SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiėren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik probeerde een samenvatting te maken door belangrijke delen bold te maken, maar het is niet te doen, het is praktisch allemaal belangwekkend.quote:Trump’s 2016 campaign chair was a ‘grave counterintelligence threat,’ had repeated contact with Russian intelligence, Senate panel finds
President Trump’s 2016 campaign chairman posed a “grave counterintelligence threat” due to his interaction with people close to the Kremlin, according to a bipartisan Senate report released Tuesday that found extensive contacts between key campaign advisers and officials affiliated with Russia’s government and intelligence services.
In its nearly 1,000-page report, the Republican-led Senate Intelligence Committee found that Trump’s then-campaign chair Paul Manafort worked with a Russian intelligence officer “on narratives that sought to undermine evidence that Russia interfered in the 2016 U.S. election,” including the idea that purported election interference emanating from Ukraine was of greater concern.
The investigation determined that a Russian attorney who met with Manafort — along with the president’s son, Donald Trump Jr., and son-in-law Jared Kushner — at Trump Tower ahead of the 2016 election had “significant connections” to the Kremlin. The information she offered them was also “part of a broader influence operation targeting the United States that was coordinated, at least in part with elements of the Russian government,” the report stated.
But the panel also concluded that the FBI’s handling of Russian threats to the 2016 election was “flawed” and that the bureau gave “unjustified credence” to allegations about Trump’s Russia ties made in a dossier compiled by former British spy Christopher Steele, “based on an incomplete understanding of Steele’s past reporting record.”
The Senate Intelligence Committee’s three-and-a-half year investigation stands as Congress’s only bipartisan examination of Russian interference in the 2016 election. The panel, significantly, agreed that the FBI overestimated Steele’s reliability and that Manafort and other aides exposed the campaign to undue Russian influence. But its leaders were noticeably divided along party lines in how they interpreted the report’s significance, and several committee members — including its acting chairman Sen. Marco Rubio (R-Fla.) — endorsed dissenting conclusions about Trump’s own culpability.
The partisan divisions are a sign that the panel’s tome likely will not put to rest the political wrangling over how seriously to treat foreign interference in U.S. democracy as the country heads into its most divisive election in modern history.Oja, dit is ook iets wat speelt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Senate made criminal referral of Trump Jr., Bannon, Kushner and two others to federal prosecutors]
The committee detailed its concerns in a letter to the U.S. attorney’s office in Washington, D.C., in June 2019, an official said.
WASHINGTON — The Republican and Democratic chairmen of the Senate Intelligence Committee made criminal referrals of Donald Trump Jr., Jared Kushner, Steve Bannon, Erik Prince and Sam Clovis to federal prosecutors in 2019, passing along their suspicions that the men may have misled the committee during their testimony, an official familiar with the matter told NBC News.
The official confirmed reports in the Los Angeles Times and Washington Post, which reported on the matter last week. A criminal referral to the Justice Department means Congress believes a matter warrants investigation for potential violation of the law.
The committee detailed its concerns in a letter to the U.S. attorney’s office in Washington, D.C., in June 2019, the official said.
[...]
[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 19-08-2020 00:40:36 ]“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Zit het net allemaal te lezen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Oja, dit is ook iets wat speelt:
[..]
Draadje van Natasha Bertrand hierover:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
![]()
Brieven, prachtige brieven aan Putin.
Waarom niet? als groupie.
Zou dat allemaal stof voor nį de verkiezingen en inauguratie zijn?
Oh ja, trump wil nu een 3e termijn, dat is wel zo eerlijk, want Obama/Biden heeft alles versjteerd.
Morgen is er weer een dag 🇺🇸![]()
Waarom is deze speech hier nog niet gepost als slotspeech van de Democratic National Convention van gister?!
Krachtig, krachtig.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Hij was nog niet op YouTube maar ik had al wel gedeeltes gepostquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
Waarom is deze speech hier nog niet gepost als slotspeech van de Democratic National Convention van gister?!
Krachtig, krachtig.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
En nog een draadje van Ryan Goodman over het SSCI rapport
[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 19-08-2020 02:20:31 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Vanavond aan de beurt bij de alternatieve DNC
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Nog zo'n gekkie![]()
Dit soort kandidaten krijg je dus met Trump aan het roer.
Maar de Biden campaign is een cult hoor!“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Trump past de taktiek van het roepen wat anderen over hem en zijn aanhang schrijven wel vaker toe op tegenstanders. Niets nieuws.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:21 schreef Kijkertje het volgende:
Nog zo'n gekkie![]()
[ twitter ]
Maar de Biden campaign is een cult hoor!
[ twitter ]![]()
Als Biden als president wordt gekozen, zal de Trump cult ineenstorten zoals dit is gebeurt is als bij de LPF. En het lijkt er op dat de rot intern zal zijn. De democraten hoeven alleen Trump aan te pakken, hak de kop van de slang af, zogezegd. Het is te hopen dat de republikeinen zich gaan heruitvinden, en de partij gaan schoonvegen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trump past de taktiek van het roepen wat anderen over hem en zijn aanhang schrijven wel vaker toe op tegenstanders. Niets nieuws.
[ Bericht 5% gewijzigd door klappernootopreis op 19-08-2020 07:23:38 ]Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
"X don't want you to see this" is best wel de definitie van dom clickbait.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Indrukwekkend zelfsquote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:28 schreef Adrie072 het volgende:
[ twitter ]
Indrukwekkend en bijzonder.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Dus de Trump-cult heeft het al tijden over 'fake news' en de 'leftwing media', dan staat er eens een artikel in die leftwing media dat in hun straatje past en wordt het gelijk voor waar aangenomen met Republikeins Congressioneel onderzoek en al. Dan blijkt het artikel door een een Russische spion is geschreven...
Trump die zelf Russische propaganda retweet om een rivaal aan te vallen....ondanks dat de bron bekend was.
Manmanman, wat een trieste zooi weer
@xpompompomx: ik kijk wel uit!
[ Bericht 10% gewijzigd door cynicus op 19-08-2020 09:04:43 ]![]()
Als je echt wil huilen moet je voor de grap eens bij de buren van NWS kijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:51 schreef cynicus het volgende:
Dus de Trump-cult heeft het al tijden over 'fake news' en de 'leftwing media', dan staat er eens een artikel in die leftwing media dat in hun straatje past en wordt het gelijk voor waar aangenomen met Republikeins Congressioneel onderzoek en al. Dan blijkt het artikel door een een Russische spion is geschreven...
Trump die zelf Russische propaganda retweet om een rivaal aan te vallen....ondanks dat de bron bekend was.
Manmanman, wat een trieste zooi weer
Moet er niet aan denken als republikeinen daar de macht zouden krijgen. Hun ideologie is nog minder geld naar de armen, educatie en infrastructuur. De grootstedelijke problemen die deze mevrouw toont zullen nog groter worden dan. Dat is simpele logica 101.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:28 schreef Adrie072 het volgende:
[ twitter ]
Indrukwekkend en bijzonder.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Idiocracy in the makingquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:21 schreef Kijkertje het volgende:
Nog zo'n gekkie![]()
[ twitter ]
Maar de Biden campaign is een cult hoor!
[ twitter ]Weisst![]()
Kids in cages? Dat was toch geļmplementeerd door haar man?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
Krachtig, krachtig.![]()
. Best wel gźnant om dan dįt specifiek aan te halen. Ook ben ik wel benieuwd naar de 'a never-ending list of innocent of people of color continue to be murdered' ... Door wie worden deze precies vermoord dan?
Ik denk dat je genoeg negatieve dingen kunt zeggen over Trump, maar dit was een zwakke speech vooral met de bedoeling in te spelen op emotie. Ik had echt beter verwacht van haar.![]()
Nope. Dat betrof een gering aantal jongeren die opgepakt waren zonder ouders. Trumps kooien gaat over het scheiden van ouders en kinderen, waaronder kleine kinderen waarna ze in kooien gestopt werden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:49 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Kids in cages? Dat was toch geļmplementeerd door haar man?![]()
.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Je begrijpt nog steeds niet dat dit een zeldzaam voorkomend ongewenst neveneffect was van de policies van Obama? En dat Trump deze zeldzaam voorkomende ongewenste neveneffecten tot officiele policy instelde zodat het frequent vcoorkomende gewenste hoofdeffecten werden? Je snapt dat nuance-verschil?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:49 schreef Dejannn het volgende:
. Best wel gźnant om dan dįt specifiek aan te halen. Ook ben ik wel benieuwd naar de 'a never-ending list of innocent of people of color continue to be murdered' ... Door wie worden deze precies vermoord dan?
Godsamme
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Of je bent zeldzaam slecht op de hoogte van eigenlijk alles, of je zit gewoon te trollen. Wat is het?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:49 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk dat je genoeg negatieve dingen kunt zeggen over Trump, maar dit was een zwakke speech vooral met de bedoeling in te spelen op emotie. Ik had echt beter verwacht van haar.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Het laatste natuurlijk.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Leuk. Maar Michelle Obama heeft altijd aangegeven dat ze geen interesse heeft in politiek. Haar speech heeft daarom een heel andere lading gekregen. Je kunt er over gaan balken, en er over gaan ziften, maar ze zat er als Amerikaans burger, niet als politicus. Trump speelt voor president, en doet dit uiterst slecht, je laat de hofnar geen koningstaken uitvoeren.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:49 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk dat je genoeg negatieve dingen kunt zeggen over Trump, maar dit was een zwakke speech vooral met de bedoeling in te spelen op emotie. Ik had echt beter verwacht van haar.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Geef het een paar weken, dan heeft hij zn pleziertje gehad en komt de volgende hem aflossenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of je bent zeldzaam slecht op de hoogte van eigenlijk alles, of je zit gewoon te trollen. Wat is het?Цой жив![]()
Dit klopt niet helemaal. Meeste van de uitgelekte foto's, waar op social media ook een enorme ophef over ontstond onder bepaalde Democraten, kwamen uit 2014quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nope. Dat betrof een gering aantal jongeren die opgepakt waren zonder ouders. Trumps kooien gaat over het scheiden van ouders en kinderen, waaronder kleine kinderen waarna ze in kooien gestopt werden.. Toen dit duidelijk werd probeerden diezelfde Democraten zich ook in allerlei bizarre bochten te wringen om dit goed te praten, anderen verwijderden snel hun tweets. Beetje dat schijnheilige wat we wel vaker terugzien onder Democraten. Zich altijd beter willen voordoen dan men eigenlijk is.
Trump heeft op deze 'detention centers' zitten voortborduren en de immigratie wetgeving zelfs nog aangescherpt in 2018 vanwege zijn zero tolerance beleid. Punt is meer dat hij niet degene is geweest die is begonnen met kinderen in dergelijke omstandigheden op te vangen. Dus wat betreft had Michelle Obama gewoon beter haar mond kunnen houden want dit is nogal beschamend. Zij schetst nu het beeld alsof dit compleet het werk is van Trump terwijl dus ook onder het bewind van haar man kinderen in dezelfde situatie zijn beland.Ik zit niet te trollen en ben meestal redelijk goed op de hoogte al zeg ik het zelf. Maar ik begrijp dat wat ik nu post niet binnen het gewenste narratief past. Immers moet je in deze topicreeks de Democraten omarmen en de Republikeinen verafschuwen. Het is 'good vs. evil' en 'us vs. them'. Daar doe ik niet aan mee dus ik snap dat dit bij bepaalde users voor frustratie zorgt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of je bent zeldzaam slecht op de hoogte van eigenlijk alles, of je zit gewoon te trollen. Wat is het?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2020 10:41:39 ]![]()
Of bij Feedback, waar ons Trumpfan groepje nadat ze repliek hebben gekregen nog een tijdje zitten jammeren en zuigen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je echt wil huilen moet je voor de grap eens bij de buren van NWS kijken.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dat klopt wel.quote:Je pohi in nws laat zien dat je niet oprecht bent hier in.quote:Maar ik begrijp dat wat ik nu post niet binnen het gewenste narratief past. Immers moet je in deze topicreeks de Democraten omarmen en de Republikeinen verafschuwen. Het is 'good vs. evil' en 'us vs. them'. Daar doe ik niet aan mee dus ik snap dat dit bij bepaalde users voor frustratie zorgt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Je zegt veel veel over jezelf dat niet echt nabij de waarheid lijkt te liggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:38 schreef Dejannn het volgende:
Ik zit niet te trollen en ben meestal redelijk goed op de hoogte al zeg ik het zelf.Je cassettebandje is blijven hangen geloof ik. Er is je al tig keer uitgelegd dat niemand hier dit beeld op de VS aanhangt, het is meer dat alle aanhangers van Republikeinen hier geen kritiek dulden en meteen in de "je moet wel Biden-lover zijn" modus schieten.quote:Maar ik begrijp dat wat ik nu post niet binnen het gewenste narratief past. Immers moet je in deze topicreeks de Democraten omarmen en de Republikeinen verafschuwen.
De meesten hier zien de VS niet zo zwart-wit zoals jij dat duidelijk wel ziet.Daar doe je dus juist wel aan mee. Het hardste van iedereen de laatste weken.quote:Het is 'good vs. evil' en 'us vs. them'. Daar doe ik niet aan mee dus ik snap dat dit bij bepaalde users voor frustratie zorgt.
Zoals ik zei, je zegt jezelf goed te kennen, maar je posts zeggen het tegenovergestelde.![]()
Ingraham probeerde Biden als een moreel verdorven ontrouwe echtbreker af te schilderen omdat de ex van Jill Biden beweerde dat ze nog met hem getrouwd was toen Joe wat begon met haar.
Ik vind het allemaal nogal wanhopig overkomen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Je draait het nu om. Sowieso, aanhangers van de Republikeinen? Zijn die hier überhaupt dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:00 schreef Belabor het volgende:
Je cassettebandje is blijven hangen geloof ik. Er is je al tig keer uitgelegd dat niemand hier dit beeld op de VS aanhangt, het is meer dat alle aanhangers van Republikeinen hier geen kritiek dulden en meteen in de "je moet wel Biden-lover zijn" modus schieten.Ik zie voornamelijk users dagelijks berichten posten over hoe verwerpelijk de Republikeinen en Trump wel niet zijn. Juist als je daar niet op eenzelfde wijze aan mee wil doen, heb je hier al snel een of andere sneer te pakken plus een verwijzing naar alt-right dan wel Breitbart.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2020 11:20:10 ]![]()
Volgens mij heb ik je nog uitgebreid uitgelegd waarom de voorkeur hier uitgaat naar de Democraten, maar dan krijg ik van die curieuze claims als dat wij hier niets mogen vinden over hoe ze in de VS hun samenleving inrichten..tsja. Dat geldt kennelijk alleen als je voor fatsoenlijke basale collectieve voorzieningen bent, niet als je voor het beperken van immigratie bent met muren aan de grens en dergelijke.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:19 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Je draait het nu om. Sowieso, aanhangers van de Republikeinen? Zijn die hier überhaupt dan?Ik zie voornamelijk users dagelijks berichten posten over hoe verwerpelijk de Republikeinen en Trump wel niet zijn. Juist als je daar niet op eenzelfde wijze aan mee wil doen, heb je hier al snel een of andere sneer te pakken plus een verwijzing naar alt-right dan wel Breitbart.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Deze rechtszaak blijft ook wel relevant voor de verkiezingen in Florida:
https://www.politico.com/(...)a-voting-law-1309985Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zie hier vooral veel aanhangers van Trump/de Republikeinen, minder van de Democraten. Wel zie ik ook veel mensen die Trump weg willen hebben, maar dat zijn niet per sé aanhangers van de Democraten. Ik snap ook gewoon niet waarom iemand hier in Nederland de behoefte kan hebben om een volslagen idiote leider als Trump te verdedigen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:19 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Je draait het nu om. Sowieso, aanhangers van de Republikeinen? Zijn die hier überhaupt dan?Ik zie voornamelijk users dagelijks berichten posten over hoe verwerpelijk de Republikeinen en Trump wel niet zijn. Juist als je daar niet op eenzelfde wijze aan mee wil doen, heb je hier al snel een of andere sneer te pakken plus een verwijzing naar alt-right dan wel Breitbart.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Prima dat we het in elk geval eens zijn over het feit dat de gemiddelde user in dit topic een overduidelijke voorkeur heeft voor de Democraten en een links-progressief beleid. Verder mogen mensen hier vinden wat ze willen, dat is het punt volgens mij ook nooit geweestquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je nog uitgebreid uitgelegd waarom de voorkeur hier uitgaat naar de Democraten, maar dan krijg ik van die curieuze claims als dat wij hier niets mogen vinden over hoe ze in de VS hun samenleving inrichten..tsja. Dat geldt kennelijk alleen als je voor fatsoenlijke basale collectieve voorzieningen bent, niet als je voor het beperken van immigratie bent met muren aan de grens en dergelijke..
![]()
Ik zou het niet eens 'links-progressief' willen noemen. Basale collectieve zorg en onderwijs worden in Europa eigenlijk van links tot rechts breed gedragen. Af en toe komt er eens een rare libertariėr op internetfora voorbij die vindt dat alles van de politie tot aan de riolering en het wegennet geprivatiseerd moet worden, maar feitelijk heb je in Nederland maar weinig mensen die dergelijke laissez-faire oplossingen aanhangen. Het is vaak meer een kwestie van prioriteiten, want de 'HET ZAL WEL WEER EEN MAROKKAAN GEWEEST ZIJN!!!!!'-goegemeente bij de buren heeft vooral andere prioriteiten die ze ook op de VS projecteren dan dat ze echt vinden dat fatsoenlijke, toegankelijke zorg en onderwijs een linkse hobby zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:35 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Prima dat we het in elk geval eens zijn over het feit dat de gemiddelde user in dit topic een overduidelijke voorkeur heeft voor de Democraten en een links-progressief beleid. Verder mogen mensen hier vinden wat ze willen, dat is het punt volgens mij ook nooit geweest.
Volgens mij hadden we dit ook al eerder besproken. Ik denk dat het lastig is om de politieke situatie hier op de VS te projecteren. Waarom zou de VS precies zo gestructureerd moeten worden als bepaalde Europese landen? Vanuit het idee dat het hier een Walhalla is? Dat is namelijk niet zoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens 'links-progressief' willen noemen. Basale collectieve zorg en onderwijs worden in Europa eigenlijk van links tot rechts breed gedragen. Af en toe komt er eens een rare libertariėr op internetfora voorbij die vindt dat alles van de politie tot aan de riolering en het wegennet geprivatiseerd moet worden, maar feitelijk heb je in Nederland maar weinig mensen die dergelijke laissez-faire oplossingen aanhangen. Het is vaak meer een kwestie van prioriteiten, want de 'HET ZAL WEL WEER EEN MAROKKAAN GEWEEST ZIJN!!!!!'-goegemeente bij de buren heeft vooral andere prioriteiten die ze ook op de VS projecteren dan dat ze echt vinden dat fatsoenlijke, toegankelijke zorg en onderwijs een linkse hobby zijn.. Het komt voornamelijk voort uit het streven naar een zo egalitair mogelijke samenleving, waar de overheid als een soort alles-regulerende apparatus moet zorgen dat alles zo gelijk en toegankelijk mogelijk is voor iedereen. En ja, dit zijn, helemaal in de context van de VS, links-progressieve uitgangspunten.
![]()
Natuurlijk zijn veel processen hetzelfde maar toch bestaan er denk ik aanzienlijke verschillen qua sociaal-economische structuur en verdeling.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat het ook gewoon algehele grootstedelijke problematiek is. Als je naar Nederland kijkt hebben Rotterdam en Den Haag een wat rechtser bestuur dan Amsterdam of Utrecht, maar is de problematiek in de steden eigenlijk niet wezenlijk anders. Hooguit heeft Amsterdam het toerisme nog als extra last.
Rotterdam is één van de armste gemeenten van het land, Amsterdam zit boven het gemiddelde. Het percentage inwoners met een niet-westerse achtergrond is nagenoeg hetzelfde (35 om 38 procent), maar waar in Rotterdam slechts één-derde van de 15 tot 65 jarigen hoger opgeleid is, is dat in Amsterdam meer dan de helft. Ofschoon het percentage laaggeletterden elkaar niet veel ontlopen, geven cijfers van de Rotterdamse gemeente zelf aan dat het aantal niet-westerse HAVO-VWO leerlingen (t.o.v. alle niet-westerse leerlingen) in Amsterdam tien procentpunten hoger ligt, en het slagingspercentage circa acht procentpunten lager als de andere G4 steden (meer dan 1 op de 4 niet-westerse VWO leerlingen in Rotterdam slaagt niet, tegenover minder dan 1 op de 5 in andere G4 steden).
Vraag is natuurlijk altijd tot hoeverre de invloed van een gemeente kan reiken (zeker in Nederland, waar er decentralisatie van o.a. de bijstand bestaat maar een staatssecretaris als Van Ark net zo goed weer centraal in grijpt) en wat nu oorzaak en gevolg is tussen het sociaal-economische profiel en het stemgedrag. Toch heb ik de indruk dat zo goed en kwaad als het kan/kon het aanpakken van zwakke scholen door wethouder Asscher een tiental/vijftiental jaren terug meer effect sorteert dan de rechtse colleges die het allemaal niet zoveel kunnen schelen (of het eigenlijk wel prima vinden).
Voor wat betreft Baltimore (de de-industrialisering, en hoe daarmee om te gaan) heeft David Simon natuurlijk wat aardige dingen gemaakt en geschreven. De explosie van de problematiek daar (werkloosheid, criminaliteit toename) hing samen met de draai van de Democraten van de linkerkant van het spectrum naar de rechterkant van het spectrum, inclusief de 'war on drugs' en verharding van het strafrecht (zoals uiteen gezet in de documentaire 13th).
Elk Westers land en met name de havensteden (Rotterdam, Amsterdam, Baltimore, Marseille, Gothenborg) hebben te maken gehad met de-industrialisering en automatisering, maar hoe daarmee om te gaan verschilt toch wel aanzienlijk tussen de landen en de steden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Klopkoek op 19-08-2020 13:07:21 ]Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Ik kan me echt wel voorstellen dat na 4 jaar ongebreidelde zelfverrijking de Amerikanen nu eens wat anders willen. Gotsamme , ik ben 12 jaar geleden bij familie op visite geweest in Louisville, en werd door een paar familieleden meegenomen in hun cabrio. Per abuis draaiden ze een verkeerde wijk in. Het was ontluisterend, alsof er een scherp mes is gebruikt om straatarm van rijk te scheiden. De VS heeft een heropvoeding nodig, hoe om te gaan met hun minder bedeelde landgenoten.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Niks moet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:31 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we dit ook al eerder besproken. Ik denk dat het lastig is om de politieke situatie hier op de VS te projecteren. Waarom zou de VS precies zo gestructureerd moeten worden als bepaalde Europese landen? Vanuit het idee dat het hier een Walhalla is? Dat is namelijk niet zo. Het komt voornamelijk voort uit het streven naar een zo egalitair mogelijke samenleving, waar de overheid als een soort alles-regulerende apparatus moet zorgen dat alles zo gelijk en toegankelijk mogelijk is voor iedereen. En ja, dit zijn, helemaal in de context van de VS, links-progressieve uitgangspunten.
Het punt dat Monolith probeert te maken is dat de meeste users - dus ook degene die zichzelf in het kamp van de Republikeinen positioneren - juist standpunten aanhangen die haaks staan op de politieke agenda van rechts in de VS.
Zodoende wil het wel eens gebeuren dat een zelfverklaarde 'rechtse' user deze reeks binnen komt stormen, begint te pleiten voor een collectief zorgstelsel om vervolgens Trump en de Republikeinen op het schild te hijsen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Ja en daar lijk je je je eigen logica dus nogal selectief toe te passen. Waar het op migratie aankomt lijkt de VS echt in helemaal niets op Nederland. Sterker nog, ook kijkend naar de opinie onder de bevolking dan is die helemaal niet zo negatief over migratie, legaal of illegaal, als die hier in Nederland (laat staan op fok). Waarom zou de VS Fort Nederland moeten emuleren? De VS kent helemaal niet het soort van welvaartsstaattoeristen als Nederland, want daar kun je helemaal niet het land binnenkomen en op een uitkering gaan teren met recht op zorg en dergelijke.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:31 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we dit ook al eerder besproken. Ik denk dat het lastig is om de politieke situatie hier op de VS te projecteren. Waarom zou de VS precies zo gestructureerd moeten worden als bepaalde Europese landen? Vanuit het idee dat het hier een Walhalla is? Dat is namelijk niet zo. Het komt voornamelijk voort uit het streven naar een zo egalitair mogelijke samenleving, waar de overheid als een soort alles-regulerende apparatus moet zorgen dat alles zo gelijk en toegankelijk mogelijk is voor iedereen. En ja, dit zijn, helemaal in de context van de VS, links-progressieve uitgangspunten.
Verder ben ik noch anderen hier volgens mij een utopist. Het is hier zeker geen Walhalla in Europa. Toch zie je dat de VS qua zorg een heel stuk beroerder is dan hier als het aankomt op basale toegang.
Dan zie je veel toetsenbordkrijgers in Nederland roepen dat dit nou eenmaal een 'Europese bril' is, maar ook in de VS is dit de primaire zorg:
https://news.gallup.com/p(...)ericans-worries.aspx
Iets als illegale migratie, laat staan legale migratie of migratie in algehele zin, speelt daar veel minder een rol.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
PVV kneejerks dus. En wat is het oogpunt van die users? Het continu pushen van PVV/Fvd standpunten om over de rug van de users in [AMV] locale partijen te promoten.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks moet.
Het punt dat Monolith probeert te maken is dat de meeste users - dus ook degene die zichzelf in het kamp van de Republikeinen positioneren - juist standpunten aanhangen die haaks staan op de politieke agenda van rechts in de VS.
Zodoende wil het wel eens gebeuren dat een zelfverklaarde 'rechtse' user deze reeks binnen komt stormen, begint te pleiten voor een collectief zorgstelsel om vervolgens Trump en de Republikeinen op het schild te hijsen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Het geeft ook een gebrek aan kennis over het systeem in de VS aan bij deze posters, denk ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks moet.
Zodoende wil het wel eens gebeuren dat een zelfverklaarde 'rechtse' user deze reeks binnen komt stormen, begint te pleiten voor een collectief zorgstelsel om vervolgens Trump en de Republikeinen op het schild te hijsen.![]()
Typisch hoe je hier selectief quote.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit klopt niet helemaal. Meeste van de uitgelekte foto's, waar op social media ook een enorme ophef over ontstond onder bepaalde Democraten, kwamen uit 2014. Toen dit duidelijk werd probeerden diezelfde Democraten zich ook in allerlei bizarre bochten te wringen om dit goed te praten, anderen verwijderden snel hun tweets. Beetje dat schijnheilige wat we wel vaker terugzien onder Democraten. Zich altijd beter willen voordoen dan men eigenlijk is.
Trump heeft op deze 'detention centers' zitten voortborduren en de immigratie wetgeving zelfs nog aangescherpt in 2018 vanwege zijn zero tolerance beleid. Punt is meer dat hij niet degene is geweest die is begonnen met kinderen in dergelijke omstandigheden op te vangen. Dus wat betreft had Michelle Obama gewoon beter haar mond kunnen houden want dit is nogal beschamend. Zij schetst nu het beeld alsof dit compleet het werk is van Trump terwijl dus ook onder het bewind van haar man kinderen in dezelfde situatie zijn beland.
[..]
Ik zit niet te trollen en ben meestal redelijk goed op de hoogte al zeg ik het zelf. Maar ik begrijp dat wat ik nu post niet binnen het gewenste narratief past. Immers moet je in deze topicreeks de Democraten omarmen en de Republikeinen verafschuwen. Het is 'good vs. evil' en 'us vs. them'. Daar doe ik niet aan mee dus ik snap dat dit bij bepaalde users voor frustratie zorgt.What Would Goku Do![]()
Het intelrapport bevestigt dat Trump onder ede heeft gelogen.
Dus dat.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Lock him up!I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Welke users zijn dit überhaupt? Ik zie letterlijk nul users hier die zichzelf in het kamp van de Republikeinen positioneren.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks moet.
Zodoende wil het wel eens gebeuren dat een zelfverklaarde 'rechtse' user deze reeks binnen komt stormen, begint te pleiten voor een collectief zorgstelsel om vervolgens Trump en de Republikeinen op het schild te hijsen.Ehm, waar benoem ik in mijn laatste post iets van migratie? Jij had het over collectieve zorg en onderwijs omdat deze in Europa door zowel linkse als rechtse partijen worden gedragen, daar haak ik op in door de vraag te stellen waarom de VS wat dit betreft net zo gestructureerd zou moeten worden als bepaalde Europese landen. En nu begin jij ineens over migratie? Dit wordt een beetje lukraak met onderwerpen gooien.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja en daar lijk je je je eigen logica dus nogal selectief toe te passen. Waar het op migratie aankomt lijkt de VS echt in helemaal niets op Nederland. Sterker nog, ook kijkend naar de opinie onder de bevolking dan is die helemaal niet zo negatief over migratie, legaal of illegaal, als die hier in Nederland (laat staan op fok). Waarom zou de VS Fort Nederland moeten emuleren? De VS kent helemaal niet het soort van welvaartsstaattoeristen als Nederland, want daar kun je helemaal niet het land binnenkomen en op een uitkering gaan teren met recht op zorg en dergelijke.
Verder ben ik noch anderen hier volgens mij een utopist. Het is hier zeker geen Walhalla in Europa. Toch zie je dat de VS qua zorg een heel stuk beroerder is dan hier als het aankomt op basale toegang.
Dan zie je veel toetsenbordkrijgers in Nederland roepen dat dit nou eenmaal een 'Europese bril' is, maar ook in de VS is dit de primaire zorg:
https://news.gallup.com/p(...)ericans-worries.aspx
Iets als illegale migratie, laat staan legale migratie of migratie in algehele zin, speelt daar veel minder een rol.
Maar goed, betreffende de zorg: dit is inderdaad al langer een knelpunt in het politieke debat van de VS, dat klopt. Maar dit betekend nog steeds niet dat de enige oplossing is om de gezondheidszorg daar te spiegelen naar een Europees model, juist dat dit nog altijd zo ter discussie staat benadrukt dat heel veel Amerikanen hier ook helemaal geen trek in hebben.
Waarom zou dit moeten?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:55 schreef klappernootopreis het volgende:
De VS heeft een heropvoeding nodig, hoe om te gaan met hun minder bedeelde landgenoten.![]()
Nee dat is niet lukraak met onderwerpen gooien. Er zijn feitelijk twee op fok heel dominante kwestie die ertoe leiden dat mensen hier groot fan zijn van Trump, migratie en de hele identiteitspolitiek / blm / sjws, enz. Met name migratie wordt dan heel erg beschouwd vanuit het Nederlandse oogpunt. Net als anderen zie ik je ook gewoon posten in NWS overigens, dus net doen of dit als een verrassing komt lijkt me ook wat geveinsde naļviteit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:06 schreef Dejannn het volgende:
Ehm, waar benoem ik in mijn laatste post iets van migratie? Jij had het over collectieve zorg en onderwijs omdat deze in Europa door zowel linkse als rechtse partijen worden gedragen, daar haak ik op in door de vraag te stellen waarom de VS wat dit betreft net zo gestructureerd zou moeten worden als bepaalde Europese landen. En nu begin jij ineens over migratie? Dit wordt een beetje lukraak met onderwerpen gooien.Het hoeft niet naar Europees model hoor. Het kan naar Canadees model, Japans model, Australisch model en ga zo maar door. Verder is het natuurlijk nogal een drogreden om te stellen dat omdat de Republikeinse congresleden en regeringen in politieke zin constant dwars liggen het zogenaamd 'ter discussie staat en heel veel Amerikanen er helemaal geen trek in hebben'.quote:Maar goed, betreffende de zorg: dit is inderdaad al langer een knelpunt in het politieke debat van de VS, dat klopt. Maar dit betekend nog steeds niet dat de enige oplossing is om de gezondheidszorg daar te spiegelen naar een Europees model, juist dat dit nog altijd zo ter discussie staat benadrukt dat heel veel Amerikanen hier ook helemaal geen trek in hebben.
Is toch wel 1 van de minste misdaden van die wappie.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:20 schreef Ulx het volgende:
Het intelrapport bevestigt dat Trump onder ede heeft gelogen.
Dus dat.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ik denk dat het niet zo hoeft te werken, dit heeft dus ook verder niets met geveinsde naļviteit te maken. Persoonlijk ben ik bijvoorbeeld geen fan van Trump. Ik heb ook al meermaals aangegeven dat ik, mocht ik een Amerikaan zijn, waarschijnlijk voor Biden zou stemmen omdat ik vind dat Trump heeft gefaald het land te verenigen en tevens het gevoel heb dat met nog vier jaar Trump, een deel van de Democraten (plus aanhang in de media) helemaal doordraaien. Migratie ben ik noch een groot voorstander, noch een groot tegenstander van. Wel denk ik dat men geregeld te makkelijk over dit onderwerp denkt, maar dat is een ander verhaal. Identiteitspolitiek en intersectionaliteit ben ik inderdaad wel een groot tegenstander van, ik vind dit uiterst huiveringwekkende theorieėn omdat het op den duur voor complete fragmentatie van de Westerse maatschappij zal zorgen. Hier heb ik mij ook meermaals over uitgesproken, waarschijnlijk zien mensen dit en denken op basis van dergelijke berichten direct te kunnen raden waar iemand te plaatsen is binnen het politiek spectrum. Zo makkelijk ligt het echter nietquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:20 schreef Monolith het volgende:
Nee dat is niet lukraak met onderwerpen gooien. Er zijn feitelijk twee op fok heel dominante kwestie die ertoe leiden dat mensen hier groot fan zijn van Trump, migratie en de hele identiteitspolitiek / blm / sjws, enz. Met name migratie wordt dan heel erg beschouwd vanuit het Nederlandse oogpunt. Net als anderen zie ik je ook gewoon posten in NWS overigens, dus net doen of dit als een verrassing komt lijkt me ook wat geveinsde naļviteit..
Natuurlijk staat hervorming van de zorg ter discussie en zijn er veel Amerikanen die er geen trek in hebben. Dit gaat op voor het gros van de Republikeinen en zelfs enkele Democraten. Eind vorig jaar deed Gallup nog een onderzoek wat ook aangaf hoe verdeeld men nog altijd is in de VS.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:20 schreef Monolith het volgende:
Het hoeft niet naar Europees model hoor. Het kan naar Canadees model, Japans model, Australisch model en ga zo maar door. Verder is het natuurlijk nogal een drogreden om te stellen dat omdat de Republikeinse congresleden en regeringen in politieke zin constant dwars liggen het zogenaamd 'ter discussie staat en heel veel Amerikanen er helemaal geen trek in hebben'.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2020 16:55:07 ]![]()
Het feit dat dit onderzoek een bi-partisan basis heeft doet vermoeden dat Barr aardig wat uit te leggen heeft. Ik ga er van uit dat hij nog voor november op het matje moet komen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is toch wel 1 van de minste misdaden van die wappie.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Om de republikeinse partij van de onvermijdelijke ondergang te behoeden. Niemand wil dat ze samen met Trump naar de verdommenis gaan. Zelfs de democraten niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:06 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Welke users zijn dit überhaupt? Ik zie letterlijk nul users hier die zichzelf in het kamp van de Republikeinen positioneren.
[..]
Ehm, waar benoem ik in mijn laatste post iets van migratie? Jij had het over collectieve zorg en onderwijs omdat deze in Europa door zowel linkse als rechtse partijen worden gedragen, daar haak ik op in door de vraag te stellen waarom de VS wat dit betreft net zo gestructureerd zou moeten worden als bepaalde Europese landen. En nu begin jij ineens over migratie? Dit wordt een beetje lukraak met onderwerpen gooien.
Maar goed, betreffende de zorg: dit is inderdaad al langer een knelpunt in het politieke debat van de VS, dat klopt. Maar dit betekend nog steeds niet dat de enige oplossing is om de gezondheidszorg daar te spiegelen naar een Europees model, juist dat dit nog altijd zo ter discussie staat benadrukt dat heel veel Amerikanen hier ook helemaal geen trek in hebben.
[..]
Waarom zou dit moeten?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik heb er anders geen enkel probleem mee. D'r komt wel wat voor in de plaats. Waarschijnlijk een kleine conservatieve partij en een grotere club fascisten.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:14 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Om de republikeinse partij van de onvermijdelijke ondergang te behoeden. Niemand wil dat ze samen met Trump naar de verdommenis gaan. Zelfs de democraten niet.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Of ze er geen trek in hebben valt nog te bezien. Goede kans dat als het eenmaal is ingevoerd dat dan types als Reagan er niet zo makkelijk vanaf komen (zie Social Security of het ouderdomspensioen).quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:06 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Welke users zijn dit überhaupt? Ik zie letterlijk nul users hier die zichzelf in het kamp van de Republikeinen positioneren.
[..]
Ehm, waar benoem ik in mijn laatste post iets van migratie? Jij had het over collectieve zorg en onderwijs omdat deze in Europa door zowel linkse als rechtse partijen worden gedragen, daar haak ik op in door de vraag te stellen waarom de VS wat dit betreft net zo gestructureerd zou moeten worden als bepaalde Europese landen. En nu begin jij ineens over migratie? Dit wordt een beetje lukraak met onderwerpen gooien.
[..]
Waarom zou dit moeten?
Heeft Bregman ook vaak genoeg aangestipt.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Messias Bregman die de stukken van anderen retweet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Of ze er geen trek in hebben valt nog te bezien. Goede kans dat als het eenmaal is ingevoerd dat dan types als Reagan er niet zo makkelijk vanaf komen (zie Social Security of het ouderdomspensioen).
Heeft Bregman ook vaak genoeg aangestipt.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]![]()
Of: Bregman die er meestal een bron bij geeft (onder andere de OESO). In plaats van louter een loze kreet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Messias Bregman die de stukken van anderen retweet.
Het is één van zijn stokpaardjes.Deuger, Woke & Gutmensch
Ik zag net een speech van Alexandria Ocasio-Cortez... waarom wordt er nog steun voor Bernie Sanders uitgesproken als Biden/Harris het ticket is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Geen enkele bron is de OESO in jouw post, hij post wat anderen geschreven hebben en dan roep jij over zijn bijdrages. Geef gewoon de originele verhalen, Bregmans goedkeuring is niet vereist voor ons.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Of: Bregman die er meestal een bron bij geeft (onder andere de OESO). In plaats van louter een loze kreet.
Het is één van zijn stokpaardjes.![]()
https://www.reuters.com/article/us-oecd-risks-idUSKCN1R01FCquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen enkele bron is de OESO in jouw post, hij post wat anderen geschreven hebben en dan roep jij over zijn bijdrages. Geef gewoon de originele verhalen, Bregmans goedkeuring is niet vereist voor ons.
Dit is dus wel de OESO als bron. Doe niet zo hatelijk.Deuger, Woke & Gutmensch
Zijn gewoon de regels van de conventie. Technisch wordt de kandidaat pas bevestigd op de conventie. Daarvoor moeten eerste de kandidaten genomineerd worden, daarna worden de stemmen uitgebracht. Sanders wordt ook genomineerd omdat hij zich geloof ik niet heeft terug getrokken, wat andere wel gedaan hebben. Na het uitbrengen van de stemmen is het ticket Biden/Harris pas officieel geworden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag net een speech van Alexandria Ocasio-Cortez... waarom wordt er nog steun voor Bernie Sanders uitgesproken als Biden/Harris het ticket is![]()
Dat gebeurt altijd. De runner up nr 2 krijgt altijd 1 endorsement.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag net een speech van Alexandria Ocasio-Cortez... waarom wordt er nog steun voor Bernie Sanders uitgesproken als Biden/Harris het ticket isAut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ah ok, thanks voor de toelichtingquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zijn gewoon de regels van de conventie. Technisch wordt de kandidaat pas bevestigd op de conventie. Daarvoor moeten eerste de kandidaten genomineerd worden, daarna worden de stemmen uitgebracht. Sanders wordt ook genomineerd omdat hij zich geloof ik niet heeft terug getrokken, wat andere wel gedaan hebben. Na het uitbrengen van de stemmen is het ticket Biden/Harris pas officieel geworden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Dit artikel behandelt exact die vraag: https://www.thedenverchan(...)joe-biden-at-the-dncquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag net een speech van Alexandria Ocasio-Cortez... waarom wordt er nog steun voor Bernie Sanders uitgesproken als Biden/Harris het ticket is“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ah, White Grievance, the gift that keeps on giving:De ironie is dat die goedkopere banden waar Trump het over heeft uit....China komen. En de deplorables blijven het maar slikken en outraged zijn.quote:Trump on Wednesday urged his supporters not to buy tires produced by Goodyear Tire & Rubber Co., claiming the U.S.-based company had announced a ban on his campaign hats.
“Don’t buy GOODYEAR TIRES - They announced a BAN ON MAGA HATS,” Trump tweeted. “Get better tires for far less! (This is what the Radical Left Democrats do. Two can play the same game, and we have to start playing it now!).”
A photo by a Goodyear employee that circulated on social media included “MAGA Attire” and other political attire, as well as Blue Lives Matter, on an “unacceptable” list. “Black Lives Matter” and “Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender Pride,” among others, were listed as “acceptable.”
In a statement following Trump’s tweet, Goodyear said that “the visual in question was not created or distributed by Goodyear corporate, not was it part of a diversity training class.”
https://www.washingtonpos(...)e603bb1c4_story.html![]()
Thanks!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit artikel behandelt exact die vraag: https://www.thedenverchan(...)joe-biden-at-the-dncOp maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
En de Board of Governors van de USPS is niet van plan actie te ondernemen zo te zien.
USPS Board Of Governors Blocking Congress From Finding Out How DeJoy Was Appointed, Schumer Saysquote:The USPS Board of Governors is currently made up of two Democrats and four Republicans--including Duncan, who has held leadership positions in multiple GOP super PACs--and all were appointed by Trump.
[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 19-08-2020 20:41:41 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Cancel culture?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:54 schreef Tijger_m het volgende:
Ah, White Grievance, the gift that keeps on giving:
[..]
De ironie is dat die goedkopere banden waar Trump het over heeft uit....China komen. En de deplorables blijven het maar slikken en outraged zijn.My friends all drive horses![]()
Dit klinkt heel logisch, maar what's next? Dat je openlijk steunt geeft aan democratie? Dat je tegen schietpartijen bent? Oproep voor gezond eten? Tegen pesten? Allemaal anti-Trump statements.quote:Goodyear reageerde eveneens via Twitter en stelde dat het werknemers alleen vraagt om in werktijd geen steun te betuigen aan politieke partijen of politici. Kwesties als rassenongelijkheid en gelijke rechten kunnen wel aan de orde worden gesteld.Gewoon vervangen door Goya bonen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:59 schreef AnneX het volgende:
Airforce 1,2 en de Beast en ws zijn golfkarretje doen het op goodyear banden.Géén kloon van tvlxd!![]()
Obama deed een speech, aan de schuimbektweets van Don te zien?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Het is oog om oog..tand om tand. Misschien is dat wel de juiste reactie.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is alleen een probleem als anderen het doen, natuurlijk.![]()
Het is de juiste reactie op wat?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is oog om oog..tand om tand. Misschien is dat wel de juiste reactie.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Cancellen. Ok, daar is bij Goodyear niet direct sprake van, maar cancel culture en identiteitspolitiek mogen wel een backlash hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is de juiste reactie op wat?![]()
Michelle? Die had het over "More than 150,000 people have died, and our economy is in shambles because of a virus that this president downplayed for too long."quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:41 schreef Ulx het volgende:
Obama deed een speech, aan de schuimbektweets van Don te zien?
Trump bekritiseerde haar omdat ze het foute dodental had. Omdat het al meer dan 170.000 is.
Trevor Noah noemde dat al de grootste self-own die hij had gezien.Géén kloon van tvlxd!![]()
Precies. En daarom sloeg je reactie ook een beetje de plank mis.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Cancellen. Ok, daar is bij Goodyear niet direct sprake van,Dat heeft het toch al? Republikijnen en ander conservatief volk worden er schuimbekkend witheet van en besteden er oneindig meer aandacht aan dan een doorsnee liberaal ooit zal doen.quote:maar cancel culture en identiteitspolitiek mogen wel een backlash hebben.
Voorbeeldtje:
Transseksueel: "Hoi, ik wil een aparte wc"
Liberaal: "Alsjeblief, veel plezier ermee"
Liberaal 2: "Fijn, leuk voor zo iemand"
Liberaal 3: "Fijn, leuk voor zo iemand"
Liberaal 4: Gaat over na de orde van de dag.
Conservatief 1: "#$^%#@%^#$^^#@#$@!#@$#$@%@##$@$%#$%@%@#@#@#@#%E@#@%##@#@%@#%@%#%@#%^#$^#$^#$^#$^#$#@$^#$#^#$$#$^$ OPHEF!$@$!@$@!!@#$!@$!@
Conservatief 26214234157643: "#$^%#@%^#$^^#@#$@!#@$#$@%@##$@$%#$%@%@#@#@#@#%E@#@%##@#@%@#%@%#%@#%^#$^#$^#$^#$^#$#@$^#$#^#$$#$^$ OPHEF!$@$!@$@!!@#$!@$!@"#$^%#@%^#$^^#@#$@!#@$#$@%@##$@$%#$%@%@#@#@#@#%E@#@%##@#@%@#%@%#%@#%^#$^#$^#$^#$^#$#@$^#$#^#$$#$^$ OPHEF!$@$!@$@!!@#$!@$!@Complot"#$^%#@%^#$^^#@#$@!#@$#$@%@##$@$%#$%@%@#@#@#@#%E@#@%##@#@%@#%@%#%@#%^#$^#$^#$^#$^#$#@$^#$#^#$$#$^$ OPHEF!$@$!@$@!!@#$!@$!@"#$^%#@%^#$^^#@#$@!#@$#$@%@##$@$%#$%@%@#@#@#@#%E@#@%##@#@%@#%@%#%@#%^#$^#$^#$^#$^#$#@$^#$#^#$$#$^$ OPHEF!$@$!@$@!!@#$!@$!@ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Ah ja, cancel culture bestrijden door een boycot van een bedrijf dat niet doet aan cancel culture. Dat is net zo effectief als een Hitlergroet doen als protest tegen nazisme.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Cancellen. Ok, daar is bij Goodyear niet direct sprake van, maar cancel culture en identiteitspolitiek mogen wel een backlash hebben.Géén kloon van tvlxd!![]()
Ik ben benieuwd of de hotelketen van de familie Trump haar werknemers toestemming geeft om DNC-kleding te dragen (als zulke kledij überhaupt bestaat).
Acht de kans zeer klein. Simpelweg omdat de meeste bedrijven kledingregels kennen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ik heb zojuist die speech van Obama gekeken.
Fijn om weer iemand op deze manier te horen spreken. Heel fijn.
Al vraag ik me af wie hij hiermee gaat overtuigen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zo klopt ie denk ik net wat meerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
Voorbeeldtje:
Transseksueel: "Hoi, ik wil een aparte wc"
Conservatief: "Hoezo? Er zijn er toch al twee?"
Transseksueel: "Ja, maar ik ben héél speciaal, ik ben een non-gender conforming non-binary queer bi-sexual in een transitie van man naar transgendervrouw"
Conservatief: "Neem dan maar het vrouwentoilet"
Transseksueel: "Nee! Je snapt niet hoe discriminerend dit is en hoe speciaal ik ben. Ik verwerp het idee van biologische seks, dit bestaat niet! En als ik dan een mannen of vrouwentoilet moet nemen wordt ik in dergelijke verzonnen hokjes geplaatst! Ik ben in een dergelijke ruimte niet veilig! De onderdrukking onder de binaire en heteronormatieve normen en waarden van de Westerse maatschappij bezorgen mij een vierde PTTS!![]()
"
Conservatief : "Oké, opmerkelijk allemaal dit, maar sorry we gaan er niet in mee. Er zijn twee wc's, je kunt kiezen. "
Transseksueel: NEE!!!!!! CHECK YOUR PRIVILEGE!! DISCRIMINATIE! ONDERDRUKKING! #$^%#@%^#$^^#@#$@!#@$#$@%@##$@$%#$%@%@#@#@#@#%E@#@%##@#@%@#%@%#%@#%^#$^#$^#$^#$^#$#@$^#$#^#$$#$^$ OPHEF!$@$!@$@!!@#$!@$!@ #$^%#@%^#$^^#@#$@!#@$#$@%@##$@$%#$%@%@#@#@#@#%E@#@%##@#@%@#%@%#%@#%^#$^#$^#$^#$^#$#@$^#$#^#$$#$^$ OPHEF!$@$!@$@!!@#$!@$!@"#$^%#@%^#$^^#@#$@!#@$#$@%@##$@$%#$%@%@#@#@#@#%E@#@%##@#@%@#%@%#%@#%^#$^#$^#$^#$^#$#@$^#$#^#$$#$^$ INTERSECTIONAL GATHERING!$@$!@$@!!@#$!@$!@:BLACK LIVES MATTER"#$^%#@%^#$^^#@#$@!#@$#$@%@##$@$%#$%@%@#@#@#@#%E@#@%##@#@%@#%@%#%@#%^#$^#$^#$^#$^#$#@$^#$#^#$$#$^$ TRANS PRIDE!$@$!@$@!!@#$!@$!@"#$^%#@%^#$^^#@#$@!#@$#$@%@##$@$%#$%@%@#@#@#@#%E@#@%##@#@%@#%@%#%@#%^#$^#$^#$^#$^#$#@$^#$#^#$$#$^$ 4th WAVE FEMINISM!$@$!@$@!!@#$!@$!@STRAIGHT PRIVILEGE!%((*$*![]()
![]()
![]()
Trump weet nog niet of het tegengaan van pedofielen en kannibalen goed of slecht nieuws is.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:40 schreef xpompompomx het volgende:
Facebook haalt 790 groepen offline die aan complotgroep QAnon zijn gelinkt
Bekken zullen schuimen.Géén kloon van tvlxd!![]()
Ik geloof er eigenlijk geen fuck van dat hij niet zou weten waar het over gaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:45 schreef Montov het volgende:
[..]
Trump weet nog niet of het tegengaan van pedofielen en kannibalen goed of slecht nieuws is.
[ twitter ]ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Je vergeet een hoop puntjes en je draait het om. Waarom denk je dat het gedoe over die wc's begon? Omdat die conservatieve, republikeinse dipshits vele malen hun poten niet van deze groep kon laten afblijven. Vrouwen met kort haar die de toegang werden geweigerd in een vrouwentoilet omdat ze er niet vrouwelijk genoeg uitzagen. Etc etc. Daarbij zijn sinds Trump de moorden op transgenders flink omhoog gegaan, waarbij we dit jaar al over de 25 zitten en het elke week wel weer raak is, is vooral deze groep, maar ook anderen binnen de lgbtq comunity, door conservatieven en repblikeinen jaren in een minderwaardige en vernederende positie gezet en wordt het eens hoog tijd dat mensen zoals jij gaan inzien dat het gebeuren waar je nu zo lekker tegen aan het kloten bent een langverwacht en terecht gevolg is van jullie eigen gedrag.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:39 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zo klopt ie denk ik net wat meer
put
your
clothes
on!![]()
As usual sla je de plank weer een beetje mis.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:39 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zo klopt ie denk ik net wat meer![]()
Transgender vrouwen worden lastiggevallen en/of weggejaagd in mannenwc's en mogen vrouwenwc's niet in omdat sommige neanderthalers ze als man zien en bang zijn dat ze hun dochters lastig vallen (wat nooit voorkomt). Dus er is niet zoiets als kiezen.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Waar heb je het nu allemaal over? Republikeinen kunnen niet van transgenders afblijven? Vrouwen met kort haar geweigerd op het vrouwentoilet? Volgens mij sla je de plank hier een beetje mis. Je doet nu net alsof het leven enorm gevaarlijk is als je LGBT'er bent, dit is niet zo. En wie bedoel je eigenlijk met 'jullie'? Ik ben noch Amerikaan, noch Republikeinquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Je vergeet een hoop puntjes en je draait het om. Waarom denk je dat het gedoe over die wc's begon? Omdat die conservatieve, republikeinse dipshits vele malen hun poten niet van deze groep kon laten afblijven. Vrouwen met kort haar die de toegang werden geweigerd in een vrouwentoilet omdat ze er niet vrouwelijk genoeg uitzagen. Etc etc. Daarbij zijn sinds Trump de moorden op transgenders flink omhoog gegaan, waarbij we dit jaar al over de 25 zitten en het elke week wel weer raak is, is vooral deze groep, maar ook anderen binnen de lgbtq comunity, door conservatieven en repblikeinen jaren in een minderwaardige en vernederende positie gezet en wordt het eens hoog tijd dat mensen zoals jij gaan inzien dat het gebeuren waar je nu zo lekker tegen aan het kloten bent een langverwacht en terecht gevolg is van jullie eigen gedrag..
Dan zou je het dus moeten kunnen zien dat het om transgender vrouwen gaat, in veel gevallen kun je dit niet eens direct zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
As usual sla je de plank weer een beetje mis.
Transgender vrouwen worden lastiggevallen en/of weggejaagd in mannenwc's en mogen vrouwenwc's niet in omdat sommige neanderthalers ze als man zien en bang zijn dat ze hun dochters lastig vallen (wat nooit voorkomt). Dus er is niet zoiets als kiezen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2020 10:16:01 ]![]()
Neuh. Omdat er zoveel gezeik was (transgenders mochten blijkbaar niet naar mannen en niet naar vrouwen toiletten) was het idee om in gebouwen wat gender-neutrale toiletten neer te zetten. Maar dat was blijkbaar ook al verschrikkelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:39 schreef Dejannn het volgende:
[..]
![]()
Ik vind niet dat je de teksten van anderen mag veranderen en er boven mag laten staan “ op .... schreef ... het volgende.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:39 schreef Dejannn het volgende:
[..]
In mijn ogen is dat een vorm van valsheid in geschrifte.![]()
Overigens werk ik ook voor een Amerikaans bedrijf, maar als het casual Friday is, mogen wij ook geen T-shirts of petjes op met politiek getinte teksten. Volgens mij volstrekt normal in een Amerikaans bedrijf.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:54 schreef Tijger_m het volgende:
Ah, White Grievance, the gift that keeps on giving:
[..]
De ironie is dat die goedkopere banden waar Trump het over heeft uit....China komen. En de deplorables blijven het maar slikken en outraged zijn.Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Het ging over de speech van Barack Obama. Daardoor kwam er bij Trump een partij stoom uit zijn oren. President Cancel is nogal snel getriggered.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Michelle? Die had het over "More than 150,000 people have died, and our economy is in shambles because of a virus that this president downplayed for too long."
Trump bekritiseerde haar omdat ze het foute dodental had. Omdat het al meer dan 170.000 is.
Trevor Noah noemde dat al de grootste self-own die hij had gezien.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Zou grump nou gezellig samen op de bank met Melania hebben zitten kijken?
Luisteren deedie niet, in ieder geval.![]()
Ik denk dat de meeste werkgevers liever hun werknemers niet met politiek getinte teksten zien, alleen meestal is het niet expliciet verboden (Amerikanen timmeren altijd alles dicht).quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Overigens werk ik ook voor een Amerikaans bedrijf, maar als het casual Friday is, mogen wij ook geen T-shirts of petjes op met politiek getinte teksten. Volgens mij volstrekt normal in een Amerikaans bedrijf.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Mooie bevestiging van waar je op reageert. Schuimbekken doe je blijkbaar graag.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:39 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zo klopt ie denk ik net wat meer
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Om eerlijk te zijn, ik ben meestal de rust zelvequote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mooie bevestiging van waar je op reageert. Schuimbekken doe je blijkbaar graag.![]()
![]()
Eerlijk gezegd hoop ik dat ie nog 4 jaar blijft. Ik bedoel, het is elke dag weer koefnoen en top cabaret vanuit het Witte Huis.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Voor cabaret kijk ik toch liever naar een cabaretier, niet naar iemand die met zijn 'cabaret' levens vernietigt en een land tot op het bot verdeeld.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:12 schreef DonDruiper het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat ie nog 4 jaar blijft. Ik bedoel, het is elke dag weer koefnoen en top cabaret vanuit het Witte Huis.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Ik denk dat Trump's ragetweeting richting President Biden nog veel epischer gaat worden.
Ik ga dan toch verder voor dat.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik heb nooit echt begrepen waarom gender-neutrale toiletten zo verschrikkelijk zouden zijn. Iedereen heeft een gender-neutraal toilet thuis.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:30 schreef kipknots het volgende:
[..]
Neuh. Omdat er zoveel gezeik was (transgenders mochten blijkbaar niet naar mannen en niet naar vrouwen toiletten) was het idee om in gebouwen wat gender-neutrale toiletten neer te zetten. Maar dat was blijkbaar ook al verschrikkelijk.![]()
![]()
Ja, haal overal het gender af en je hebt het probleem opgelost. Als alle WCs gewoon in een hokje zitten, heeft het toelaten van alleen mannen/vrouwen tot het deel waar in principe alleen handen worden gewassen geen toegevoegde waarde. Moet je misschien alleen bij de mannen wat urinoirs slopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:23 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt begrepen waarom gender-neutrale toiletten zo verschrikkelijk zouden zijn. Iedereen heeft een gender-neutraal toilet thuis.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Mee eens. Het volk krijgt de leiders die het verdient, en dit volk verdient dat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:12 schreef DonDruiper het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat ie nog 4 jaar blijft. Ik bedoel, het is elke dag weer koefnoen en top cabaret vanuit het Witte Huis.
De Republikeinse staten hebben er toch wel het meeste last van, en de rest kan lachen.Deuger, Woke & Gutmensch
Ik vermoed dat als ik in NL in D66 kleding naar kantoor kom, de baas dat ook niet heel tof gaat vinden, ook al stemt die eropquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Overigens werk ik ook voor een Amerikaans bedrijf, maar als het casual Friday is, mogen wij ook geen T-shirts of petjes op met politiek getinte teksten. Volgens mij volstrekt normal in een Amerikaans bedrijf.![]()
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:33 schreef Hanca het volgende:
Ja, haal overal het gender af en je hebt het probleem opgelost. Als alle WCs gewoon in een hokje zitten, heeft het toelaten van alleen mannen/vrouwen tot het deel waar in principe alleen handen worden gewassen geen toegevoegde waarde. Moet je misschien alleen bij de mannen wat urinoirs slopen.
Waarom zou je mannen en vrouwen in één toiletruimte willen zetten?
Ik snap werkelijk niet wat daarvan de toegevoegde waarde is.
Zeker niet als je daar urinoirs voor moet slopendie zijn juist veel hygiėnischer dan pleepotten.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Dat is de MIVA toch al?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:30 schreef kipknots het volgende:
[..]
Neuh. Omdat er zoveel gezeik was (transgenders mochten blijkbaar niet naar mannen en niet naar vrouwen toiletten) was het idee om in gebouwen wat gender-neutrale toiletten neer te zetten. Maar dat was blijkbaar ook al verschrikkelijk.
Al vind ik het raar om mensen een toilet te weigeren. Hier in de kroeg gaat ook alles doorelkaar.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Hangt van de werkplek af denk ik, net als dat het ene kantoor minder moeilijk doet over korte broeken dan het andere bijvoorbeeld. Zodra de werkgever merkt dat er onnodige afleiding/consternatie ontstaat zal deze vast wel iets in de huisregels kunnen vinden om het te ontmoedigen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als ik in NL in D66 kleding naar kantoor kom, de baas dat ook niet heel tof gaat vinden, ook al stemt die erop
In de VS echter lijken veel mensen politiek niet van persoon te kunnen onderscheiden. Wat aan de ene kant hysterisch overkomt. Aan de andere kant, met een overheid die zich actief bemoeit met levenskeuzes zoals abortus, met functionarissen die zich soms openlijk zeer vijandig opstellen jegens anderen, kan ik mij voorstellen dat die grens vervaagt.What Would Goku Do![]()
Veel warenhuizen e.d. hebben toch al geen urinoirs. Dan heeft dat bordje (waardoor er soms bij de ene mensen staan te wachten terwijl de andere leeg zijn) toch geen enkele toegevoegde waarde? Of kleed jij je uit buiten het hokje?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Waarom zou je mannen en vrouwen in één toiletruimte willen zetten?
Ik snap werkelijk niet wat daarvan de toegevoegde waarde is.
Zeker niet als je daar urinoirs voor moet slopendie zijn juist veel hygiėnischer dan pleepotten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Niet direct? Totaal niet. Het is gewoon weer een outrage verzinsel van racisten en nutjobs.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Cancellen. Ok, daar is bij Goodyear niet direct sprake van, maar cancel culture en identiteitspolitiek mogen wel een backlash hebben.![]()
Als ze het overleven, mischien, maar verder word er niet zo veel gelachen volgens mij in Democratische staten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mee eens. Het volk krijgt de leiders die het verdient, en dit volk verdient dat.
De Republikeinse staten hebben er toch wel het meeste last van, en de rest kan lachen.![]()
Er is vrij veel bewijs over de toenemende invloed van werkgevers (miljardairs) op de politieke vrijheid van werknemers (in de privé tijd). In Amerika dan hé?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:49 schreef viagraap het volgende:
[..]
Hangt van de werkplek af denk ik, net als dat het ene kantoor minder moeilijk doet over korte broeken dan het andere bijvoorbeeld. Zodra de werkgever merkt dat er onnodige afleiding/consternatie ontstaat zal deze vast wel iets in de huisregels kunnen vinden om het te ontmoedigen.
In de VS echter lijken veel mensen politiek niet van persoon te kunnen onderscheiden. Wat aan de ene kant hysterisch overkomt. Aan de andere kant, met een overheid die zich actief bemoeit met levenskeuzes zoals abortus, met functionarissen die zich soms openlijk zeer vijandig opstellen jegens anderen, kan ik mij voorstellen dat die grens vervaagt.Deuger, Woke & Gutmensch
Verbaast me niets, men lijkt daar, als maatschappij/cultuur binnen een natie zijnde, het minste bewustzijn te hebben over hoe zoveel conventies uiteindelijk gewoon menselijke constructen zijn en derhalve totaal niet vast hoeven te staan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er is vrij veel bewijs over de toenemende invloed van werkgevers (miljardairs) op de politieke vrijheid van werknemers (in de privé tijd). In Amerika dan hé?What Would Goku Do![]()
Mijn baas vind bijna alles goed qua kleding. We hebben ook lui hier werken met veel tattoos en piercings en korte broeken zijn al helemaal niet het probleem.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:49 schreef viagraap het volgende:
[..]
Hangt van de werkplek af denk ik, net als dat het ene kantoor minder moeilijk doet over korte broeken dan het andere bijvoorbeeld. Zodra de werkgever merkt dat er onnodige afleiding/consternatie ontstaat zal deze vast wel iets in de huisregels kunnen vinden om het te ontmoedigen.
In de VS echter lijken veel mensen politiek niet van persoon te kunnen onderscheiden. Wat aan de ene kant hysterisch overkomt. Aan de andere kant, met een overheid die zich actief bemoeit met levenskeuzes zoals abortus, met functionarissen die zich soms openlijk zeer vijandig opstellen jegens anderen, kan ik mij voorstellen dat die grens vervaagt.
Maar hij wil ook de sfeer een beetje prettig en politiek neutraal houden. Dus daar past rondlopen in shirts met politieke statements niet echt bij.![]()
Lijkt me ook verstandig. Je laat je personeel niet rondlopen in PVV T-shirts terwijl er ook allochtonen of moslims rondlopen. Je ziet hier hoe het uit de hand kan lopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mijn baas vind bijna alles goed qua kleding. We hebben ook lui hier werken met veel tattoos en piercings en korte broeken zijn al helemaal niet het probleem.
Maar hij wil ook de sfeer een beetje prettig en politiek neutraal houden. Dus daar past rondlopen in shirts met politieke statements niet echt bij.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Het is wel eens voor gekomen dat een mijnbaas 20000 van zijn werknemers naar een Mitt Romney ralley stuurde. Daar opdracht toe gaf.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:22 schreef viagraap het volgende:
[..]
Verbaast me niets, men lijkt daar, als maatschappij/cultuur binnen een natie zijnde, het minste bewustzijn te hebben over hoe zoveel conventies uiteindelijk gewoon menselijke constructen zijn en derhalve totaal niet vast hoeven te staan.Deuger, Woke & Gutmensch
Dan is in elk geval de zaal aardig gevuldquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is wel eens voor gekomen dat een mijnbaas 20000 van zijn werknemers naar een Mitt Romney ralley stuurde. Daar opdracht toe gaf.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Hier staat een hele opsomming, en met de komst van social media is het er niet bepaald beter op geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is wel eens voor gekomen dat een mijnbaas 20000 van zijn werknemers naar een Mitt Romney ralley stuurde. Daar opdracht toe gaf.
https://books.google.com/(...)+gobbell+kerry&hl=nl
Moet wel zeggen dat ik hiervan dan wel weer kan genieten:
Siegel campaigned for George W. Bush in 2000. In a February 2012 interview by Susan Berfield, Siegel elaborated: "Whenever I saw a negative article about Gore, I put it in with the paychecks of my 8,000 employees. I had my managers do a survey on every employee. If they liked Bush, we made them register to vote. But not if they liked Gore. The week before [the election] we made 80,000 phone calls through my call center--they were robo-calls. On Election Day, we made sure everyone who was voting for Bush got to the polls. I didn't know he would win by 527 votes. Afterward, we did a survey among the employees to find out who voted who wouldn't have otherwise. One thousand of them said so."[16]
During the 2012 United States elections, Siegel caused controversy and public debate when he sent a mass email to his employees, suggesting that they vote for Republican Party candidate Mitt Romney or he might have to take drastic measures in how he operated the company (including cutting back on his company's workforce).
https://en.wikipedia.org/wiki/David_A._Siegel#Politics
Bouwt momenteel het grootste huis ooit in Amerika!Deuger, Woke & Gutmensch
Alles in dezelfde trog. Dat wordt dan weer gerecycled naar Grolsch bier.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is de MIVA toch al?
Al vind ik het raar om mensen een toilet te weigeren. Hier in de kroeg gaat ook alles doorelkaar.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Don is nu boos op Twitter want iets dat hem niet bevalt is nu trending.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Mooi. Hoe bozer hij is over de media, hoe minder hij zich bemoeit met de democraten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:53 schreef Ulx het volgende:
Don is nu boos op Twitter want iets dat hem niet bevalt is nu trending.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Sorry, het waren er 3000. Hier een aardig lijstje. (scroll naar beneden en het dwingen tot donaties komt ook voorbij)quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dan is in elk geval de zaal aardig gevuldDeuger, Woke & Gutmensch
Steve Bannon is opgepakt:bron: https://www.cnbc.com/2020(...)draising-scheme.htmlquote:Former Trump advisor Steve Bannon arrested on charges of defrauding donors in fundraising scheme
Former White House chief strategist Steve Bannon has been arrested after being charged with defrauding hundreds of thousands of donors through their campaign “We Build the Wall.”
Bannon, along with three of his associates were indicted by investigators at the U.S. Southern District of New York on Thursday. They allege that the group of conservative leaders defrauded donors and that led to raising “more than $25 million to build a wall along the southern border of the United States,” according to the press release.
The United States Postal Inspection Service assisted in the investigation.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:49 schreef Mike het volgende:
Steve Bannon is opgepakt:
[..]
bron: https://www.cnbc.com/2020(...)draising-scheme.html
Dit gaat ook matig voor Trump:bron: https://www.nbcnewyork.co(...)tax-records/2577039/quote:Judge Throws Out Trump Challenge to Manhattan DA Subpoena for Tax Records
President Donald Trump’s effort to fight a subpoena for his tax records issued by the Manhattan district attorney was rejected on Thursday by a federal judge in New York, handing another loss to the president in a high-profile case that has already made its way to the Supreme Court.
Er zal ongetwijfeld weer een mogelijkheid zijn om beroep aan te tekenen, maar ooit komt het einde in zicht.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Wel saillant dat dit vanuit het kantoor komt waar Barr nog niet zo heel lang geleden een poppetje wilde neerzetten en niet de persoon die nu de boel runt daar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:49 schreef Mike het volgende:
[..]
bron: https://www.cnbc.com/2020(...)draising-scheme.html“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:49 schreef Mike het volgende:
[..]
bron: https://www.cnbc.com/2020(...)draising-scheme.html![]()
![]()
![]()
Omfg. Je kon het zien aankomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:49 schreef Mike het volgende:
[..]
bron: https://www.cnbc.com/2020(...)draising-scheme.htmlMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Trump moet nu denken; het komt nu allemaal een beetje te snel op mij af.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dat is het toppunt van onbeschoftheid. Ook nog betalen voor die onzin.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sorry, het waren er 3000. Hier een aardig lijstje. (scroll naar beneden en het dwingen tot donaties komt ook voorbij)Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dave Clarke, Eric Prince en Kris Kobach werken ook voor die oplichterij-pac.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
Senate committee sought investigation of Bannon, raised concerns about Trump family testimony“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Dat agenten van de us postal service hem hebben opgepakt is wel
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Er zijn nog 3 anderen opgepakt: Brian Kolfage, Andrew Badolato en Timothy Shea.
Is dat deze Timothy Shea, die Acting Administrator of the Drug Enforcement Administration is? https://en.wikipedia.org/wiki/Timothy_Shea“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
![]()
Gister nog!
Weissmann:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Hij is zelf opgestapt. Als ik me goed herinner met de reden dat hij van buitenaf meer kon doen voor Trump of zo ...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:57 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom was die Bannon er eigenlijk uitgegooid?
oh hier een artikel erover:
Steve Bannon's exit from the Trump White House, explained“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ja, wat eigenlijk betekent dat hem op vriendelijk doch dringende wijze de deur is gewezen natuurlijk. was iig altijd mot aan het begin o.a. tussen Kelly en Bannon, geloof ik. En uiteraard ook nog tussen dochter lief en schoonzoon met Kelly en Bannon.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij is zelf opgestapt. Als ik me goed herinner met de reden dat hij van buitenaf meer kon doen voor Trump of zo ...I´m back.![]()
Haha, die Kolfage zei overal dat hij geen geld voor het werk kreeg. Vervolgens sluisde hij geld door naar Bannon die vervolgens Kolfage betaalde via een andere non-profit organisatie.
In 2019 werden de bankgegevens opgeėist door Justitie en Kolfage paste daarop de website aan. Alles over 'ik neem geen geld aan' was opeens weg en hij stelde nu wel geld aan te nemen, waarmee hij ook meteen duidelijk maakte dat hij wist dat hij schuldig was.
En dat alles voor net iets meer dan 350.000 dollar.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Kelly was er niet bij vanaf het begin, hij kwam pas in de zomer van 2017, maar hij had er ongetwijfeld een grote hand in. Bannon lulde teveel met de pers.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wat eigenlijk betekent dat hem op vriendelijk doch dringende wijze de deur is gewezen natuurlijk. was iig altijd mot aan het begin o.a. tussen Kelly en Bannon, geloof ik. En uiteraard ook nog tussen dochter lief en schoonzoon met Kelly en Bannon.
“White House Chief of Staff John F. Kelly and Steve Bannon have mutually agreed today would be Steve’s last day. We are grateful for his service and wish him the best.”
(Sarah Huckabee Sanders)
https://www.dw.com/en/don(...)ite-house/a-40154533
https://www.mercurynews.c(...)leaving-white-house/
Kelly?
Bannon?
Sanders?
Those were the days.
Ik doe het ff rustig aan.![]()
Eén grote oplichtersbende Trump & Co.
[ Bericht 93% gewijzigd door Kijkertje op 20-08-2020 17:16:30 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Wie dit niet al doorheeft sinds 2016 heeft zich chirurgisch oogkleppen laten aannaaien.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:09 schreef Kijkertje het volgende:
Dat Trump een schurk is die het presidentschap alleen gebruikt om zijn Trump handelsnaam te promoten en vriendjes financieel te spekken weet elke idioot met een halve breincel.
Het blijft altijd een sombere reality check als je dan weer ziet hoeveel mensen er zonder breincellen rondlopen op deze aardkloot.![]()
En één van die lui wrs Kolfage heeft een bootje van dat geld gekocht dat ze achterover hadden gedrukt:I´m back.![]()
Tja als mensen zich maar een beetje verdiept hadden in Trump's geschiedenis hadden ze het allemaal al voor 2016 kunnen weten wat voor man het is. Maar ja goedgelovigheid viert hoogtij.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:18 schreef Belabor het volgende:
[..]
Wie dit niet al doorheeft sinds 2016 heeft zich chirurgisch oogkleppen laten aannaaien.
Dat Trump een schurk is die het presidentschap alleen gebruikt om zijn Trump handelsnaam te promoten en vriendjes financieel te spekken weet elke idioot met een halve breincel.
Het blijft altijd een sombere reality check als je dan weer ziet hoeveel mensen er zonder breincellen rondlopen op deze aardkloot.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Makkelijk cashen toch:
Zaai paniek ondeer de simpelen wegens karavanen vol verkrachtende ziekteverspreiders die het land dreigen te overstromen.
Ga dan bij die lui bedelen voor geld voor een muur.
Steek het geld in je zak.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
En Eric en Ivanka?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:45 schreef Ulx het volgende:
Dave Clarke, Eric Prince en Kris Kobach werken ook voor die oplichterij-pac.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Drain the swamp with only the best people.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:09 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Hebben de Trumpfans al door dat de administratie een grote kleptocratie is?
Any day now...They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Maakt niet uit, alles om de libz te ownen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Drain the swamp with only the best people.
Hebben de Trumpfans al door dat de administratie een grote kleptocratie is?
Any day now..."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:13 schreef OMG het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles om de libz te ownen.![]()
![]()
Ook Jr wist van niets natuurlijk, allemaal vrienden
Maar nu even nietBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik ben benieuwd of ‘geld geven voor de bouw van een grensmuur, wat vervolgens wordt gestolen door de kliek rondom de man op wie ik heb gestemd, met goedkeuring van de man op wie ik heb gestemd’ voldoende is voor deze MAGA’ers om niet meer op Trump te stemmen.
Ik maak me geen illusies.My friends all drive horses![]()
Het is zó ongelooflijk jammer en teleurstellend, dat mensen als oplichters die intelligent genoeg zijn om allerlei con praktijken in te richten, diezelfde intelligentie hadden gebruikt om ie.der.een in de democratische republiek goed te doen.
Tja, staat er krom. De lezer begrijpt.
Die persconferentie zojuist: grump en de journalisten.![]()
![]()
Nee hoor, dat zijn allemaal Deep State leugens en samenzweringen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben benieuwd of ‘geld geven voor de bouw van een grensmuur, wat vervolgens wordt gestolen door de kliek rondom de man op wie ik heb gestemd, met goedkeuring van de man op wie ik heb gestemd’ voldoende is voor deze MAGA’ers om niet meer op Trump te stemmen.
Ik maak me geen illusies.![]()
En TDS-syndroom ookquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn allemaal Deep State leugens en samenzweringen.
Of de man/vrouw die bepaalde waarden beschermt (in dit geval: conservatieve) een schurk is, boeit veel stemgerechtigden helaas niet zo, vrees ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja als mensen zich maar een beetje verdiept hadden in Trump's geschiedenis hadden ze het allemaal al voor 2016 kunnen weten wat voor man het is. Maar ja goedgelovigheid viert hoogtij.
Zoals Trumps streng christelijke en evangelische aanhang zegt: "alleen God kan daarover oordelen."
Volgens mij wisten of vermoedden velen al lang wat voor figuur Trump is/was. Zelfs de beschuldigingen van belastingontduiking hoefden door hem in 2016 niet te worden ontkend ("makes me smart"). Die opmerking, in een debat met Clinton, werd uitgezonden op alle nieuwszenders, was overal online te vinden en stond in alle kranten. Veel verdieping was er dus niet voor nodig, om de normen van deze man te kunnen peilen.
Bovendien was Trump al decennia lang een geziene gast in praatprogramma's en één van de meest besproken societyfiguren. En het was bekend dat hij zonder rmankeren switchte van republikeinse naar democratische denkbeelden. Zijn steun uitsprak voor zowel republikeinse als democratische kandidaten. Als het maar in zijn egocentrische kraam te pas kwam. Dat was het enige dat voor hem telde. Veel van zijn denkbeelden waren reeds sinds lang in de USA bekend, met als meest terugkerende: de USA moest keihard en zonder mededogen zaken doen, en zich door 'zogenaamde' bondgenoten geen oor laten aannaaien.
Trump combineerde gewoon standaard-republikeinse programmapunten (minder belasting, minder bemoeienis van de overheid, terugdraaien Obamacare, benoemen van conservatieve rechters, bescherming van conservatieve normen en waarden) met een grote onbeschofte bek, de belofte van het terugdringen van immigratie, een vergroting van de angst voor de 'corporate media' en 'lefties', en een verknipte American Dream story (MAGA en "America First!"). Genoeg redenen voor vele potentiėel-republikeinse stemmers om sowieso op hem te stemmen, ondanks waarschuwingen van Jeb Bush, Mario Rubio, Charlie Dent, Ted Cruz en vele anderen.
En zelfs velen onder Trump critici zijn inmiddels voor hem gezwicht. Alles om het warme zeteltje te behouden.
'Gelukkig' zijn er signalen dat Republikeinse stemmers het nu toch over een andere boeg gaan gooien.![]()
Marjorie Taylor Greene en Lauren Loomer.
Die doen al geeneens meer moeite om hun volslagen gekte(s) te verbergen. Ze kunnen gewoon openlijk haatzaaiend, discriminerend, complotdenkend en alt right zijn, en hoeven niet eens te draaien zoals Trump dat soms nog probeert.
En ze winnen Republikeinse kandidaatsverkiezingen voor het Congres!![]()
Dat gaat, zo vermoed ik, de grote strijd worden voor de good old GOP.
Zowel bij winst als bij verlies voor The Donald.
Blijven die 'ouderwets' denkende Republikeinen Trumps achterste likken als hij wint? En kan hij dan figuren als Taylor Greene en Loomer blijven prijzen?
Durven de 'ouderwetse' Republikeinen het Trumpisme (en de denkbeelden van de nog engere opvolgers) overboord te gooien als hij verliest?
Een vergelijkbare strijd als nog niet eens zo lang geleden (nou ja) tussen de ouderwetse Republikeinen en de Tea Party.
Van die Tea Party vernemen we niet veel meer, maar hun opvolgers en opvolgsters zijn niet te beroerd om nog een paar reuzensprongen extra naar rechts te maken.
[ Bericht 1% gewijzigd door Toby56 op 20-08-2020 18:51:47 ]Ik doe het ff rustig aan.![]()
Dat is wel heel erg op de muziek vooruitlopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Rachel heeft de link naar de veroordelingWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Republikeinen zijn gek op het militaire apparaat en soldaten...Toch?Dat is het private systeem waar ze niet in mogen omdat Trump geen nieuwe verzekerend toelaat dus.quote:Pentagon officials working on Defense Secretary Mark Esper's cost-cutting review of the department have proposed slashing military health care by $2.2 billion, a reduction that some defense officials say could effectively gut the Pentagon’s health care system during a nationwide pandemic.
Esper and his deputies have argued that America's private health system can pick up the slack.
Last fall, Whitley and CAPE also sought to close the Uniformed Services University of the Health Sciences, which prepares graduates for the medical corps, as part of the defense-wide review, the people said. Although at the time Esper denied the proposal, CAPE is now seeking major cuts to USU as part of the $2.2 billion. The reductions include eliminating all basic research dollars for combat casualty care, infectious disease and military medicine for USU, as well as slicing operational funds.
https://www.politico.com/(...)y-health-care-395578
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2020 19:00:58 ]![]()
Werknemersrechten zijn in de VS trouwens misschien wel het slechtste geregeld van de hele ontwikkelde wereld:quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:34 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat is het toppunt van onbeschoftheid. Ook nog betalen voor die onzin.
https://neweconomics.org/2018/01/workers-rights-good-economy
Vooral als het gaat om 'nee' kunnen zeggen is dit wel relevant.Deuger, Woke & Gutmensch
Dat is wel het minst verassende nieuws van het jaar, mensen willen bij een lockdown liever niet in een appartement in de stad blijven.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:09 schreef theunderdog het volgende:
https://dnyuz.com/2020/08(...)turning-people-away/
Gaat lekker in NY![]()
En misschien met de toegenomen thuiswerk mogelijkheden ook gewoon wat landelijker gaan wonen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is wel het minst verassende nieuws van het jaar, mensen willen bij een lockdown liever niet in een appartement in de stad blijven.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat gaat er lekker? Dat de verhuisindustrie het druk heeft met minder werkers en een lichte toename in werk?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:09 schreef theunderdog het volgende:
https://dnyuz.com/2020/08(...)turning-people-away/
Gaat lekker in NY![]()
Het gaat ook lekker bij de SDNY trouwens.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Each of the three people who led Trump’s 2016 campaign has now faced criminal charges
https://www.washingtonpos(...)ed-criminal-charges/
Reactie Trump? Hij is niet persoonlijk betrokken geweest. Hoe zou een integer persoon reageren als zoveel van zijn campagnemensen dit soort louche zaken ondernemen?Géén kloon van tvlxd!![]()
Op de vraag van een reporter net hierover begon Trump gelijk over de 'lawlessness' in de Obama administrationquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:44 schreef Montov het volgende:
Each of the three people who led Trump’s 2016 campaign has now faced criminal charges
https://www.washingtonpos(...)ed-criminal-charges/
Reactie Trump? Hij is niet persoonlijk betrokken geweest. Hoe zou een integer persoon reageren als zoveel van zijn campagnemensen dit soort louche zaken ondernemen?
Met dank aan Berman die Barr's poging om ze buiten spel te ztten jammerlijk deed mislukken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:39 schreef Ulx het volgende:
Het gaat ook lekker bij de SDNY trouwens.
[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 20-08-2020 20:35:09 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Die Obama had nog een mooie speech vanuit zijn cel. Die gast wordt al jaren op elk moment in de gevangenis gegooid, maar telkens is het een vriend van Trump die werkelijk gaat. Drain the Swamp!Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Plannetje is gelukt, de kiezer heeft geen vertrouwen meer in voting by mail“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
![]()
Don jr. heeft ook niks te maken met het wall project, zegtie.
Was er ook niet iets met een kinderkankerfonds.
Wat triest dat de amerikanen zo goedgelovig zijn over de vote by mail.
De jeugd kan de ouderen toch informeren hóe er in elke staat kan worden gestemd!?
Die hebben ws iets sneller en betere info via sociale media.
Op twitter zag ik al het een en ander doorkomen in overzichten.![]()
Men heeft al 4 jaar een national crisis, als het niet langer is. Ik ben zelfs bang dat we hier ook in een crisis zitten. Van de week nog moest de fp zo nodig nog juichen om het idee families uit het land te zetten die een familielid hebben die wat crimineels heeft gedaan. Daarbij werd herhaaldelijk gezegd dat men dan achteraf wel ziet wat men met mensenrechten doet. Een groot deel van de westerse bevolking is totaal in de ban van fake news en complotten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:47 schreef Kijkertje het volgende:
Plannetje is gelukt, de kiezer heeft geen vertrouwen meer in voting by mail
[ twitter ]Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Dit is een President wiens familie charity door de staat opgeheven is vanwege fraude, he?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:52 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Don jr. heeft ook niks te maken met het wall project, zegtie.
Was er ook niet iets met een kinderkankerfonds.
Wat triest dat de amerikanen zo goedgelovig zijn over de vote by mail.
De jeugd kan de ouderen toch informeren hóe er in elke staat kan worden gestemd!?
Die hebben ws iets sneller en betere info via sociale media.
Op twitter zag ik al het een en ander doorkomen in overzichten.![]()
![]()
Surprise.
Geen idee of de leugenteller nog wordt bijgehouden, vele leugens zijn on repeat.
“The Obama administratien spied on my campaign”
Men wordt wel baldadig:
“ Maybe just a bell going off every time he lies, would drive him nuts watching the footage...”
Die actie van 50 rep. National Security officials is toch ook wel een dingetje.
Is het niet voor de civilians, dan wel voor de partijgenoten in House en Senate, lijkt mij zo.![]()
![]()
Man man man wat zijn dit voor mensen
Gewoon wij tegen zij. Dat is het bizarre het zijn gewoon normale mensen die volkomen doorgeslagen zijn en nu niet meer terug kunnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:08 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Man man man wat zijn dit voor mensenOp woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Hele goeie speech van hem bij DNC, net gezien.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:31 schreef Vis1980 het volgende:
Die Obama had nog een mooie speech vanuit zijn cel. Die gast wordt al jaren op elk moment in de gevangenis gegooid, maar telkens is het een vriend van Trump die werkelijk gaat. Drain the Swamp!
Ik zou zelf iets scherper zijn geweest over the founding fathers btw met hun "we hold these truths for selfevident; that every man is created equal etc.I´m back.![]()
En vanavond is de laatste dag, met Biden, die ongetwijfeld minder zal speechen dan Obama, want dat kan bijna niemand op de planeet beter.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hele goeie speech van hem bij DNC, net gezien.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja, ga ik morgen zien wrs.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En vanavond is de laatste dag, met Biden, die ongetwijfeld minder zal speechen dan Obama, want dat kan bijna niemand op de planeet beter.I´m back.![]()
Ik zag hem vanmorgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hele goeie speech van hem bij DNC, net gezien.
Ik zou zelf iets scherper zijn geweest over the founding fathers btw met hun "we hold these truths for selfevident; that every man is created equal etc.
Zoals alleen Obama dat kan. Maar zal voor een aantal Trump aanhangers te hoog gegrepen zijn."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat laatste weet ik niet per se. Weet wel dat er veel republican voters toch afscheid nemen van de GOP. Althans daar lijkt het toch op.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zag hem vanmorgen.
Zoals alleen Obama dat kan. Maar zal voor een aantal Trump aanhangers te hoog gegrepen zijn.I´m back.![]()
Geweldig idd, maar zou iets scherper geweest zijn over die founding fathers, wel op hetzelfde uitkomend dat wel. Bewust heeft-ie dat wrs niet gedaan ook, want dan vervreemd je weer veel bepaalde lui van je. Hij is politicus ook, geen historicus, als historicus moet je wel wat scherper zijn over die founding fathers.quote:I´m back.![]()
Hm het doel was mi om mensen duidelijk te maken hoe ernstig de situatie nu is, hoeveel er op het spel staat en dat niet stemmen geen optie is. En die boodschap komt luid en duidelijk over.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geweldig idd, maar zou iets scherper geweest zijn over die founding fathers, wel op hetzelfde uitkomend dat wel. Bewust heeft-ie dat wrs niet gedaan ook, want dan vervreemd je weer veel bepaalde lui van je. Hij is politicus ook, geen historicus, als historicus moet je wel wat scherper zijn over die founding fathers.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Obama blijft een fantastische spreker. Ik heb zelden politieke figuren gezien die zo goed kunnen speechen. Absoluut fascinerend om te zien. Wel een beetje jammer om dan het verlies aan banen en de slachtoffers betreffende Covid-19 toe te schrijven aan Trump, alsof hij dit compleet tegen had kunnen houden. Ik betwijfel het ten zeerste eigenlijk.
Ik ben ook wel benieuwd, mocht Biden nu niet winnen, wat gaan mensen hier dan doen? Ik voor voorzie toch wel dit soort taferelen.![]()
Het is meer dat hun democratische rechtsstaat serieus bedreigt wordt, weer 4 jaar globale politiek over klimaatverandering de prullenbak in gaat, de VS verder het facisme in geduwd wordt, de afbraak van hun zorgverzekeringsstelsel door zal gaan met alle gevolgen van dien ... zeg maar allemaal dingen waar je niet lacherig over zou moeten doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:19 schreef Dejannn het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd, mocht Biden nu niet winnen, wat gaan mensen hier dan doen? Ik voor voorzie toch wel dit soort taferelen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Fascisme?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is meer dat hun democratische rechtsstaat serieus bedreigt wordt, weer 4 jaar globale politiek over klimaatverandering de prullenbak in gaat, de VS verder het facisme in geduwd wordt, de afbraak van hun zorgverzekeringsstelsel door zal gaan met alle gevolgen van dien ... zeg maar allemaal dingen waar je niet lacherig over zou moeten doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2020 23:24:30 ]![]()
At least 21 states plan to sue the Postal Service over service delays, threat to election“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Zelfs als die zin wegdenkt is het niet iets om lacherig over te doen.quote:
Maar ook fascisme.
• Het draait om een leider
• Ontslaan van vervolging van politieke medestanders, voor hun steun aan de grote leider
• Bedrijven chanteren je te steunen en straffen als ze je niet steunen
• Populisme
• Nationalisme
• Naar beneden schoppen is ok, ofwel hiėrarchie is top
• Vreedzaam redelijk en legaal protest wordt neergeknuppeld en met traangas bestreden
• Stemmen voor de andere partij(en) wordt bemoeilijkt
• Anderen kunnen dit vast aanvullen, dit is wat ik zo in 1 minuut kon bedenken aan redelijke punten waar weinig twijfel over zal bestaan.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Het blijft ook een wall street vriendje die in het circuit geld moet blijven harken. 400k per speech ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geweldig idd, maar zou iets scherper geweest zijn over die founding fathers, wel op hetzelfde uitkomend dat wel. Bewust heeft-ie dat wrs niet gedaan ook, want dan vervreemd je weer veel bepaalde lui van je. Hij is politicus ook, geen historicus, als historicus moet je wel wat scherper zijn over die founding fathers.
En owja, die verwijzing naar dictators na 8:00 is ook raar. Setting examples en dat soort blabla. Holle prietpraat.Deuger, Woke & Gutmensch
Het dwarsbomen van onderzoeken. Er is geen oversight meer mogelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zelfs als die zin wegdenkt is het niet iets om lacherig over te doen.
Maar ook fascisme.
• Ontslaan van vervolging van politieke medestanders, voor hun steun aan de grote leider
• Populisme
• Nationalisme
• Vreedzaam redelijk en legaal protest wordt neergeknuppeld en met traangas bestreden
• Anderen kunnen dit vast aanvullen, dit is wat ik zo in 1 minuut kon bedenken aan redelijke punten waar weinig twijfel over zal bestaan.
Het corrumperen/ politiseren van instituties mn het DOJ“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Dit soort speeches is altijd holle prietpraat.. The I have a dream speech is ook holle prietpraat. Platitudes en vergezichtjes. Het gaat om het gevoel dat er bij opgewekt wordt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:30 schreef Klopkoek het volgende:
En owja, die verwijzing naar dictators na 8:00 is ook raar. Setting examples en dat soort blabla. Holle prietpraat.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Alles om aan de macht te blijven“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
The 14 Characteristics of Fascism linkquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zelfs als die zin wegdenkt is het niet iets om lacherig over te doen.
Maar ook fascisme.
• Populisme
• Nationalisme
• Anderen kunnen dit vast aanvullen, dit is wat ik zo in 1 minuut kon bedenken aan redelijke punten waar weinig twijfel over zal bestaan.
1. Powerful and Continuing Nationalism
America First
2. Disdain for the Recognition of Human Rights
Kinderen scheiden van hun ouders en opsluiten.
3. Identification of Enemies/Scapegoats as a Unifying Cause
Immigrants, radical leftists, fake media
4. Supremacy of the Military
"I am the most militaristic person you will ever meet."
5. Rampant Sexism
"Grab em by the pussy"
6. Controlled Mass Media
Fox News, OAN, Breitbart
7. Obsession with National Security
Send in the feds.
8. Religion and Government are Intertwined
Traangas inzetten voor een bijbel photo-op
9. Corporate Power is Protected
Corporate socialism galore
10. Labor Power is Suppressed
Tax cuts for the rich, killed overtime regulations
11. Disdain for Intellectuals and the Arts
"I love the poorly educated."
12. Obsession with Crime and Punishment
"Strong on crime."
13. Rampant Cronyism and Corruption
Jep.
14. Fraudulent Elections
US Postal Service wordt gekortwiekt.
Ding ding ding! Bingo. We have a fascist.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mensen_doe_rustig op 20-08-2020 23:54:06 ]![]()
Een dingetje is natuurlijk wel dat fascisme niet heel vastomlijnd gedefinieerd is, dus misschien kan @Dejannn aangeven wat hij dan ziet als fascisme en waarom Trumps overheid niet daar aan zou voldoen. Hoewel dat misschien wat veel is; vanwaar de verrassing dat mensen dit fascistisch noemen?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Wat vond jij van Trumps plan om ten tijde van een pandemie een rally te gaan houden zonder enige maatregelen om verspreiding van het virus te voorkomen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:19 schreef Dejannn het volgende:
Obama blijft een fantastische spreker. Ik heb zelden politieke figuren gezien die zo goed kunnen speechen. Absoluut fascinerend om te zien. Wel een beetje jammer om dan het verlies aan banen en de slachtoffers betreffende Covid-19 toe te schrijven aan Trump, alsof hij dit compleet tegen had kunnen houden. Ik betwijfel het ten zeerste eigenlijk.
![]()
Ach en laten we dan ook maar weer eens een 'speech' van Trump plaatsen
Etc etc lies lies lies
Je vraagt je toch af mensen dat geloven. @Sjemmert geloof jij dat als Trump zegt dat er positieve polls voor hem zijn dat dat klopt en dat "ze" dat niet publiceren?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
Ach en laten we dan ook maar weer eens een 'speech' van Trump plaatsen
[ twitter ]
[ twitter ]
Etc etc lies lies lies“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Lijkt me niet want dan hadden Trumpgezinde media ze wel gepubliceerd. Ik denk dat ze zijn leugens gewoon slikken zolang hij maar de witte nationalistische agenda uitvoert. Immigranten weren, BLM veroordelen etc ...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af mensen dat geloven. @:Sjemmert geloof jij dat als Trump zegt dat er positieve polls voor hem zijn dat dat klopt en dat "ze" dat niet publiceren?
Het doel heiligt de middelen zeg maar.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Tsja, toch zie ik @Sjemmert niet babbelen over zijn "witte nationalistische agenda", immigranten of BLM. Niet dat voor mij duidelijk is wat dan wel voor iemand als hem er toe doet, maar ok.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lijkt me niet want dan hadden Trumpgezinde media ze wel gepubliceerd. Ik denk dat ze zijn leugens gewoon slikken zolang hij maar de witte nationalistische agenda uitvoert. Immigranten weren, BLM veroordelen etc ...“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik heb het ook niet speciaal over hem maar Trump's aanhangers in het algemeen hoewel ik ook niet zou weten wat hij dan wel goed aan Trump's agenda vindtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Tsja, toch zie ik @:Sjemmert niet babbelen over zijn "witte nationalistische agenda", immigranten of BLM. Niet dat voor mij duidelijk is wat dan wel voor iemand als hem er toe doet, maar ok.
We wachten op antwoord .....“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ja, die zie ik dat ook niet zo expliciet doen. Die lijken meer de zogenaamde politieke correctheid van de andere kant irritant te vinden, als ik op mijn gevoel af ga. Beleid lijkt ondergeschikt in ieder geval; geklaag over gebrek aan beleid aan de andere kant zie je dan opvallend genoeg weer wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet speciaal over hem maar Trump's aanhangers in het algemeen hoewel ik ook niet zou weten wat hij dan wel goed aan Trump's agenda vindt
We wachten op antwoord .....“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Beleid is wel het laatste waar men interesse in heeft. Trump heeft ook helemaal niks van een plan, iets wat normal gesproken politieke zelfmoord zou moeten zijn. Mja, own the libs en de plannen van Biden mbt economie, covid-19, zorg en onderwijs ga ik toch niet lezen want far left Marxism. Of zoiets.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, die zie ik dat ook niet zo expliciet doen. Die lijken meer de zogenaamde politieke correctheid van de andere kant irritant te vinden, als ik op mijn gevoel af ga. Beleid lijkt ondergeschikt in ieder geval.
Edit: oh ja, en negers, moslims, Hispanics en lgbtq zijn eng.Aut viam inveniam, aut faciam
De kern is volgens mij altijd terug te voeren op de angst dat de eigen cultuur verloren gaat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, die zie ik dat ook niet zo expliciet doen. Die lijken meer de zogenaamde politieke correctheid van de andere kant irritant te vinden, als ik op mijn gevoel af ga. Beleid lijkt ondergeschikt in ieder geval; geklaag over gebrek aan beleid aan de andere kant zie je dan opvallend genoeg weer wel.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ja, dat zeg je allemaal wel en dat kan zeker kloppen, maar ik hecht er meer waarde aan als een Trump-aanhanger iets dergelijks zou zeggen (wat uiteraard nogal dubieus is, want als ze deze zelfkennis hadden ... naja)quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beleid is wel het laatste waar men interesse in heeft. Trump heeft ook helemaal niks van een plan, iets wat normal gesproken politieke zelfmoord zou moeten zijn. Mja, own the libs en de plannen van Biden mbt economie, covid-19, zorg en onderwijs ga ik toch niet lezen want far left Marxism. Of zoiets.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Enige conclusie die ik kan maken na het talloze malen gevraagd te hebben en er nooit antwoord op te hebben gekregen. It is what it is 🤷♂️quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je allemaal wel en dat kan zeker kloppen, maar ik hecht er meer waarde aan als een Trump-aanhanger iets dergelijks zou zeggen (wat uiteraard nogal dubieus is, want als ze deze zelfkennis hadden ... naja)Aut viam inveniam, aut faciam
Er zijn blijkbaar nog veel meer veranderingen gepland bij de USPS“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Wat helemaal een gotspe is in een land van immigranten. De eigen cultuur van Noord Amerika hebben ze feitelijk uitgemoordquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De kern is volgens mij altijd terug te voeren op de angst dat de eigen cultuur verloren gaat.![]()
BLM is marxistisch en de media extreem-links dus Trump. Daar komt het wel op neer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Tsja, toch zie ik @:Sjemmert niet babbelen over zijn "witte nationalistische agenda", immigranten of BLM. Niet dat voor mij duidelijk is wat dan wel voor iemand als hem er toe doet, maar ok.![]()
Zoals op het vrijheidsbeeld staat: "Give me your tired, your poor, Your huddled masses yearning to breathe free, The wretched refuse of your teeming shore.Send these, the homeless, tempest-tost to me, I lift my lamp beside the golden doo"quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 01:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat helemaal een gotspe is in een land van immigranten. De eigen cultuur van Noord Amerika hebben ze feitelijk uitgemoord
Hoe ver ze zijn afgedreven.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Nou ja, als je de ladder achter je ophaalt dan hoef je het kleine beetje wat je hebt niet te delen. Zo werkt dat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 01:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zoals op het vrijheidsbeeld staat: "Give me your tired, your poor, Your huddled masses yearning to breathe free, The wretched refuse of your teeming shore.Send these, the homeless, tempest-tost to me, I lift my lamp beside the golden doo"
Hoe ver ze zijn afgedreven.![]()
Zeker. Zo lang je de arme mensen tegen elkaar kan opzetten kan je weglopen met het grote geld. Je ziet hier in NL ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 01:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, als je de ladder achter je ophaalt dan hoef je het kleine beetje wat je hebt niet te delen. Zo werkt dat.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Die waren niet meer nodig blijkbaar omdat er minder brieven verstuurd wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 01:53 schreef Tweek het volgende:
Iemand trouwens een reden voor bij zien komen waarom die post sorteermachines weg gehaald worden?quote:This week, Postmaster General Louis DeJoy pulled back on a host of cost-saving measures at the U.S. Postal Service after a public outcry over delivery delays and the potential to upset mail-in voting come November. Of particular concern was the removal of hundreds of mail-sorting machines.
According to a grievance filed by the American Postal Workers Union and obtained by The Washington Post, the Postal Service was poised to decommission 671 of the massive machines, about 10 percent of its inventory, and capable of sorting 21.4 million pieces of paper mail per hour. The Postal Service, by comparison, processes as much as 500 million items each day.
But Postal Service officials and industry insiders say the removals were part of a long-range plan, one that reflects Americans’ diminishing use for letters and growing reliance on package delivery.
Bron“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Bij de DNC:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Nou petje af hoor. Mooie toespraak van Biden!
[ Bericht 58% gewijzigd door Kijkertje op 21-08-2020 06:35:45 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ow McConnell gaat niet speechen bij de RNC. Nergens voor nodig
De mogelijke 'backlash' van Trumps apocalyptische waarschuwingen voor wat Biden de door God zo geliefde USA gaat aandoen:
https://edition.cnn.com/2(...)ion-adams/index.html
Gaan de 'Trump-reli's' hun steun voor Trump heroverwegen?
(Mag ik hierbij eerlijk opmerken dat ik dat van ganser harte hoop?)Ik doe het ff rustig aan.![]()
Met andere woorden: als Trump verliest en de anti-Trumps nemen de partij weer over, dan kan 'niemand' mij wat maken. Ik heb hooguit gezwegen op het moment suprčme.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 05:50 schreef Kijkertje het volgende:
Ow McConnell gaat niet speechen bij de RNC. Nergens voor nodig![]()
[ twitter ]
Fucking coward.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Sooo...dat is een heel Amerikaanse speech van Biden.
En sterk.![]()
Wat een karwei gaat het worden. Ergens las ik dat het 4 jaar gaat duren voordat de trump-klooi-maar-aan-orders zijn teruggedraaid: schoon water etc.
Wat een waslijst ligt er ergens om alles te tackelen wat fout ging.
Plus nog ruim 400 wetsvoorstellen bij de Senaat om afgehamerd te worden.
Mc.Connell - is hóe oud ? - die denkt zijn hachie te redden?
Edit: 78. Come on. Ga eens echts iets goed doen voor de mensen.
Edit 2: oh ja, Mitch speecht niet.
Bannon staat nog in de planning. Zou het gebeuren?
[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 21-08-2020 07:41:07 ]![]()
Daar zijn wel aamwijzingen voor. Zo is deze Right-to-life directeur echt anti-Trump: https://www.christianityt(...)-trump-abortion.htmlquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 06:57 schreef Toby56 het volgende:
De mogelijke 'backlash' van Trumps apocalyptische waarschuwingen voor wat Biden de door God zo geliefde USA gaat aandoen:
https://edition.cnn.com/2(...)ion-adams/index.html
Gaan de 'Trump-reli's' hun steun voor Trump heroverwegen?
(Mag ik hierbij eerlijk opmerken dat ik dat van ganser harte hoop?)
En er zijn bekende conservatieve christenen die de Christians Against Trumpism hebben opgericht: https://www.prnewswire.co(...)emism-301115867.html
En ook het RD in Nederland (die veel contacten heeft met de diep conservatieve christenen die oorspronkelijk uit Nederland komen) heeft er al eens een artikel aan gewijd: https://www.rd.nl/vandaag(...)sten-in-vs-1.1684120
Daar staat dat christenen wel eens voor een heel deel op iemand anders dan Trump of Biden kunnen gaan stemmen. Trump willen ze niet meer, maar op Biden stemmen is een stap te ver.
Zie ook hier: https://thehill.com/homen(...)to-resist-being-usedMisschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Trump loopt te gillen dat je een ID nodig hebt om de DNC te mogen volgen.
De man is echt seniel.
De conventie is online.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Weer een GOP fraudeur opgepakt. David Lewis, R-NC zei dat hij 50k donaties naar de us-RNC ging overmaken. Dat klopte wel, maar de RNC waar hij het over had was een bv die op zijn naam staat. Ka-ching.
Verder ook nog belastingfraude.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
De comments zijn toch ook wel vermakelijk.
En blijkbaar is zijn telefoon even elders geparkeerd.
Tweets zijn redelijk ingehouden en niet in capitals.![]()
Na de prima speech van Biden kunnen we wel concluderen dat het beeld van Biden als een seniele man definitief de prullenbak in kan.Huilen dan.![]()
Dat kan maar één ding betekenen; McConnell is bang voor zijn politieke hachje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 05:50 schreef Kijkertje het volgende:
Ow McConnell gaat niet speechen bij de RNC. Nergens voor nodig![]()
[ twitter ]Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dat geeft niet want er zijn genoeg alternatieve feiten talking points. Wist je dat Biden extreem links is? Daar hoor je de media niet over.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:08 schreef Isdatzo het volgende:
Na de prima speech van Biden kunnen we wel concluderen dat het beeld van Biden als een seniele man definitief de prullenbak in kan.
Wel mooi hoe de lat voor Biden zo laag wordt gelegd door de Trump campagne. Normaal doet een campagne dat voor de eigen kandidaat om vervolgens te kunnen verrassen tijdens een debat. En dat terwijl Biden al 8 procentpunt voorligt op Trump in de peilingen.Géén kloon van tvlxd!![]()
Vanaf 2008 liet George W Bush zich niet meer zien in campagnetijd omdat hij schadelijk was voor de GOP. Nu zie je hem niet omdat Trump schadelijk is voor Bush's eigen nalatenschap. Een beetje zoals de Taliban niets met ISIS te maken wil hebben.Géén kloon van tvlxd!![]()
Het is natuurlijk makkelijk scoren zo, maar het blijft hoogst vermakelijk..quote:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Je weet dat Trump zijn winstkansen sinds de keuze voor Harris als VP zijn gestegen met 8 procent? En die democraten maar tegen elkaar vertellen wat een goede keuze dat wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:17 schreef Montov het volgende:
[..]
En dat terwijl Biden al 8 procentpunt voorligt op Trump in de peilingen.![]()
![]()
bron?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:34 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Je weet dat Trump zijn winstkansen sinds de keuze voor Harris als VP zijn gestegen met 8 procent? En die democraten maar tegen elkaar vertellen wat een goede keuze dat wasЦой жив![]()
Heb je een poll of artikel die deze bewering ondersteunt, want ik heb dat nog nergens gezien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:34 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Je weet dat Trump zijn winstkansen sinds de keuze voor Harris als VP zijn gestegen met 8 procent? En die democraten maar tegen elkaar vertellen wat een goede keuze dat wasMisschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:34 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Je weet dat Trump zijn winstkansen sinds de keuze voor Harris als VP zijn gestegen met 8 procent? En die democraten maar tegen elkaar vertellen wat een goede keuze dat was![]()
![]()
Dit bedoel je? https://www.actionnetwork(...)nald-trump-joe-bidenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:37 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Oddschecker bv, maar je kan kiezen uit elke poll / die je maar wil gebruiken.
Daar waar gezegd wordt dat Biden van voorsprong groot blijft?Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Ik ben nu toch benieuwd naar de huuge show die Trump gaat afsteken volgende week. Elke zichzelf respecterende artiest wil wel meedoen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Winstkansen zijn totaal anders dan peilingpercentages. Een verandering van 1 procentpunt in een peiling (bv van 41% naar 42%) kan al voor een verandering van 10 procentpunt zorgen (bv van 25% naar 35%). En dat is afhankelijk van diverse onzekerheidsfactoren. Zeker in dit vroege stadium zijn winkansen nog wispelturig en zegt niet heel veel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:34 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Je weet dat Trump zijn winstkansen sinds de keuze voor Harris als VP zijn gestegen met 8 procent? En die democraten maar tegen elkaar vertellen wat een goede keuze dat wasGéén kloon van tvlxd!![]()
Ik zeg toch nergens dat Biden zn voorsprong niet groot is? Enkel dat sinds de VP pick Trump enorm is ingelopen. Wat correct is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit bedoel je? https://www.actionnetwork(...)nald-trump-joe-biden
Daar waar gezegd wordt dat Biden van voorsprong groot blijft?![]()
Maar zoals je kunt lezen is de Approval Rate van Trump een beetje gestegen en is dat de oorzaak, niet Harris.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:48 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat Biden zn voorsprong niet groot is? Enkel dat sinds de VP pick Trump enorm is ingelopen. Wat correct is.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Klopt, maar het geeft wel iets aan dat Biden met alle voordelen die hij heeft, sinds de VP pick terrein verliest. Harris is echt een dramatische keuze. En dan is ze nog niet eens met Pence in debat geweest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:48 schreef Montov het volgende:
[..]
Winstkansen zijn totaal anders dan peilingpercentages. Een verandering van 1 procentpunt in een peiling (bv van 41% naar 42%) kan al voor een verandering van 10 procentpunt zorgen (bv van 25% naar 35%). En dat is afhankelijk van diverse onzekerheidsfactoren. Zeker in dit vroege stadium zijn winkansen nog wispelturig en zegt niet heel veel.![]()
Waarom plaats je niet een bron voor deze bewering?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:48 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat Biden zn voorsprong niet groot is? Enkel dat sinds de VP pick Trump enorm is ingelopen. Wat correct is.
Ik zie niet dat Trump is ingelopen in de peilingen:
https://projects.fivethir(...)nt-general/national/Géén kloon van tvlxd!![]()
Inlopen zeg je? Trump komt niet boven zijn base aantal uit. Zelfs met een 99 % foutmarge zal hij Biden niet meer kunnen inhalen. Wat hij ook belooft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:48 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat Biden zn voorsprong niet groot is? Enkel dat sinds de VP pick Trump enorm is ingelopen. Wat correct is.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Je leest het artikel echt niet, he?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:50 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Klopt, maar het geeft wel iets aan dat Biden met alle voordelen die hij heeft, sinds de VP pick terrein verliest. Harris is echt een dramatische keuze. En dan is ze nog niet eens met Pence in debat geweest.Jij plaatst dus een verband dat er niet is, de approval rate van Trump is gewoon een heel belangrijke factor bij de wedkantoren aangezien een zittende president met een hoge approval rate nooit verliest. Heeft dus niks met Harris te maken.quote:Trump’s boost in odds coincides with a slight uptick in his approval rating, which now sits at 42% — the highest it’s been since early June according to FiveThirtyEight’s tracker, when protests over racial injustice began to sweep the nation.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:52 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Zelfs met een 99 % foutmarge zal hij Biden niet meer kunnen inhalen. Wat hij ook belooft.Elke keer dat Biden & Harris hun mond opentrekken verliezen ze kiezers. Ze vergeten in hun speeches altijd dat het grootste gedeelte van Amerika helemaal niet zit te wachten op hun gebrabbel over identity politics, maar hele andere zorgen heeft.
![]()
Nee, ik heb je artikel idd niet gelezen. Cherry picken van informatie is prima, maar een enkel artikel gebaseerd op 1 peiling zegt niets over de algemene trend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je leest het artikel echt niet, he?
[..]
Jij plaatst dus een verband dat er niet is, de approval rate van Trump is gewoon een heel belangrijke factor bij de wedkantoren aangezien een zittende president met een hoge approval rate nooit verliest. Heeft dus niks met Harris te maken.![]()
Dit is geen peiling, dit gaat over die beroemde odds van jou (die inderdaad veel minder zeggen dan peilingen, waar je geen daling ziet). Die stijging in de odds van Trump komt dus niet door Harris en zelfs niet door Biden, maar doordat de approval rate van Trump iets is gestegen. Te moeilijk om te begrijpen voor jou?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:58 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Nee, ik heb je artikel idd niet gelezen. Cherry picken van informatie is prima, maar een enkel artikel gebaseerd op 1 peiling zegt niets over de algemene trend.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Wat gaat het dan worden? Een stelletje figuren uit de Qanon-hoek die onder leiding van Gym Jordan en Devin Mooohnez collectief Trump gaan prijzen of zo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:16 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat kan maar één ding betekenen; McConnell is bang voor zijn politieke hachje.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Tot dusver heb je 0 peilingen, 0 trends en 0 artikelen getoond die jouw bewering ondersteunen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:58 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Nee, ik heb je artikel idd niet gelezen. Cherry picken van informatie is prima, maar een enkel artikel gebaseerd op 1 peiling zegt niets over de algemene trend.Géén kloon van tvlxd!![]()
Dat jij denkt dat 1 artikel gelijk staat aan de waarheid kan ik niet veel aan doen. Dat jij ook gelijk persoonlijk gaat worden met een "te moeilijk om te begrijpen voor jou"? zegt waarschijnlijk meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit is geen peiling, dit gaat over die beroemde odds van jou (die inderdaad veel minder zeggen dan peilingen, waar je geen daling ziet). Die stijging in de odds van Trump komt dus niet door Harris en zelfs niet door Biden, maar doordat de approval rate van Trump iets is gestegen. Te moeilijk om te begrijpen voor jou?![]()
Jij geeft geen enkele bron en je snapt duidelijk niet hoe odds werken, daar kan ik niks aan doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:07 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat 1 artikel gelijk staat aan de waarheid kan ik niet veel aan doen. Dat jij ook gelijk persoonlijk gaat worden met een "te moeilijk om te begrijpen voor jou"? zegt waarschijnlijk meer over jou dan over mij.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Daarom ging de speech van Biden daar ook helemaal niet over.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:56 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]Elke keer dat Biden & Harris hun mond opentrekken verliezen ze kiezers. Ze vergeten in hun speeches altijd dat het grootste gedeelte van Amerika helemaal niet zit te wachten op hun gebrabbel over identity politics, maar hele andere zorgen heeft.
Dat jij stellige beweringen doet zonder deze ook maar met 1 bron te onderbouwen zegt dan weer wat over jou. Net als je weigering de bronnen van anderen te lezen, je daarbij bedienend van een kulsmoes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:07 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat 1 artikel gelijk staat aan de waarheid kan ik niet veel aan doen. Dat jij ook gelijk persoonlijk gaat worden met een "te moeilijk om te begrijpen voor jou"? zegt waarschijnlijk meer over jou dan over mij."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Kom dan met eigen bronnen om je beweringen te ondersteunen. Met geroeptoeter kunnen we niet gek veel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:07 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat 1 artikel gelijk staat aan de waarheid kan ik niet veel aan doen. Dat jij ook gelijk persoonlijk gaat worden met een "te moeilijk om te begrijpen voor jou"? zegt waarschijnlijk meer over jou dan over mij.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
interessant: 4 jaar geleden vonden een meerderheid van de stemmen dat crooked hillary een betere kandidaat is. plus het feit dat onderzoeken, analysen na 4jaar er op wijzen dat die toen stemmende meerderheid niet erg van gedachte is veranderd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:56 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]Elke keer dat Biden & Harris hun mond opentrekken verliezen ze kiezers. Ze vergeten in hun speeches altijd dat het grootste gedeelte van Amerika helemaal niet zit te wachten op hun gebrabbel over identity politics, maar hele andere zorgen heeft.
dus hoe kom jij tot de conclusie dat grotendeels van amerika niet meer basis liberale uitgangs punten wil: dus geen ongelijkheid op basis van huidskleur, geloof, recht op vrijheid van meningsuiting, minder orthodoxy (anti wetenschap ) etc en juist niet op die waarden zit te wachten ?
[ Bericht 3% gewijzigd door Korenfok op 21-08-2020 09:21:02 ]![]()
Heeft Homey een kloon ofzo?!“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Er is maar eentje met identity politics bezig momenteel. Wij vs Zij. Onze cultuur vs de hunne. En dat is Trumpquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:56 schreef Platinumgoat het volgende:
Elke keer dat Biden & Harris hun mond opentrekken verliezen ze kiezers. Ze vergeten in hun speeches altijd dat het grootste gedeelte van Amerika helemaal niet zit te wachten op hun gebrabbel over identity politics, maar hele andere zorgen heeft.
"They're coming to get you ... me, we, we're the wall between the American"
in een tweet onlangs.
Daar kan geen democraat aan tippen.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Biljonairsdochter die miljonairszoontje dist.quote:
Wat een land.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Maar "eigen cultuur" is altijd in flux, altijd al geweest. Wie heeft nog dezelfde gewoontes, interesses, levensstijl als zijn grootouders toen die even oud waren? Ik zie het meer als angst voor het onbekende en angst voor een verschuiving in de status quo (kansen/inkomen/privileges).quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De kern is volgens mij altijd terug te voeren op de angst dat de eigen cultuur verloren gaat.
Maar misschien bedoelen we wel hetzelfde.
Edit: Wat Tijger_m en IkStampOpTacos op de vorige pagina ook zeggen![]()
![]()
Ben ook wel benieuwd wie de volgende uit TeamTrump is die opgepakt gaat worden nu de één na de ander een crimineel blijkt te zijn.quote:ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Ik heb Bidens speech nog niet gezien, maar FOXNEWS is opvallend positief:bron: https://www.thedailybeast(...)re?ref=home?ref=homequote:If you thought Fox News loved Michelle Obama’s Democratic National Convention speech, wait until you hear what they had to say about Joe Biden’s.
As the fireworks began to go off in the parking lot outside the empty arena, anchor Bret Baier quickly deemed the former vice president’s address “the best he’s been” in his long campaign for president. “This is what he needed to do,” Baier added.
Chris Wallace was even more effusive, calling it an “enormously effective” speech. But most importantly for Biden, Wallace said it “blew a hole” in President Donald Trump’s attempts to paint him as feeble or even demented in some way.
“Remember, Donald Trump has been talking for months about how Joe Biden is mentally shot, a captive of the left,” the Fox News host continued. “And yes, Biden was reading from a TelePrompter, from a prepared speech. But I thought he blew a hole, a big hole in that characterization.”
“It seems to me that after tonight, Donald Trump is going to have to run against a candidate, not a caricature,” the Fox News host declared. “The Democrats have had a good convention. Now it’s the Republicans’ turn.”
“Joe Biden just hit a home run in the bottom of the ninth,” Dana Perino added. “He had pace, rhythm, energy, emotion and delivery. So I think that if he looks back, he’s got to say that’s probably the best speech of his life.”
Echoing Wallace, the conservative commentator Brit Hume called it a very good speech” delivered with “force and clarity” by Biden. “He showed no sign of the times when his memory seems faint and his grasp has seemed weak,” Hume said, caveating that you “wouldn’t expect that in a prepared speech.”
Former George W. Bush adviser Karl Rove also thought it was a “very good speech,” that helped portray Biden as “unifier, who will bring the country together.” He added, “If I were a Republican strategist in the Trump campaign, I’d be worried about how long and how effectively he carries that theme forward.”In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Die heeft nog nooit een teleprompterspeech van Trump gezien.quote:Echoing Wallace, the conservative commentator Brit Hume called it a very good speech” delivered with “force and clarity” by Biden. “He showed no sign of the times when his memory seems faint and his grasp has seemed weak,” Hume said, caveating that you “wouldn’t expect that in a prepared speech.”
Bedankt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 02:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die waren niet meer nodig blijkbaar omdat er minder brieven verstuurd worden
[..]![]()
quote:
Daar is nooit iets goeds van gekomen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ow😳 dat wist ik weer niet. Dan nog.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:34 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Biljonairsdochter die miljonairszoontje dist.
Wat een land.
Verder kuddo’s voor diegenen met kennis van analyse van procenten en interpretatie van polls.![]()
Kom zelf dan eens met een bron van je beweringen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:58 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Nee, ik heb je artikel idd niet gelezen. Cherry picken van informatie is prima, maar een enkel artikel gebaseerd op 1 peiling zegt niets over de algemene trend.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Helaas, Chris Wallace is één van de weinigen die echt probeert de waarheid na te streven, maar het is geen verrassing dat hij hier positief over is.Overigens is je bron discutabel als het aankomt op bias, al begrijp ik dat het hier over Foxnews gaat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:49 schreef Mike het volgende:
Ik heb Bidens speech nog niet gezien, maar FOXNEWS is opvallend positief:
[..]
bron: https://www.thedailybeast(...)re?ref=home?ref=homeIk ben in de war, zouden juist niet Obama, Clinton en Tapper de bak in gaan? Het lijkt wel alsof de roepers daarvan behoorlijk in de maling zijn genomen, ik heb ze ook al een tijdje niet meer op bnw gezien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wie de volgende uit TeamTrump is die opgepakt gaat worden nu de één na de ander een crimineel blijkt te zijn.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Trump wil nu dat de politie in de stemlokalen het stemmen gaat controleren want in-person is ook fraudegevoelig.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Don is dan ook niks anders dan een moderne dictator.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:49 schreef Ulx het volgende:
Trump wil nu dat de politie in de stemlokalen het stemmen gaat controleren want in-person is ook fraudegevoelig.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dat hele mail-in voting zou helemaal niet nodig zijn als het land gewoon zou functioneren, met stemlokalen enzo. Maar dat doet het al heel lang niet.![]()
Ik denk dat trump dat hele stemmen maar moet afschaffen, veel te ingewikkeldquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:49 schreef Ulx het volgende:
Trump wil nu dat de politie in de stemlokalen het stemmen gaat controleren want in-person is ook fraudegevoelig.![]()
Misschien kunnen ze daar die goon squads van DHS voor vragen, kunnen ze meteen "helpen" met het invullen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:49 schreef Ulx het volgende:
Trump wil nu dat de politie in de stemlokalen het stemmen gaat controleren want in-person is ook fraudegevoelig.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
In de jaren 80 stuurde de RNC lokale goons met wapens af op de stemlokalen. Dit werd als illegaal beoordeel en leidde tot een bindende overeenkomst dat ze dat niet meer zouden doen. Die overeenkomst liep af in 2017 en werd ondanks protest van de Democraten niet verlengd.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ballot_Security_Task_Force“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Zonder stemmen geen fraude. Het is net als met testen op covid.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:57 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik denk dat trump dat hele stemmen maar moet afschaffen, veel te ingewikkeldI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Waar zijn eigenlijk al die marxistische gewelddadige demonstaties waar we onze Trump supporters over hoorden in Milwaukee bij de DNC conventie gebleven?![]()
De nieuwe covid-strategie van Pence:"Wachten op een wonder" klinkt niet heel geruststellend.quote:“we think there is a miracle around the corner...a tribute to President Trump’s leadership”I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Pence wacht dan ook op de Opname. De mensen die nu kapot gaan hebben het niet verdient Opgenomen te worden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:36 schreef Ulx het volgende:
De nieuwe covid-strategie van Pence:
[..]
"Wachten op een wonder" klinkt niet heel geruststellend.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Ik lees net dat Kanye West weer een deadline heeft gemist.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
This is not the greatest Covid response in the world no-o.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
"Wachten op een wonder" klinkt niet heel geruststellend.
It's just a tribute.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Hmm, dat een farmaceutisch bedrijf een vaccin gemaakt heeft komt door het leiderschap van Trump? Tenminste, ik kan de opmerking van Pence niet anders interpreteren, tenzij het werkelijk een referentie naar Goddelijke interventie is. Beide stellingen zouden idioot zijn trouwens of ik moet mijn mening over God bijstellen...![]()
Nou ja, daar is wel fors in geļnvesteerd natuurlijk door deze regering met operation warp speed. Volgens mij riep Trump dat de verwachting nu is dat er in de komende lente een vaccin zou zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:32 schreef cynicus het volgende:
Hmm, dat een farmaceutisch bedrijf een vaccin gemaakt heeft komt door het leiderschap van Trump? Tenminste, ik kan de opmerking van Pence niet anders interpreteren, tenzij het werkelijk een referentie naar Goddelijke interventie is. Beide stellingen zouden idioot zijn trouwens of ik moet mijn mening over God bijstellen...Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je kan beter vragen welk land niet in meerdere farmaceutische bedrijven geļnvesteerd heeft om een corona vaccin te ontwikkelen. Hoe dat allemaal nou ineens op conto van de Grote Leider komt is me een raadsel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, daar is wel fors in geļnvesteerd natuurlijk door deze regering met operation warp speed. Volgens mij riep Trump dat de verwachting nu is dat er in de komende lente een vaccin zou zijn.![]()
Maar dat was de vraag niet. De regering speelt wel degelijk een rol in het financieren van de trials van meerdere farmaceuten. Dat dat verder niet ongebruikelijk of briljant visionair is, dat is een tweede.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:52 schreef cynicus het volgende:
[..]
Je kan beter vragen welk land niet in meerdere farmaceutische bedrijven geļnvesteerd heeft om een corona vaccin te ontwikkelen. Hoe dat allemaal nou ineens op conto van de Grote Leider komt is me een raadsel.
Voor de evangelicals in de achterban vermoedelijk wel. Waarom de Christelijke God Trump zou belonen is mij echter een raadsel tenzij God een boze, blanke racist is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
"Wachten op een wonder" klinkt niet heel geruststellend.![]()
Ja maar ik bedoelde dat de Amerikaanse regering niet de enige is die onderzoek financiert. Bijvoorbeeld AstraZeneca is één van de partijen die geld van OWS gekregen maar net zo goed ook van Nederland, Duitsland, Frankrijk en Italie onder de noemer 'Inclusieve Vaccin Alliantie' (en misschien van nog wel meer). Mijn vraag was, vanwaar dan de lofzang op het leiderschap van de Grote Leider?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar dat was de vraag niet. De regering speelt wel degelijk een rol in het financieren van de trials van meerdere farmaceuten. Dat dat verder niet ongebruikelijk of briljant visionair is, dat is een tweede.![]()
Het komt van Pence, he? Die wil zijn baan houden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:03 schreef cynicus het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde dat de Amerikaanse regering niet de enige is die onderzoek financiert. Bijvoorbeeld AstraZeneca is één van de partijen die geld van OWS gekregen maar net zo goed ook van Nederland, Duitsland, Frankrijk en Italie onder de noemer 'Inclusieve Vaccin Alliantie' (en misschien van nog wel meer). Mijn vraag was, vanwaar dan de lofzang op het leiderschap van de Grote Leider?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: