SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.
En twee minuten later ben je weer te laat om een topic te openen. Case in pointquote:
Ik heb ondertussen een was gedraaid, opgehangen en alles weer in de kast gelegd en gehangen. Want alles was inmiddels weer droog.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb inmiddels m'n hele administratie kunnen doen, maar nog steeds geen nieuw deel van Jobi..
Je zou toch zeggen dat de meest actieve user van dit subforum inmiddels wat beter oplet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen een was gedraaid, opgehangen en alles weer in de kast gelegd en gehangen. Want alles was inmiddels weer droog.
Ze kan natuurlijk ook een fobie hebben voor het openen van nieuwe topics.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat de meest actieve user van dit subforum inmiddels wat beter oplet.
Jobi met een fobie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze kan natuurlijk ook een fobie hebben voor het openen van nieuwe topics.
Je ziet ook echt amper meer die alert onderaanquote:
Leuk dat jullie dat doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:18 schreef molloot200 het volgende:
Eindelijk klaar met de tuin versieren hier voor de bijna-Sarah in huis. Met deze temperatuur echt niet goed te doen. Maar goed we wilden het alvast doen voor als ze zometeen naar huis komt vanaf haar werk.
Is toch ook gewoon doodeng?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze kan natuurlijk ook een fobie hebben voor het openen van nieuwe topics.
Och hemelquote:
Smoesjes ditquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je ziet ook echt amper meer die alert onderaan
wait wut? de griep van 1918, zorgde voor het eindigen van WO2?quote:
Je bent aan het racen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Groetjes uit Zandvoort!
Nee, niet het strand
Dementie doet vreemde dingen met de mens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wait wut? de griep van 1918, zorgde voor het eindigen van WO2?
Nee nee nee! Die ben ik heel vaak kwijtquote:
Ben je afgevallen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee nee nee! Die ben ik heel vaak kwijt
Is dat ook al niet waar danquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wait wut? de griep van 1918, zorgde voor het eindigen van WO2?
Willem van Oranje? Die brak z'n nek toch toen hij struikelde over een Duitse kuil op het strand van Zandvoort?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dat ook al niet waar dan![]()
Straks ga je nog vertellen dat Willem van Oranje niet bij Dokkum werd vermoord
Nee, dat was Van Oldenbarnevelt. Die had zijn hoofd er niet helemaal meer bij op het eind.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Willem van Oranje? Die brak z'n nek toch toen hij struikelde over een Duitse kuil op het strand van Zandvoort?
Oh ja, de uitvinder van de Barnevelder kip zonder kop toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat was Van Oldenbarnevelt. Die had zijn hoofd er niet helemaal meer bij op het eind.
Nee, ik heb de volgende ronde niet gehaaldquote:
Dus toch afgevallen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik heb de volgende ronde niet gehaald
Ja, later is hij daar nog van de toren gesprongen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, de uitvinder van de Barnevelder kip zonder kop toch?
Duitsers. Die kuilen gaan graven aan onze kust.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:18 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt iets aan vanuit het oosten..
Ja, maar alleen onder de rivieren zoals het nu lijktquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:18 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt iets aan vanuit het oosten..
@Davequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:30 schreef Arizona het volgende:
Het gaat te langzaam omhoog voor ons.
Een beetje! Ze kan het eigenlijk al wel zelf, dus ik was gewoon aan het werk en dan standby voor vragenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:54 schreef Redefine het volgende:
@:Meke moest je vandaag weer de collega inwerken?
Oh, ik zal mijn muziek wat zachter zetten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:43 schreef Prisha het volgende:
Het rommelt alleen nog maar. Geen regen nog. Maar klinkt heerlijk dit!
Neuhquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik zal mijn muziek wat zachter zetten.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:20 schreef Redefine het volgende:
Vanmiddag zouden scheermesjes bij mij bezorgd worden. Maar ik was niet thuis, want ging er vanuit dat het in de brievenbus kon. Bleek dus achteraf dat ze het in een grote doos hebben gedaan die niet door de bus kon. Nu moeten ze dat dus morgen nog een keer bezorgen, erg slim
Een onbekende?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:47 schreef Meke het volgende:
Oh wat zijn er toch fijne mensen! Ik was vergeten dat er een pakketje bezorgd zou worden, en zat gisteren per ongeluk op kantoor. Pakketje is niet het goede woord, het waren twee IKEA bouwpakkettenDus ik ging ze net ophalen en ik stond te puzzelen hoe ze op m'n fiets moesten. En toen kwam er een man aan met een bakfiets en mocht ik z'n bakfiets lenen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
32,8 graden buiten en geen regen in zicht
Wel een raamluik voor de airco gemaakt vanochtend, was nog wel te doen in de schaduw.
Binnen:
[ afbeelding ]
Buiten:
[ afbeelding ]
Het zit binnen met 2 grendels vast maar morgenochtend monteer ik er nog even 2 bij.
Dan kan het de hele zomer blijven zitten zonder extra risico op inbraak
Misschien geef ik 'm ook nog wel een likje verf als het wat koeler is.
Ja!quote:
Wow dat is echt super aardig! Dat geeft nog wat hoopquote:
Ik hoop voor je dat het smaakt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:28 schreef Arizona het volgende:
Hier betrekt het nu wel, maar in de verste verte nog geen regen te zien.
Ik heb gemarineerde zalm, krieltjes en broccoli en bloemkool in de stoomoven, ben zo benieuwd
Ik wil ook boemquote:
Wat ontzettend liefquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:47 schreef Meke het volgende:
Oh wat zijn er toch fijne mensen! Ik was vergeten dat er een pakketje bezorgd zou worden, en zat gisteren per ongeluk op kantoor. Pakketje is niet het goede woord, het waren twee IKEA bouwpakkettenDus ik ging ze net ophalen en ik stond te puzzelen hoe ze op m'n fiets moesten. En toen kwam er een man aan met een bakfiets en mocht ik z'n bakfiets lenen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wow dat is echt super aardig! Dat geeft nog wat hoop
Ja het was echt lief. Hij had ook helemaal instructies gegeven over waar ik hem terug moest brengen, dus was ook nog bang dat ik het dan niet kon vinden ofzoquote:
Ja verboden op Facebook en Insta las ik ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:56 schreef Momo het volgende:
Ah, zwarte piet is weer trending, vroeg in het jaar
Plottwist: hij had die bakfiets gestolen en zocht een goedgelovige stumper om het bewijsmateriaal in ontvangst te nemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:55 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ja het was echt lief. Hij had ook helemaal instructies gegeven over waar ik hem terug moest brengen, dus was ook nog bang dat ik het dan niet kon vinden ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja verboden op Facebook en Insta las ik ?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Plottwist: hij had die bakfiets gestolen en zocht een goedgelovige stumper om het bewijsmateriaal in ontvangst te nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest hem wel terugbrengen bij het bedrijf waarvan de reclame op de bakfiets stond, dus ergens was zijn plan niet waterdicht
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:00 schreef Momo het volgende:
@:Meke wat tof dat een vreemde dat doet![]()
Ik zou bang zijn dat mensen hem zouden peren met de bakfiets
@TheFreshPrincequote:Er is een reboot van de Amerikaanse televisieserie Fresh Prince of Bel-Air in de maak, meldt The Hollywood Reporter dinsdag. Will Smith - die internationaal doorbrak met zijn rol in de serie - en producent Morgan Cooper werken samen aan een nieuwe versie van de komedieserie uit de jaren negentig.
Bron
Aha! Dan is hij van het bewijsmateriaal af en zouden ze jou in de kraag kunnen vatten als ze een dader willen grijpen! Misdaad opgelost, niemand zoekt meer naar hemquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik moest hem wel terugbrengen bij het bedrijf waarvan de reclame op de bakfiets stond, dus ergens was zijn plan niet waterdicht
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:47 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:18 schreef Cyan9 het volgende:
Het is zo warm in huis dat ik het maar heb gereduceerd tot 1.
Dat kan lager.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:18 schreef Cyan9 het volgende:
Het is zo warm in huis dat ik het maar heb gereduceerd tot 1.
Whaaaat, ben jij al ouder dan 20 dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:21 schreef Cee het volgende:
Hallo![]()
Ik heb vandaag gezwommen, voor het eerst in een jaar of 15.![]()
Was in open water en dát was zelfs voor het eerst dit millennium.
Tussen de dieren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:21 schreef Cee het volgende:
Hallo![]()
Ik denk dat er behoorlijk wat mensen nu chrystal MAD zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:56 schreef Momo het volgende:
Ah, zwarte piet is weer trending, vroeg in het jaar
# R E L L E Nquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat er behoorlijk wat mensen nu chrystal MAD zijn
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat er behoorlijk wat mensen nu chrystal MAD zijn
Met al die snoeken en brasems!?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:21 schreef Cee het volgende:
Hallo![]()
In het topic nog niet, maar ze zet wel af en toe wat op haar Twitterquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:26 schreef Prisha het volgende:
Was er al nieuws van Biet en Greys? Ik was asn t zoeken maar zag niet zo gauw iets.
Of ze heeft voor haar 5e leren zwemmen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Whaaaat, ben jij al ouder dan 20 dan?
Wat voor dieet is dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag mag ik weer hele granen eten voor mijn dieet (havervlokken, rijst, bulgur, dat soort dingen) en ik merk ineens weer wat een energie ik heb
Klopt, uurtje terug nog een update.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In het topic nog niet, maar ze zet wel af en toe wat op haar Twitter
Jamaar jamaar, ze had het over "voor het eerst dit millennium".quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Of ze heeft voor haar 5e leren zwemmen.
Nou vooruit, omdat jij het bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat jij het bent.Klikbeet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ik heb geen Twitter. Als ze updates plaatst is hij wel de nacht dus doorgekomen neem ik aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In het topic nog niet, maar ze zet wel af en toe wat op haar Twitter
Haar profiel staat open, dus je kan een kijkje nemen zonder dat je zelf Twitter hebtquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen Twitter. Als ze updates plaatst is hij wel de nacht dus doorgekomen neem ik aan.
Hooo dat t beter gaat.
Bedanktquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, uurtje terug nog een update.
Ik hoop dat we voorzichtig optimistisch kunnen zijn
https://twitter.com/Miranda_ESF
Ik zag het net op het linkje. Ben echt een Twitter noobquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haar profiel staat open, dus je kan een kijkje nemen zonder dat je zelf Twitter hebt
Zelfs Trump kan hetquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag het net op het linkje. Ben echt een Twitter noob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |