Je moet wel heel naïef zijn om te vinden dat Koeman deze waarschijnlijk laatste kans op zijn droombaan niet had moeten pakken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies, het is dat het trein verhaal aan hem kleeft wat nu gewoon makkelijk scoren is maar zoiets moet je hem gewoon gunnen. Of het een succes wordt gaat de tijd leren.
Het middenveld van Barcelona zal nooit ren- en vliegwerk worden.Die staan al zo compact en ver op de helft van de tegenstander normaal gesproken dat je als middenvelder van Barca denk ik wel het minste hoeft te rennen van alle europese topclubs. Het lijkt mij i.i.g. geen slecht idee, maar Messi zal er wel weinig zin in hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een middenvelder die niet loopt, dat zal me een succes worden.
Middenvelder die geen meters maakt kan niet meer anno 2020. Gewoon niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:17 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Het middenveld van Barcelona zal nooit ren- en vliegwerk worden.Die staan al zo compact en ver op de helft van de tegenstander normaal gesproken dat je als middenvelder van Barca denk ik wel het minste hoeft te rennen van alle europese topclubs. Het lijkt mij i.i.g. geen slecht idee, maar Messi zal er wel weinig zin in hebben.
Je weet dat Xavi en Iniesta in hun hoogtijdagen een kilometertje of 14 per wedstrijd liepen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:17 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Het middenveld van Barcelona zal nooit ren- en vliegwerk worden.Die staan al zo compact en ver op de helft van de tegenstander normaal gesproken dat je als middenvelder van Barca denk ik wel het minste hoeft te rennen van alle europese topclubs. Het lijkt mij i.i.g. geen slecht idee, maar Messi zal er wel weinig zin in hebben.
je onderschat het lopen denk ik een beetje, veel korte stukjes zijn ook afstandenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:17 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Wellicht kan dat ook nog over 2 of 3 jaar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:07 schreef Breekfast het volgende:
Koeman heeft groot gelijk dat hij deze kans pakt. Het is altijd naar eigen zeggen nog zijn droom geweest om trainer van Barcelona te worden. Als hij nu nee zegt dan komt de kans nooit meer waarschijnlijk.
Lol, de kans is groot dat Bartomeu in 2021 weg wordt gestemd en dan softwareondernemer Victor Font komt, die al nauw met Xavi samenwerkt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Wellicht kan dat ook nog over 2 of 3 jaar.
Het is ook een enige kans om met zo'n top team een EK te halen en als bondscoach mee te maken. Dat mist hij nu toch eventjes.....
Ik snap het ook niet. Het is inderdaad geen top -moment. Hij kan beter lekker nog een jaar met Oranje bouwen en dan een mooi EK draaien. En daarna wel weer zien.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom zou hij in godsnaam nu instappen op dat zinkende schip in Spanje.
Barcelona stelt KNVB gerust: ‘Koeman voor EK weer ontslagen’quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:15 schreef Paul het volgende:
[..]
En over 3 maanden ontslagen en weer terug willen naar NL elftal
kan Cillessen weer terugquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ter Stegen ligt er 2,5 maand uit na een knieoperasie.
henke larsson!!quote:
Verplaatst naar morgen zie ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
Beter presentatie vanavond. Heb ik nog wat te kijken
Ik hoop bosz, want winnen gaat we toch niet, dan maar met lekker voetbal. Misschien we de enige kans om ook echt te winnen trouwensquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is beschikbaar en dat geldt niet voor de andere eventuele kandidaten, Bosz, Ten Hag, Cocu en misschien Gio.
Nsb krantquote:Ex-coronapatiënt Ronald Koeman gaat niet in quarantaine en negeert daarmee advies ministerie
Ronald Koeman heeft de Nederlandse coronarichtlijnen na zijn meest recente bezoek aan Barcelona niet opgevolgd. De vertrekkend bondscoach vloog zondag vanuit Barcelona, waar code oranje geldt, naar Nederland. Maar in plaats van het dringende overheidsadvies te volgen - thuis in vrijwillige quarantaine gaan - onderhandelde Koeman vandaag in Zeist met de KNVB over zijn afscheid bij Oranje. Daarna vloog de coach, die eerder dit jaar al met corona besmet is geweest, per privéjet weer naar Barcelona.
Sebastiaan Quekel 18-08-20, 21:01 Laatste update: 21:44
14
Volgens het ministerie van Volksgezondheid heeft Koeman daarmee de adviezen genegeerd. Hiervoor kan de voetbalcoach niet worden gestraft, al zouden minister Hugo de Jonge en voorzitters van de veiligheidsregio’s in het land graag zien dat er in Nederland een verplichte quarantaine wordt ingevoerd, met straf voor overtreders.
Reizigers die nu in Barcelona of in een van de randgemeenten zijn, krijgen het advies om na thuiskomst tien dagen in quarantaine te gaan. Het aantal Covid-besmettingen in Barcelona en omgeving is fors gestegen. Het risico op besmetting in dit gebied is hierdoor toegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |