Namen en rugnummers.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef Coco. het volgende:
Ik ben er.
Gezellig weer een voetbalavond met kwaliteitsusers (en een aantal flopusers)
Wat was voor jou brekend nieuws?quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Daar ben ik dan. Was bijna vergeten dat er gevoetbald werd.
Drukke nieuwsdag.
Like gegeven.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Drukke nieuwsdag.
Zat ie er maar opquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op je mobiel zitten tijdens een gesprek is niet zo netjes Jan-Jood
Ik schrok er net nog van dat AZ volgende week alweer de voorronde CL speeltquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Drukke nieuwsdag.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Onze Stefan tegen de Braziliaantjes.
Heerlijk man, dit format moet blijven!quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schrok er net nog van dat AZ volgende week alweer de voorronde CL speeltvolgt elkaar bizar snel op allemaal.
Dacht dat ik druk zou zijn met Koeman, maar boy i was wrong.quote:
Voorrondepotjes over één duel worden ook leuk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heerlijk man, dit format moet blijven!
Piepgeluid? Dan mankeert er iets aan je oren.quote:
Drita, Tre Fiori en Inter zijn al uitgeschakeld!quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schrok er net nog van dat AZ volgende week alweer de voorronde CL speeltvolgt elkaar bizar snel op allemaal.
Mark van Rijswijk natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Piepgeluid? Dan mankeert er iets aan je oren.
stukje tinnitusquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mark van Rijswijk heeft nu ook weer niet zó'n vervelende stem inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet met Mark van Rijswijk, hé.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mark van Rijswijk heeft nu ook weer niet zó'n vervelende stem inderdaad.
SPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik vind hem goed in efficient commentaar, maar niet zo'n superfijne stem hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet met Mark van Rijswijk, hé.
Als Connah's Quay Nomads F.C. de poulefase maar haalt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Drita, Tre Fiori en Inter zijn al uitgeschakeld!
Die nemen het je nog steeds kwalijk dat je weg bent.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee. (hoewel mijn kastje net ook uitviel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |