Daar had ik bij The Crown last van.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leuk hoor Netflix met dat automagisch starten, maar ik moet nu echt even naar het toilet.![]()
Daar vond ik reclameonderbrekingen altijd wel handig voor. Even glas drinken weer vullen en naar het toilet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:56 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Daar had ik bij The Crown last van.
Ik ben nu Black Mirror aan het kijken op netflix
Ik las dat er voor Gardameer code rood was afgegeven voor hevige onweersbuien en enorme wind? Zit je daar nog ok? Mijn zusje is vandaag vertrokken.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:20 schreef Arizona het volgende:
Tja, kunnen we in ieder geval kijken of onze airco voldoet. Maar ik heb het toch echt liever iets koeler![]()
Vakantie zit er bijna weer op![]()
Morgen rijden we naar Duitsland voor een overnachting en overmorgen naar huis.
Ik was halverwege aflevering 1 seizoen 1 afgehaakt. Vond dat zo smerig, seks met een varkenquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:56 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Daar had ik bij The Crown last van.
Ik ben nu Black Mirror aan het kijken op netflix
Ja smeriger dan die aflevering wordt het in elk geval niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was halverwege aflevering 1 seizoen 1 afgehaakt. Vond dat zo smerig, seks met een varken![]()
Maar iedereen zegt dat de serie zo goed is dus misschien nog een kans geven en die eerste aflevering laten voor wat het is.
Ah goed om te horen. Nog een kans geven dan.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja smeriger dan die aflevering wordt het in elk geval niet.
Daarna wordt het beter.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was halverwege aflevering 1 seizoen 1 afgehaakt. Vond dat zo smerig, seks met een varken![]()
Maar iedereen zegt dat de serie zo goed is dus misschien nog een kans geven en die eerste aflevering laten voor wat het is.
quote:
Ik ben nog steeds blij dat ik per ongeluk met seizoen 4 begon, want na aflevering 1 was ik ook gestoptquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]proberen dan als ik er een keer aan toekom.
Ja maar de middelen overschreden hier het doelquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:05 schreef Strani het volgende:
Overigens was die eerste aflevering inderdaad misschien te extreem maar de boodschap ervan over de wispelturigheid van het grote publiek was dan weer wel terecht.
Ja die boodschap snap ik wel inderdaad. Maar...nee...gewoon...ieuwwwwwwquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:05 schreef Strani het volgende:
Overigens was die eerste aflevering inderdaad misschien te extreem maar de boodschap ervan over de wispelturigheid van het grote publiek was dan weer wel terecht.
ha ben ik niet de enigequote:Op zondag 2 augustus 2020 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij dat ik per ongeluk met seizoen 4 begon, want na aflevering 1 was ik ook gestopt
Je moet de aflevering met social rating system kijken, zit in seizoen 3.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]proberen dan als ik er een keer aan toekom.
Je hoeft niet alles op volgorde te kijken, het is geen vervolgverhaal dacht ik of wel?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je moet de aflevering met social rating system kijken, zit in seizoen 3.
Ja die is echt briljant en de aflevering San Junipero in dat kustdorpjequote:Op zondag 2 augustus 2020 22:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
uhu, ben van seizoen 1, 2 naar 5 gegaan. Ik heb nu geen idee of ik seizoen 3 of 4 zit te kijken.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles op volgorde te kijken, het is geen vervolgverhaal dacht ik of wel?
Nee, je kan elke aflevering los van elkaar zien.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles op volgorde te kijken, het is geen vervolgverhaal dacht ik of wel?
Er zit 1 aflevering bij (episode 3, seizoen 2), uit 2013 welke destijds misschien bizar leek (en werd ook vrij negatief ontvangen), maar een paar jaar later zowat realiteit werd.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
genoteerdquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zit 1 aflevering bij (episode 3, seizoen 2), uit 2013 welke destijds misschien bizar leek maar een paar jaar later zowat realiteit werd.
ook genoteerdquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:10 schreef F1gamer het volgende:
enige idee welk seizoen dat was?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:12 schreef Momo het volgende:
Ja die is echt briljant en de aflevering San Junipero in dat kustdorpje
Ik heb het over The Waldo Project.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:16 schreef F1gamer het volgende:
'Volgens mij hebben we alle 3 over dezelfde aflevering
San Junipero is seizoen 3 aflevering 4. Omdat elke aflevering zo anders is en soms ook een ander genre heeft iedereen denk ik favoriete afleveringen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
genoteerd
[..]
ook genoteerd
[..]
enige idee welk seizoen dat was?
Dan kan ik met deze drie beginnen en de vieze varken wegwassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |