op basis van de behaalde resultaten kan je dat dus niet stellen, is gewoon de onderbuikquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja en ik zeg dat Koeman een prima trainer is en De Boer een waardeloze, het kwaliteitsverschil is een stuk groter dan jij stelt.
Dus Frank de Boer is een betere trainer dan bijv een Bosz?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
op basis van de behaalde resultaten kan je dat dus niet stellen, is gewoon de onderbuik
succesvoller wel jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dus Frank de Boer is een betere trainer dan Bosz?
Dan heb je echt een te kortzichtige blik op die resultaten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
op basis van de behaalde resultaten kan je dat dus niet stellen, is gewoon de onderbuik
ik beweer nergens dat De Boer beter is, zit gewoon weinig verschil inquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan heb je echt een te kortzichtige blik op die resultaten.
Maar jij gaat ook érg kort door de bocht hoor. Je kunt niet even simpel prijzen naast elkaar zetten. Op basis daarvan is Gio een geweldige trainer, maar dat is in werkelijkheid natuurlijk ook niet zo.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja en dat is onzinquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik beweer nergens dat De Boer beter is, zit gewoon weinig verschil in
Wel het idee dat Koeman wat pragmatischer is inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Vind Koeman ook geen bijzondere trainer maar dat voetbal onder Frank was wel echt vreselijk.
En een goede piepelmanager.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel het idee dat Koeman wat pragmatischer is inderdaad.
Hij is vooral een stuk harder dan mensen soms denken, ik heb hem toen redelijk van dichtbij meegemaakt in zijn beginperiode bij Feyenoord. Kon lopends naar de trainingen + student dus yolo. Het contrast kon niet groter zijn met Mario maar dat was ook niet zo moeilijk.quote:
Dit wordt wel z'n moeilijkste klusquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel het idee dat Koeman wat pragmatischer is inderdaad.
Ik stond ooit tegenover hem op het veld ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
frankmet38schalen.jpgquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord, Southampton, Oranje. Eerste seizoen bij Everton was ook aardig, maar daarna ging het mis.
De avonturen van de Boer bij Inter en Crystal Palace waren ronduit lachwekkend. Dat mag echt niet op hetzelfde niveau worden geschaard als Koeman, kom op
quote:Quique Setién no longer first team coach.
The new coach will be announced in the coming days as part of a wide ranging restructuring of the first team.
Thank you Quique & best of luck in the future.
Koeman die op degradatie stond bij Valencia was ook vrij lachwekkend. Dat ging nogal met een stijgende lijn omhoog nadat hij na 5 maanden opgerot was.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord, Southampton, Oranje. Eerste seizoen bij Everton was ook aardig, maar daarna ging het mis.
De avonturen van de Boer bij Inter en Crystal Palace waren ronduit lachwekkend. Dat mag echt niet op hetzelfde niveau worden geschaard als Koeman, kom op
En over 3 maanden ontslagen en weer terug willen naar NL elftalquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom zou hij in godsnaam nu instappen op dat zinkende schip in Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |