SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ja dit was pijnlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:52 schreef Em31 het volgende:
Ohh fuck, dit voelt een beetje zoals met Ajax.
Dat wel ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
Liever PSG dan Olympique Lyon.
Nee.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ze zijn inderdaad lekker bezig jaquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Grr dit was gisteren ookal zo, gewoon reljeugd. En wie zijn de dupe? De mensen waarbij hun kelder overloopt...
Waarom?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
Vind het raar dat ik zon 2km van dit gedoe gewoon. Rond oud en nieuw is het elke avond raak op die plek ...quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad lekker bezig ja
Ja dat is voor volgend seizoen. Het gaat mij om dit seizoen. Als Lyon de CL zou winnen, wat ik mij niet kan voorstellen, dan heeft Ajax pech.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit seizoen wel. Als Lyon uitgeschakeld wordt, weet je zeker dat Ajax in de CL zit.
Omdat de nr 1 van de eredivisie van het afgelopen seizoen dan automatisch naar de groepsfase van de Champions League gaat.quote:
Oh zo haha, dacht een persoonlijke voorkeur ofzoquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Omdat de nr 1 van de eredivisie van het afgelopen seizoen dan automatisch naar de groepsfase van de Champions League gaat.
Normaal ben ik vrij neutraal, ik heb weinig met Franse clubs, maar dit is gewoon beter voor Ajax
De UEFA heeft nu zulke rare coronaregels, waardoor de Kosovaarse kampioen ook al uit het kwalificatietoernooi ligt, stel je voor dat dat met Ajax gebeurt. Dat zou wel heel zuur zijn.
Noem je ook een mooi deel van Den Haag opquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Grr dit was gisteren ookal zo, gewoon reljeugd. En wie zijn de dupe? De mensen waarbij hun kelder overloopt...
Ik heb er niks van gezien maar ik kan het me levendig voorstellenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:16 schreef Redefine het volgende:
Zoals PSG voor Corona speelde, had ik ze nog wel iets gegund. Omdat ze toen echt heel goed speelden en ook nog wel leuk voetbal. Maar vanavond was het niet best. Dan komt de aversie tegen die koopclub toch wel iets te ver naar boven.
Buiten de Nederlandse clubs heb ik weinig persoonlijke voorkeur. Ik vind Atletico Madrid een sympathieke club, maar voor de rest maakt het me weinig uit wie er wint. Het is natuurlijk wel leuk als de underdog wintquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh zo haha, dacht een persoonlijke voorkeur ofzo
Waarom dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
quote:
quote:
quote:
Gaat ie Georgequote:
Neequote:
Adem in....adem uit....quote:
Ik reed vanochtend weg uit de rest van Nederland, Brabant welteverstaan, en heb met eigen huid ervaren dat het hier op Ameland net zo schroeiend loeiend heet is als thuis.quote:![]()
Op woensdag 12 augustus 2020 19:02 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ameland is het koel vergeleken met de rest van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |