quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hele missie alsnog in het water gevallen
Whehehehequote:Op zondag 2 augustus 2020 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
[..]
[..]
NAVGEM heeft wel de gemiddeld de minst voorspellende waarde van de 5 grote medium-range modellen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Misschien wel nog warmer
[ afbeelding ]
Tussen de 18 en 23 graden vind ik prima.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
NAVGEM heeft wel de gemiddeld de minst voorspellende waarde van de 5 grote medium-range modellen.
Maar het gaat alsnog warm worden dat is duidelijk.![]()
[ afbeelding ]
Deze gaat nog welquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
NAVGEM heeft wel de gemiddeld de minst voorspellende waarde van de 5 grote medium-range modellen.
[ afbeelding ]
Geniet er nog even vanquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:20 schreef Arizona het volgende:
Tja, kunnen we in ieder geval kijken of onze airco voldoet. Maar ik heb het toch echt liever iets koeler![]()
Vakantie zit er bijna weer op![]()
Morgen rijden we naar Duitsland voor een overnachting en overmorgen naar huis.
Nou ja, een jaar of 3-4 terug heb ik weleens een GFS OP langs zien komen met voorspellingen van 44 graden in Zuid-Belgiė en 47 in Frankfurtquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kunnen we allemaal bij @Greysquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Misschien wel nog warmer
[ afbeelding ]
Fun fact: Thierry Henry is exact even oud als ik ben.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:28 schreef Meke het volgende:
Ik dééd trouwens ooit wel alsof ik sportfan was! Mijn e-mailadres was zelfs meke_arsenal@hotmail.com. Maar dat was eigenlijk alleen maar omdat de jongen waar ik verliefd op was wél voetbalfan wasDus ik wist ALLES over Thierry Henry toen
![]()
Er was ook zo'n rap toen, die weet ik nog steeds![]()
And now you've coming down to Highbury,
You can see Thierry Henry
He's the best player you will ever see
Thierry, Thierry Henry
Kan ze ons ook nat sproeien.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien kunnen we allemaal bij @:greys
Film niet gezien. Verhaal wel bewust meegemaakt, was in mijn tijdquote:Op zondag 2 augustus 2020 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Jaaa![]()
Hebben jullie die film I, Tanya ook gezien? Gaat ook over kunstschaatsen
Coolquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Fun fact: Thierry Henry is exact even oud als ik ben.
Oh best heftig lijkt me datquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Film niet gezien. Verhaal wel bewust meegemaakt, was in mijn tijd
Greys echt blij met haar airco.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:59 schreef Dave het volgende:
Volgend weekend wordt echt zweten, met 30-35 graden
Ok, bedankt Marjon de Hont.
Heel gek idee. Kon bijna niet geloven dat ze dat echt had gedaan. Dat je zó ver gaatquote:
Dank voor de tip!quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen die nog een goed boek zoekt; gaat dit lezen!
Van de hitte naar de hittequote:Op zondag 2 augustus 2020 21:20 schreef Arizona het volgende:
Tja, kunnen we in ieder geval kijken of onze airco voldoet. Maar ik heb het toch echt liever iets koeler![]()
Ow. Dat is echt pittig.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Niiieeet![]()
![]()
We hebben dan de babyshower van m'n zusje die dan 36 weken zwanger is, die heeft daar dan toch geen zin in![]()
Daar had ik bij The Crown last van.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leuk hoor Netflix met dat automagisch starten, maar ik moet nu echt even naar het toilet.![]()
Daar vond ik reclameonderbrekingen altijd wel handig voor. Even glas drinken weer vullen en naar het toilet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:56 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Daar had ik bij The Crown last van.
Ik ben nu Black Mirror aan het kijken op netflix
Ik las dat er voor Gardameer code rood was afgegeven voor hevige onweersbuien en enorme wind? Zit je daar nog ok? Mijn zusje is vandaag vertrokken.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:20 schreef Arizona het volgende:
Ik was halverwege aflevering 1 seizoen 1 afgehaakt. Vond dat zo smerig, seks met een varkenquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:56 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Daar had ik bij The Crown last van.
Ik ben nu Black Mirror aan het kijken op netflix
Ja smeriger dan die aflevering wordt het in elk geval niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was halverwege aflevering 1 seizoen 1 afgehaakt. Vond dat zo smerig, seks met een varken![]()
Maar iedereen zegt dat de serie zo goed is dus misschien nog een kans geven en die eerste aflevering laten voor wat het is.
Ah goed om te horen. Nog een kans geven dan.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja smeriger dan die aflevering wordt het in elk geval niet.
Daarna wordt het beter.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was halverwege aflevering 1 seizoen 1 afgehaakt. Vond dat zo smerig, seks met een varken![]()
Maar iedereen zegt dat de serie zo goed is dus misschien nog een kans geven en die eerste aflevering laten voor wat het is.
quote:
Ik ben nog steeds blij dat ik per ongeluk met seizoen 4 begon, want na aflevering 1 was ik ook gestoptquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]proberen dan als ik er een keer aan toekom.
Ja maar de middelen overschreden hier het doelquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:05 schreef Strani het volgende:
Overigens was die eerste aflevering inderdaad misschien te extreem maar de boodschap ervan over de wispelturigheid van het grote publiek was dan weer wel terecht.
Ja die boodschap snap ik wel inderdaad. Maar...nee...gewoon...ieuwwwwwwquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:05 schreef Strani het volgende:
Overigens was die eerste aflevering inderdaad misschien te extreem maar de boodschap ervan over de wispelturigheid van het grote publiek was dan weer wel terecht.
ha ben ik niet de enigequote:Op zondag 2 augustus 2020 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij dat ik per ongeluk met seizoen 4 begon, want na aflevering 1 was ik ook gestopt
Je moet de aflevering met social rating system kijken, zit in seizoen 3.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]proberen dan als ik er een keer aan toekom.
Je hoeft niet alles op volgorde te kijken, het is geen vervolgverhaal dacht ik of wel?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je moet de aflevering met social rating system kijken, zit in seizoen 3.
Ja die is echt briljant en de aflevering San Junipero in dat kustdorpjequote:Op zondag 2 augustus 2020 22:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
uhu, ben van seizoen 1, 2 naar 5 gegaan. Ik heb nu geen idee of ik seizoen 3 of 4 zit te kijken.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles op volgorde te kijken, het is geen vervolgverhaal dacht ik of wel?
Nee, je kan elke aflevering los van elkaar zien.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles op volgorde te kijken, het is geen vervolgverhaal dacht ik of wel?
Er zit 1 aflevering bij (episode 3, seizoen 2), uit 2013 welke destijds misschien bizar leek (en werd ook vrij negatief ontvangen), maar een paar jaar later zowat realiteit werd.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
genoteerdquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zit 1 aflevering bij (episode 3, seizoen 2), uit 2013 welke destijds misschien bizar leek maar een paar jaar later zowat realiteit werd.
ook genoteerdquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:10 schreef F1gamer het volgende:
enige idee welk seizoen dat was?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:12 schreef Momo het volgende:
Ja die is echt briljant en de aflevering San Junipero in dat kustdorpje
Ik heb het over The Waldo Project.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:16 schreef F1gamer het volgende:
'Volgens mij hebben we alle 3 over dezelfde aflevering
San Junipero is seizoen 3 aflevering 4. Omdat elke aflevering zo anders is en soms ook een ander genre heeft iedereen denk ik favoriete afleveringen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
genoteerd
[..]
ook genoteerd
[..]
enige idee welk seizoen dat was?
Dan kan ik met deze drie beginnen en de vieze varken wegwassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |