abonnement Unibet Coolblue
pi_194264771
Ik zie nu dat de media liegt over het feit waarom Polen en onder andere Hongerije/Turkije uit deze verdrag willen stappen. Het gaat helemaal niet om het geweld tegen vrouwen maar meer omdat deze verdrag pro-homoseksuele huwelijken is.

Nieuws in Nederland zegt het volgende:

Polen wil uit Europees verdrag dat geweld tegen vrouwen bestrijdt

De Poolse regering wil volgende week stappen zetten om zich terug te trekken uit het Verdrag van Istanboel, een mensenrechtenverdrag van de Raad van Europa dat geweld tegen vrouwen moet voorkomen en bestrijden.

Volgens de minister van Justitie schendt het verdrag de rechten van ouders, omdat scholen verplicht aandacht moeten geven aan het onderwerp.

"Het verdrag bevat elementen van een ideologie die wij schadelijk achtten", zei minister Zbigniew Ziobro tegen journalisten op zaterdag. Het zou volgens de Poolse regering bovendien respectloos zijn tegenover de (katholieke) kerk, hoewel hij niet specificeerde om welke reden.

Vrijdag kwamen duizenden mensen bijeen in hoofdstad Warschau om te demonstreren tegen het terugtrekken uit het verdrag.

Het verdrag, dat in 2011 tot stand kwam, is door meer dan veertig landen ondertekend, waaronder Nederland.
Regering werpt zich op als partij voor de 'gewone Pool'

De huidige regeringspartij, Recht- en Rechtvaardigheid (PiS), heeft al langer geklaagd over het Verdrag van Istanboel, dat een vorige regering ondertekende in 2015.

Polen heeft al vaker aangekondigd zich terug te trekken uit het verdrag, maar daadwerkelijke stappen daarvoor werden nooit ondernomen.

PiS houdt er een conservatief sociale agenda op na en werpt zich op als partij voor de 'gewone Pool'. Met retoriek omtrent het inperken van lhbti-rechten won de huidige president Andrzej Duda deze maand met een nipte meerderheid de presidentsverkiezingen.

https://www.nu.nl/buitenl(...)ouwen-bestrijdt.html

Dit noem je dus fake news.

Fact news:



Poland only V4 country to have ratified Istanbul Convention

The Istanbul Convention was ratified by the previous Civic Platform-led government in April 2015. High-ranking politicians and ministers from the ruling Law and Justice (PiS) party have repeatedly threatened to withdraw from the treaty since coming to power.

Although the Czech Republic, Slovakia and Hungary all signed the treaty in 2011 along with the vast majority of Council of Europe member states, none of them has ratified it.

The topic has been making headlines in Central Europe in the past few months. Late last year, the Slovak Parliament passed a resolution rejecting, for the second time that year, the ratification process of the Istanbul Convention.

Only a few days ago, the Hungarian Parliament did the same, claiming domestic laws on the protection of women were sufficient and accusing the convention of trying to “facilitate illegal migration” and “promote the LGBT ideology”.

https://kafkadesk.org/202(...)-on-gender-equality/
pi_194264785
'Deze' verdrag = 'dit' verdrag.
  zondag 26 juli 2020 @ 10:45:29 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_194264806
Maar de verfoeilijke Katholieke ideologie is wel ok?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 10:50:20 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194264843
of je er nu uitstapt vanwege vrouwenrechten of homorechten lijkt me geen nuance ofzo

blijft achterlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 26 juli 2020 @ 10:52:15 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194264857
Moeten ze zelf weten. Van mij mogen ze.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194264869
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:50 schreef sp3c het volgende:
of je er nu uitstapt vanwege vrouwenrechten of homorechten lijkt me geen nuance ofzo

blijft achterlijk
Het gaat hier niet om vrouwenrechten. Dat maakt de pro-homoseks media in Nederland ervan.

Heel veel landen willen niks te maken hebben met bizarre projecten om doelgericht homoseksuelen te promoten en te beschermen. Christenen niet , moslims niet. Alleen bepaalde ideologische stromingen die het zionisme aanhangen hebben hier interesse in. En geloof me ze (de pro homo politiek) zullen verliezen uiteindelijk want ze zijn zwaar in de minderheid.
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 10:55:53 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194264875
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:54 schreef mechanico het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om vrouwenrechten. Dat maakt de pro-homoseks media in Nederland ervan.

Heel veel landen willen niks te maken hebben met bizarre projecten om doelgericht homoseksuelen te promoten en te beschermen. Christenen niet , moslims niet. Alleen bepaalde ideologische stromingen die het zionisme aanhangen hebben hier interesse in. En geloof me ze (de pro homo politiek) zullen verliezen uiteindelijk want ze zijn zwaar in de minderheid.
lekker belangrijk allemaal

laat ze maar uit de EU stappen dan :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194264902
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

lekker belangrijk allemaal

laat ze maar uit de EU stappen dan :)
Laat de pro homo seks lovers maar uit de EU stappen. Waarom doen we geen europees referendum om te checken wat men vind van al die pro-homo politiek. 90% van het volk is tegen het promoten van gay activiteiten.
pi_194265034
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:58 schreef mechanico het volgende:

[..]

Laat de pro homo seks lovers maar uit de EU stappen. Waarom doen we geen europees referendum om te checken wat men vind van al die pro-homo politiek. 90% van het volk is tegen het promoten van gay activiteiten.
_O-
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 11:13:39 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194265035
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:58 schreef mechanico het volgende:

[..]

Laat de pro homo seks lovers maar uit de EU stappen. Waarom doen we geen europees referendum om te checken wat men vind van al die pro-homo politiek. 90% van het volk is tegen het promoten van gay activiteiten.
ook goed, ik heb toch weinig met de EU

vind het alleen apart dat dit soort geluiden vooral bij landen vamdaan komen die vooral geld terug krijgen van de EU en noet van de landen die geld toe moeten leggen

ga dan gewoon weg, beter voor iedereen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194265057
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:58 schreef mechanico het volgende:

[..]

Laat de pro homo seks lovers maar uit de EU stappen. Waarom doen we geen europees referendum om te checken wat men vind van al die pro-homo politiek. 90% van het volk is tegen het promoten van gay activiteiten.
Ik denk eerder dat 90% er geen probleem mee heeft, alleen de door geloof geïndoctrineerde populatie die gelukkig steeds minder aan het worden is vind het blijkbaar moeilijk te verkroppen dat niet iedereen aan hun sprookjesboek realiteit voldoet.

En als je dan toch een referendum uitschrijft, zullen we die dan ook over geloven die in Europa erop aangehouden mogen worden moeten gaan houden?
  zondag 26 juli 2020 @ 11:21:18 #12
117098 Hathor
Effe niet
pi_194265088
Is dit weer een kloon van die leipe Turk? Ali Baba en de 40 klonen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194265090
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:58 schreef mechanico het volgende:

[..]

Laat de pro homo seks lovers maar uit de EU stappen. Waarom doen we geen europees referendum om te checken wat men vind van al die pro-homo politiek. 90% van het volk is tegen het promoten van gay activiteiten.
Je bent wel erg onzeker over je eigen seksualiteit zeker. Althans zo kom je wel over
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 26 juli 2020 @ 11:23:01 #14
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_194265104
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:54 schreef mechanico het volgende:
Alleen bepaalde ideologische stromingen die het zionisme aanhangen hebben hier interesse in.
Schopje BNW dan maar :') Over fake news gesproken.
  zondag 26 juli 2020 @ 11:24:29 #15
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194265114
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:58 schreef mechanico het volgende:

[..]

Laat de pro homo seks lovers maar uit de EU stappen. Waarom doen we geen europees referendum om te checken wat men vind van al die pro-homo politiek. 90% van het volk is tegen het promoten van gay activiteiten.
Gelukkig snappen de meeste Nederlanders dat het niet uitmaakt met wie je seks hebt. (zolang het maar wederzijds uit eigen wil is).

Ik zie trouwens nergens de overheid homo seks promoten, wel homo rechten, maar seks?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_194265121
Het is een democratisch gekozen partij. Als ze dat willen moeten ze dat doen. Dat mogen en kunnen wij verwerpelijk vinden, maar het is hun goed recht.
Als de Polen het er niet mee eens zijn, kunnen ze de volgende keer op een andere partij stemmen. Zo werkt democratie.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 11:25:45 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194265126
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:23 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Schopje BNW dan maar :') Over fake news gesproken.
meh, gaat gewoon op slot op deze manier

BNW is anders maar geen prullenbak
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 26 juli 2020 @ 11:30:36 #18
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194265175
quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:25 schreef Treinhoer het volgende:
Het is een democratisch gekozen partij diede natiestaat vertegenwoordigt. Als ze dat willen moeten ze dat doen. Dat mogen en kunnen wij verwerpelijk vinden, maar het is hun goed recht.
Als de Polen het er niet mee eens zijn, kunnen ze de volgende keer op een andere partij stemmen. Zo werkt democratie.
Nee. Mensenrechten staan boven dit soort beslissingen. Heeft ook weinig met democratie te maken.

Als China bepaalde groepen mensen gaat opsluiten is het slecht, omdat ze 1 partij hebben? Terwijl als een democratisch land het zou doen, zou het prima zijn omdat ze hiervoor gekozen hebben? Die logica ontgaat mij.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_194265195
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

meh, gaat gewoon op slot op deze manier

BNW is anders maar geen prullenbak
Vind jij het normaal dat gewoon de hele openingspost een homofobische rant is en er geen logica of feitelijke bewijzen in te ontdekken zijn? :N
pi_194265199
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nee. Mensenrechten staan boven dit soort beslissingen. Heeft ook weinig met democratie te maken.

Als China bepaalde groepen mensen gaat opsluiten is het slecht, omdat ze 1 partij hebben? Terwijl als een democratisch land het zou doen, zou het prima zijn omdat ze hiervoor gekozen hebben? Die logica ontgaat mij.
Het is niet dat er mensen worden dood geschoten, of in kerkers worden geflikkerd als ze uit dit verdrag stappen. Polen heeft een andere cultuur en maatschappij. Mensenrechten zoals wij ze kennen zijn daar gewoon anders. Dat is inderdaad verwerpelijk en ik ben het met je eens dat mensenrechten belangrijker zijn dan een beslissing van zo'n partij.
Maar ze zien er redenen voor die voor hen vrij overtuigend zijn.

Ik ben ook tegen het martelen van mensen. Volgens de universele verklaring van de rechten voor de mens mag dat ook niet, maar wanneer iemand ergens een atoombom heeft verstopt en weigert te zeggen waar die ligt, ben ik helemaal voor dat ze iemand aan het praten krijgen, whatever it takes, om zo de dood van duizenden zo niet tienduizenden te voorkomen.
Alles heeft een grens.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_194265315
quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:33 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Het is niet dat er mensen worden dood geschoten, of in kerkers worden geflikkerd als ze uit dit verdrag stappen. Polen heeft een andere cultuur en maatschappij. Mensenrechten zoals wij ze kennen zijn daar gewoon anders. Dat is inderdaad verwerpelijk en ik ben het met je eens dat mensenrechten belangrijker zijn dan een beslissing van zo'n partij.
Maar ze zien er redenen voor die voor hen vrij overtuigend zijn.

Ik ben ook tegen het martelen van mensen. Volgens de universele verklaring van de rechten voor de mens mag dat ook niet, maar wanneer iemand ergens een atoombom heeft verstopt en weigert te zeggen waar die ligt, ben ik helemaal voor dat ze iemand aan het praten krijgen, whatever it takes, om zo de dood van duizenden zo niet tienduizenden te voorkomen.
Alles heeft een grens.
Martelen vergelijken met verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_194265358
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Martelen vergelijken met verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht :')
Daarom gaat het verdrag ook over geweld tegen vrouwen, maar blijkbaar vinden sommige homofoben hier dat dan ook wel oke, ze zullen maar een vrouw met een mening hebben, dat moet er met het ouderwetse geweldsmiddel straffeloos uitgemept kunnen worden. :')
pi_194265389
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Daarom gaat het verdrag ook over geweld tegen vrouwen, maar blijkbaar vinden sommige homofoben hier dat dan ook wel oke, ze zullen maar een vrouw met een mening hebben, dat moet er met het ouderwetse geweldsmiddel straffeloos uitgemept kunnen worden. :')
Ah de goede oude tijd :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_194265474
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:54 schreef mechanico het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om vrouwenrechten.
Het is een verdrag dat geweld tegen vrouwen bestrijdt. Of ze daar nu uitstappen omdat ze graag vrouwen mishandelen of omdat het lettertype waarin het verdrag is geschreven ze niet aanstaat, doet niets af aan de waarheid dat Polen onder dit verdrag dat geweld tegen vrouwen bestrijdt uit wil.
Degene die hier liegt ben jij.
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 12:04:16 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194265515
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Vind jij het normaal dat gewoon de hele openingspost een homofobische rant is en er geen logica of feitelijke bewijzen in te ontdekken zijn? :N
de OP kan nog wel denk maar daarna is het een steile helling naar beneden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194265704
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

de OP kan nog wel denk maar daarna is het een steile helling naar beneden
De op en vooral het 2e stuk is zoeken naar de homofobe bevestiging die de ts zocht. :')

Hij had ook de 3 woorden over illegale immigratie bold kunnen maken ipv het homofobe stuk van die 3 woorden te benadrukken en dan met zijn eigen homofobe saus verder te versterken. Maar goed blijkbaar ben ik dan hier te woke dat ik dat zo zie. :D
pi_194266092
Homohaters krijgen vaak zelf een stijfje van het kijken naar mannen he.
  Redactie Frontpage zondag 26 juli 2020 @ 13:53:11 #28
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194266479
De PiS is dan ook een partij met randdebiele aan godsdienstwaanzin lijdende zwakzinnigen.

Nog een leuk feitje: de PiS is anti-EU, maar ondertussen is die debiel van een Duda herkozen dankzij de boeren, die gigantische ladingen EU-subsidies krijgen. Schrap die subsidies dan maar, dan wil ik nog wel eens zien hoe anti-EU die boeren over 4 jaar nog zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door sp3c op 28-07-2020 15:22:04 ]
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 26 juli 2020 @ 14:53:26 #29
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194267146
PiS_O_

Weg met die Eurofielen ^O^
pi_194267713
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:09 schreef AgentS het volgende:
Homohaters krijgen vaak zelf een stijfje van het kijken naar mannen he.
Ga je nou beweren dat @mechanico zelf elk weekend gepaald wordt door een stel bronstige mannen? Het valt niet uit te sluiten, maar in Nederland mag je daar toch gewoon voor uitkomen?
  zondag 26 juli 2020 @ 16:09:02 #31
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_194267831
quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:33 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Het is niet dat er mensen worden dood geschoten, of in kerkers worden geflikkerd als ze uit dit verdrag stappen. Polen heeft een andere cultuur en maatschappij. Mensenrechten zoals wij ze kennen zijn daar gewoon anders. Dat is inderdaad verwerpelijk en ik ben het met je eens dat mensenrechten belangrijker zijn dan een beslissing van zo'n partij.
Maar ze zien er redenen voor die voor hen vrij overtuigend zijn.

Ik ben ook tegen het martelen van mensen. Volgens de universele verklaring van de rechten voor de mens mag dat ook niet, maar wanneer iemand ergens een atoombom heeft verstopt en weigert te zeggen waar die ligt, ben ik helemaal voor dat ze iemand aan het praten krijgen, whatever it takes, om zo de dood van duizenden zo niet tienduizenden te voorkomen.
Alles heeft een grens.
Dus Polen zijn geen mensen en hebben geen rechten nodig. Duidelijk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_194268133
Hier geef ik ze dan wel weer gelijk. Een land mag zelf, binnen bepaalde grenzen, bepalen hoe ze haar samenleving inricht. Een wettelijk huwelijk en het promoten van een discutabele levenswijze is geen mensenrecht. Het is niet alsof hun gedrag gecriminaliseerd wordt.
pi_194268148
Wijken de refdag bezoekers zondags uit naar Fok of wat?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 26 juli 2020 @ 16:57:40 #34
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_194268256
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:42 schreef mechanico het volgende:
Dit noem je dus fake news.

Fact news:

[ afbeelding ]

Poland only V4 country to have ratified Istanbul Convention

The Istanbul Convention was ratified by the previous Civic Platform-led government in April 2015. High-ranking politicians and ministers from the ruling Law and Justice (PiS) party have repeatedly threatened to withdraw from the treaty since coming to power.

Although the Czech Republic, Slovakia and Hungary all signed the treaty in 2011 along with the vast majority of Council of Europe member states, none of them has ratified it.

The topic has been making headlines in Central Europe in the past few months. Late last year, the Slovak Parliament passed a resolution rejecting, for the second time that year, the ratification process of the Istanbul Convention.

Only a few days ago, the Hungarian Parliament did the same, claiming domestic laws on the protection of women were sufficient and accusing the convention of trying to “facilitate illegal migration” and “promote the LGBT ideology”.

https://kafkadesk.org/202(...)-on-gender-equality/
even ter verduidelijking: Polen is het enige van de V4 landen die het verdrag geratificeerd heeft. De andere drie landen die daartoe behoren, Tsjechië, Hongarije en Slovenië, dus niet.
Zoals het in je "fact news" staat, staat het nogal onhandig opgeschreven, want het grootste deel van de Europese unie heeft dat wel geratificeerd.

https://www.coe.int/en/we(...)reaty/210/signatures
  Redactie Frontpage zondag 26 juli 2020 @ 17:04:23 #35
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194268304
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:53 schreef YoungDriller het volgende:
PiS_O_

Weg met die Eurofielen ^O^
Religekkie gespot.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 26 juli 2020 @ 17:29:00 #36
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194268571
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 17:04 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Religekkie gespot.
Nee ben agnost maar heb echt niets met progressievelingen. _O_
  Redactie Frontpage zondag 26 juli 2020 @ 19:24:21 #37
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194270146
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 17:29 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Nee ben agnost maar heb echt niets met progressievelingen. _O_
Ah, dus je heb liever religieuze gekken?

Ik begrijp trouwens niet waarom de katholieke kerk tegen homoseksuelen zijn, ze brengen het zelf altijd nog een stapje verder met pedoseksualiteit namelijk.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194270294
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:44 schreef Confetti het volgende:
Hier geef ik ze dan wel weer gelijk. Een land mag zelf, binnen bepaalde grenzen, bepalen hoe ze haar samenleving inricht. Een wettelijk huwelijk en het promoten van een discutabele levenswijze is geen mensenrecht. Het is niet alsof hun gedrag gecriminaliseerd wordt.
Homoseksualiteit in de praktijk brengen is een discutabele levenswijze?
  zondag 26 juli 2020 @ 20:15:05 #39
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194270866
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 19:24 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ah, dus je heb liever religieuze gekken?

Ik begrijp trouwens niet waarom de katholieke kerk tegen homoseksuelen zijn, ze brengen het zelf altijd nog een stapje verder met pedoseksualiteit namelijk.
Want dat je argument? PiS is voor kindermisbruik?
pi_194270945
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus Polen zijn geen mensen en hebben geen rechten nodig. Duidelijk.
Nee absoluut niet. Ik schets een beeld van de werkelijkheid in Polen. Men denkt daar (helaas) anders over mensenrechten en o.a homoseksualiteit.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_194271191
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:54 schreef mechanico het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om vrouwenrechten. Dat maakt de pro-homoseks media in Nederland ervan.

Heel veel landen willen niks te maken hebben met bizarre projecten om doelgericht homoseksuelen te promoten en te beschermen. Christenen niet , moslims niet. Alleen bepaalde ideologische stromingen die het zionisme aanhangen hebben hier interesse in. En geloof me ze (de pro homo politiek) zullen verliezen uiteindelijk want ze zijn zwaar in de minderheid.
Ja want de homo's moeten maar weer in de kast omdat onze barmhartige spreekjesfiguren 2000 jaar geleden iets hebben opgeschreven wat je zo zou kunnen intrepreren.

Dat je het over je lippen krijgt.
pi_194271216
quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:25 schreef Treinhoer het volgende:
Het is een democratisch gekozen partij. Als ze dat willen moeten ze dat doen. Dat mogen en kunnen wij verwerpelijk vinden, maar het is hun goed recht.
Als de Polen het er niet mee eens zijn, kunnen ze de volgende keer op een andere partij stemmen. Zo werkt democratie.
Dus als ze democratisch besluiten (viel ieder willekeurig belachelijke mogelijkheid in) dan is dat prima omdat "democratie"?
  zondag 26 juli 2020 @ 20:40:48 #43
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_194271237
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:20 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Nee absoluut niet. Ik schets een beeld van de werkelijkheid in Polen. Men denkt daar (helaas) anders over mensenrechten en o.a homoseksualiteit.
Ja, 1950 is terug.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_194271245
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:53 schreef YoungDriller het volgende:
PiS_O_

Weg met die Eurofielen ^O^
Maar wel lekker de eu gelden innen, ja toch?
pi_194271274
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:09 schreef AgentS het volgende:
Homohaters krijgen vaak zelf een stijfje van het kijken naar mannen he.
Na Thailand & co, zijn er in de Arabische landen volgens mij de meeste ladyboy prostituees. Stiekem gaan moslims hard op piemels zuigen en anaal neuken.
  Redactie Frontpage zondag 26 juli 2020 @ 20:45:28 #46
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194271318
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:15 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Want dat je argument? PiS is voor kindermisbruik?
PiS steunt/is de Poolse diocese die kindermisbruik structureel wegmoffeld. Dus ja, dat zou je inderdaad over ze kunnen zeggen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194271363
quote:
6s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:52 schreef Nikonlover het volgende:
Moeten ze zelf weten. Van mij mogen ze.
Dit
pi_194271371
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:44 schreef Confetti het volgende:
Hier geef ik ze dan wel weer gelijk. Een land mag zelf, binnen bepaalde grenzen, bepalen hoe ze haar samenleving inricht. Een wettelijk huwelijk en het promoten van een discutabele levenswijze is geen mensenrecht. Het is niet alsof hun gedrag gecriminaliseerd wordt.
Hoe krijg je het over je lippen :')

Niet normaal mee mogen doen is de eerste stap in het afzakken naar tweede rangs burger, als ze dat al niet zijn.
  zondag 26 juli 2020 @ 20:51:58 #49
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194271411
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:45 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

PiS steunt/is de Poolse diocese die kindermisbruik structureel wegmoffeld. Dus ja, dat zou je inderdaad over ze kunnen zeggen.
Vreemd hoor.. vorig jaar hebben ze daar de straffen voor kindermisbruik verdubbeld. Medemogelijk gemaakt door PiS ^O^
  zondag 26 juli 2020 @ 20:53:23 #50
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194271445
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:41 schreef Yreal het volgende:

[..]

Maar wel lekker de eu gelden innen, ja toch?
Helemaal mee eens. Dat mag ook wel eens afgelopen zijn.
pi_194271480
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:49 schreef Yreal het volgende:

[..]

Hoe krijg je het over je lippen :')

Niet normaal mee mogen doen is de eerste stap in het afzakken naar tweede rangs burger, als ze dat al niet zijn.
Moeten wij gaan bepalen hoe de Polen hier over mogen denken? Ook niet heel vrijzinnig vind ik
pi_194271653
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Moeten wij gaan bepalen hoe de Polen hier over mogen denken? Ook niet heel vrijzinnig vind ik
groepen beperken in hun rechten is geen vrijheid van meningsuiting.
  Redactie Frontpage zondag 26 juli 2020 @ 21:09:36 #53
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194271715
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:51 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Vreemd hoor.. vorig jaar hebben ze daar de straffen voor kindermisbruik verdubbeld. Medemogelijk gemaakt door PiS ^O^
Leuke symboolpolitiek.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 26 juli 2020 @ 21:09:57 #54
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_194271721
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:58 schreef mechanico het volgende:

[..]

Laat de pro homo seks lovers maar uit de EU stappen. Waarom doen we geen europees referendum om te checken wat men vind van al die pro-homo politiek. 90% van het volk is tegen het promoten van gay activiteiten.
Uit welke doos met achterlijken ben jij nou weer opgestaan? :'(
Krekker is de bom!
pi_194271944
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 21:06 schreef Yreal het volgende:

[..]

groepen beperken in hun rechten is geen vrijheid van meningsuiting.
Voor zover hier al sprake is van 'beperken van rechten' beweer ik nergens dat we wegens vrijheid van meningsuiting de Polen hun gang moeten laten gaan. Het is een besluit dat ze nemen in eigen soevereiniteit. Bovendien nog op democratische wijze tot stand gekomen ook. Of zijn alleen de besluiten die jij prettig vindt gelegitimeert? Zo werkt dat niet.

Over inperken van vrouwen en homorechten gesproken. Ben je ook tegen de Islam?
  zondag 26 juli 2020 @ 21:54:16 #56
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194272546
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 21:09 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Leuke symboolpolitiek.
Prima joh ^O^
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 21:55:17 #57
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_194272573
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:58 schreef mechanico het volgende:

[..]

Laat de pro homo seks lovers maar uit de EU stappen. Waarom doen we geen europees referendum om te checken wat men vind van al die pro-homo politiek. 90% van het volk is tegen het promoten van gay activiteiten.
Smakelijk gelachen. Thanks mop.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Redactie Frontpage zondag 26 juli 2020 @ 22:04:15 #58
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194272736
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 21:54 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Prima joh ^O^
Ik ken Polen heel goed door mij echtgenote, op basis het intensief volgen van nieuws en updates van vrienden en familie kan ik die uitspraak prima doen. PiS probeert het stemvee te paaien maar ondertussen laat het een georganiseerde pedovereniging met rust. Die georganiseerde pedovereniging is ook haar grootste sponsor.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator maandag 27 juli 2020 @ 00:17:51 #59
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194274476
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Moeten wij gaan bepalen hoe de Polen hier over mogen denken? Ook niet heel vrijzinnig vind ik
Denken? Nee, ze denken maar een eind weg. Wat wij wel bepalen is dat er dan geen steun gelden meer naar Polen gaan en dat Polen niet in de EU thuishoort.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 27 juli 2020 @ 00:26:20 #60
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194274514
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:54 schreef mechanico het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om vrouwenrechten. Dat maakt de pro-homoseks media in Nederland ervan.

Heel veel landen willen niks te maken hebben met bizarre projecten om doelgericht homoseksuelen te promoten en te beschermen. Christenen niet , moslims niet. Alleen bepaalde ideologische stromingen die het zionisme aanhangen hebben hier interesse in. En geloof me ze (de pro homo politiek) zullen verliezen uiteindelijk want ze zijn zwaar in de minderheid.
Ik heb het idee dat deze TS een homofobe moslim is
Ik ben inmiddels overleden
pi_194274645
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 22:04 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik ken Polen heel goed door mij echtgenote, op basis het intensief volgen van nieuws en updates van vrienden en familie kan ik die uitspraak prima doen. PiS probeert het stemvee te paaien maar ondertussen laat het een georganiseerde pedovereniging met rust. Die georganiseerde pedovereniging is ook haar grootste sponsor.
Ja, maar de partij is democratisch gekozen, dus moeten wij respecteren dat ze daar gewoon kinderen kunnen misbruiken. Aldus sommige lui hier.

Mensenrechten is alleen belangrijk voor ons Nederlanders. De rest van de wereld kan gewoon de @&%#! krijgen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_194274672
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:43 schreef Pleun2011 het volgende:
'Deze' verdrag = 'dit' verdrag.
Doe eens niet zo turkofoob.
pi_194274689
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2020 00:26 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat deze TS een homofobe moslim is
Een PiSnicht?
  maandag 27 juli 2020 @ 03:12:43 #64
117098 Hathor
Effe niet
pi_194274854
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2020 00:26 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat deze TS een homofobe moslim is
Dat heb jij goed gezien, maar geef em nog wat tijd zodat hij uit de kast kan komen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194275237
quote:
9s.gif Op maandag 27 juli 2020 01:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Doe eens niet zo turkofoob.
Ah dus nu is Nederlands schrijven ook al racistisch :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2020 07:23:39 ]
  maandag 27 juli 2020 @ 08:13:46 #66
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194275433
Misschien had nu.nl het wat duidelijker kunnen zeggen, maar bij deze zin: "Het verdrag bevat elementen van een ideologie die wij schadelijk achten" weet je toch éxact waar het om gaat? :D

Om dat nou fake nieuws te noemen ...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_194275522
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 00:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Denken? Nee, ze denken maar een eind weg. Wat wij wel bepalen is dat er dan geen steun gelden meer naar Polen gaan en dat Polen niet in de EU thuishoort.
Geen gelden meer naar Polen vanwege dit verdragje is een bizarre maatregel. Heb je het wel eens gelezen?

Als we vanuit de EU iets menen te mogen zeggen dan zou dat zijn als ze het verdrag ondertekenen en verder niet uitvoeren. Dat technische aspect is wel een EU aangelegenheid. Dat doet Polen overigens niet, ze geven gewoon aan er uit te stappen.

Maar dat Polen een eigen manier van bestrijden van bv huiselijk geweld wil hanteren is wat mij betreft aan hen. Het is niet zo dat zonder dit verdrag ineens vrouwen massaal ongestraft afgeranseld mogen worden. Of homo's in werkkampen worden gestopt ofzo. Alle grondrechten etc blijven gewoon conform EU basisregels intact.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2020 08:31:29 ]
pi_194275580
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 08:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Geen gelden meer naar Polen vanwege dit verdragje is een bizarre maatregel. Heb je het wel eens gelezen?

Als we vanuit de EU iets menen te mogen zeggen dan zou dat zijn als ze het verdrag ondertekenen en verder niet uitvoeren. Dat technische aspect is wel een EU aangelegenheid. Dat doet Polen overigens niet, ze geven gewoon aan er uit te stappen.

Maar dat Polen een eigen manier van bestrijden van bv huiselijk geweld wil hanteren is wat mij betreft aan hen. Het is niet zo dat zonder dit verdrag ineens vrouwen massaal ongestraft afgeranseld mogen worden. Of homo's in werkkampen worden gestopt ofzo. Alle grondrechten etc blijven gewoon conform EU basisregels intact.
Lhbt vrije zones vallen binnen de evrm?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_194275921
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 21:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Voor zover hier al sprake is van 'beperken van rechten' beweer ik nergens dat we wegens vrijheid van meningsuiting de Polen hun gang moeten laten gaan. Het is een besluit dat ze nemen in eigen soevereiniteit. Bovendien nog op democratische wijze tot stand gekomen ook. Of zijn alleen de besluiten die jij prettig vindt gelegitimeert? Zo werkt dat niet.
Wel eens gehoord van Europese verdragen? Het verdrag voor de rechten van de mens is daar een goede van. Heeft Polen ook ondertekent toen ze tot de EU toetraden. Die verdragen overstijgen nationale wetten voor het geval je het nog niet wist. Dus fuck Polen. Als ze zo graag een bastion van homohaat willen zijn dan rotten ze maar op uit de EU.
pi_194276050
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:09 schreef AgentS het volgende:
Homohaters krijgen vaak zelf een stijfje van het kijken naar mannen he.
Volgens mij pakken die zelf minderjarigen, aangezien de minderjarigen geen sterk verzet kunnen leveren.
pi_194276083
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:50 schreef sp3c het volgende:
of je er nu uitstapt vanwege vrouwenrechten of homorechten lijkt me geen nuance ofzo

blijft achterlijk
?? Waarom is dat zo achterlijk? Wat is er minder aan mannen of heteroseksuelen dat zij geen speciaal plekje krijgen in een verdrag?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194276128
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:18 schreef Navifactiva het volgende:
Wel eens gehoord van Europese verdragen? Het verdrag voor de rechten van de mens is daar een goede van. Heeft Polen ook ondertekent toen ze tot de EU toetraden. Die verdragen overstijgen nationale wetten voor het geval je het nog niet wist. Dus fuck Polen. Als ze zo graag een bastion van homohaat willen zijn dan rotten ze maar op uit de EU.
Ik weet niets van Polen of deze partij. Maar is het niet direct een aanname dat als ze dit verdrag niet willen ratificeren dat ze dan direct "homo's aan de hoogste boom willen opknopen?" Of vrouwen? Nergens kan ik duidelijk teruglezen wat nou hun exacte probleem met dit verdrag is. Slechte journalistiek, zou wel het minste zijn qua informatie verschaffen aan de kijker/lezer.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  maandag 27 juli 2020 @ 09:40:59 #73
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194276157
Waar wordt er trouwens illegale mirgatie gefaciliteerd en LHBTQ gepromoot in dit document? Ik kom het niet tegen ...

https://wetten.overheid.nl/BWBV0006074/2016-03-01
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_194276218
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

?? Waarom is dat zo achterlijk? Wat is er minder aan mannen of heteroseksuelen dat zij geen speciaal plekje krijgen in een verdrag?
Omdat mannen en hetero's misschien niet worden gediscrimineerd vanwege hun geslacht danwel seksuele voorkeur
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_194276368
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:40 schreef SicSicSics het volgende:
Waar wordt er trouwens illegale mirgatie gefaciliteerd en LHBTQ gepromoot in dit document? Ik kom het niet tegen ...

https://wetten.overheid.nl/BWBV0006074/2016-03-01
In sommige artikelen kan je een gevaar zien voor de traditionele rol van de vrouw binnen het gezin. Of als je feminisme onwenselijk vindt. Bijv deze "Parties shall take the necessary measures to promote changes in the social and cultural patterns of behaviour of women and men with a view to eradicating prejudices, customs, traditions and all other practices which are based on the idea of the inferiority of women or on stereotyped roles for women and men." Als je vindt dat vrouwen eerst de taak hebben voor de opvoeding van de kinderen en het gezin, wat wellicht de katholieke kerk verkondigt, wil je niet hebben dat de staat door dit verdrag dat gaat beschouwen als een "typerende discriminatoire rolverdeling die de vrouw wordt opgelegd". En op basis daarvan beleid vormt om die opvatting dus te doen veranderen binnen te maatschappij. Wat tegen het zere been van de kerk zal zijn en traditionele opvattingen hierover.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  maandag 27 juli 2020 @ 10:02:27 #76
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194276455
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:57 schreef Aloulu het volgende:
In sommige artikelen kan je een gevaar zien voor de traditionele rol van de vrouw binnen het gezin. Of als je feminisme onwenselijk vindt. Bijv deze "Parties shall take the necessary measures to promote changes in the social and cultural patterns of behaviour of women and men with a view to eradicating prejudices, customs, traditions and all other practices which are based on the idea of the inferiority of women or on stereotyped roles for women and men." Als je vindt dat vrouwen eerst de taak hebben voor de opvoeding van de kinderen en het gezin, wat wellicht de katholieke kerk verkondigt, wil je niet hebben dat de staat door dit verdrag dat gaat beschouwen als een "typerende discriminatoire rolverdeling die de vrouw wordt opgelegd". En op basis daarvan beleid vormt om die opvatting dus te doen veranderen binnen te maatschappij. Wat tegen het zere been van de kerk zal zijn en traditionele opvattingen hierover.
Maar dan is de OP dus één grote fake-news exercitie?
Het gaat niet om illegale migratie, niet om homo-rechten, maar om de tradiotionele man-vrouw verdeling. Topuic kan dicht, TS lult uit zijn nek. :)

Overigens is het dan nog steeds beklagenswaardig dat Polen hier vanaf wil. De kerk zou zich kapot moeten schamen. Hoevaak heeft zij al verdeeldheid gefaciliteerd? Toegejuicht? in de kaart gespeeld of geist?

De paus zou zijn bisschoppen eens op de koffie uit moeten nodigen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_194276481
quote:
6s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:02 schreef SicSicSics het volgende:
Maar dan is de OP dus één grote fake-news exercitie?
Het gaat niet om illegale migratie, niet om homo-rechten, maar om de tradiotionele man-vrouw verdeling. Topuic kan dicht, TS lult uit zijn nek. :)

Overigens is het dan nog steeds beklagenswaardig dat Polen hier vanaf wil. De kerk zou zich kapot moeten schamen. Hoevaak heeft zij al verdeeldheid gefaciliteerd? Toegejuicht? in de kaart gespeeld of geist?

De paus zou zijn bisschoppen eens op de koffie uit moeten nodigen.
Ik denk dat het daar om gaat. Maar wellicht dat deze Poolse regering weldegelijk van mening is dat dit verdrag "pro-homorechten is" ofzo. Hoewel ik geen enkele verwijzing ernaar kan terugvinden. In ieder geval voor de lezer compleet onduidelijk waar het nou echt om draait hun bezwaren.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_194276806
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:18 schreef Navifactiva het volgende:

[..]

Wel eens gehoord van Europese verdragen? Het verdrag voor de rechten van de mens is daar een goede van. Heeft Polen ook ondertekent toen ze tot de EU toetraden. Die verdragen overstijgen nationale wetten voor het geval je het nog niet wist. Dus fuck Polen. Als ze zo graag een bastion van homohaat willen zijn dan rotten ze maar op uit de EU.
De Polen geven zelf niet aan dat ze homo's mensenrechten gaan ontzeggen dus waar heb je het over. Het niet naleven van het verdrag van dit topic betekent niet direct een schending van mensenrechten. Lees het eens, of een samenvatting
pi_194276961
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

De Polen geven zelf niet aan dat ze homo's mensenrechten gaan ontzeggen dus waar heb je het over. Het niet naleven van het verdrag van dit topic betekent niet direct een schending van mensenrechten. Lees het eens, of een samenvatting
Is het geen mensenrecht dat je overal in je eigen land mag wonen en gewoon jezelf mag zijn?

Met hun lgtb vrije zones lijkt men dat toch anders te zien. :')

https://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_ideology-free_zone?wprov=sfla1
pi_194277094
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Is het geen mensenrecht dat je overal in je eigen land mag wonen en gewoon jezelf mag zijn?

Met hun lgtb vrije zones lijkt men dat toch anders te zien. :')

https://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_ideology-free_zone?wprov=sfla1
Waarom zou je daar wíllen wonen? Ik ga als vrouw ook niet naar Saudi Arabie. Ben je gay dan verhuis je toch zsm.
  maandag 27 juli 2020 @ 10:56:09 #81
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_194277118
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:54 schreef AgentS het volgende:

[..]

Waarom zou je daar wíllen wonen? Ik ga als vrouw ook niet naar Saudi Arabie. Ben je gay dan verhuis je toch zsm.
Ja, dan verhuis je naar Nederland waar politieke partijen een 'Polen meldpunt' openen waar mensen over jou kunnen klagen zodat die partij "onderbouwing"heeft voor hun xenofobie.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_194277149
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:54 schreef AgentS het volgende:

[..]

Waarom zou je daar wíllen wonen? Ik ga als vrouw ook niet naar Saudi Arabie. Ben je gay dan verhuis je toch zsm.
Omdat die lgtb mensen daar geboren zijn en hun familie en vrienden daar wonen? :')

Alle vrouwen vluchten toch ook niet Saudi Arabië uit omdat ze onderdrukt worden.

Polen wilt graag meedoen met Europa, en moet men ook de spelregels accepteren en niet als een woke sjw later gaan zeuren dat men wel de lusten maar niet de lasten wilt.
pi_194277204
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:42 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Stiekem gaan moslims hard op piemels zuigen en anaal neuken.
Wat bij moslims heel erg meespeelt is of je de bottom (fout) bent of de top (oke). En uiteraard dat je het stiekem doet en dat het puur voor de seks is en geen relatie. Uiteraard niet alle moslims maar de moslims die het wel doen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_194277281
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Omdat die lgtb mensen daar geboren zijn en hun familie en vrienden daar wonen? :')

Alle vrouwen vluchten toch ook niet Saudi Arabië uit omdat ze onderdrukt worden.

Polen wilt graag meedoen met Europa, en moet men ook de spelregels accepteren en niet als een woke sjw later gaan zeuren dat men wel de lusten maar niet de lasten wilt.
Eh, dat doen ze dus wel. Veel proberen te vluchten.

Ik denk ook niet dat Polen het zo erg vinden als je je normaal gedraagt maar als je erbij loopt als James Charles wordt je idd uitgekotst.
pi_194277290
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, dan verhuis je naar Nederland waar politieke partijen een 'Polen meldpunt' openen waar mensen over jou kunnen klagen zodat die partij "onderbouwing"heeft voor hun xenofobie.
Alsof iemand de PVV nog serieus neemt though.
pi_194277436
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:09 schreef AgentS het volgende:

[..]

Eh, dat doen ze dus wel. Veel proberen te vluchten.

Ik denk ook niet dat Polen het zo erg vinden als je je normaal gedraagt maar als je erbij loopt als James Charles wordt je idd uitgekotst.
Dus als lgtb mensen zich normaal gedragen worden ze misschien niet uitgekotst door polen zolang ze niet achter hun geaardheid komen? Dat druist toch tegen elke logica in van gelijke mensenrechten in. 8)7
  maandag 27 juli 2020 @ 11:23:23 #87
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194277462
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:54 schreef AgentS het volgende:

[..]

Waarom zou je daar wíllen wonen? Ik ga als vrouw ook niet naar Saudi Arabie. Ben je gay dan verhuis je toch zsm.
Even naar een ander land verhuizen zit er niet zomaar in voor velen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator maandag 27 juli 2020 @ 11:32:14 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194277581
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

?? Waarom is dat zo achterlijk? Wat is er minder aan mannen of heteroseksuelen dat zij geen speciaal plekje krijgen in een verdrag?
geen idee :?

ik snap de vraag denk ik niet echt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194278331
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus als lgtb mensen zich normaal gedragen worden ze misschien niet uitgekotst door polen zolang ze niet achter hun geaardheid komen? Dat druist toch tegen elke logica in van gelijke mensenrechten in. 8)7
Geaardheid =/= je als een idioot gedragen.
pi_194278427
Ik vind meer schokkender dat er aandacht en een verdrag voor nodig is....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194278455
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:23 schreef AgentS het volgende:

[..]

Geaardheid =/= je als een idioot gedragen.
In conservatieve geloofgemeenschappen is een andere geaardheid al synoniem met idioot gedrag. :')
pi_194278822
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In conservatieve geloofgemeenschappen is een andere geaardheid al synoniem met idioot gedrag. :')
Polen is geen Saudi Arabie.
pi_194278855
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 13:03 schreef AgentS het volgende:

[..]

Polen is geen Saudi Arabie.
Denk jij nu echt dat alleen de islam iets heeft tegen lgtb?
  maandag 27 juli 2020 @ 13:21:18 #94
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194279040
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 13:03 schreef AgentS het volgende:

[..]

Polen is geen Saudi Arabie.
Nou... het is er een westerse variant op. Zo snel mogelijk uit de EU flikkeren.
pi_194279202
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:57 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]

even ter verduidelijking: Polen is het enige van de V4 landen die het verdrag geratificeerd heeft. De andere drie landen die daartoe behoren, Tsjechië, Hongarije en Slovenië, dus niet.
Zoals het in je "fact news" staat, staat het nogal onhandig opgeschreven, want het grootste deel van de Europese unie heeft dat wel geratificeerd.

https://www.coe.int/en/we(...)reaty/210/signatures
Slovenië zit niet bij de Visegradgroep.
pi_194279279
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 13:06 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Denk jij nu echt dat alleen de islam iets heeft tegen lgtb?
Ik denk dat de meeste conservatieve gebieden geen probleem hebben met gay seks, maar wel met hysterische trannies. Dat is wat ik hoor. De Polen die ik ken zijn verder gewoon modern...
pi_194279303
quote:
7s.gif Op maandag 27 juli 2020 13:21 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Nou... het is er een westerse variant op. Zo snel mogelijk uit de EU flikkeren.
Ik vind ooj dat Polen en meer van zulks niet in de EU horen hoor. Maar als zij een katholiek land zijn mogen ze dat best eisen. Doet de VS ook.
  Redactie Frontpage maandag 27 juli 2020 @ 15:16:30 #98
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194280268
quote:
6s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar dan is de OP dus één grote fake-news exercitie?
Het gaat niet om illegale migratie, niet om homo-rechten, maar om de tradiotionele man-vrouw verdeling. Topuic kan dicht, TS lult uit zijn nek. :)

Overigens is het dan nog steeds beklagenswaardig dat Polen hier vanaf wil. De kerk zou zich kapot moeten schamen. Hoevaak heeft zij al verdeeldheid gefaciliteerd? Toegejuicht? in de kaart gespeeld of geist?

De paus zou zijn bisschoppen eens op de koffie uit moeten nodigen.
Het probleem voor de paus is het feit dat de Poolse diocese al lange tijd doet wat het zelf wil en zich niets aantrekt van deze wat meer progressieve paus.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage maandag 27 juli 2020 @ 15:19:11 #99
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194280302
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 13:03 schreef AgentS het volgende:

[..]

Polen is geen Saudi Arabie.
Ze zijn het wel bijna. Alleenheersende partij, gerechtelijk stelsel dat niet onafhankelijk is, geen scheiding tussen kerk en staat en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 27 juli 2020 @ 15:30:45 #100
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194280434
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 15:19 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ze zijn het wel bijna. Alleenheersende partij, gerechtelijk stelsel dat niet onafhankelijk is, geen scheiding tussen kerk en staat en zo kan ik nog wel even doorgaan.
vroeger kwamen de orders uit Moskou, vandaag uit Brussel. De boodschap is anders, de methode is hetzelfde: doen wat er gezegd wordt, of anders.

Ze zien de bui al hangen.
  Redactie Frontpage maandag 27 juli 2020 @ 18:00:17 #101
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194282040
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 15:30 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

vroeger kwamen de orders uit Moskou, vandaag uit Brussel. De boodschap is anders, de methode is hetzelfde: doen wat er gezegd wordt, of anders.

Ze zien de bui al hangen.
Er is een enorm verschil: lid van de EU zijn gaat op vrijwillige basis. Je vergelijking raakt kant noch wal.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 27 juli 2020 @ 18:54:32 #102
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_194282743
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 13:34 schreef J.B. het volgende:

[..]

Slovenië zit niet bij de Visegradgroep.
excuses, dat moest Slowakije zijn.
  maandag 27 juli 2020 @ 20:40:52 #103
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194284352
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:00 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Er is een enorm verschil: lid van de EU zijn gaat op vrijwillige basis. Je vergelijking raakt kant noch wal.
En ze zijn het zat. Dat is het enige wat uitmaakt. Brussel wil graag doen geloven dat er geen leven is behalve onder het juk van Brussel. Helaas, zo werkt het niet. En de huidige gang van zaken onderstreept dit nog maar eens.

Vervelend hè die democratie.
  maandag 27 juli 2020 @ 20:56:59 #104
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_194284606
Het ‘Verdrag van Istanboel’ is een Europees verdrag over vrouwenrechten?

Wat heeft Istanboel met de EU ofwel Europa te maken? Bovendien kolderiek om zoiets in Istanboel te hosten, gezien de vrouwenrechten in dat deel van de wereld. What’s next? Verdrag van Mekka voor homorechten? Verdrag van Marrakesh voor het beperken van migratie naar Europa? Verdrag van Vaticaanstad tegen kindermisbruik door clerici? Verdrag van Brussel ter promotie van referenda en andere directe democratie? _O-
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_194285216
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 15:19 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ze zijn het wel bijna. Alleenheersende partij, gerechtelijk stelsel dat niet onafhankelijk is, geen scheiding tussen kerk en staat en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Hier is het anders ook niet zo onafhankelijk. Maar goed. We slaan door met die lgbtonzin. 100 genders, X in paspoort, een gaypride die niets meer met rechten te maken heeft maar meer met SM... dat werpt gewoon weerstand op. Zeker in zulke landen.
pi_194285862
Fake news is het idee dat de islam/christendom een soort alleenrecht heeft op het huwelijksconcept terwijl huwelijken al lang bestonden voordat de wereld bevuild werd door de aanwezigheid van die geloven.
Conscience do cost.
pi_194286372
Ik blijf het een raar iets vinden dat mensen oprecht lijken te geloven, dat mensen homoseksueel gemaakt worden.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_194286687
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 22:38 schreef Tanatos het volgende:
Ik blijf het een raar iets vinden dat mensen oprecht lijken te geloven, dat mensen homoseksueel gemaakt worden.
Ik geloof dat dat hysterische gedrag gemaakt is. Op dezelfde sekse vallen niet.
pi_194286934
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 15:30 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

vroeger kwamen de orders uit Moskou, vandaag uit Brussel. De boodschap is anders, de methode is hetzelfde: doen wat er gezegd wordt, of anders.

Ze zien de bui al hangen.
Opgelegde ethiek is sowieso waardeloos.
Enkel intrinsiek gemotiveerde ethiek is echt wat waard.

Maar goed, ik weet ook weer niet welk deel van mijn ethiek daadwerkelijk intrinsiek is.
Werd ik overtuigd, of ben ik daadwerkelijk vanuit mezelf overtuigd?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tanatos op 27-07-2020 23:32:33 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_194287083
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 22:57 schreef AgentS het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat hysterische gedrag gemaakt is. Op dezelfde sekse vallen niet.
Maar wat is hysterisch?
En hoe wordt dat gemaakt?
Het woord hysterisch heeft nogal een geschiedenis, een geschiedenis die vrouwen geen goed heeft gedaan.
--
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hysterie
De eerste die het woord hysterie gebruikte was Hippocrates. Hij beschreef hiermee de onregelmatige bloedstroom bij vrouwen van de baarmoeder naar de hersenen. Het woord hysterie is dan ook verwant aan het Griekse woord voor baarmoeder, hystera.

In de Middeleeuwen dacht men dat bij hysterie de baarmoeder in het lichaam rondzwerft op zoek naar een kind.
--
(En ja, ik vind psychoanalyse pseudowetenschap.)

[ Bericht 15% gewijzigd door Tanatos op 27-07-2020 23:28:44 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  Redactie Frontpage dinsdag 28 juli 2020 @ 06:56:08 #111
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194289490
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 20:40 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

En ze zijn het zat. Dat is het enige wat uitmaakt. Brussel wil graag doen geloven dat er geen leven is behalve onder het juk van Brussel. Helaas, zo werkt het niet. En de huidige gang van zaken onderstreept dit nog maar eens.

Vervelend hè die democratie.
Laat ze de EU dan verlaten, maar dat willen ze ook niet. Hetzelfde geldt voor Hongarije. Janken en janken maar ondertussen wel netto verdieners aan de EU. Wanneer je geld als water harkt, dan moet je ook de daarbij horende regels accepteren, helemaal wanneer je deze zelf ondertekend hebt, of in ieder geval de voorwaarden die eraan hangen ondertekend hebt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage dinsdag 28 juli 2020 @ 06:56:50 #112
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194289492
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 21:29 schreef AgentS het volgende:

[..]

Hier is het anders ook niet zo onafhankelijk. Maar goed. We slaan door met die lgbtonzin. 100 genders, X in paspoort, een gaypride die niets meer met rechten te maken heeft maar meer met SM... dat werpt gewoon weerstand op. Zeker in zulke landen.
Wellicht is dat zo, maar wanneer je de helft va het land een zone maakt waar homoseksuelen niet welkom zijn, dan ben je echt verkeerd bezig. Homoseksualiteit is geen ziekte of een keuze namelijk.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194289568
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:54 schreef mechanico het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om vrouwenrechten. Dat maakt de pro-homoseks media in Nederland ervan.

Heel veel landen willen niks te maken hebben met bizarre projecten om doelgericht homoseksuelen te promoten en te beschermen. Christenen niet , moslims niet. Alleen bepaalde ideologische stromingen die het zionisme aanhangen hebben hier interesse in. En geloof me ze (de pro homo politiek) zullen verliezen uiteindelijk want ze zijn zwaar in de minderheid.
Zo te lezen heb jij behoefte aan homoseks.
pi_194289591
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 23:22 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Maar wat is hysterisch?
En hoe wordt dat gemaakt?
Het woord hysterisch heeft nogal een geschiedenis, een geschiedenis die vrouwen geen goed heeft gedaan.
--
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hysterie
De eerste die het woord hysterie gebruikte was Hippocrates. Hij beschreef hiermee de onregelmatige bloedstroom bij vrouwen van de baarmoeder naar de hersenen. Het woord hysterie is dan ook verwant aan het Griekse woord voor baarmoeder, hystera.

In de Middeleeuwen dacht men dat bij hysterie de baarmoeder in het lichaam rondzwerft op zoek naar een kind.
--
(En ja, ik vind psychoanalyse pseudowetenschap.)
Ik heb geen idee waarom er types als James Charles of Jeffree Star zijn. Aandachttekort?

Ik heb totaal geen moeite met Ian McKellen bijvoorbeeld. Maar dat is niet waar die Polen aan denken bij 'homo'. Die zien alleen de excessen.
pi_194289614
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 07:24 schreef AgentS het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waarom er types als James Charles of Jeffree Star zijn. Aandachttekort?

Ik heb totaal geen moeite met Ian McKellen bijvoorbeeld. Maar dat is niet waar die Polen aan denken bij 'homo'. Die zien alleen de excessen.
Jij bent de enige die het hier steeds over excessen heeft en bewust het lgtb verbod in gedeeltes van dat land negeert. Waarom negeer je dat verbod?
pi_194289670
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 20:40 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

En ze zijn het zat. Dat is het enige wat uitmaakt. Brussel wil graag doen geloven dat er geen leven is behalve onder het juk van Brussel. Helaas, zo werkt het niet. En de huidige gang van zaken onderstreept dit nog maar eens.

Vervelend hè die democratie.
Zo zat zijn ze het natuurlijk niet. Ze nemen maar al te graag al de voordelen van de EU. Ze zien alleen bijbehorende verplichtingen niet zo zitten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 28 juli 2020 @ 08:31:44 #117
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194289910
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 07:48 schreef Monolith het volgende:
Zo zat zijn ze het natuurlijk niet. Ze nemen maar al te graag al de voordelen van de EU. Ze zien alleen bijbehorende verplichtingen niet zo zitten.
Het is ook nog eens heel doorzichtig;
Vrouwenrechten!?! Wij zijn autonoom! Wij bepalen wel wat goed is voor onze bevolking!
Migratie!?! Wij zijn autonoom! Wij bepalen wel wat goed is voor ons land!

Subsidie!?! Ja graag en rap een beetje. En solidair zijn hè Nederland, we doen het tenslotte allemaal samen! Waarom haat Rutte ons? ;(

... :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 08:35:50 #118
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194289928
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 20:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Het ‘Verdrag van Istanboel’ is een Europees verdrag over vrouwenrechten?
Yes.
quote:
Wat heeft Istanboel met de EU ofwel Europa te maken?
Ik weet niet of je het weet, maar Turkije wordt over het algemeen (deels) meegerekend als 'transcontinentaal' Eruopa.
quote:
Bovendien kolderiek om zoiets in Istanboel te hosten, gezien de vrouwenrechten in dat deel van de wereld.
Geen is natuurlijk wel heel weinig, het staat er wel onder druk. Juist prima om dan daar zo'n bespreking te hosten. Dat is ook politiek hè.
quote:
What’s next? Verdrag van Mekka voor homorechten?
Zou heel mooi zijn, maar in Warschau of Budapest is ook nog genoeg vooruitgang te boeken. Zou ik daarvoor kiezen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_194290088
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 20:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Het ‘Verdrag van Istanboel’ is een Europees verdrag over vrouwenrechten?

Wat heeft Istanboel met de EU ofwel Europa te maken?
Istanbul ligt deels op het Europese en deels op het Aziatische continent.

niet veel aan te doen :)
  dinsdag 28 juli 2020 @ 09:55:16 #120
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_194290685
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 09:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Istanbul ligt deels op het Europese en deels op het Aziatische continent.

niet veel aan te doen :)
Constantinopel en haar Griekse inwoners waren Europees, die werden door de Aziatische Turken vermoord, verjaagd of moesten gedwongen assimileren. Nu is het enige Europese aan Istanboel een stippellijntje op een wereldbol
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_194290813
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 09:55 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Constantinopel en haar Griekse inwoners waren Europees, die werden door de Aziatische Turken vermoord, verjaagd of moesten gedwongen assimileren. Nu is het enige Europese aan Istanboel een stippellijntje op een wereldbol
Best een beroerde poging om zelfs geografische eigenschappen weg te babbelen.
pi_194290877
Eerlijk gezegd kan ik me niet eens herinneren dat er überhaupt een document vgenaamd verdrag van istanbul bestond. Maar als ik de wiki erop nalees zie ik niks over homoseksualiteit https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Istanbul-Conventie

Daarnaast hebben de Turken ,lees het "islamistische" AKP Van Erdoğan in 2015 een homo seks propaganda document als eerst geratificeerd? I don't think so.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_194290978
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 20:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Het ‘Verdrag van Istanboel’ is een Europees verdrag over vrouwenrechten?

Wat heeft Istanboel met de EU ofwel Europa te maken?
Geografische is Anatolië nu eenmaal onderdeel van Europa altijd al geweest. Daarnaast is Europa zelf een fenisische prinses en dan mag jij raden waar Feniciër voor een groot gedeelte gevestigd is ;) wat wij Europa noemen is veel meer dan wat velen denken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 28 juli 2020 @ 10:33:39 #124
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194291152
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 10:09 schreef Slayage het volgende:
Eerlijk gezegd kan ik me niet eens herinneren dat er überhaupt een document vgenaamd verdrag van istanbul bestond. Maar als ik de wiki erop nalees zie ik niks over homoseksualiteit https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Istanbul-Conventie

Daarnaast hebben de Turken ,lees het "islamistische" AKP Van Erdoğan in 2015 een homo seks propaganda document als eerst geratificeerd? I don't think so.
Zowel de TT als de OP zijn dan ook bagger. :) En dan ook nog 'fake news' roepen. :D Het is een rare trend.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 10:36:44 #125
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194291194
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 10:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

Geografische is Anatolië nu eenmaal onderdeel van Europa altijd al geweest. Daarnaast is Europa zelf een fenisische prinses en dan mag jij raden waar Feniciër voor een groot gedeelte gevestigd is ;) wat wij Europa noemen is veel meer dan wat velen denken.
Er zijn geografisch behoorlijk wat onduidelijkheden over wat nu Europa is of niet. Dat Anatolië absoluut geen onderdeel is van geografisch Europa is daarentegen bij de hele wereld behalve jou blijkbaar bekend.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 28 juli 2020 @ 10:37:20 #126
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194291202
En hoe is dit topic nu nog steeds open? :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194291786
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 10:33 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zowel de TT als de OP zijn dan ook bagger. :) En dan ook nog 'fake news' roepen. :D Het is een rare trend.
Ik vraag me af hoe dat document een pro homo document is geworden. Ik vermoed dat het zoiets is als dat 5g corona veroorzaakt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 28 juli 2020 @ 11:29:55 #128
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194291916
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:22 schreef Slayage het volgende:
Ik vraag me af hoe dat document een pro homo document is geworden. Ik vermoed dat het zoiets is als dat 5g corona veroorzaakt.
In de OP staat dat het hongaarse parlement: '... and accusing the convention of trying to “facilitate illegal migration” and “promote the LGBT ideology”.'

Dus niet het verdrag, maar de cenferentie was slecht... en daarom teken je het verdrag niet, want symboolpolitiek.

Polen had netjes getekend, maar spreekt in het opzeggen van het verdrag zelf niet over 'illegale migratie' en 'LGBT promotie'. Die vinden 'vrouwenrechten' en sich al voldoende om het verdag op te zeggen. :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 13:14:56 #129
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194293275
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 06:56 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Laat ze de EU dan verlaten, maar dat willen ze ook niet. Hetzelfde geldt voor Hongarije. Janken en janken maar ondertussen wel netto verdieners aan de EU. Wanneer je geld als water harkt, dan moet je ook de daarbij horende regels accepteren, helemaal wanneer je deze zelf ondertekend hebt, of in ieder geval de voorwaarden die eraan hangen ondertekend hebt.
Ik zou ook geld binnenharken aals de Europese commissie een tandloze tijger met rare ideeën was. Walgelijk
hypocriete constructie. Half Europa harkt constant geld binnen terwijl de andere helft betaalt. Al heel lang.

De vraag aan jou is hoe ga je je kromme beleid handhaven. Een soon to be EU leger, welke bedoeld is om binnen haar landsgrenzen ingezet te worden? Of blijf je zelf de calimero uithangen en roepen dat iets niet eerlijk is.

Ik hoop dat je met beide benen op de grond staat. Je Eurofiele dromen hebben ook nogal autoritaire bijsmaak :D
  dinsdag 28 juli 2020 @ 13:47:17 #130
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194293638
Echt...

Users hier die dit toejuichen terwijl Polen al niet het meest vooruitstrevende land was en hiermee minstens drie stappen terug doet.

Opvallend dat het de mensen zijn die de mond vol hebben over bepaalde andere landen, maar nu ineens groot voorstander blijken te zijn van in rap tempo naar dat niveau afdalen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 14:05:34 #131
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194293820
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 13:14 schreef YoungDriller het volgende:
Ik zou ook geld binnenharken aals de Europese commissie een tandloze tijger met rare ideeën was. Walgelijk
hypocriete constructie. Half Europa harkt constant geld binnen terwijl de andere helft betaalt. Al heel lang.
Dat is wel een oversimplificering van zaken.
Ja, als je alleen naar EU bijdragen en subsidies kijkt, dan lijkt het een uitgemaakte zaak.
Als je kijkt naar de investeringen die wij (ook dankzij de EU, kunnen) doen, dan verdient West Europa meer aan Oost Europa (in termen van rente en rendement) dan ze aan subsiedies ontvangen.

Uiteindelijk stroomt het meeste geld van Oost naar West en niet andersom.

"Tussen 2010 en 2016 hebben Hongarije, Polen, Tsjechië en Slowakije uit de EU-fondsen een bedrag ter waarde van 2 tot 4 procent van hun bnp ontvangen. In diezelfde periode vloeide tussen de 4 en 8 procent van het bnp weer weg uit deze landen."
Bron.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_194293930
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

geen idee :?

ik snap de vraag denk ik niet echt
Dat blijkt inderdaad....... manmanman.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194293971
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 13:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Echt...

Users hier die dit toejuichen terwijl Polen al niet het meest vooruitstrevende land was en hiermee minstens drie stappen terug doet.

Opvallend dat het de mensen zijn die de mond vol hebben over bepaalde andere landen, maar nu ineens groot voorstander blijken te zijn van in rap tempo naar dat niveau afdalen.
Ik vind het maar raar dat iedere minderheid speciale behandeling opeist in een wettelijk kader, terwijl in de grondwet staat dat we niet zullen discrimineren op geslacht of geaardheid en whatever.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 28 juli 2020 @ 14:28:11 #134
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194294105
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 14:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind het maar raar dat iedere minderheid speciale behandeling opeist in een wettelijk kader, terwijl in de grondwet staat dat we niet zullen discrimineren op geslacht of geaardheid en whatever.
Behalve dat het niet echt gaat om speciale behandeling, maar om dat normale gelijke.

No go zones vallen niet echt onder normale gelijke behandeling zeg maar...
Dat er door dat soort onzin wat extra aandacht is om tot die normale gelijkheid te komen is niet wat het probleem is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator dinsdag 28 juli 2020 @ 14:47:13 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194294354
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 14:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat blijkt inderdaad....... manmanman.
je zou het uit kunnen leggen maar het moet niet op een discuasoe gaan lijken natuurlijk ....
manmanmanmanmaneinzmanman
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Redactie Frontpage dinsdag 28 juli 2020 @ 14:51:45 #136
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194294418
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 13:14 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Ik zou ook geld binnenharken aals de Europese commissie een tandloze tijger met rare ideeën was. Walgelijk
hypocriete constructie. Half Europa harkt constant geld binnen terwijl de andere helft betaalt. Al heel lang.

De vraag aan jou is hoe ga je je kromme beleid handhaven. Een soon to be EU leger, welke bedoeld is om binnen haar landsgrenzen ingezet te worden? Of blijf je zelf de calimero uithangen en roepen dat iets niet eerlijk is.

Ik hoop dat je met beide benen op de grond staat. Je Eurofiele dromen hebben ook nogal autoritaire bijsmaak :D
Wat lul je nou man? Ik heb het niet over legers inzetten en al die onzin die jij hier verzint. En hoe kom je erbij dat ik pro-EU ben? Ik geef alleen maar aan dat wanneer je de lusten consumeert je je ook aan de regels die daaruit volgen moet houden.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194294535
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 14:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is wel een oversimplificering van zaken.
Ja, als je alleen naar EU bijdragen en subsidies kijkt, dan lijkt het een uitgemaakte zaak.
Als je kijkt naar de investeringen die wij (ook dankzij de EU, kunnen) doen, dan verdient West Europa meer aan Oost Europa (in termen van rente en rendement) dan ze aan subsiedies ontvangen.

Uiteindelijk stroomt het meeste geld van Oost naar West en niet andersom.

"Tussen 2010 en 2016 hebben Hongarije, Polen, Tsjechië en Slowakije uit de EU-fondsen een bedrag ter waarde van 2 tot 4 procent van hun bnp ontvangen. In diezelfde periode vloeide tussen de 4 en 8 procent van het bnp weer weg uit deze landen."
Bron.
Klopt, dat geld vloeit zo, hóp via die Oostbloklanden "terug" richting Franse en Duitse banken. Net zoals geld van o.a. Nederlandse belastingbetalers via Griekenland richting de Deutsche Bank gegaan is, waarvoor in ruil Griekenland de nek omgedraaid is.

De EU zoals we hem nu kennen is niets meer dan een mechanisme om Europees belastinggeld naar voornamelijk Duitse en Franse banken door te sluizen en daar bovenop de macht van diezelfde belastingbetalers steeds meer in te perken.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_194294583
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:54 schreef mechanico het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om vrouwenrechten. Dat maakt de pro-homoseks media in Nederland ervan.

Heel veel landen willen niks te maken hebben met bizarre projecten om doelgericht homoseksuelen te promoten en te beschermen. Christenen niet , moslims niet. Alleen bepaalde ideologische stromingen die het zionisme aanhangen hebben hier interesse in. En geloof me ze (de pro homo politiek) zullen verliezen uiteindelijk want ze zijn zwaar in de minderheid.
Hebben jouw ouders jou als baby een paar keer flink op jouw hoofd laten vallen ofzo?
  dinsdag 28 juli 2020 @ 15:11:07 #139
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194294798
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 14:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
Klopt, dat geld vloeit zo, hóp via die Oostbloklanden "terug" richting Franse en Duitse banken. Net zoals geld van o.a. Nederlandse belastingbetalers via Griekenland richting de Deutsche Bank gegaan is, waarvoor in ruil Griekenland de nek omgedraaid is.

De EU zoals we hem nu kennen is niets meer dan een mechanisme om Europees belastinggeld naar voornamelijk Duitse en Franse banken door te sluizen en daar bovenop de macht van diezelfde belastingbetalers steeds meer in te perken.
Ook dat is een wat cynische benadering en een oversimplificering van de werkelijkheid ... :D ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_194295121
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 14:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Behalve dat het niet echt gaat om speciale behandeling, maar om dat normale gelijke.
Het is maar wat je "normaal" noemt, I guess, "normaal" als in normatief of de norm is het zeker. Zowel in de natuur als in cultuur is het zeker niet "normaal".

Dus als je het zo bekijkt is het wel degelijk een speciale behandeling van een marginale minderheid, dat zegt opeens te willen trouwen en graag kinderen wilt opvoeden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 28 juli 2020 @ 15:34:52 #141
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194295169
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 15:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het is maar wat je "normaal" noemt, I guess, "normaal" als in normatief of de norm is het zeker. Zowel in de natuur als in cultuur is het zeker niet "normaal".

Dus als je het zo bekijkt is het wel degelijk een speciale behandeling van een marginale minderheid, dat zegt opeens te willen trouwen en graag kinderen wilt opvoeden.
Trouwen is geen concept van de kerk hè?
Dat bestond veel en veel langer en was niet alleen voor hetero koppels.

Niet hetero’s die kinderen/jongen opvoeden is ook al ouder dan de weg naar Rome en niet eens speciaal voor mensen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194295372
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 15:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Trouwen is geen concept van de kerk hè?
Dat bestond veel en veel langer en was niet alleen voor hetero koppels.

Niet hetero’s die kinderen/jongen opvoeden is ook al ouder dan de weg naar Rome en niet eens speciaal voor mensen.
Omdat er altijd al homoseksuele relaties met of zonder kinderen waren maakt dat het niet normatief. Het is altijd marginaal geweest en zal het ook blijven. Dat "wij" met onze liberale gelijkheid zeitgeist er momenteel anders naar kijken verandert daar niks aan.

True relaties zijn er altijd al geweest de kerk geeft slechts een bepaalde vorm aan de normatieve man vrouw relatie.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_194295395
Maar dit topic gaat al lang niet meer over het Istanbul verdrag _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_194297557
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 15:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het is maar wat je "normaal" noemt, I guess, "normaal" als in normatief of de norm is het zeker. Zowel in de natuur als in cultuur is het zeker niet "normaal".

Dus als je het zo bekijkt is het wel degelijk een speciale behandeling van een marginale minderheid, dat zegt opeens te willen trouwen en graag kinderen wilt opvoeden.
Hoezo speciale behandeling?
Mensen mogen trouwen hier, ook mensen die niet binnen de norm vallen hier, homos, turken, FOK!ers. Big fucking deal.
pi_194299092
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 18:17 schreef Murdera het volgende:

Hoezo speciale behandeling?
Ik wil graag trouwen met mijn hond en mijn buurman wilt graag trouwen met zijn dochter. Ze vallen net buiten de norm maar moet ook lukken toch?

Ook speciale behandeling voor scheppen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator dinsdag 28 juli 2020 @ 20:12:06 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194299179
als jij je hond zo ver krijgt dat hij je het jawoord geeft go right ahead _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194300763
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 14:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Behalve dat het niet echt gaat om speciale behandeling, maar om dat normale gelijke.

No go zones vallen niet echt onder normale gelijke behandeling zeg maar...
Dat er door dat soort onzin wat extra aandacht is om tot die normale gelijkheid te komen is niet wat het probleem is.
Als het om het normale gelijke gaat dan verzin je geen speciale behandeling voor groepen die zielig gevonden moeten worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194300839
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 14:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

je zou het uit kunnen leggen maar het moet niet op een discuasoe gaan lijken natuurlijk ....
manmanmanmanmaneinzmanman
Waarom moet iedere "zielige club" speciaal aandacht krijgen? Volgens de grondwet moeten we niet oordelen op dit soort zaken die er niet toe zouden moeten doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 28 juli 2020 @ 22:13:13 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194300970
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 22:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom moet iedere "zielige club" speciaal aandacht krijgen? Volgens de grondwet moeten we niet oordelen op dit soort zaken die er niet toe zouden moeten doen.
dat zei ik toch niet?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194301225
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 22:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat zei ik toch niet?
Je doet zo verontwaardigd dat Polen zich terugtrekt uit een verdragje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 28 juli 2020 @ 22:45:34 #151
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194301479
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 22:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je doet zo verontwaardigd dat Polen zich terugtrekt uit een verdragje.
viel wel mee volgens mij hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:33:05 #152
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194395996
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:54 schreef mechanico het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om vrouwenrechten. Dat maakt de pro-homoseks media in Nederland ervan.

Heel veel landen willen niks te maken hebben met bizarre projecten om doelgericht homoseksuelen te promoten en te beschermen. Christenen niet , moslims niet. Alleen bepaalde ideologische stromingen die het zionisme aanhangen hebben hier interesse in. En geloof me ze (de pro homo politiek) zullen verliezen uiteindelijk want ze zijn zwaar in de minderheid.
He, ik had nooit verwacht iemand die "deze verdrag" schrijft nog eens reclame te zien maken voor het zionisme.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')