Ik heb in de wandelgangen gehoord dat er enorm veel animo was voor deze positie, dus...quote:
Dat zei je iets te hardopquote:
je valt dan sowieso op mannen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Okee, okee, goed punt
Ik ben OF vrouw OF een mannelijke gay.
Dit is waarschijnlijk ook je conclusie als je m'n Netflixplaylist bekijkt![]()
Ik kan het mij niet voorstellen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat er enorm veel animo was voor deze positie, dus...
Ja toch niettan!quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet voorstellen.
Ja ZO aandachtig heb ik die pose niet bekeken, werd afgeleidquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zitten zonder dat je kont de vloer raakt? Met je vuisten op de grond om je lichaam omhoog te houden?
quote:
Zekerquote:
Met jou moeten samenwerken, dat moet je niet willenquote:
quote:
Soms moet je even een gok wagenquote:
Extra leuk dat ze jou dan hebben gekozenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat er enorm veel animo was voor deze positie, dus...
Die conclusie is correct ende juistquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je valt dan sowieso op mannen.
quote:
Ik zag het eerst ook niet. Maar keek even terug toen je zei dat het comfortabel was. In eerste instantie vond ik m al wat vreemd zitten. Maar toen ik terugkeek zag ik waarom.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ZO aandachtig heb ik die pose niet bekeken, werd afgeleidDacht gewoon met de billen op de grond
Als Aio nog wat langer wegblijft kan je het halen voor volgende week dinsdag.quote:
Er zijn zo al drie topics waar je nog in kan posten.quote:1 2280 Aoibhin
2 1835 Meke
3 1432 Redefine
4 1391 Strani
5 1368 molloot200
6 959 Cyan9
Maar ik werd gelijk afgekeurd omdat ik een verkeerd vakje heb aangekruist.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Iedereen weet dat jij je ook hebt aangemeld. Publiek geheim.
Wat een gat blijft dat tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als Aio nog wat langer wegblijft kan je het halen voor volgende week dinsdag.
[..]
Er zijn zo al drie topics waar je nog in kan posten.
ESF / Eurovisie Lyrics Spel
ESF / Vergeten ESF-lied van de dag
ESF / Nieuwe muziek van ESF artiesten
Daar hebben we ook nog een geniaal topic ooit over gehad in GC.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
De laatste dagen een deel van mijn pokemon kaarten collectie verkocht op marktplaats. Een heel gedoe weer.
Sommige mensen als je iets niet wil verkopen aan hun voor een stuiver![]()
[ afbeelding ]
#demensenvanmarktplaats
Mannelijke vrouwen of vrouwelijke mannen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Die conclusie is correct ende juist![]()
MITS je sommige vrouwen meetelt als man
Op dinsdag 25 augustus 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
Gaan we doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
JAAAAAAA GEZELLAG![]()
![]()
Zul je zien, staan we morgen 1e en 2e.
Komt Jobi terug, haalt ze ons in een uurtje weer in
Ijs heeft het íets te vaak over zijn opvolger gehad om nog te geloven dat hij daar lang zitquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met jou moeten samenwerken, dat moet je niet willen
Nee. Nog niet exact. Maar het duurt geen maanden hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Soms moet je even een gok wagen![]()
Weten jullie al wanneer de nieuwe mod bekend wordt?
Gezellagquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
De laatste dagen een deel van mijn pokemon kaarten collectie verkocht op marktplaats. Een heel gedoe weer.
[ afbeelding ]
#demensenvanmarktplaats
Omdat jij onze eerste zet bent.quote:
Als zij hieraan meedoen, beticht dat wel van fraude en partijdigheidquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Kunnen we Jobi niet gewoon tot september laten bannen?
@:ijs_beer
@:Cyan9
@:Greys
HALLOquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja toch niettan!
Ik vind roken echt heel vies, maar op foto's zo mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso vind ik foto's door Kai Z Feng mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja helemaal vergeten dat die hier gaat stoppen om zich vol te gaan storten op zijn werkzaamheden bij B&H.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ijs heeft het íets te vaak over zijn opvolger gehad om nog te geloven dat hij daar lang zit
Echt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wtfquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
#demensenvanmarktplaats
Het mag ook allebeiquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben OF vrouw OF een mannelijke gay.
Nee. Nog niet exact. Maar het duurt geen maanden hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Soms moet je even een gok wagen![]()
Weten jullie al wanneer de nieuwe mod bekend wordt?
Klopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ik werd gelijk afgekeurd omdat ik een verkeerd vakje heb aangekruist.
Wat een mooie literaire zin.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
#demensenvanmarktplaats
Ja dat is wellicht het verschilquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag het eerst ook niet. Maar keek even terug toen je zei dat het comfortabel was. In eerste instantie vond ik m al wat vreemd zitten. Maar toen ik terugkeek zag ik waarom.
Maar ja het verschil is dat ik niet op mannen val, dus dan let ik toch op andere dingen bij zo'n foto he.
Nee want we tellen alleen de SC tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als Aio nog wat langer wegblijft kan je het halen voor volgende week dinsdag.
[..]
Er zijn zo al drie topics waar je nog in kan posten.
ESF / Eurovisie Lyrics Spel
ESF / Vergeten ESF-lied van de dag
ESF / Nieuwe muziek van ESF artiesten
Het wordt pas gevaarlijk als die staat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
#demensenvanmarktplaats
Ik heb begrepen dat er nog geen beslissing is gemaakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Extra leuk dat ze jou dan hebben gekozen
Wil je mod wordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ik werd gelijk afgekeurd omdat ik een verkeerd vakje heb aangekruist.
Een reeks van 40 topics kwam ik net zelfs tegenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar hebben we ook nog een geniaal topic ooit over gehad in GC.
Dan heb je je geslacht op anders staan in je profielquote:
Misschien als je een foto van een knappe vrouw stuurt, maar hier vallen mij de ongemakkelijke posities direct op,quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is wellicht het verschil
Daarom voor jou:
[ afbeelding ]
Kun jij ook eens NIET op de oncomfortabele positie letten
Wat ik liever heb?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mannelijke vrouwen of vrouwelijke mannen?
quote:
Hoe vaak ga ik deze foto's nog zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:20 schreef Meke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 augustus 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja toch niettan!
Ik vind roken echt heel vies, maar op foto's zo mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso vind ik foto's door Kai Z Feng mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de geïnteresseerden; die laatste twee foto's hoorden niet dezelfde te zijn, ik heb er nu een aangepast
Wie wil er nou niet mod zijn van het leukste subforum van Fok!quote:
OH IK VINNUT ZO SPANNONDquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee. Nog niet exact. Maar het duurt geen maanden hoor.
Dat lijken mij dan ook persoonlijk het slechtst van beide.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat ik liever heb?
Ik denk dat ik van die twee eerder een relatie zou hebben met een mannelijke vrouw dan een vrouwelijke manMaar in de werkelijkheid waarschijnlijk geen van beide
Denken dat mensen hier objectief zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als zij hieraan meedoen, beticht dat wel van fraude en partijdigheid
I KNOWquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is wellicht het verschil
Daarom voor jou:
[ afbeelding ]
Kun jij ook eens NIET op de oncomfortabele positie letten
Precies, gelukkig help ik hem alvast een beetje meequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja helemaal vergeten dat die hier gaat stoppen om zich vol te gaan storten op zijn werkzaamheden bij B&H.
Zoeken ze daar ook mods dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet mod zijn van het leukste subforum van Fok!
Ik dacht ook dat alleen de SC van belang wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee want we tellen alleen de SC toch
Dat is waar, sorryquote:Opurl=https://forum.fok.nl/topic/2566736/1/999#p194720324]dinsdag 25 augustus 2020 22:22[/url] schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het mag ook allebei
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan heb je je geslacht op anders staan in je profiel
De man van de foto's of de users uit de SCquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies, gelukkig help ik hem alvast een beetje mee![]()
@:ijs_beer het staat je vrij om de hunks uit dit topic te gebruiken hoor ter opvulling
Serieus kunnen we daar nog wel wat hunk topics gebruiken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies, gelukkig help ik hem alvast een beetje mee![]()
@:ijs_beer het staat je vrij om de hunks uit dit topic te gebruiken hoor ter opvulling
IK LIJK OP ZE ALLEMAAL.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Dan sta je nog dichter bijquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee want we tellen alleen de SC toch
quote:1 2030 Aoibhin
2 1734 Meke
3 1431 Redefine
4 1371 Strani
5 1303 molloot200
6 950 Cyan9
Alleen al voor je diplomatieke ontkenningen zou ik je aannemenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er nog geen beslissing is gemaakt.
WLR?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet mod zijn van het leukste subforum van Fok!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zoeken ze daar ook mods dan?
Uitkijken dat jij de LAPO niet krijgt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik voel me trouwens echt Jobi ik loop zo erg achter maar nog wel overal op reageren
Dat kan ik bevestigen noch ontkennen. Voor verdere vragen over de sollicitatieprocedure kan je contact opnemen met Murp. Alleen tijdens kantooruren natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Alleen al voor je diplomatieke ontkenningen zou ik je aannemenIk neem aan dat dit allemaal onderdeel van de sollicitatieprocedure is?
Stiekem ben jij natuurlijk zelf ook nog in de race.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:25 schreef Meke het volgende:
[..]
OH IK VINNUT ZO SPANNOND![]()
![]()
Maar als het iemand is die hier actief post vind ik het toch sowieso wel leuk
Ik voel 'm al bijna wel aankomenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uitkijken dat jij de LAPO niet krijgt.
Hmm misschien moet ik volgende keer een andere zoekterm gebruiken dan 'uncomfortable pose woman'quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien als je een foto van een knappe vrouw stuurt, maar hier vallen mij de ongemakkelijke posities direct op,
Volledig typen in CAPS, aftrek van 500 posts.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
IK WORD WEL SOWIESO TOP 5 ALS IK DIT ZO ZIE MEKE
Ik moet toch IETS doen om Jobi in te halen?!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoe vaak ga ik deze foto's nog zien
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik volgende keer een andere zoekterm gebruiken dan 'uncomfortable pose woman'![]()
Beter zo?:
[ afbeelding ]
Ik voel nachtbagger aankomenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik moet toch IETS doen om Jobi in te halen?!
Goede stockfoto gepaktquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik volgende keer een andere zoekterm gebruiken dan 'uncomfortable pose woman'![]()
Beter zo?:
[ afbeelding ]
Dat is lief.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik voel 'm al bijna wel aankomen
In dat geval draag ik 'm op aan onze dolende Drenthenaar
Nouja ik ken best leuke van allebei hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijken mij dan ook persoonlijk het slechtst van beide.
Billdauterive valt af.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zoeken ze daar ook mods dan?
haha nee dat was ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik vind dit ook niet eens mooie foto's omdat het allemaal zo niet klopt
Deze wel. Die andere was niks.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Goede stockfoto gepakt
Wel een knappe imo
Precies!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat alleen de SC van belang was
Want anders dan moest Strani allang gediskwalificeerd worden als het over het hele forum ging
Allebei.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
De man van de foto's of de users uit de SC
Die eerdere foto's van haar? Nee eens. Al werd ik al gewoon oncomfortabel van de houding die die vrouwen aannamenquote:
Oja maar daar moet je zelf foto's uploaden toch? Of is dat in KPD?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Serieus kunnen we daar nog wel wat hunk topics gebruiken.![]()
Hoewel ik al wel blij ben dat de sexy en gewaagd reeks (m/v) weer leeft.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Allebei.
Voor échte publiekstrekkers natuurlijk de mannen uit de SC
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
IK LIJK OP ZE ALLEMAAL.IK ZOU JE DOENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
OMEGOTquote:
Samequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik voel me trouwens echt Jobi ik loop zo erg achter maar nog wel overal op reageren
Met mij hoef je echt niet te gaan pronken in het B&H forumquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Allebei.
Voor échte publiekstrekkers natuurlijk de mannen uit de SC
KOMT ALLEMAAL GOED DITquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
IK WORD WEL SOWIESO TOP 5 ALS IK DIT ZO ZIE MEKE
Dat is niet dezelfde vrouw. En eens. Zelfde geldt voor een moeilijke blik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die eerdere foto's van haar? Nee eens. Al werd ik al gewoon oncomfortabel van de houding die die vrouwen aannamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |