quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Twee jaar contract en een aanstaande voorzitter die volgend jaar Xavi naar voren wil schuiven als nieuwe trainer... iets zegt me dat Koeman weer op de verkeerde trein is gesprongen.
Gegarandeerd succes immers na Xavi zijn buitenaardse prestaties in Qatar.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
We nemen alvast afscheid van Ronald Koeman.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat zeg ik, ik snap zijn liefde voor Barca, maar ik had even gewachtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik vind het best reëel dat Koeman na Covid, zijn hartproblemen en de interne strubbelingen bij Barça nu vond dat hij deze kans niet meer kon laten lopen. En je kan genoeg fragmenten opzoeken om te zien wat Barça qua emotie nog altijd met Koeman doet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik snap zijn liefde voor Barca, maar ik had even gewacht
Ik denk dat het nu of nooit voor hem was geweest. Daarnaast lijkt het mij dat ie op de hoogte is van het feit dat hij slechts een tussenpersoon is voor de komende periode.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik snap zijn liefde voor Barca, maar ik had even gewacht
Koeman zei tegen Gudde, dat hij nu niet voor de derde keer nee ging zeggen tegen Barcelona. Drie maal is dus scheepsrecht.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het best reëel dat Koeman na Covid, zijn hartproblemen en de interne strubbelingen bij Barça nu vond dat hij deze kans niet meer kon laten lopen. En je kan genoeg fragmenten opzoeken om te zien wat Barça qua emotie nog altijd met Koeman doet.
Dat het moment van instappen kut is, staat buiten kijf. Maar dit was mogelijk zijn laatste kans.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Babel in Barcelona zou wel genot zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:28 schreef Breekfast het volgende:
En al het gerucht dat Koeman Van de Beek wil halen![]()
Ik mag toch hopen dat hij niet de fout maakt om van Barcelona een half Nederlands elftal te maken. Ben bang dat hij sowieso Depay gaat proberen te halen. Maar die is ook gewoon niet goed genoeg voor de absolute top.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:32 schreef Max23 het volgende:
Koeman wil Wijnaldum naar Barca halen
https://www.ad.nl/buitenl(...)ding-barca~a182cebe/
Feyenoord lacht mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:32 schreef Max23 het volgende:
Nu al wanbeleid. De 12/13e man van Liverpool willen halen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:32 schreef Max23 het volgende:
Beschamend, kan echt niet voor Barcelona.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu al wanbeleid. De 12/13e man van Liverpool willen halen.
Hoe kom je erbij om wijnaldum een 12/13de man van Liverpool te noemen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu al wanbeleid. De 12/13e man van Liverpool willen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |