SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van deze affiches zijn de heenduels al gespeeld:
Manchester United - LASK (5-0)
FC Basel - Eintracht Frankfurt (3-0)
FC Kopenhagen - Istanbul Basaksehir (0-1)
Shakhtar Donetsk - VfL Wolfsburg (2-1)
Bayer Leverkusen - Rangers (3-1)
Wolverhampton Wanderers - Olympiakos (1-1)
De data:
5-6 augustus: returns achtste finales in stadion van thuisploegen
10-11 augustus: kwartfinales in Duitsland
16-17 augustus: halve finales in Duitsland
21 augustus: finale in Köln
Kwartfinales:
Wolfsburg/Shakhtar - Eintracht/Basel
LASK/United - Basaksehir/Kopenhagen
Internazionale/Getafe - Rangers/Leverkusen
Olympiakos/Wolverhampton - Sevilla/AS Roma
Halve finale:
Internazionale/Getafe - Rangers/Leverkusen vs Wolfsburg/Shakhtar - Eintracht/Basel
: Olympiakos/Wolverhampton - Sevilla/AS Roma vs LASK/United - Basaksehir/Kopenhagen
[ Bericht 1% gewijzigd door De_Kraam op 16-08-2020 22:58:09 ]Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Iedereen wel voor dat salaris koekoek.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon het nu blijkbaar wel opbrengen om op de bank te zitten.
Geweldige instelling las ik van de weekquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gudelj, briljante speler bij Ajax was dat toch!
Hij doet het uitstekend bij Sevilla, ja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:47 schreef hhh38 het volgende:
Haha die haat tegen degelijke voetballer Gudelj
die gast had toch ook nog een broer die perse mee moest naar Ajax? Waar speelt die dan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij doet het uitstekend bij Sevilla, ja.
Geen kampfgeistquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:48 schreef hhh38 het volgende:
Bizar dat United dit heeft laten gebeuren
Zit in het leger van Srebrenica allen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
die gast had toch ook nog een broer die perse mee moest naar Ajax? Waar speelt die dan.
Nu zaakwaarnemer van Jan Vertonghenquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
TOM DE MUL heeft ook bij Sevilla mogen ballen allen.
Ik ga deze week iets bij Vinnie bestellen. Heb oprecht spijt van mijn opmerking dat het een dikke vetkwab is.quote:
Vertonghenquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu zaakwaarnemer van Jan Vertonghen
KARREMANSEDquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zit in het leger van Srebrenica allen.
Ik weet alleen dat hij een incestachtige verhouding heeft met zijn zusje. Buitengewoon eng.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
die gast had toch ook nog een broer die perse mee moest naar Ajax? Waar speelt die dan.
Ze hebben wel eens slechtere spelers gehadquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Nemanja was een prima speler bij Ajax als ik de reacties hier zo peil
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij een incestachtige verhouding heeft met zijn zusje. Buitengewoon eng.
De haalde de 34 wedstrijden niet eens.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben wel eens slechtere spelers gehad
Ik noem een Nouri
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik noem een Nouri
Nou nou nouquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik noem een Nouri
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij een incestachtige verhouding heeft met zijn zusje. Buitengewoon eng.
Stukje incest, inderdaad.quote:
Lolquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De haalde de 34 wedstrijden niet eens.
wtfquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rick Karsdorp heeft een tatoeage van het hoofd van zijn vader op zijn bovenbeen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je een foto van haarquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Nwah, als je die instapagina's bekijkt. Ik heb zelden meer kleffe broer-zus-verhoudingen gezien.quote:
Serbian Neymarquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Rick Karsdorp heeft een tatoeage van het hoofd van zijn vader op zijn bovenbeen.
Telkens als zijn vriendin hem dus gaat pijpen ziet ze haar schoonvader
Let that sink in
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:52 schreef De_Kraam het volgende:
Hij kijkt zeker Bij de Belg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Rick Karsdorp heeft een tatoeage van het hoofd van zijn vader op zijn bovenbeen.
Telkens als zijn vriendin hem dus gaat pijpen ziet ze haar schoonvader
Let that sink in
Daar schijnt een leuke anekdote over te zijnquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:52 schreef De_Kraam het volgende:
Smerige woonwagenbewoner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2005?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:54 schreef LordVoldermort het volgende:
United en City geen prijzen, iemand een idee wanneer dat voor het laatst was?
Leipzig voetbalt misschien niet heel leuk, maar het is wel heel interessant om naar te kijken. Bayern speelt ook goed natuurlijk. Maar dit format loont zich wel voor de meer verdedigende ploegen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
2019/2020 is wel het seizoen met minst leuk voetballende ploegen in EL/CL-fase imho. Het is allemaal vrij weinig.
Vandaagquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:54 schreef LordVoldermort het volgende:
In 90 minuten heb je minder tijd om een muur te slachten dan in 180 minuten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leipzig voetbalt misschien niet heel leuk, maar het is wel heel interessant om naar te kijken. Bayern speelt ook goed natuurlijk. Maar dit format loont zich wel voor de meer verdedigende ploegen.
2015quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Vorig jaar was toch ook matig dan. Spurs in de finale.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
2019/2020 is wel het seizoen met minst leuk voetballende ploegen in EL/CL-fase imho. Het is allemaal vrij weinig.
Sommige zijn inderdaad mooi, maar sommige passen zich ontzettend aan de tegenstander. Dat vind ik zonde, ga van je eigen kracht uit. Of grote namen op veld zoals United maar geen kut van bakken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leipzig voetbalt misschien niet heel leuk, maar het is wel heel interessant om naar te kijken. Bayern speelt ook goed natuurlijk. Maar dit format loont zich wel voor de meer verdedigende ploegen.
Ohh valt mij nog mee. Dacht langer.quote:
HANS HATEBOER NAAR JUVENTUS ALLENquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen ook nog DE MENS IS VERBONDEN MET CORONA genot
Altijd tegen Luukquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:59 schreef Caland het volgende:
Ik ben in de finale voor de tegenstander van Sevilla.
Dit ter info
2014 was ook zonder prijs voor beiden. In 2017 was het ook al nipt, maar toen pakte United nog de League Cup.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ohh valt mij nog mee. Dacht langer.
Doe Inter maar.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:59 schreef Caland het volgende:
Ik ben in de finale voor de tegenstander van Sevilla.
Dit ter info
In 2017 won United de EL.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
2014 was ook zonder prijs voor beiden. In 2017 was het ook al nipt, maar toen pakte United nog de League Cup.
Krentenbollengezicht.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe Inter maar.
Sjevan de Vrij. Vlaggetjevolk.
MH-17.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hopen op Sjachtar - Sevilla
Ik hoop dat Inter wintquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop vooral op een huilende Luuk de Jongquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan is de kans dat ik kijk niet grootquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar zullen ze van balen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan is de kans dat ik kijk niet groot
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ohja, das ook juist.quote:
Och nee toch.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
Kap toch eens met doen alsof De Jong een monument van een seizoen heeft neergezet, godstering zeg.
RTL zal wel een hoop subsidies krijgen voor die twee. Anders zet je er toch geen twee neer voor zo'n kutshow?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:14 schreef De_Kraam het volgende:
Twee pjeesentators en ze kunne er allebei geen jeet van.
6 goals in meer dan 2000 minuten in de Ligaquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
de nieuwe Roy Makaay JAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
6 goals in meer dan 2000 minuten in de Liga![]()
![]()
Luis Fabiano, Frederic Kanouté, Wissam Ben Yedder, wie?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
de nieuwe Roy Makaay JAAAAAAAAAAA
Hebben nooit boerenkool met worst gegeten, niet relevant dus.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Luis Fabiano, Frederic Kanouté, Wissam Ben Yedder, wie?
WAALKADED.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier heeft het 4 minuten een beetje geregend
WANBELEID
Alvaro Negredo , Davor Sukerquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Luis Fabiano, Frederic Kanouté, Wissam Ben Yedder, wie?
Zelfs de spits van Real fucking Valladolid heeft meer goals gemaakt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alvaro Negredo , Davor Suker
Allemaal nobuddies vergeleken de god van de Grafschop.
Die moet dan wel van het niveau Lewandowski zijnquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfs de spits van Real fucking Valladolid heeft meer goals gemaakt.
Sergi Guardiola, de spits die werd ontslagen bij Barça(?).quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die moet dan wel van het niveau Lewandowski zijn
-Bart
''Hé Guardiola , zou het familie van Pep zijn ? Dat zou wat zijn he of niet Jan ? Betekent het dan dat die net zoveel talent heeft of is het gewoon toeval haha''quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sergi Guardiola, de spits die werd ontslagen bij Barça(?).
Ja.quote:
Wat treurig.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar alleen de rechten voor één wedstrijd per ronde
Like gegeven.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem.
Mensen die Fox opgezegd hebben
@:drizzt_dourden
Iedereen met KPN en Ziggo (en dat zijn er nogal wat) heeft gewoon Fox 1 gratis hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem.
Mensen die Fox opgezegd hebben
@:drizzt_dourden
Oogaids galore.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rot eens op met Frank de Boer pluggen als nieuwe bondscoach.
Cocu wordt op handen gedragen bij Derby en schijnt een vorstelijk salaris te hebben. Daarnaast moet een bondscoach wel enige uitstraling hebben. (zie scholletje)quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Cocu en FdB samen
Eentje is al problematisch genoeg
Magic Dick.quote:
Oh, dus @Zorro is een drinker?quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:50 schreef Zorro het volgende:
Waarom zo krampachtig iemand zoeken? Lodeweges deed bij Koeman ook al heel veel volgens mij, dus laat die gewoon hoofdcoach worden.
Het beroemde briefje kwam ook ven DwightGOD he.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Oh, dus @:Zorro is een drinker?
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef Coco. het volgende:
Ik ben er.
Gezellig weer een voetbalavond met kwaliteitsusers (en een aantal flopusers)
Wat was voor jou brekend nieuws?quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Daar ben ik dan. Was bijna vergeten dat er gevoetbald werd.
Drukke nieuwsdag.
Like gegeven.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Drukke nieuwsdag.
Zat ie er maar opquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op je mobiel zitten tijdens een gesprek is niet zo netjes Jan-Jood
Ik schrok er net nog van dat AZ volgende week alweer de voorronde CL speeltquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Drukke nieuwsdag.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Onze Stefan tegen de Braziliaantjes.
Heerlijk man, dit format moet blijven!quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schrok er net nog van dat AZ volgende week alweer de voorronde CL speeltvolgt elkaar bizar snel op allemaal.
Dacht dat ik druk zou zijn met Koeman, maar boy i was wrong.quote:
Voorrondepotjes over één duel worden ook leuk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heerlijk man, dit format moet blijven!
Piepgeluid? Dan mankeert er iets aan je oren.quote:
Drita, Tre Fiori en Inter zijn al uitgeschakeld!quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schrok er net nog van dat AZ volgende week alweer de voorronde CL speeltvolgt elkaar bizar snel op allemaal.
Mark van Rijswijk natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Piepgeluid? Dan mankeert er iets aan je oren.
stukje tinnitusquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mark van Rijswijk heeft nu ook weer niet zó'n vervelende stem inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet met Mark van Rijswijk, hé.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mark van Rijswijk heeft nu ook weer niet zó'n vervelende stem inderdaad.
SPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik vind hem goed in efficient commentaar, maar niet zo'n superfijne stem hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet met Mark van Rijswijk, hé.
Als Connah's Quay Nomads F.C. de poulefase maar haalt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Drita, Tre Fiori en Inter zijn al uitgeschakeld!
Die nemen het je nog steeds kwalijk dat je weg bent.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee. (hoewel mijn kastje net ook uitviel)
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:02 schreef Coco. het volgende:
De rebus voor deze avond:
Welke speler is dit?Koekoek OnanaSPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Welke speler is dit?Bananen? Ik trap hier niet in. Ik ben tegen racisme.SPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb KPN thuis ouwe reus.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die nemen het je nog steeds kwalijk dat je weg bent.
Geloof er nog steeds niks van dat hij komt.quote:
Vlasgezel?quote:
Ik ook niet nee, teveel haken en ogen. Staat ook nog 'gewoon' basis elke pot.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof er nog steeds niks van dat hij komt.
Zal je net zien dat Koeman hem erbij wil houden.
Eto'o 2.0?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke speler is dit?Herman Klokbanaan?SPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Is geen racisme, gewoon een gebbetje.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bananen? Ik trap hier niet in. Ik ben tegen racisme.
Waarom zou je een film die gewoon op Netflix staat willen kijken met 5 reclame's tussendoor?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:03 schreef Coco. het volgende:
Wolf of Wall Street op RTL 7 voor mensen met een tweede scherm.
Zolang hij het zelf maar opruimtquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn een aantal boomers hier.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je een film die gewoon op Netflix staat willen kijken met 5 reclame's tussendoor?
Lekker man. Ik heb hier "nee" gezegd tegen glasvezel. 15 euro per maand extra of eenmalig 1900 euro omdat het "buitenaf" is.quote:
Ik vind de inhoud het belangrijkst en hij geeft duidelijk blijk dat hij zich goed inleest, op de hoogte is en niet uit de hoogte doet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem goed in efficient commentaar, maar niet zo'n superfijne stem hebben.
Versterkingquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toen kwam uiteindelijk de contractverlenging van Sigthorsson.
Kan een duur grapje zijn ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Ik heb hier "nee" gezegd tegen glasvezel. 15 euro per maand extra of eenmalig 1900 euro omdat het "buitenaf" is.
Ik heb gewoon Netflix hoor. En ook Prime.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:05 schreef T3hTommay het volgende:
Ik las hier ergens Wolf of Wall Street?soooowwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zap[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
LIMBURGEDquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Ik heb hier "nee" gezegd tegen glasvezel. 15 euro per maand extra of eenmalig 1900 euro omdat het "buitenaf" is.
Andy van der Meijde?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
De terugkeer van de koning is ook op teevee.
Welke speler is dit?LEKOEKOEKSPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las hier ergens Wolf of Wall Street?Dit is een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch?
@Coco.
@Nober
@RamboDirk
Ik las hier ergens Wolf of Wall Street?Dat is geen speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is een vrouw.
Toch?
@:coco.
@:nober
@:rambodirk
Ik vind hun aanval wel leuke spelertjes bevatten, maar verdedigend is het volgens mij allemaal niet echt geweldig.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
Ik werd op de soosjels stevig om de oren geslagen toen ik Shakhtar onderschatte, dus ik heb hoge verwachtingen.
Oei, normaal krijg jij alleen maar likes op social.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
Ik werd op de soosjels stevig om de oren geslagen toen ik Shakhtar onderschatte, dus ik heb hoge verwachtingen.
Dat is dus morgenochtend nog bezig.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
De terugkeer van de koning is ook op teevee.
Ik gooi graag een polletje online.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oei, normaal krijg jij alleen maar likes op social.
Hans van Breukelen vindt dit niet leukquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gooi graag een polletje online.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hans van Breukelen vindt dit niet leuk
Ik wil graag nog één keer een nieuwe redevoering van Hans van Breukelen voor hij in de anonimiteit verdwijnt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hans van Breukelen vindt dit niet leuk
Hij zal nog steeds wel lezingen geven over winnaarsmentaliteit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil graag nog één keer een nieuwe redevoering van Hans van Breukelen voor hij in de anonimiteit verdwijnt.
Patrick pas een paar jaar echt basis daar. Daarvoor had je gasten als Fredsj, Alex Teixeira en Luiz Adriano natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alan Patrick, Taison, Marlos. Die zitten inmiddels al 10 jaar bij Shakhtar voor mn gevoel
Winnaars van morgenquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal nog steeds wel lezingen geven over winnaarsmentaliteit.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal nog steeds wel lezingen geven over winnaarsmentaliteit.
#fitboyquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:12 schreef Caland het volgende:
Ik eet momenteel een halve cantaloupe meloen
Dit even ter informatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |