quote:
Alsof dit als een verrassing komt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het zo aandachtig gelezen hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nog steeds geen regen gehad.
Lag vanmorgen nog lekker 2bed,beetje spelletje te spelen op mijn mobiel en toen voelde ik iets kriebelen op mijn buik. Ik dacht dat het iets van een spinnetje was of zo dat eroverheen liep. Dus in blonde paniek sloeg ik het met mijn hand eraf. Maar vervolgens ging ik kijken waar dat beest nou was gebleven, maar toen zag ik niks.Op mijn pyjamabroek gekeken, erin, eronder niks te zien. Op de vloer niks. Zelfs uit bed gestapt om beter alles te kunnen bekijken, maar niks.
Nu denk ik dat het een van de touwtjes van mijn pyjamabroek was toen langzaam over mijn buik naar beneden gleed.
En ja, als ik die dan vervolgens weg sla, dan hangt ie gewoon waar ie hoort en is er verder niks te zien.
Tot zo ver
/liefdagboek
quote:
@Davequote:
Kleding zou niet mogen kriebelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat heb ik ook wel eens als er een draadje los zit van een jurkje ofzo. Dat kriebelt dan tegen mijn been aan. Ik helemaal in een experimentele dansstuip schieten, bang dat het een spin is, en dan zie ik dat draadje hangen
Ik had vorige week het tegenovergestelde. Ik voelde iets kriebelen aan mijn voet. Toen ik er achteloos naar keek, bleek dat er een dikke bij overheen wandelde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat heb ik ook wel eens als er een draadje los zit van een jurkje ofzo. Dat kriebelt dan tegen mijn been aan. Ik helemaal in een experimentele dansstuip schieten, bang dat het een spin is, en dan zie ik dat draadje hangen
Ik heb me laten vertellen dat krumping zo is uitgevonden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Tijdens de postcard even wat spinnen op de lichamen van de dansers loslaten en dan kunnen ze los!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat krumping zo is uitgevonden.
Niet voor niks lopen zeulen met zo veel kledingquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb trouwens alledrie de jurkjes gedragen die ik mee had genomen
Ja dat overkomt me zo vaakquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niet voor niks lopen zeulen met zo veel kledingElk jaar weer hetzelfde probleem
Nee, we gaan naar huis! Een dagje extra was wel fijn geweest, maar volgende week gaan we ook weer een paar dagen weg, dus het is prima zoquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:29 schreef molloot200 het volgende:
Ga je vandaag nog een stuk fietsen Jobi?
Ik heb meer dan de helft van m'n shirts nog niet aangehad terwijl anderen al gewassen zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat overkomt me zo vaakDan neem ik teveel kleren mee. 1 outfit voor elke dag ofzo, of dat ik wat keuze wil hebben. En uiteindelijk draag ik dan soms dagenlang hetzelfde
Ah ok. Waar ga je dan heen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, we gaan naar huis! Een dagje extra was wel fijn geweest, maar volgende week gaan we ook weer een paar dagen weg, dus het is prima zo
Doet me denken aan de "ice cream" scene uit "Better Call Saul"quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:43 schreef Koen66 het volgende:
Is hier wat brood op de grond gevallen gisteren, honderden mieren nu
Stukje Pieterpad lopenquote:
Mams gaat sowieso straks. Ik was eigenlijk van plan om morgen te gaan, maar ik kan straks natuurlijk ook meequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:50 schreef Meke het volgende:
Ga je vandaag naar je broer Jobi? Lijkt me best gek, of niet?
Niet eens tot de Sint-Pietersberg lopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stukje Pieterpad lopenWe starten in Pieterburen, en waarschijnlijk wordt Zuid-Laren het eindpunt
Jaaaa maar daar doe je langer over hequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niet eens tot de Sint-Pietersberg lopenDie ene heuvel in het zuiden van het land, weet je wel
Als je meegaat, succes! Lijkt me best apart om hem nu weer onder ogen te komen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mams gaat sowieso straks. Ik was eigenlijk van plan om morgen te gaan, maar ik kan straks natuurlijk ook meeEn ja, wel gek ergens.
Moet je je vakantie iets langer voor makenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa maar daar doe je langer over he
Zo'n vette film blijft datquote:
Netjes hoor!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stukje Pieterpad lopenWe starten in Pieterburen, en waarschijnlijk wordt Zuid-Laren het eindpunt
Internationaal succes!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een Spaanse volger!
Thanks! Ja, zal wel even vreemd zijn. Maar ik kijk nog even of ik vandaag of morgen gaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je meegaat, succes! Lijkt me best apart om hem nu weer onder ogen te komen.
Ja, maar heeft ook met geld te makenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moet je je vakantie iets langer voor maken
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:02 schreef Koen66 het volgende:
Pieterpad gaat ook naar Sint-petersburg?
quote:
Als geld geen rol zou spelen, zou ik constant op reis zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar heeft ook met geld te maken
Gewoonweg benauwd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:34 schreef Momo het volgende:
Er hangt een soort mist buiten gewoonen je merkt dat de vochtigheid superhoog is.
Ik haat reizenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als geld geen rol zou spelen, zou ik constant op reis zijn
Ligt eraan waarmee ik reis, toen we twee jaar geleden op een cruiseschip zaten vond ik de reis op zich ook niet zo ergquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb niks met reizen, enkel iets met de bestemming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |