou, bokking, wijting en mosterdgas erbij?
Mike: Ja alles erbij... Maar geen patat hèl?
Thomas: Nee nee nee welnee!!!
Nee, dat niet per se maar ik vind het voor op het forum zelf op zich wel fijner als jullie me bij m'n forumnaam noemen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh okee, dacht dat je het misschien per ongeluk typte dus dacht ik waarschuw je even
Nee even nog oriënterenquote:
quote:
Als je zelf gaat halen: gewoon zo'n zaak binnenlopen en met een strak gezicht een random variant bestellen die niet bestaat, weigeren uit te leggen wat er in zit en vervolgens boos worden dat ze niet eens een patatje zeemeermin* voor je willen makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |