Ijs heeft het íets te vaak over zijn opvolger gehad om nog te geloven dat hij daar lang zitquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met jou moeten samenwerken, dat moet je niet willen
Nee. Nog niet exact. Maar het duurt geen maanden hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Soms moet je even een gok wagen![]()
Weten jullie al wanneer de nieuwe mod bekend wordt?
Gezellagquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
De laatste dagen een deel van mijn pokemon kaarten collectie verkocht op marktplaats. Een heel gedoe weer.
Sommige mensen als je iets niet wil verkopen aan hun voor een stuiver![]()
[ afbeelding ]
#demensenvanmarktplaats
Omdat jij onze eerste zet bent.quote:
Als zij hieraan meedoen, beticht dat wel van fraude en partijdigheidquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Kunnen we Jobi niet gewoon tot september laten bannen?
@:ijs_beer
@:Cyan9
@:Greys
HALLOquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja toch niettan!
Ik vind roken echt heel vies, maar op foto's zo mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso vind ik foto's door Kai Z Feng mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja helemaal vergeten dat die hier gaat stoppen om zich vol te gaan storten op zijn werkzaamheden bij B&H.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ijs heeft het íets te vaak over zijn opvolger gehad om nog te geloven dat hij daar lang zit
Echt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat er enorm veel animo was voor deze positie, dus...
Wtfquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
De laatste dagen een deel van mijn pokemon kaarten collectie verkocht op marktplaats. Een heel gedoe weer.
[ afbeelding ]
#demensenvanmarktplaats
Het mag ook allebeiquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben OF vrouw OF een mannelijke gay.
Nee. Nog niet exact. Maar het duurt geen maanden hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Soms moet je even een gok wagen![]()
Weten jullie al wanneer de nieuwe mod bekend wordt?
Klopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ik werd gelijk afgekeurd omdat ik een verkeerd vakje heb aangekruist.
Wat een mooie literaire zin.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
#demensenvanmarktplaats
Ja dat is wellicht het verschilquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag het eerst ook niet. Maar keek even terug toen je zei dat het comfortabel was. In eerste instantie vond ik m al wat vreemd zitten. Maar toen ik terugkeek zag ik waarom.
Maar ja het verschil is dat ik niet op mannen val, dus dan let ik toch op andere dingen bij zo'n foto he.
Nee want we tellen alleen de SC tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als Aio nog wat langer wegblijft kan je het halen voor volgende week dinsdag.
[..]
Er zijn zo al drie topics waar je nog in kan posten.
ESF / Eurovisie Lyrics Spel
ESF / Vergeten ESF-lied van de dag
ESF / Nieuwe muziek van ESF artiesten
Het wordt pas gevaarlijk als die staat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
#demensenvanmarktplaats
Ik heb begrepen dat er nog geen beslissing is gemaakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Extra leuk dat ze jou dan hebben gekozen
Wil je mod wordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ik werd gelijk afgekeurd omdat ik een verkeerd vakje heb aangekruist.
Een reeks van 40 topics kwam ik net zelfs tegenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar hebben we ook nog een geniaal topic ooit over gehad in GC.
Dan heb je je geslacht op anders staan in je profielquote:
Misschien als je een foto van een knappe vrouw stuurt, maar hier vallen mij de ongemakkelijke posities direct op,quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is wellicht het verschil
Daarom voor jou:
[ afbeelding ]
Kun jij ook eens NIET op de oncomfortabele positie letten
Wat ik liever heb?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mannelijke vrouwen of vrouwelijke mannen?
quote:
Hoe vaak ga ik deze foto's nog zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:20 schreef Meke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 augustus 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja toch niettan!
Ik vind roken echt heel vies, maar op foto's zo mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso vind ik foto's door Kai Z Feng mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de geïnteresseerden; die laatste twee foto's hoorden niet dezelfde te zijn, ik heb er nu een aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |