Ik weet alleen dat hij een incestachtige verhouding heeft met zijn zusje. Buitengewoon eng.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
die gast had toch ook nog een broer die perse mee moest naar Ajax? Waar speelt die dan.
Ze hebben wel eens slechtere spelers gehadquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Nemanja was een prima speler bij Ajax als ik de reacties hier zo peil
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij een incestachtige verhouding heeft met zijn zusje. Buitengewoon eng.
De haalde de 34 wedstrijden niet eens.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben wel eens slechtere spelers gehad
Ik noem een Nouri
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik noem een Nouri
Nou nou nouquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik noem een Nouri
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij een incestachtige verhouding heeft met zijn zusje. Buitengewoon eng.
Stukje incest, inderdaad.quote:
Lolquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De haalde de 34 wedstrijden niet eens.
wtfquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rick Karsdorp heeft een tatoeage van het hoofd van zijn vader op zijn bovenbeen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je een foto van haarquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Nwah, als je die instapagina's bekijkt. Ik heb zelden meer kleffe broer-zus-verhoudingen gezien.quote:
Serbian Neymarquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Rick Karsdorp heeft een tatoeage van het hoofd van zijn vader op zijn bovenbeen.
Telkens als zijn vriendin hem dus gaat pijpen ziet ze haar schoonvader
Let that sink in
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:52 schreef De_Kraam het volgende:
Hij kijkt zeker Bij de Belg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Rick Karsdorp heeft een tatoeage van het hoofd van zijn vader op zijn bovenbeen.
Telkens als zijn vriendin hem dus gaat pijpen ziet ze haar schoonvader
Let that sink in
Daar schijnt een leuke anekdote over te zijnquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:52 schreef De_Kraam het volgende:
Smerige woonwagenbewoner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2005?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:54 schreef LordVoldermort het volgende:
United en City geen prijzen, iemand een idee wanneer dat voor het laatst was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |