Ik heb in de wandelgangen gehoord dat er enorm veel animo was voor deze positie, dus...quote:
Dat zei je iets te hardopquote:
je valt dan sowieso op mannen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Okee, okee, goed punt
Ik ben OF vrouw OF een mannelijke gay.
Dit is waarschijnlijk ook je conclusie als je m'n Netflixplaylist bekijkt![]()
Ik kan het mij niet voorstellen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat er enorm veel animo was voor deze positie, dus...
Ja toch niettan!quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet voorstellen.
Ja ZO aandachtig heb ik die pose niet bekeken, werd afgeleidquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zitten zonder dat je kont de vloer raakt? Met je vuisten op de grond om je lichaam omhoog te houden?
quote:
Zekerquote:
Met jou moeten samenwerken, dat moet je niet willenquote:
quote:
Soms moet je even een gok wagenquote:
Extra leuk dat ze jou dan hebben gekozenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat er enorm veel animo was voor deze positie, dus...
Die conclusie is correct ende juistquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je valt dan sowieso op mannen.
quote:
Ik zag het eerst ook niet. Maar keek even terug toen je zei dat het comfortabel was. In eerste instantie vond ik m al wat vreemd zitten. Maar toen ik terugkeek zag ik waarom.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ZO aandachtig heb ik die pose niet bekeken, werd afgeleidDacht gewoon met de billen op de grond
Als Aio nog wat langer wegblijft kan je het halen voor volgende week dinsdag.quote:
Er zijn zo al drie topics waar je nog in kan posten.quote:1 2280 Aoibhin
2 1835 Meke
3 1432 Redefine
4 1391 Strani
5 1368 molloot200
6 959 Cyan9
Maar ik werd gelijk afgekeurd omdat ik een verkeerd vakje heb aangekruist.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Iedereen weet dat jij je ook hebt aangemeld. Publiek geheim.
Wat een gat blijft dat tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als Aio nog wat langer wegblijft kan je het halen voor volgende week dinsdag.
[..]
Er zijn zo al drie topics waar je nog in kan posten.
ESF / Eurovisie Lyrics Spel
ESF / Vergeten ESF-lied van de dag
ESF / Nieuwe muziek van ESF artiesten
Daar hebben we ook nog een geniaal topic ooit over gehad in GC.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
De laatste dagen een deel van mijn pokemon kaarten collectie verkocht op marktplaats. Een heel gedoe weer.
Sommige mensen als je iets niet wil verkopen aan hun voor een stuiver![]()
[ afbeelding ]
#demensenvanmarktplaats
Mannelijke vrouwen of vrouwelijke mannen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Die conclusie is correct ende juist![]()
MITS je sommige vrouwen meetelt als man
Op dinsdag 25 augustus 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
Gaan we doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
JAAAAAAA GEZELLAG![]()
![]()
Zul je zien, staan we morgen 1e en 2e.
Komt Jobi terug, haalt ze ons in een uurtje weer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |