Ja of als het nieuwe bestuur wordt aangesteld en die weer een ander vriendje liever voor de ploeg hebben staan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:15 schreef Paul het volgende:
[..]
En over 3 maanden ontslagen en weer terug willen naar NL elftal
Wel de beker gewonnenquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koeman die op degradatie stond bij Valencia was ook vrij lachwekkend. Dat ging nogal met een stijgende lijn omhoog nadat hij na 5 maanden opgerot was.
In dat artikel van VI staat letterlijk hetzelfde als de tweet van Fabrizio van 10 uur geleden (lol)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ennn. Daar ging ie. De boel is rond volgens VI.
KrabbyGOATquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In dat artikel van VI staat letterlijk hetzelfde als de tweet van Fabrizio van 10 uur geleden (lol)
Puik journalistiek werk hoor, Krabby
Iedereen wordt altijd aan United gelinktquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorlopige stand van zaken lol (lees: geruchten, geruchten, geruchten, vrachtwagen vol zout)
Enigen die zeker moeten blijven
Frenkie
Messi
Ter Stegen
Riqui Puig
Ansu Fati
Lenglet
Pjanic komt dus![]()
Suarez gelinkt aan Ajax, Juventus, Inter Miami
Griezmann gelinkt aan Juventus
Vidal - PSG, United
Umtiti - United
Ous - United
Rakitic - United, Juventus, Sevilla
Messi gaat echt veel minder spelen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enigen die zeker moeten blijven
Frenkie
Messi
Ter Stegen
Riqui Puig
Ansu Fati
Lenglet
Zo onvoorspelbaar vind ik het aankoopbeleid van ManU de laatste tijd anders niet. Die willen vooral een fatsoenlijke CV naast Maguire, een 6 en Sancho.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen wordt altijd aan United gelinkt
Gewoon omdat die veel geld en het meest onvoorspelbare aankoopbeleid hebben is de kans relatief groot dat ze daadwerkelijk interesse hebben
Een middenvelder die niet loopt, dat zal me een succes worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:50 schreef Autoscooter het volgende:
Wordt het niet onderhand eens tijd dat Messi gewoon een Xavi / Iniesta rol gaat vervullen op het middenveld? Op die positie kan hij nog jaren mee en daar heeft hij met zijn spelinzicht en passkwaliteit absoluut de competenties voor. Alleen de Gouden bal kan hij dan wel uit zijn hoofd zetten, omdat daar toch wel gekeken wordt naar doelpunten.
Hij loopt wel meer dan Suárez (lol).quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een middenvelder die niet loopt, dat zal me een succes worden.
hij loopt juist wel. letterlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zidane heeft Real prima op rails liggen laatste maanden. Als ze Hazard fit krijgen en wat gerichte aankopen erbij hebben zijn ze ultieme topfavoriet voor komend seizoen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:59 schreef DaveDave09 het volgende:
Ben benieuwd wat ze van hem gaan verwachten.. het is niet alsof beide teams uit Madrid bijzonder goed zijn op dit moment.
En een gevaarlijke mening, maar als Atlético voorin een gerichte versterking haalt die ze een bak meer doelpunten oplevert scheelt het daar ook al veel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zidane heeft Real prima op rails liggen laatste maanden. Als ze Hazard fit krijgen en wat gerichte aankopen erbij hebben zijn ze ultieme topfavoriet voor komend seizoen.
Die zijn daar niet zo gelukkig in hun keuzes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En een gevaarlijke mening, maar als Atlético voorin een gerichte versterking haalt die ze een bak meer doelpunten oplevert scheelt het daar ook al veel.
Precies, het is dat het trein verhaal aan hem kleeft wat nu gewoon makkelijk scoren is maar zoiets moet je hem gewoon gunnen. Of het een succes wordt gaat de tijd leren.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:07 schreef Breekfast het volgende:
Koeman heeft groot gelijk dat hij deze kans pakt. Het is altijd naar eigen zeggen nog zijn droom geweest om trainer van Barcelona te worden. Als hij nu nee zegt dan komt de kans nooit meer waarschijnlijk.
Bij het Nederlands Elftal valt weinig eer meer te behalen. Vraag is überhaupt of het EK wel doorgaat volgend jaar.
Risico dat het avontuur gaat mislukken is onder de huidige omstandigheden daar wel groot, maar who cares. Het is Barcelona.
Je moet wel heel naïef zijn om te vinden dat Koeman deze waarschijnlijk laatste kans op zijn droombaan niet had moeten pakken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies, het is dat het trein verhaal aan hem kleeft wat nu gewoon makkelijk scoren is maar zoiets moet je hem gewoon gunnen. Of het een succes wordt gaat de tijd leren.
Het middenveld van Barcelona zal nooit ren- en vliegwerk worden.Die staan al zo compact en ver op de helft van de tegenstander normaal gesproken dat je als middenvelder van Barca denk ik wel het minste hoeft te rennen van alle europese topclubs. Het lijkt mij i.i.g. geen slecht idee, maar Messi zal er wel weinig zin in hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Middenvelder die geen meters maakt kan niet meer anno 2020. Gewoon niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:17 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Het middenveld van Barcelona zal nooit ren- en vliegwerk worden.Die staan al zo compact en ver op de helft van de tegenstander normaal gesproken dat je als middenvelder van Barca denk ik wel het minste hoeft te rennen van alle europese topclubs. Het lijkt mij i.i.g. geen slecht idee, maar Messi zal er wel weinig zin in hebben.
Je weet dat Xavi en Iniesta in hun hoogtijdagen een kilometertje of 14 per wedstrijd liepen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:17 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Het middenveld van Barcelona zal nooit ren- en vliegwerk worden.Die staan al zo compact en ver op de helft van de tegenstander normaal gesproken dat je als middenvelder van Barca denk ik wel het minste hoeft te rennen van alle europese topclubs. Het lijkt mij i.i.g. geen slecht idee, maar Messi zal er wel weinig zin in hebben.
je onderschat het lopen denk ik een beetje, veel korte stukjes zijn ook afstandenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:17 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Wellicht kan dat ook nog over 2 of 3 jaar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:07 schreef Breekfast het volgende:
Koeman heeft groot gelijk dat hij deze kans pakt. Het is altijd naar eigen zeggen nog zijn droom geweest om trainer van Barcelona te worden. Als hij nu nee zegt dan komt de kans nooit meer waarschijnlijk.
Lol, de kans is groot dat Bartomeu in 2021 weg wordt gestemd en dan softwareondernemer Victor Font komt, die al nauw met Xavi samenwerkt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Wellicht kan dat ook nog over 2 of 3 jaar.
Het is ook een enige kans om met zo'n top team een EK te halen en als bondscoach mee te maken. Dat mist hij nu toch eventjes.....
Ik snap het ook niet. Het is inderdaad geen top -moment. Hij kan beter lekker nog een jaar met Oranje bouwen en dan een mooi EK draaien. En daarna wel weer zien.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom zou hij in godsnaam nu instappen op dat zinkende schip in Spanje.
Barcelona stelt KNVB gerust: ‘Koeman voor EK weer ontslagen’quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:15 schreef Paul het volgende:
[..]
En over 3 maanden ontslagen en weer terug willen naar NL elftal
kan Cillessen weer terugquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ter Stegen ligt er 2,5 maand uit na een knieoperasie.
henke larsson!!quote:
Verplaatst naar morgen zie ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
Beter presentatie vanavond. Heb ik nog wat te kijken
Ik hoop bosz, want winnen gaat we toch niet, dan maar met lekker voetbal. Misschien we de enige kans om ook echt te winnen trouwensquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is beschikbaar en dat geldt niet voor de andere eventuele kandidaten, Bosz, Ten Hag, Cocu en misschien Gio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |