@Davequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat beet ik vroeger altijd express af, en zoog dan aan de onderkant het ijs er uit.
Wait a minute...
Ja, dat zag ik wel.quote:
Tijdelijk, tot het er weer af gezweet is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toevallig![]()
Bij mij helpt het goed gelukkig, bij jou ook?
Je wordt voorspelbaar Davequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat beet ik vroeger altijd express af, en zoog dan aan de onderkant het ijs er uit.
Wait a minute...
quote:
Deed ik ook wel eensquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Wait a minute...
Hij blijft leukquote:
quote:
Volgende week sowieso kijkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor wie het interesseert: vandaag is het eerste deel van de kwalificatie voor de Indy 500, en daar doet een Nederlander aan mee. Hij heeft voorlopig de vijfde tijd staan van 33 deelnemers, Fernando Alonso komt niet verder dan de 26e tijdMaar de kwali is nog bezig, dus het kan nog veranderen.
Tot die tijd: hup Rinus
Zulke grappen als in 1951 zullen ze nu niet meer uithalenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mag ie nog niet klagen, had veel erger kunnen aflopen.
quote:
Doet die jongen toch goedquote:
Sjonnie Lyon.quote:
Ik gok Amsterdam of Rotterdamquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:28 schreef usagi414 het volgende:
Arrestaties in Utrecht Overvecht na oproepen tot rellen
Na Den Haag nu Utrecht, welke stad is de volgende
Ouiquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
Het gaat er voor Ajax toch om dat Lyon de CL niet moet winnen?
Lyon kan er mooi uitvliegen in de halve finale tegen Bayern. City mogen ze er eerst nog even uitgooien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
precies.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
Heeft het gesmaakt?quote:
Het is niet dat het een AYCE is dat je ook alles moet etenquote:
Dronken van de thee?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:57 schreef Meke het volgende:
Mijn high tea liep een beetje uit de hand, net pas thuis
Zekerquote:
Dat óókquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |