Namen en rugnummers.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef Coco. het volgende:
Ik ben er.
Gezellig weer een voetbalavond met kwaliteitsusers (en een aantal flopusers)
Wat was voor jou brekend nieuws?quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Daar ben ik dan. Was bijna vergeten dat er gevoetbald werd.
Drukke nieuwsdag.
Like gegeven.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Drukke nieuwsdag.
Zat ie er maar opquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op je mobiel zitten tijdens een gesprek is niet zo netjes Jan-Jood
Ik schrok er net nog van dat AZ volgende week alweer de voorronde CL speeltquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Drukke nieuwsdag.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Onze Stefan tegen de Braziliaantjes.
Heerlijk man, dit format moet blijven!quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schrok er net nog van dat AZ volgende week alweer de voorronde CL speeltvolgt elkaar bizar snel op allemaal.
Dacht dat ik druk zou zijn met Koeman, maar boy i was wrong.quote:
Voorrondepotjes over één duel worden ook leuk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heerlijk man, dit format moet blijven!
Piepgeluid? Dan mankeert er iets aan je oren.quote:
Drita, Tre Fiori en Inter zijn al uitgeschakeld!quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schrok er net nog van dat AZ volgende week alweer de voorronde CL speeltvolgt elkaar bizar snel op allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |