abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194622241
twitter
bsgsgfgdss
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_194622253
twitter

hahahahaahha
pi_194622358
pi_194624054
quote:
Ex-coronapatint Ronald Koeman gaat niet in quarantaine en negeert daarmee advies ministerie

Ronald Koeman heeft de Nederlandse coronarichtlijnen na zijn meest recente bezoek aan Barcelona niet opgevolgd. De vertrekkend bondscoach vloog zondag vanuit Barcelona, waar code oranje geldt, naar Nederland. Maar in plaats van het dringende overheidsadvies te volgen - thuis in vrijwillige quarantaine gaan - onderhandelde Koeman vandaag in Zeist met de KNVB over zijn afscheid bij Oranje. Daarna vloog de coach, die eerder dit jaar al met corona besmet is geweest, per privjet weer naar Barcelona.
Sebastiaan Quekel 18-08-20, 21:01 Laatste update: 21:44

14

Volgens het ministerie van Volksgezondheid heeft Koeman daarmee de adviezen genegeerd. Hiervoor kan de voetbalcoach niet worden gestraft, al zouden minister Hugo de Jonge en voorzitters van de veiligheidsregio’s in het land graag zien dat er in Nederland een verplichte quarantaine wordt ingevoerd, met straf voor overtreders.

Reizigers die nu in Barcelona of in een van de randgemeenten zijn, krijgen het advies om na thuiskomst tien dagen in quarantaine te gaan. Het aantal Covid-besmettingen in Barcelona en omgeving is fors gestegen. Het risico op besmetting in dit gebied is hierdoor toegenomen.
Nsb krant :')
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_194625880
Schijnt dat Messi ook het middelpunt gaat zijn voor Koeman.
Nou dan kan Koeman het ook wel gaan vergeten. Messi drukt een veel te grote stempel op Barcelona terwijl die qua zijn spel dat al jaren niet meer kan.
Daarom falen ze daar zo ontzettend. Er moet een trainer opstaan die Messi er gewoon uit zet.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 00:00:38 #156
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194626326
Hij zet Messi op de middenstip en dan mag ie max.10 rondom er buiten komen ... anders loopt ie teveel
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_194626505
En al het gerucht dat Koeman Van de Beek wil halen :')

Ik mag toch hopen dat hij niet de fout maakt om van Barcelona een half Nederlands elftal te maken. Ben bang dat hij sowieso Depay gaat proberen te halen. Maar die is ook gewoon niet goed genoeg voor de absolute top.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 10:40:03 #158
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_194629616
Messi, Rakitic, Umtiti, Semedo, Vidal en Dembele verkopen. Er alles aan doen om Neymar, Sancho en Upamecano op te pikken. Dan heb je, met Coutinho erbij, een prima elftal.

Met van de Beek ga je richting het Arsenal/AC Milan scenario.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_194629659
Ik vind het schitterend hoe mensen met droge ogen beweren dat Bara Messi moet verkopen of laten gaan.
pi_194629749
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 10:43 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind het schitterend hoe mensen met droge ogen beweren dat Bara Messi moet verkopen of laten gaan.
Het is te hopen dat zowel Messi als Barca tijdig in gaan zien wanneer het moment daar is om afscheid van elkaar te nemen. Het zou zonde zijn als ze met ruzie uit elkaar gaan. Messi verdient natuurlijk een groots en mooi afscheid bij de club.

Hij kan op zich best nog een paar jaartjes mee, maar hij moet dan wel accepteren dat zijn invloed/rol minder dominant wordt en dat hij af en toe ook op de bank terecht kan komen.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 10:52:57 #161
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_194629753
quote:
Is commercieel zoveel waard, daar kun je 2 wereldtoppers voor terug halen. Vergeet niet dat Messi volgend jaar 34 jaar(!) gaat worden. Zal alleen maar minder worden. Ik zie een PSG of Man City zo nog ruim 200 miljoen betalen voor Messi. Dat moet je altijd doen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_194629777
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 10:52 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Het is te hopen dat zowel Messi als Barca tijdig in gaan zien wanneer het moment daar is om afscheid van elkaar te nemen. Het zou zonde zijn als ze met ruzie uit elkaar gaan. Messi verdient natuurlijk een groots en mooi afscheid bij de club.

Hij kan op zich best nog een paar jaartjes mee, maar hij moet dan wel accepteren dat zijn invloed/rol minder dominant wordt en dat hij af en toe ook op de bank terecht kan komen.
Misschien is het vooral en eerst goed om je te realiseren dat Messi in deze selectie huizenhoog boven iedereen staat als het gaat om goals, schoten, assists, kansen creren, dribbelen, vanuit een dood punt van niets iets maken. Daar moet je gewoon een goed plan voor hebben en dat is er met deze voorzitter niet, dat gaat er onder hem ook nooit komen.

Zonder Messi is Bara met alle respect een Europa League-club. In 1,5 maand en met Covid kan je dat onmogelijk opvangen, een utopie.
pi_194629921
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 10:55 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Misschien is het vooral en eerst goed om je te realiseren dat Messi in deze selectie huizenhoog boven iedereen staat als het gaat om goals, schoten, assists, kansen creren, dribbelen, vanuit een dood punt van niets iets maken. Daar moet je gewoon een goed plan voor hebben en dat is er met deze voorzitter niet, dat gaat er onder hem ook nooit komen.

Zonder Messi is Bara met alle respect een Europa League-club. In 1,5 maand en met Covid kan je dat onmogelijk opvangen, een utopie.
Klopt. Maar als je daar je hele elftal om heen bouwt dan heeft dat ook effect op de ontwikkeling en prestaties van de rest van het team.

Messi is uiteraard nog goed genoeg voor Barcelona, maar de speelstijl kun je gewoon niet meer puur afhankelijk maken van de bevliegingen van Messi. Hij zal zich in de toekomst toch echt meer moeten gaan schikken en aanpassen om in het team te passen in plaats van andersom.
pi_194629949
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 11:04 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Klopt. Maar als je daar je hele elftal om heen bouwt dan heeft dat ook effect op de ontwikkeling en prestaties van de rest van het team.

Messi is uiteraard nog goed genoeg voor Barcelona, maar de speelstijl kun je gewoon niet meer puur afhankelijk maken van de bevliegingen van Messi. Hij zal zich in de toekomst toch echt meer moeten gaan schikken en aanpassen om in het team te passen in plaats van andersom.
Maar het probleem is niet alleen dat Messi een paar kilometer te weinig loopt. Het zit in veel meer dingen dan alleen hem. Als het bestuur enige blijk had gegeven van besef dat tijdperken gaan en komen, hadden ze een Xavi en Iniesta beter vervangen en ook niet zo ernstig veel miskopen gedaan plus een niet in balans zijnde selectie afgeleverd. Er is al vijf jaar niet doorgeselecteerd en na Enrique ook geen moderne coach aangesteld. Het zit allemaal in kleine dingen waar je zou kunnen ontdekken of ze nadenken over de toekomst.
pi_194630109
Zou wel humor zijn als Koeman alweer ontslagen wordt nog voordat Camp Nou eindelijk weer eens volzit.
pi_194630272
quote:
18s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 11:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zou wel humor zijn als Koeman alweer ontslagen wordt nog voordat Camp Nou eindelijk weer eens volzit.
Niet gelezen.
pi_194630304
twitter

Alle ogen op 15 maart, stiekem.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 11:36:52 #168
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194630370
Hij heeft getekend
Musica Espaol
Come On
pi_194630400
quote:
18s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 11:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Met de presidents verkiezingen volgend jaar in aantocht, is dat niet eens zo'n onrealistisch vooruitzicht.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_194630727
18.00 presentatie en persco
Moeten zij weten
  woensdag 19 augustus 2020 @ 12:09:34 #171
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194630936
Camp nou wordt toch ook verbouwd momenteel ...
Musica Espaol
Come On
pi_194631112
quote:
Ik vraag me af in hoeverre Messi het toe zou laten dat zijn buurman Suarez wordt verkocht.
pi_194631154
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 12:20 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik vraag me af in hoeverre Messi het toe zou laten dat zijn buurman Suarez wordt verkocht.
Goed punt, maar een revolutie begint niet vanzelf. Als Surez niet verkocht wordt, kan je het geen renovatie noemen. Tenzij hij in de topwedstrijden niet meer wordt opgesteld. Fysiek doet hij geen ene moer meer, nog minder dan Messi.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 12:32:31 #174
131800 Tarado
cap de fusca
pi_194631305
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 11:04 schreef Breekfast het volgende:
het probleem is juist dat ze afhankelijker van hem geworden zijn dan voorheen en dat ligt niet aan hem
pi_194631377
Twee jaar contract en een aanstaande voorzitter die volgend jaar Xavi naar voren wil schuiven als nieuwe trainer... iets zegt me dat Koeman weer op de verkeerde trein is gesprongen.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')