Is geen racisme, gewoon een gebbetje.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bananen? Ik trap hier niet in. Ik ben tegen racisme.
Waarom zou je een film die gewoon op Netflix staat willen kijken met 5 reclame's tussendoor?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:03 schreef Coco. het volgende:
Wolf of Wall Street op RTL 7 voor mensen met een tweede scherm.
Zolang hij het zelf maar opruimtquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof er nog steeds niks van dat hij komt.
Zal je net zien dat Koeman hem erbij wil houden.
Zijn een aantal boomers hier.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je een film die gewoon op Netflix staat willen kijken met 5 reclame's tussendoor?
Lekker man. Ik heb hier "nee" gezegd tegen glasvezel. 15 euro per maand extra of eenmalig 1900 euro omdat het "buitenaf" is.quote:
Ik vind de inhoud het belangrijkst en hij geeft duidelijk blijk dat hij zich goed inleest, op de hoogte is en niet uit de hoogte doet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem goed in efficient commentaar, maar niet zo'n superfijne stem hebben.
Versterkingquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toen kwam uiteindelijk de contractverlenging van Sigthorsson.
Kan een duur grapje zijn ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Ik heb hier "nee" gezegd tegen glasvezel. 15 euro per maand extra of eenmalig 1900 euro omdat het "buitenaf" is.
Ik heb gewoon Netflix hoor. En ook Prime.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:05 schreef T3hTommay het volgende:
Ik las hier ergens Wolf of Wall Street?soooowwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zap[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
LIMBURGEDquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Ik heb hier "nee" gezegd tegen glasvezel. 15 euro per maand extra of eenmalig 1900 euro omdat het "buitenaf" is.
Andy van der Meijde?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
De terugkeer van de koning is ook op teevee.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:02 schreef Coco. het volgende:
De rebus voor deze avond:
Welke speler is dit?LEKOEKOEKSPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las hier ergens Wolf of Wall Street?Dit is een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch?
@Coco.
@Nober
@RamboDirk
Ik las hier ergens Wolf of Wall Street?Dat is geen speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |