hij hoeft van mij niet weg hoor maar zo goed als ik hem als speler vond zo gemiddeld vind ik hem al coach.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is misschien iets te pragmatisch, maar hij is wel veeleisend, goeie people-manager en tactisch prima. Denk niet dat veel actieve Nederlandse trainers het beter zouden doen.
Sowieso de beste optie tot het EK omdat hij zelf aan de basis staat van dit traject en een hecht team heeft gesmeed. Nu een andere bondscoach levert onnodige onzekerheid op.
Als ik bondscoach was zou ik in elk geval nog een eindtoernooi doen waarvan je toch al zeker bent.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik zou het nu wel begrijpen.
Wel erg lullig voor oranje, maargoed.
Nee maargoed de zekerheid dat Barcelona over een kleine 2 jaar weer langskomt is er ook totaal niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik bondscoach was zou ik in elk geval nog een eindtoernooi doen waarvan je toch al zeker bent.
Mag hopen dat hij ook realistisch genoeg is dat Barcelona nu toch een slangenkuil is met allemaal politieke spelletjes op de achtergrond (en volgend jaar weer verkiezingen dus echt zekerheid is er voor hem ook niet)
inderdaad, ondanks alles begrijp ik het wel als hij de stap maakt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maargoed de zekerheid dat Barcelona over een kleine 2 jaar weer langskomt is er ook totaal niet.
Ik kan me in het geval van Koeman wel voorstellen dat hij Barcelona als het hoogst haalbare ziet, blijft wat dat betreft een oud topsporter met ambities.
Dit inderdaad. Als je er langer dan een paar seconden over nadenkt is het juist helemaal niet verstandig.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is juist een vreselijk slecht moment om erin te stappen. Je moet een hele hoop spelers lozen en er is nauwelijks geld vanwege FFP-regels. Je kunt alleen maar falen komende jaren bij Barcelona.
Koeman is wat betreft Barcelona gewoon een romanticus.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Als je er langer dan een paar seconden over nadenkt is het juist helemaal niet verstandig.
Tenzij je het gewoon wil omdat het Barcelona is of vanwege het geld.
hoe dan ook het is nog steeds een topclub waar hij een legende is, ik zou er ook voor gaan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Als je er langer dan een paar seconden over nadenkt is het juist helemaal niet verstandig.
Tenzij je het gewoon wil omdat het Barcelona is of vanwege het geld.
Tering, die zijn daar echt de weg kwijt he?quote:Ook de namen van oud-spelers Thierry Henry, Xavi Hernández en Patrick Kluivert worden genoemd als (tijdelijke) opvolgers van Setién.
Ik vind ook dat Seedorf geen trainer bij Milan had moeten wordenquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe dan ook het is nog steeds een topclub waar hij een legende is, ik zou er ook voor gaan.
Waarom een oud speler, zet gewoon een goede trainer neer...quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tering, die zijn daar echt de weg kwijt he?
nee maar heeft het hem geschaad, ik denk het nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Seedorf geen trainer bij Milan had moeten worden
Zo'n gevoel heb ik erbij
Koeman begrijp ik dan nog, die heeft als trainer al wat laten zien.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom een oud speler, zet gewoon een goede trainer neer...
Voor zijn trainerscarrière wel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar heeft het hem geschaad, ik denk het niet
denk niet dat hij het in zich had dus ook niets aan verloren gegaanquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor zijn trainerscarrière wel.
Hij had het beter rustig kunnen opbouwen.
Hardop gelachen om Henry en Kluivert.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kluivertquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze ook nog een buschauffeur.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hardop gelachen om Henry en Kluivert.
Die gaat al naar Turijn.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze ook nog een buschauffeur.
Ze konden ook de naam van de schoonmaker van het VIP dek noemen, net zo belangrijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij werkt er al dus ook niet zo heel vreemd dat z'n naam genoemd wordt
Moet hij weten met zijn vastgeroeste oorlellen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:52 schreef chufi het volgende:
Lees net dat Ajax Suarez wel weer terug zou willen nemen ..
Uit de zandbak was ook al interesse getoond (Xavi) , kunnen ze buurman Messi dan ook niet kopen.. Is dat probleem ook opgelostquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk verhaal. Gaat niet gebeuren.
Zandbak/Amerika/China it is.
hoofd jeugdopleiding is toch een wat andere functie lijkt me maar wie weet hebben ze de betreffende schoonmaker ook genoemdquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze konden ook de naam van de schoonmaker van het VIP dek noemen, net zo belangrijk
Het bestuur wil een marionet, topcoaches zeggen geen ja en amenquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom neemt Barca nooit eens een topcoach? Hoe kan het dat zo'n grote club al jaren geen topcoach heeft? Echt bizar.
Driessen is alvast een offensief voor hem begonnenquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vast te naïef maar kan het mij niet voorstellen dat de KNVB hem echt als serieuze optie ziet.
En Heitinga als zijn assistent dan zeker (lol)quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Driessen is alvast een offensief voor hem begonnen![]()
dan kan hij niet naar Ajax dus win winquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Heitinga als zijn assistent dan zeker (lol)
De Boer was ook eerst assistent bij Oranje voor hij trainer van Ajax werd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan kan hij niet naar Ajax dus win win
Heb er nu al zin in. Verzorgd voetbal, van achteruit opbouwen, balbezit, domineren, Riedewald. Dit gaat helemaal goedkomen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer was ook eerst assistent bij Oranje voor hij trainer van Ajax werd.
Siem, Luuk en Klaassen in de basis.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heb er nu al zin in. Verzorgd voetbal, van achteruit opbouwen, balbezit, domineren, Riedewald. Dit gaat helemaal goedkomen.
die schat ik toch nog wel een stukje hoger in dan Heitingaquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer was ook eerst assistent bij Oranje voor hij trainer van Ajax werd.
Dat zal het best kunnen zijn inderdaad. Als Koeman nu weer faalt zal zij carrière qua leuke clubs toch ook wel over zijn zal je denken. Maar snap Koeman wel. Is toch zijn droom. Ook al kun je niks met dit elftal en bestuur.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het bestuur wil een marionet, topcoaches zeggen geen ja en amen
Driessen is dan ook echt een enorme debiel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Driessen is alvast een offensief voor hem begonnen![]()
succesvoller dan Koeman als coachquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Driessen is dan ook echt een enorme debiel.
F. de Boer. Alsjeblieft zeg
waar dan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Koeman is op meer plekken succesvol geweest. Ook vanaf het moment dat De Boer trainer werd.
ik ben ook niet zo pro De Boer maar ik denk niet dat er veel verschil in zit, beiden niet zo bijzonder.quote:
Dan kunnen we ze alvast aanmelden voor Het Familiedinerquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:56 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoop dat Barca voor Erwin Koeman kiest.
Koeman heeft het sinds Feyenoord eigenlijk overal prima gedaan. Naar behoren gepresteerd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben ook niet zo pro De Boer maar ik denk niet dat er veel verschil in zit, beiden niet zo bijzonder.
Everton prima?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Koeman heeft het sinds Feyenoord eigenlijk overal prima gedaan. Naar behoren gepresteerd.
De Boer sinds zijn 4 (armoedige) kampioenschappen bij Ajax eigenlijk niets laten zien.
Dat was inderdaad niet geweldig, maar zó slecht was dat ook weer niet.quote:
Everton medium.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet geweldig, maar zó slecht was dat ook weer niet.
En dan alsnog; bij Feyenoord uitstekend, bij Southampton goed, Everton medium en Oranje gewoon goed.
je bent te snel tevreden, met Feyenoord geen kampioen geworden hoe dan uitstekend? Southampton goed, Everton matig, Nederland redelijk goed.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet geweldig, maar zó slecht was dat ook weer niet.
En dan alsnog; bij Feyenoord uitstekend, bij Southampton goed, Everton medium en Oranje gewoon goed.
Overdrijven is ook een kunst. Afgelopen 10 jaar is 8e ongeveer gemiddelde eindklassering en dus was 11e zeker niet goed, maar voor een club als Everton ook weer niet zo dramatisch.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Everton medium.
Heb jij met stront in je ogen zitten kijken destijds?
Er is 1 jaar geweest dat Feyenoord kampioen kon worden. Verder moet je wel even de context pakken he. Als je kijkt wat voor matige selectie(s) Feyenoord destijds had en waar de club vandaan kwam heeft hij het zeer goed gedaan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent te snel tevreden, met Feyenoord geen kampioen geworden hoe dan uitstekend? Southampton goed, Everton matig, Nederland redelijk goed.
niks tegen Koeman hoor, vind hem als speler zelfs een beetje ondergewaardeerd, was gewoon wereldtop maar als coach is hij dan weer wat overgewaardeerd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Afgelopen 10 jaar is 8e ongeveer gemiddelde eindklassering en dus was 11e zeker niet goed, maar voor een club als Everton ook weer niet zo dramatisch.
Ik vind hem ook geen wereldcoach hoor, maar zie hem liever dan de Boer.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
niks tegen Koeman hoor, vind hem als speler zelfs een beetje ondergewaardeerd, was gewoon wereldtop maar als coach is hij dan weer wat overgewaardeerd.
ik denk dat het een beetje hetzelfde is qua niveauquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind hem ook geen wereldcoach hoor, maar zie hem liever dan de Boer.
Het was bar en boos.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Afgelopen 10 jaar is 8e ongeveer gemiddelde eindklassering en dus was 11e zeker niet goed, maar voor een club als Everton ook weer niet zo dramatisch.
Ik denk wel een niveautje lager, maar goed. Laten we hopen dat hij het niet wordt al zijn het aantal (nationale) smaken beperkt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat het een beetje hetzelfde is qua niveau
Feyenoord, Southampton, Oranje. Eerste seizoen bij Everton was ook aardig, maar daarna ging het mis.quote:
De Boer?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat het een beetje hetzelfde is qua niveau
hij is beschikbaar en dat geldt niet voor de andere eventuele kandidaten, Bosz, Ten Hag, Cocu en misschien Gio.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk wel een niveautje lager, maar goed. Laten we hopen dat hij het niet wordt al zijn het aantal (nationale) smaken beperkt.
hij heeft gewoon meer gewonnen in een kortere tijd maar als je bij Feyenoord hebt gewerkt telt het dubbel?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord, Southampton, Oranje. Eerste seizoen bij Everton was ook aardig, maar daarna ging het mis.
De avonturen van de Boer bij Inter en Crystal Palace waren ronduit lachwekkend. Dat mag echt niet op hetzelfde niveau worden geschaard als Koeman, kom op
Het ging toch om succesvol? Dat hoeven geen kampioenschappen te zijn. Hij heeft bij Feyenoord, Southampton en Oranje boven verwachting gepresteerd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft gewoon meer gewonnen in een kortere tijd maar als je bij Feyenoord hebt gewerkt telt het dubbel?
Ik zeg ook nergens dat De Boer een topcoach is maar dat is Koeman ook niet. dus doen alsof het een enorme stap achteruit is is gewoon onzinquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ging toch om succesvol? Dat hoeven geen kampioenschappen te zijn. Hij heeft bij Feyenoord, Southampton en Oranje boven verwachting gepresteerd.
De Boer werd ieder jaar meer kampioen van de armoede bij Ajax met het grootste budget en uiteindelijk verspeelde hij op schandalige manier de zn 5e titel. Daarna heeft ie het bij Atlanta wel goed gedaan, maar zo gauw de resultaten even uitbleven wisten ze niet hoe snel ze van hem af moesten komen.
Ja en ik zeg dat Koeman een prima trainer is en De Boer een waardeloze, het kwaliteitsverschil is een stuk groter dan jij stelt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat De Boer een topcoach is maar dat is Koeman ook niet. dus doen alsof het een enorme stap achteruit is is gewoon onzin
op basis van de behaalde resultaten kan je dat dus niet stellen, is gewoon de onderbuikquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja en ik zeg dat Koeman een prima trainer is en De Boer een waardeloze, het kwaliteitsverschil is een stuk groter dan jij stelt.
Dus Frank de Boer is een betere trainer dan bijv een Bosz?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
op basis van de behaalde resultaten kan je dat dus niet stellen, is gewoon de onderbuik
succesvoller wel jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dus Frank de Boer is een betere trainer dan Bosz?
Dan heb je echt een te kortzichtige blik op die resultaten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
op basis van de behaalde resultaten kan je dat dus niet stellen, is gewoon de onderbuik
ik beweer nergens dat De Boer beter is, zit gewoon weinig verschil inquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan heb je echt een te kortzichtige blik op die resultaten.
Maar jij gaat ook érg kort door de bocht hoor. Je kunt niet even simpel prijzen naast elkaar zetten. Op basis daarvan is Gio een geweldige trainer, maar dat is in werkelijkheid natuurlijk ook niet zo.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja en dat is onzinquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik beweer nergens dat De Boer beter is, zit gewoon weinig verschil in
Wel het idee dat Koeman wat pragmatischer is inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Vind Koeman ook geen bijzondere trainer maar dat voetbal onder Frank was wel echt vreselijk.
En een goede piepelmanager.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel het idee dat Koeman wat pragmatischer is inderdaad.
Hij is vooral een stuk harder dan mensen soms denken, ik heb hem toen redelijk van dichtbij meegemaakt in zijn beginperiode bij Feyenoord. Kon lopends naar de trainingen + student dus yolo. Het contrast kon niet groter zijn met Mario maar dat was ook niet zo moeilijk.quote:
Dit wordt wel z'n moeilijkste klusquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel het idee dat Koeman wat pragmatischer is inderdaad.
Ik stond ooit tegenover hem op het veld ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
frankmet38schalen.jpgquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord, Southampton, Oranje. Eerste seizoen bij Everton was ook aardig, maar daarna ging het mis.
De avonturen van de Boer bij Inter en Crystal Palace waren ronduit lachwekkend. Dat mag echt niet op hetzelfde niveau worden geschaard als Koeman, kom op
quote:Quique Setién no longer first team coach.
The new coach will be announced in the coming days as part of a wide ranging restructuring of the first team.
Thank you Quique & best of luck in the future.
Koeman die op degradatie stond bij Valencia was ook vrij lachwekkend. Dat ging nogal met een stijgende lijn omhoog nadat hij na 5 maanden opgerot was.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En over 3 maanden ontslagen en weer terug willen naar NL elftalquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom zou hij in godsnaam nu instappen op dat zinkende schip in Spanje.
Ja of als het nieuwe bestuur wordt aangesteld en die weer een ander vriendje liever voor de ploeg hebben staan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:15 schreef Paul het volgende:
[..]
En over 3 maanden ontslagen en weer terug willen naar NL elftal
Wel de beker gewonnenquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koeman die op degradatie stond bij Valencia was ook vrij lachwekkend. Dat ging nogal met een stijgende lijn omhoog nadat hij na 5 maanden opgerot was.
In dat artikel van VI staat letterlijk hetzelfde als de tweet van Fabrizio van 10 uur geleden (lol)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ennn. Daar ging ie. De boel is rond volgens VI.
KrabbyGOATquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In dat artikel van VI staat letterlijk hetzelfde als de tweet van Fabrizio van 10 uur geleden (lol)
Puik journalistiek werk hoor, Krabby
Iedereen wordt altijd aan United gelinktquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorlopige stand van zaken lol (lees: geruchten, geruchten, geruchten, vrachtwagen vol zout)
Enigen die zeker moeten blijven
Frenkie
Messi
Ter Stegen
Riqui Puig
Ansu Fati
Lenglet
Pjanic komt dus![]()
Suarez gelinkt aan Ajax, Juventus, Inter Miami
Griezmann gelinkt aan Juventus
Vidal - PSG, United
Umtiti - United
Ous - United
Rakitic - United, Juventus, Sevilla
Messi gaat echt veel minder spelen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enigen die zeker moeten blijven
Frenkie
Messi
Ter Stegen
Riqui Puig
Ansu Fati
Lenglet
Zo onvoorspelbaar vind ik het aankoopbeleid van ManU de laatste tijd anders niet. Die willen vooral een fatsoenlijke CV naast Maguire, een 6 en Sancho.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen wordt altijd aan United gelinkt
Gewoon omdat die veel geld en het meest onvoorspelbare aankoopbeleid hebben is de kans relatief groot dat ze daadwerkelijk interesse hebben
Een middenvelder die niet loopt, dat zal me een succes worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:50 schreef Autoscooter het volgende:
Wordt het niet onderhand eens tijd dat Messi gewoon een Xavi / Iniesta rol gaat vervullen op het middenveld? Op die positie kan hij nog jaren mee en daar heeft hij met zijn spelinzicht en passkwaliteit absoluut de competenties voor. Alleen de Gouden bal kan hij dan wel uit zijn hoofd zetten, omdat daar toch wel gekeken wordt naar doelpunten.
Hij loopt wel meer dan Suárez (lol).quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een middenvelder die niet loopt, dat zal me een succes worden.
hij loopt juist wel. letterlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zidane heeft Real prima op rails liggen laatste maanden. Als ze Hazard fit krijgen en wat gerichte aankopen erbij hebben zijn ze ultieme topfavoriet voor komend seizoen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:59 schreef DaveDave09 het volgende:
Ben benieuwd wat ze van hem gaan verwachten.. het is niet alsof beide teams uit Madrid bijzonder goed zijn op dit moment.
En een gevaarlijke mening, maar als Atlético voorin een gerichte versterking haalt die ze een bak meer doelpunten oplevert scheelt het daar ook al veel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zidane heeft Real prima op rails liggen laatste maanden. Als ze Hazard fit krijgen en wat gerichte aankopen erbij hebben zijn ze ultieme topfavoriet voor komend seizoen.
Die zijn daar niet zo gelukkig in hun keuzes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En een gevaarlijke mening, maar als Atlético voorin een gerichte versterking haalt die ze een bak meer doelpunten oplevert scheelt het daar ook al veel.
Precies, het is dat het trein verhaal aan hem kleeft wat nu gewoon makkelijk scoren is maar zoiets moet je hem gewoon gunnen. Of het een succes wordt gaat de tijd leren.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:07 schreef Breekfast het volgende:
Koeman heeft groot gelijk dat hij deze kans pakt. Het is altijd naar eigen zeggen nog zijn droom geweest om trainer van Barcelona te worden. Als hij nu nee zegt dan komt de kans nooit meer waarschijnlijk.
Bij het Nederlands Elftal valt weinig eer meer te behalen. Vraag is überhaupt of het EK wel doorgaat volgend jaar.
Risico dat het avontuur gaat mislukken is onder de huidige omstandigheden daar wel groot, maar who cares. Het is Barcelona.
Je moet wel heel naïef zijn om te vinden dat Koeman deze waarschijnlijk laatste kans op zijn droombaan niet had moeten pakken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies, het is dat het trein verhaal aan hem kleeft wat nu gewoon makkelijk scoren is maar zoiets moet je hem gewoon gunnen. Of het een succes wordt gaat de tijd leren.
Het middenveld van Barcelona zal nooit ren- en vliegwerk worden.Die staan al zo compact en ver op de helft van de tegenstander normaal gesproken dat je als middenvelder van Barca denk ik wel het minste hoeft te rennen van alle europese topclubs. Het lijkt mij i.i.g. geen slecht idee, maar Messi zal er wel weinig zin in hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Middenvelder die geen meters maakt kan niet meer anno 2020. Gewoon niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:17 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Het middenveld van Barcelona zal nooit ren- en vliegwerk worden.Die staan al zo compact en ver op de helft van de tegenstander normaal gesproken dat je als middenvelder van Barca denk ik wel het minste hoeft te rennen van alle europese topclubs. Het lijkt mij i.i.g. geen slecht idee, maar Messi zal er wel weinig zin in hebben.
Je weet dat Xavi en Iniesta in hun hoogtijdagen een kilometertje of 14 per wedstrijd liepen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:17 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Het middenveld van Barcelona zal nooit ren- en vliegwerk worden.Die staan al zo compact en ver op de helft van de tegenstander normaal gesproken dat je als middenvelder van Barca denk ik wel het minste hoeft te rennen van alle europese topclubs. Het lijkt mij i.i.g. geen slecht idee, maar Messi zal er wel weinig zin in hebben.
je onderschat het lopen denk ik een beetje, veel korte stukjes zijn ook afstandenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:17 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Wellicht kan dat ook nog over 2 of 3 jaar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:07 schreef Breekfast het volgende:
Koeman heeft groot gelijk dat hij deze kans pakt. Het is altijd naar eigen zeggen nog zijn droom geweest om trainer van Barcelona te worden. Als hij nu nee zegt dan komt de kans nooit meer waarschijnlijk.
Lol, de kans is groot dat Bartomeu in 2021 weg wordt gestemd en dan softwareondernemer Victor Font komt, die al nauw met Xavi samenwerkt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Wellicht kan dat ook nog over 2 of 3 jaar.
Het is ook een enige kans om met zo'n top team een EK te halen en als bondscoach mee te maken. Dat mist hij nu toch eventjes.....
Ik snap het ook niet. Het is inderdaad geen top -moment. Hij kan beter lekker nog een jaar met Oranje bouwen en dan een mooi EK draaien. En daarna wel weer zien.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom zou hij in godsnaam nu instappen op dat zinkende schip in Spanje.
Barcelona stelt KNVB gerust: ‘Koeman voor EK weer ontslagen’quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:15 schreef Paul het volgende:
[..]
En over 3 maanden ontslagen en weer terug willen naar NL elftal
kan Cillessen weer terugquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ter Stegen ligt er 2,5 maand uit na een knieoperasie.
henke larsson!!quote:
Verplaatst naar morgen zie ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
Beter presentatie vanavond. Heb ik nog wat te kijken
Ik hoop bosz, want winnen gaat we toch niet, dan maar met lekker voetbal. Misschien we de enige kans om ook echt te winnen trouwensquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is beschikbaar en dat geldt niet voor de andere eventuele kandidaten, Bosz, Ten Hag, Cocu en misschien Gio.
Nsb krantquote:Ex-coronapatiënt Ronald Koeman gaat niet in quarantaine en negeert daarmee advies ministerie
Ronald Koeman heeft de Nederlandse coronarichtlijnen na zijn meest recente bezoek aan Barcelona niet opgevolgd. De vertrekkend bondscoach vloog zondag vanuit Barcelona, waar code oranje geldt, naar Nederland. Maar in plaats van het dringende overheidsadvies te volgen - thuis in vrijwillige quarantaine gaan - onderhandelde Koeman vandaag in Zeist met de KNVB over zijn afscheid bij Oranje. Daarna vloog de coach, die eerder dit jaar al met corona besmet is geweest, per privéjet weer naar Barcelona.
Sebastiaan Quekel 18-08-20, 21:01 Laatste update: 21:44
14
Volgens het ministerie van Volksgezondheid heeft Koeman daarmee de adviezen genegeerd. Hiervoor kan de voetbalcoach niet worden gestraft, al zouden minister Hugo de Jonge en voorzitters van de veiligheidsregio’s in het land graag zien dat er in Nederland een verplichte quarantaine wordt ingevoerd, met straf voor overtreders.
Reizigers die nu in Barcelona of in een van de randgemeenten zijn, krijgen het advies om na thuiskomst tien dagen in quarantaine te gaan. Het aantal Covid-besmettingen in Barcelona en omgeving is fors gestegen. Het risico op besmetting in dit gebied is hierdoor toegenomen.
Het is te hopen dat zowel Messi als Barca tijdig in gaan zien wanneer het moment daar is om afscheid van elkaar te nemen. Het zou zonde zijn als ze met ruzie uit elkaar gaan. Messi verdient natuurlijk een groots en mooi afscheid bij de club.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:43 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind het schitterend hoe mensen met droge ogen beweren dat Barça Messi moet verkopen of laten gaan.
Is commercieel zoveel waard, daar kun je 2 wereldtoppers voor terug halen. Vergeet niet dat Messi volgend jaar 34 jaar(!) gaat worden. Zal alleen maar minder worden. Ik zie een PSG of Man City zo nog ruim 200 miljoen betalen voor Messi. Dat moet je altijd doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:43 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind het schitterend hoe mensen met droge ogen beweren dat Barça Messi moet verkopen of laten gaan.
Misschien is het vooral en eerst goed om je te realiseren dat Messi in deze selectie huizenhoog boven iedereen staat als het gaat om goals, schoten, assists, kansen creëren, dribbelen, vanuit een dood punt van niets iets maken. Daar moet je gewoon een goed plan voor hebben en dat is er met deze voorzitter niet, dat gaat er onder hem ook nooit komen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het is te hopen dat zowel Messi als Barca tijdig in gaan zien wanneer het moment daar is om afscheid van elkaar te nemen. Het zou zonde zijn als ze met ruzie uit elkaar gaan. Messi verdient natuurlijk een groots en mooi afscheid bij de club.
Hij kan op zich best nog een paar jaartjes mee, maar hij moet dan wel accepteren dat zijn invloed/rol minder dominant wordt en dat hij af en toe ook op de bank terecht kan komen.
Klopt. Maar als je daar je hele elftal om heen bouwt dan heeft dat ook effect op de ontwikkeling en prestaties van de rest van het team.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien is het vooral en eerst goed om je te realiseren dat Messi in deze selectie huizenhoog boven iedereen staat als het gaat om goals, schoten, assists, kansen creëren, dribbelen, vanuit een dood punt van niets iets maken. Daar moet je gewoon een goed plan voor hebben en dat is er met deze voorzitter niet, dat gaat er onder hem ook nooit komen.
Zonder Messi is Barça met alle respect een Europa League-club. In 1,5 maand en met Covid kan je dat onmogelijk opvangen, een utopie.
Maar het probleem is niet alleen dat Messi een paar kilometer te weinig loopt. Het zit in veel meer dingen dan alleen hem. Als het bestuur enige blijk had gegeven van besef dat tijdperken gaan en komen, hadden ze een Xavi en Iniesta beter vervangen en ook niet zo ernstig veel miskopen gedaan plus een niet in balans zijnde selectie afgeleverd. Er is al vijf jaar niet doorgeselecteerd en na Enrique ook geen moderne coach aangesteld. Het zit allemaal in kleine dingen waar je zou kunnen ontdekken of ze nadenken over de toekomst.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je daar je hele elftal om heen bouwt dan heeft dat ook effect op de ontwikkeling en prestaties van de rest van het team.
Messi is uiteraard nog goed genoeg voor Barcelona, maar de speelstijl kun je gewoon niet meer puur afhankelijk maken van de bevliegingen van Messi. Hij zal zich in de toekomst toch echt meer moeten gaan schikken en aanpassen om in het team te passen in plaats van andersom.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zou wel humor zijn als Koeman alweer ontslagen wordt nog voordat Camp Nou eindelijk weer eens volzit.
Met de presidents verkiezingen volgend jaar in aantocht, is dat niet eens zo'n onrealistisch vooruitzicht.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zou wel humor zijn als Koeman alweer ontslagen wordt nog voordat Camp Nou eindelijk weer eens volzit.
Ik vraag me af in hoeverre Messi het toe zou laten dat zijn buurman Suarez wordt verkocht.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:43 schreef El-Stinho het volgende:
Goed punt, maar een revolutie begint niet vanzelf. Als Suárez niet verkocht wordt, kan je het geen renovatie noemen. Tenzij hij in de topwedstrijden niet meer wordt opgesteld. Fysiek doet hij geen ene moer meer, nog minder dan Messi.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre Messi het toe zou laten dat zijn buurman Suarez wordt verkocht.
het probleem is juist dat ze afhankelijker van hem geworden zijn dan voorheen en dat ligt niet aan hemquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:04 schreef Breekfast het volgende:
Messi is uiteraard nog goed genoeg voor Barcelona, maar de speelstijl kun je gewoon niet meer puur afhankelijk maken van de bevliegingen van Messi. Hij zal zich in de toekomst toch echt meer moeten gaan schikken en aanpassen om in het team te passen in plaats van andersom.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Twee jaar contract en een aanstaande voorzitter die volgend jaar Xavi naar voren wil schuiven als nieuwe trainer... iets zegt me dat Koeman weer op de verkeerde trein is gesprongen.
Gegarandeerd succes immers na Xavi zijn buitenaardse prestaties in Qatar.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
We nemen alvast afscheid van Ronald Koeman.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat zeg ik, ik snap zijn liefde voor Barca, maar ik had even gewachtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik vind het best reëel dat Koeman na Covid, zijn hartproblemen en de interne strubbelingen bij Barça nu vond dat hij deze kans niet meer kon laten lopen. En je kan genoeg fragmenten opzoeken om te zien wat Barça qua emotie nog altijd met Koeman doet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik snap zijn liefde voor Barca, maar ik had even gewacht
Ik denk dat het nu of nooit voor hem was geweest. Daarnaast lijkt het mij dat ie op de hoogte is van het feit dat hij slechts een tussenpersoon is voor de komende periode.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik snap zijn liefde voor Barca, maar ik had even gewacht
Koeman zei tegen Gudde, dat hij nu niet voor de derde keer nee ging zeggen tegen Barcelona. Drie maal is dus scheepsrecht.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het best reëel dat Koeman na Covid, zijn hartproblemen en de interne strubbelingen bij Barça nu vond dat hij deze kans niet meer kon laten lopen. En je kan genoeg fragmenten opzoeken om te zien wat Barça qua emotie nog altijd met Koeman doet.
Dat het moment van instappen kut is, staat buiten kijf. Maar dit was mogelijk zijn laatste kans.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Babel in Barcelona zou wel genot zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:28 schreef Breekfast het volgende:
En al het gerucht dat Koeman Van de Beek wil halen![]()
Ik mag toch hopen dat hij niet de fout maakt om van Barcelona een half Nederlands elftal te maken. Ben bang dat hij sowieso Depay gaat proberen te halen. Maar die is ook gewoon niet goed genoeg voor de absolute top.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:32 schreef Max23 het volgende:
Koeman wil Wijnaldum naar Barca halen
https://www.ad.nl/buitenl(...)ding-barca~a182cebe/
Feyenoord lacht mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:32 schreef Max23 het volgende:
Nu al wanbeleid. De 12/13e man van Liverpool willen halen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:32 schreef Max23 het volgende:
Beschamend, kan echt niet voor Barcelona.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu al wanbeleid. De 12/13e man van Liverpool willen halen.
Hoe kom je erbij om wijnaldum een 12/13de man van Liverpool te noemen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu al wanbeleid. De 12/13e man van Liverpool willen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |