Damm, en komende vrijdag moet ik naar de tandarts.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Misschien wel nog warmer
[ afbeelding ]
42 graden. Het is geen vorig jaar hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Misschien wel nog warmer
[ afbeelding ]
Dat soort model runs heb je er altijd tussen als er een hittegolf aankomt.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Misschien wel nog warmer
[ afbeelding ]
Inderdaad, vorig jaar was afzien. Dit jaar is veel beter.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
42 graden. Het is geen vorig jaar hoor.
Ja, echt wel.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, vorig jaar was afzien. Dit jaar is veel beter.
WUT??? Fake news!!! pleasequote:Op zondag 2 augustus 2020 20:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Misschien wel nog warmer
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:29 schreef F1gamer het volgende:
Volgens mij klopt mijn elektrameter niet meer. Ruim de helft minder elektra verbruikt dan vorig jaar in dezelfde maand(Juli). Vorig jaar zat ik op kantoor te werken en nu thuis, dan zou je denken dat ik meer stroom zou verbruiken.
WTHquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Misschien wel nog warmer
[ afbeelding ]
Maar deed je dan na het werk ventilator of airco aan? Die gaan heel hard namelijkquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:29 schreef F1gamer het volgende:
Volgens mij klopt mijn elektrameter niet meer. Ruim de helft minder elektra verbruikt dan vorig jaar in dezelfde maand(Juli). Vorig jaar zat ik op kantoor te werken en nu thuis, dan zou je denken dat ik meer stroom zou verbruiken.
ja, dat wordt het wel met die temperaturen.quote:
Niiieeetquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Misschien wel nog warmer
[ afbeelding ]
Doenquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
twee afleveringen gezien van Merlin, door met nog één?
owjjj shit joh lekker toasty dan, ben je niet blij meequote:Op zondag 2 augustus 2020 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Niiieeet![]()
![]()
We hebben dan de babyshower van m'n zusje die dan 36 weken zwanger is, die heeft daar dan toch geen zin in![]()
Vorig jaar wel vloerkoeling paar keer aan gehad toen het boven de 30 graden was. Maar dat kan niet het verschil verklaren dat 99kwh (juli 2020) en 265 kwh (juli 2019). Meestal zit mijn maandverbruik rond 180 t/m 200 kwh.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar deed je dan na het werk ventilator of airco aan? Die gaan heel hard namelijk
Ik heb nu de eerste drie seizoenen af. Voordeel van Netflix is dat ie automagisch de volgende aflevering start.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DoenIk ben toen bij een paar afleveringen blijven steken omdat het schijfje kapot was, maar die paar die ik gezien had vond ik leuk
Nee echt sneuquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj shit joh lekker toasty dan, ben je niet blij mee
Ja dat doet Netflix wel slim. Dan heb ik net ergens een aflevering van uitgekeken en denk "nu is het wel genoeg", maar dan start de volgende alweer en denk ik van "ach ja, eentje meer kan ook nog wel"quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu de eerste drie seizoenen af. Voordeel van Netflix is dat ie automagisch de volgende aflevering start.![]()
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat doet Netflix wel slim. Dan heb ik net ergens een aflevering van uitgekeken en denk "nu is het wel genoeg", maar dan start de volgende alweer en denk ik van "ach ja, eentje meer kan ook nog wel"
quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hele missie alsnog in het water gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |