SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKDe Sahara is zonder meer erg droog.
Dat zal dan wel een tegendraadse storm worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
De volgende storm, na Francis, gaat trouwens Gerda heten
https://www.tubantia.nl/b(...)s-en-gerda~ab487786/
Noord-ooster-storm ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een tegendraadse storm worden.
Is dat die opera zangeres? Dan ik ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
Is Francis mannelijk bedoeld dan? Ik zat met Francis van Broekhuizen in m’n hoofd.
Francis is op zich een genderneutrale naam.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
Is Francis mannelijk bedoeld dan? Ik zat met Francis van Broekhuizen in m’n hoofd.
,,De naam verwijst naar Francis Beaufort, de Britse admiraal naar wie de windkrachtschaal is vernoemd. "quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
Die ja!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dat die opera zangeres? Dan ik ook
Ok, zal aan mij liggen dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Francis is op zich een genderneutrale naam.
Ik vind haar echt heel tofquote:
Ook totaal geen poppenkast ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:27 schreef Dave het volgende:
Wat is die Republikeinse conventie gezellig.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:28 schreef Dave het volgende:
Carole Baskin gaat meedoen met Dancing with the Stars.
Misschien kan ze aan Tim Robbins gekoppeld worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:28 schreef Dave het volgende:
Carole Baskin gaat meedoen met Dancing with the Stars.
Ik las dat ie weg wil, maar verder weet ik er het fijne niet van?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Messi is ondertussen wel flink door de mand aan het vallen.
Nou ja, hier zijn beide partijen wel het één en ander te verwijten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Messi is ondertussen wel flink door de mand aan het vallen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:36 schreef Dave het volgende:
Ik twijfel of ze op anderhalve meter zitten.
In ieder geval geen kuchschermenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:36 schreef Dave het volgende:
Ik twijfel of ze op anderhalve meter zitten.
21u vind ik ook echt wel heel laat hoor. Bij de volleybal begon de laatste ronde training zelfs pas om 21.30quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:37 schreef Arizona het volgende:
Ik ga me zo maar richting tennisles begeven. Hierna nog 3 keer en dan hoef ik niet meer om 21:00 uur nog te BEGINNEN met sporten.![]()
Vanaf oktober gewoon lekker weer om 19:30 uur
Ik vind daar echt niets aan. Helemaal niet nu het zulk grauw weer is en al donker lijkt te worden. En het duurt gewoon eeuwen voordat ik slaap na die tijd. Komt mijn nachtrust niet ten goede.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
21u vind ik ook echt wel heel laat hoor. Bij de volleybal begon de laatste ronde training zelfs pas om 21.30Was ook echt bizar. Gelukkig planden ze dan altijd mannen
Ja, zeker op een werkdag vind ik het best laatquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind daar echt niets aan. Helemaal niet nu het zulk grauw weer is en al donker lijkt te worden. En het duurt gewoon eeuwen voordat ik slaap na die tijd. Komt mijn nachtrust niet ten goede.
En Anniko is nog wel net benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau!quote:
Oh, het is een Republikeinse conventie? Aan de namen dacht ik dat het de Trump conventie was.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:27 schreef Dave het volgende:
Wat is die Republikeinse conventie gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |