quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hele missie alsnog in het water gevallen
Whehehehequote:Op zondag 2 augustus 2020 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
[..]
[..]
NAVGEM heeft wel de gemiddeld de minst voorspellende waarde van de 5 grote medium-range modellen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Misschien wel nog warmer
[ afbeelding ]
Tussen de 18 en 23 graden vind ik prima.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
NAVGEM heeft wel de gemiddeld de minst voorspellende waarde van de 5 grote medium-range modellen.
Maar het gaat alsnog warm worden dat is duidelijk.![]()
[ afbeelding ]
Deze gaat nog welquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
NAVGEM heeft wel de gemiddeld de minst voorspellende waarde van de 5 grote medium-range modellen.
[ afbeelding ]
Geniet er nog even vanquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:20 schreef Arizona het volgende:
Tja, kunnen we in ieder geval kijken of onze airco voldoet. Maar ik heb het toch echt liever iets koeler![]()
Vakantie zit er bijna weer op![]()
Morgen rijden we naar Duitsland voor een overnachting en overmorgen naar huis.
Nou ja, een jaar of 3-4 terug heb ik weleens een GFS OP langs zien komen met voorspellingen van 44 graden in Zuid-Belgiė en 47 in Frankfurtquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kunnen we allemaal bij @Greysquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Misschien wel nog warmer
[ afbeelding ]
Fun fact: Thierry Henry is exact even oud als ik ben.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:28 schreef Meke het volgende:
Ik dééd trouwens ooit wel alsof ik sportfan was! Mijn e-mailadres was zelfs meke_arsenal@hotmail.com. Maar dat was eigenlijk alleen maar omdat de jongen waar ik verliefd op was wél voetbalfan wasDus ik wist ALLES over Thierry Henry toen
![]()
Er was ook zo'n rap toen, die weet ik nog steeds![]()
And now you've coming down to Highbury,
You can see Thierry Henry
He's the best player you will ever see
Thierry, Thierry Henry
Kan ze ons ook nat sproeien.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien kunnen we allemaal bij @:greys
Film niet gezien. Verhaal wel bewust meegemaakt, was in mijn tijdquote:Op zondag 2 augustus 2020 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Jaaa![]()
Hebben jullie die film I, Tanya ook gezien? Gaat ook over kunstschaatsen
Coolquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Fun fact: Thierry Henry is exact even oud als ik ben.
Oh best heftig lijkt me datquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Film niet gezien. Verhaal wel bewust meegemaakt, was in mijn tijd
Greys echt blij met haar airco.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:59 schreef Dave het volgende:
Volgend weekend wordt echt zweten, met 30-35 graden
Ok, bedankt Marjon de Hont.
Heel gek idee. Kon bijna niet geloven dat ze dat echt had gedaan. Dat je zó ver gaatquote:
Dank voor de tip!quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen die nog een goed boek zoekt; gaat dit lezen!
Van de hitte naar de hittequote:Op zondag 2 augustus 2020 21:20 schreef Arizona het volgende:
Tja, kunnen we in ieder geval kijken of onze airco voldoet. Maar ik heb het toch echt liever iets koeler![]()
Vakantie zit er bijna weer op![]()
Morgen rijden we naar Duitsland voor een overnachting en overmorgen naar huis.
Ow. Dat is echt pittig.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Niiieeet![]()
![]()
We hebben dan de babyshower van m'n zusje die dan 36 weken zwanger is, die heeft daar dan toch geen zin in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |