Ja ik ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als geld geen rol zou spelen, zou ik constant op reis zijn
Als inwoner van Drenthe voel ik mij verplicht om op te merken dat het Zuidlaren is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stukje Pieterpad lopenWe starten in Pieterburen, en waarschijnlijk wordt Zuid-Laren het eindpunt
Ja mierenneukerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als inwoner van Drenthe voel ik mij verplicht om op te merken dat het Zuidlaren is.
Zo gezellig ditquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:36 schreef Meke het volgende:
Je krijgt nu een notificatie bij een like
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:36 schreef Meke het volgende:
Jij hebt nu gelijk een zooi notificatiesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:36 schreef Meke het volgende:
'big in Spain'quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nog even en ik krijg last van grootheidswaanzin.
Kanjer in Spanjerquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat krumping zo is uitgevonden.
Regendansje doen? Volgens de clip is deze wel effectiefquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:39 schreef Greys het volgende:
M'n zus had gister 10 mm regen en vandaag 20. IK BEN ZO JALOERS. Moet vanavond gewoon weer dat gazon sproeien want nul regen en had me echt zo verheugd op een weekend met vrije avonden want regen. Stomme weergoden.
Ik duim voor jequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
half 17 zou het gaan regen hier en dan vanaf 17 uur onweer. Ben benieuwd.
Het is intussen 17:15 geworden.quote:
Het is nu toch 16:40?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is intussen 17:15 geworden.En de onweer trekt er precies langs in plaats van er recht over.
Oehh lekkerrrrquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb net een Liuk gekocht, tijd voor een taste test
Lekkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:45 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeg je nou dat @:ijs_beer geen ziel heeft?!
Dat de bui over zou trekken bedoelde ik.quote:
Ah ik snap het alquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat de bui over zou trekken bedoelde ik.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
Jullie hebben smaakik vind het echt heel lekker, onverwachts maar toch
Voor herhaling vatbaar
Jaaaa zie je welquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
Voor herhaling vatbaar
De ene keer dat ik dat gedaan heb waren ALLE stokjes gebrokenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik dacht hij zei dat @ijs_beer rood haar heeftquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeg je nou dat @:ijs_beer geen ziel heeft?!
Hopelijk krijg je dan ook een echte bui. Hier 2x vandaag iets van regen gezien, maar het lijkt wel of er dan een warme douche naar beneden komt. Het wordt er alleen maar warmer door.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat de bui over zou trekken bedoelde ik.
Dan had ik wel een _ gebruikt. Ik had gewoon een glas ginger beerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik dacht hij zei dat @:ijs_beer rood haar heeft
Ik heb dat nog nooit gehad. Ik denk ook niet dat ik het lekker vind. Ik hou niet van Gember en ik hou niet van Bierquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan had ik wel een _ gebruikt. Ik had gewoon een glas ginger beer
De meeste soorten ginger beer hebben echt niets met bier te makenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad. Ik denk ook niet dat ik het lekker vind. Ik hou niet van Gember en ik hou niet van Bier
Gemberthee, gemberkoekjes, allemaal niet mijn dingquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De meeste soorten ginger beer hebben echt niets met bier te makenMaar als je niet van gember houdt zou ik het inderdaad lekker laten staan
Ik heb wel eens gemberbier gedronken, lekker fris, vooral bij warme dagen. Ik ben ook niet de grootste gemberfan, maar als het subtiel in bier verwerkt is, kan ik het best goed hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad. Ik denk ook niet dat ik het lekker vind. Ik hou niet van Gember en ik hou niet van Bier
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
Voor herhaling vatbaar
Dat is toch hetzelfde!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik dacht hij zei dat @:ijs_beer rood haar heeft
Dat zei ik ook helemaal niet!quote:
Patat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
Straks wordt @:Strani's favoriete eten hier bezorgd
En wat heeft Strani daar aan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
Dan legt die bezorger een flinke omweg af.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
Dit hier ook!quote:
Kun je eigenlijk foto's DMenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Zulke spannende vragen doen we gewoon netjes in DM hè Timmeke?
Oh ja, dat hadden we afgesprokenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Zulke spannende vragen doen we gewoon netjes in DM hè Timmeke?
Wat denk je zelf, dat bestaat niet eens!quote:
Dat zouden ze toch moeten weten, ze hebben te maken met een ijsbeer.quote:
Ik heb ook nog geen druppel gezien. Temperatuur is nu wel prima eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou nog steeds niks. Zelfs weer zonnig.
Patat bestaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, dat bestaat niet eens!
Ja, dat wel. Twijfel zelfs of ik weer een shirt aan zal doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen druppel gezien. Temperatuur is nu wel prima eigenlijk.
En vervolgens laat je een foto zien van friet.quote:
Pics van blote torsoquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Twijfel zelfs of ik weer een shirt aan zal doen.
Patatquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En vervolgens laat je een foto zien van friet.
Ja, dan kan jequote:
wel op je buik schrijven.quote:
Neequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan kan je
[..]
wel op je buik schrijven.
Patietquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En we hadden ooit patiet als zo'n mooi compromis
Hoe kan je nu iets om 19:00 bestellen en het nu geleverd krijgen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had sushi besteld om 19.00, maar ze hebben het NU al bezorgd
Lastige keuzequote:
Ja snap er ook niks vanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoe kan je nu iets om 19:00 bestellen en het nu geleverd krijgen?
Hahaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja, dat hadden we afgesprokenIk pak de Vicks vaporub er maar vast bij
Mistig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:26 schreef Dave het volgende:
“Je ziet tijdelijk minder restaurants. Dit komt door de huidige weersomstandigheden”.
Jammere is alleen dat dat (hier in ieder geval) niet werkt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:31 schreef Meridiaan het volgende:
Hier vanavond maar een salade als avondeten.
Het is buiten inmiddels kouder dan binnen, dus ramen open!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kwam net de "Trump translator" tegen.
Altijd handig om bij de hand te hebben!
Trump Talk Translated:
"Many People have told me" = Voices inside my head
"A lot of people don't know" = I just learned
"Believe me" = I just lied
"In Fact" = I'm about to lie
"He's a great guy" = I will deny ever knowing this person after they begin to tell the truth about me
"MAGA" = Making my pockets fatter off the American tax payers
"Nobody knew" = Everyone knew except me
"Huge" = moderate to below average in size
"Loser" = someone who makes me feel inferior due to their talent or accomplishments
"Policy Briefing" = Watching Fox News
"Liar" = Someone who tells the truth about me
"Fake News" = Real news
Bij mentions is het zo dat als je die weghaalt, de notificatie blijftquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:33 schreef Dave het volgende:
Wat als ik per ongeluk een post like, en m’n like weer terugtrek?
Heb het getest bij Jobi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:33 schreef Dave het volgende:
Wat als ik per ongeluk een post like, en m’n like weer terugtrek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe voelt hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
Thanks @:TheFreshPrince voor de like, nu weet ik ook hoe het voelt om zo'n notificatie te krijgen
Oh het was maar een testquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Jobi doet me denken aan een oude 80's band:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |