Jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is een vrouw.
Toch?
@:coco.
@:nober
@:rambodirk
Ik vind hun aanval wel leuke spelertjes bevatten, maar verdedigend is het volgens mij allemaal niet echt geweldig.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
Ik werd op de soosjels stevig om de oren geslagen toen ik Shakhtar onderschatte, dus ik heb hoge verwachtingen.
Oei, normaal krijg jij alleen maar likes op social.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
Ik werd op de soosjels stevig om de oren geslagen toen ik Shakhtar onderschatte, dus ik heb hoge verwachtingen.
Dat is dus morgenochtend nog bezig.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
De terugkeer van de koning is ook op teevee.
Ik gooi graag een polletje online.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oei, normaal krijg jij alleen maar likes op social.
Hans van Breukelen vindt dit niet leukquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gooi graag een polletje online.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hans van Breukelen vindt dit niet leuk
Ik wil graag nog één keer een nieuwe redevoering van Hans van Breukelen voor hij in de anonimiteit verdwijnt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hans van Breukelen vindt dit niet leuk
Hij zal nog steeds wel lezingen geven over winnaarsmentaliteit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil graag nog één keer een nieuwe redevoering van Hans van Breukelen voor hij in de anonimiteit verdwijnt.
Patrick pas een paar jaar echt basis daar. Daarvoor had je gasten als Fredsj, Alex Teixeira en Luiz Adriano natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alan Patrick, Taison, Marlos. Die zitten inmiddels al 10 jaar bij Shakhtar voor mn gevoel
Winnaars van morgenquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal nog steeds wel lezingen geven over winnaarsmentaliteit.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal nog steeds wel lezingen geven over winnaarsmentaliteit.
#fitboyquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:12 schreef Caland het volgende:
Ik eet momenteel een halve cantaloupe meloen
Dit even ter informatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |