Prima gesprek gisteren ook aan tafel van Op1, boeren kunnen toch ook genuanceerd zijnquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:08 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend zowaar een genuanceerd verhaal van een Boerenorganisatie in de Courant. Dan heb ik het over Alex Datema en niet die FDF-wappie.
Probleem is dat je ook bij deze discussie vooral de extreme idioten te horen krijgt. Ken genoeg boeren die er wat genuanceerder over denken en praten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Prima gesprek gisteren ook aan tafel van Op1, boeren kunnen toch ook genuanceerd zijn
De recente wijzigingen (betere twitterfunctie, instagram/facebook/tiktok toegevoegd, reactiescherm aangepast) hoef je niet eens tijd te geven om te zien dat het prima is.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gemist en ze storen me ook niet, neutraal dus, maar ik kan wel weer lachen om wéér dezelfde figuren die werkelijk om alles moeten zeiken, die hier ook weer van uit hun stringetje schieten
Met z'n allen op kop rijden voor Max Kanter omdat dat in januari zo afgesproken is.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:33 schreef Mani89 het volgende:
Sunweb heeft wel een hele leuke ploeg met al die talentjes, ben alleen bang dat Spekebrink die ploeg eigenhandig de nek om gaat draaien.
Dit is waarschijnlijk nog echt waar ook.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Vorig topic heb ik constant op F5 gedrukt om te kijken of mijn posts al een like hadden gekregen.
We worden zo gedwongen om alleen maar kwaliteits posts makenquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Vorig topic heb ik constant op F5 gedrukt om te kijken of mijn posts al een like hadden gekregen.
Je hebt gewonnen toch?quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Namen en rugnummers?quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:37 schreef wimderon het volgende:
Het is ingevoerd omdat Danny 'het ergens tegenkwam als verzoek',
Dat is gelukkig voor de meeste van ons geen enkel probleem.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:44 schreef Momo het volgende:
[..]
We worden zo gedwongen om alleen maar kwaliteits posts maken
De positie vind ik ook niet ideaal, heb ik in dat topic ook aangegeven. Zoals ik al zei sta ik er verder neutraal in (paar keer gebruikt ook alquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
De recente wijzigingen (betere twitterfunctie, instagram/facebook/tiktok toegevoegd, reactiescherm aangepast) hoef je niet eens tijd te geven om te zien dat het prima is.
Dit wil ik best de tijd geven, maar wat voegt dit toe? Alsof je nog terug gaat scrollen om te kijken welke post hoeveel likes heeft. Posts in een dicht topic kun je überhaupt niet meer liken. Het idee van een forum is ook om te reageren, dus ook quoten en zeggen dat je het eventueel een leuke of goede post vindt als je er verder niets aan toe te voegen hebt. En het staat me voorlopig in de weg.
Het is ingevoerd omdat Danny 'het ergens tegenkwam als verzoek', als ik verzoek om het af te voeren wordt dat dan ook gedaan
VBL / [VBL SC #7624] !! AMSTERDAM !! #35 WE ARE BACK !!quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is vooral irritant dat we niet weten wie de likes uitdeelt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7624] !! AMSTERDAM !! #35 WE ARE BACK !!
Neuh.quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zullen we als kliekje lekker elkaars posts constant liken? Dat wordt een prachtige circle jerk.
Alleen als je zweer niet uit 2002 te komen. Ja, het interesseert me zoveel.quote:
Ik kom niet uit 2002. Jij wilt jouw leeftijd niet genoemd hebben?quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alleen als je zweer niet uit 2002 te komen. Ja, het interesseert me zoveel.
Ik kan al bijna met pensioen!quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kom niet uit 2002. Jij wilt jouw leeftijd niet genoemd hebben?
Net als je dacht dat het hier niet kleffer kon worden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zullen we als kliekje lekker elkaars posts constant liken? Dat wordt een prachtige circle jerk.
1994*quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koffieboontje lijkt me echt iemand uit 1995.
Mijn zus!quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Wie komt er nog meer uit 1989 behalve ik?
Danilo Celano.quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Je zou denken dat ze die stalen uit Langkawi inmiddels wel onderzocht hadden.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
We kunnen nu eindelijk RR zijn pareltjes massaal liken, helaas gaan we nooit meer koersen.
Ook in 2020 scroll ik door.quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
We kunnen nu eindelijk RR zijn pareltjes massaal liken, helaas gaan we nooit meer koersen.
Is dit een sneer?quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koffieboontje lijkt me echt iemand uit 1995.
Heeft @Mani89 ook een zus?quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie heeft bepaald dat @:Mani89 leuk is dan?
Lees jij wel goed ouwe lul?quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie heeft bepaald dat @:Mani89 leuk is dan?
Matteo, Primoz, Elia, Lucinda, Sjinkie en tevens deze jongedamequote:Op woensdag 22 juli 2020 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Vergeet je Appolonio nu gewoon? En die Bogdanovics haalde ooit nog wel redelijke resultaten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:02 schreef Mani89 het volgende:
Anno 2020 is er niks meer over van het prachtige Amore & Vita, 3 Italianen van 26 die gecombineerd 0 PCS punten in hun carriere hebben gescoord, een heel contingent Letten (waarvan 1 met de gezegende leeftijd van 41) die uberhaupt nog nooit een koers hebben uitgereden, 1 Japanner die in de ploeg de bijnaam DNF heeft gekregen, een Luxemburger die 4 jaar geleden een paar maanden voor het altijd waardeloze Team Differdange heeft gekoerst en sindsdien zonder team zit en Marco Tizza. Arme Marco Tizza.
Nee, ik had mijn fout al ingezien. De waas voor mijn ogen werd me weer teveel.quote:
Epolonio is dood voor mij sinds hij mijn Firstcycling heeft verneukt in San Loewies. Bogdanovic rijdt al 3 jaar met houten wielen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vergeet je Appolonio nu gewoon? En die Bogdanovics haalde ooit nog wel redelijke resultaten.
Epolonio, leuk. Like.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Epolonio is dood voor mij sinds hij mijn Firstcycling heeft verneukt in San Loewies. Bogdanovic rijdt al 3 jaar met houten wielen.
Yuri Colonna leek me een uiterst geschikte kandidaat om het gat op te vullen. De nieuwe Zamparella was daar. Die jongen heeft vorig jaar het hele Italiaanse beloften- én amateurcircuit plat geschroeid. Sinds vandaag is hij, en met hem zijn twee broers, voor vier jaar geschorst. Het leven is oneerlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:02 schreef Mani89 het volgende:
Anno 2020 is er niks meer over van het prachtige Amore & Vita, 3 Italianen van 26 die gecombineerd 0 PCS punten in hun carriere hebben gescoord, een heel contingent Letten (waarvan 1 met de gezegende leeftijd van 41) die uberhaupt nog nooit een koers hebben uitgereden, 1 Japanner die in de ploeg de bijnaam DNF heeft gekregen, een Luxemburger die 4 jaar geleden een paar maanden voor het altijd waardeloze Team Differdange heeft gekoerst en sindsdien zonder team zit en Marco Tizza. Arme Marco Tizza.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk nou toch eens. Dit is toch fantastisch.Put these foolish ambitions to rest.
Linas Rumsas wordt bedankt.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Yuri Colonna leek me een uiterst geschikte kandidaat om het gat op te vullen. De nieuwe Zamparella was daar. Die jongen heeft vorig jaar het hele Italiaanse beloften- én amateurcircuit plat geschroeid. Sinds vandaag is hij, en met hem zijn twee broers, voor vier jaar geschorst. Het leven is oneerlijk.
Ik ga voor de controversiële posts. Mensen die het daar mee eens zijn gaan mij dan liken. Dislikes bestaan gelukkig niet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is gelukkig voor de meeste van ons geen enkel probleem.
Oh ja?quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel leuker! En ze is weer beschikbaar.
Dat kutkind toevallig?quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat er een familielid op sterven lag ja.
Zou jij mijn zwager willen zijn?quote:
Wat een harteloze trut.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar mijn zus valt niet op mannen met kaal haar en een obsessie voor cavia's.
Ik zie kans.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Helaas regelmatig een medelander aan de keukentafel gehad.
Jij bent al voorzien van een prachtige Poolse schone toch of heb je haar in Spanje achtergelaten?quote:
Nog altijd Polska, maar de kans om een maxi-mus junior te verwekken zij zusje lief laat ik natuurlijk niet schieten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent al voorzien van een prachtige Poolse schone toch of heb je haar in Spanje achtergelaten?
Hij was 5 jaar met haar samen, toen heeft hij haar verrast met een reisje naar Antarctica, toen ze daar aankwamen zegt ze, wow wat prachtig hier, ik ben nu al benieuwd wat je gaat doen als we 10 jaar samen zijn. Nou, dan kom ik je weer ophalen, zei die.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent al voorzien van een prachtige Poolse schone toch of heb je haar in Spanje achtergelaten?
quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog altijd Polska, maar de kans om een maxi-mus junior te verwekken zij zusje lief laat ik natuurlijk niet schieten.
We hebben al genoeg Nexit adepten rondlopen hier.quote:
Wie zegt dat jij vruchtbaar bent?quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog altijd Polska, maar de kans om een maxi-mus junior te verwekken zij zusje lief laat ik natuurlijk niet schieten.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Helaas regelmatig een medelander aan de keukentafel gehad.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:54 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand nog leuke goede nieuwe muziek die ik moet horen? Dit is het laatste leuke dat ik heb gehoord.
Paardenlul, ik was net bezig.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Maxi-mus voelt zich net David Livingstone in zijn eigen huis.
Is frituurvet net zo lekker als jus?quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga denk ik morgen zelf donuts maken, like dit bericht als je je nu al verheugt op het resultaat op instagram.
Bedankt voor deze bijdrage.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt recent maar ik luister eigenlijk nooit meer muziek, moet ik toch weer eens gaan doen.
Ja, dan bel ik meteen de krant.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:56 schreef showtimer het volgende:
[..]Je ziet er meer aan de keukentafel dan op straat?
quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:54 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand nog leuke goede nieuwe muziek die ik moet horen? Dit is het laatste leuke dat ik heb gehoord.
Gadverdamme man, ben jij ziek in je hoofd?!quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is frituurvet net zo lekker als jus?
Dankjewel Bob.quote:
Die fase heeft ze gelukkig achtergelaten, ze komen ook niet vaak meer aan de keukentafel.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zo kieskeurig kan je zus dan niet zijn.
Hoe goed is de instrumental van deze track?? Ik vind hem bijna nog beter zonder zang.quote:
Drachten?quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die fase heeft ze gelukkig achtergelaten, ze komen ook niet vaak meer aan de keukentafel.Ze woont ook in de grote stad.
Hier trapt niemand in.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gadverdamme man, ben jij ziek in je hoofd?!
Net weer een heerlijk glaasje jus gehad.quote:
Is er nieuws?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
Nou dat was kort maar krachtig Ferd. Niemand had ook interesse om dit uit te zenden op teevee?
Het nieuws is vooral dat mensen moeten kappen met mongolen zijn.quote:
Dit moet hard aankomen voor sommige users hier.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het nieuws is vooral dat mensen moeten kappen met mongolen zijn.
Geen sinecure.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even een duimpje.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit moet hard aankomen voor sommige users hier.
Valt het in laten vliegen van Bolsonaro onderdanen daar binnen of buiten?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat staat daar volledig los van!quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Valt het in laten vliegen van Bolsonaro onderdanen daar binnen of buiten?
Wij komen twee weken niet bij anderen in de buurt, dit komt helemaal goed. Alsof Nunspeet of all places ooit een besmettingsbron zou zijn!quote:
Waarom hebben ze zo'n raar filter over die foto gegooid?quote:
Met potentiële brandhaard @Slobeend ga je overal aan twijfelen. Gaat het nog Slob?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wij komen twee weken niet bij anderen in de buurt, dit komt helemaal goed. Alsof Nunspeet of all places ooit een besmettingsbron zou zijn!
Zal wel naar zo'n BLM demonstratie zijn geweest, alleen onfrisse linkse types daar die zich nooit wassen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Met potentiële brandhaard @:Slobeend ga je overal aan twijfelen. Gaat het nog Slob?
Je moet hopen dat die religekkies zich willen vaccineren straksquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wij komen twee weken niet bij anderen in de buurt, dit komt helemaal goed. Alsof Nunspeet of all places ooit een besmettingsbron zou zijn!
Ik kan me van vroeger op de basisschool niet herinneren dat dat een noemenswaardig probleem was, opmerkelijk genoeg.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet hopen dat die religekkies zich willen vaccineren straks
Stella Bergsma kriebel?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel naar zo'n BLM demonstratie zijn geweest, alleen onfrisse linkse types daar die zich nooit wassen.
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens de volkskrant kan Thrump inpakken.
Een vrouwelijke versie van maximus lijkt mij fantastisch.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Durf jij dat blind aan? Of is de nood inmiddels zo hoog?
Dat het een beetje chanant is dat Bottegod het "clubicoon" is waar de club aan vast wil blijven houden.quote:
Aan het begin van de Coronaperiode had ik kapotte handen, letterlijk. Maar dat is niet zo zeer vanwege Kerona geweest.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:29 schreef showtimer het volgende:
"Houd afstand. Blijf thuis bij klachten. Vermijd drukte. Werk zoveel mogelijk thuis. En was uw handen helemaal stuk."
Is hier al iemand in geslaagd? #dtv
Feyenoord DNA.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat het een beetje chanant is dat Bottegod het "clubicoon" is waar de club aan vast wil blijven houden.
Deed het wel pijn?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aan het begin van de Coronaperiode had ik kapotte handen, letterlijk. Maar dat is niet zo zeer vanwege Kerona geweest.
Hallo ik ben zuster op de IC. Ik moest zeggen van wel.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Met potentiële brandhaard @:Slobeend ga je overal aan twijfelen. Gaat het nog Slob?
Mijn handen waren danig droog dat er wel wondjes in kwamen, jaquote:
Heel erg chanant zelfs.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat het een beetje chanant is dat Bottegod het "clubicoon" is waar de club aan vast wil blijven houden.
Let goed op hem zuster, hij kan niet gemist worden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hallo ik ben zuster op de IC. Ik moest zeggen van wel.
Ja, ik heb El Camino gekeken. Nee, het was niet veel soeps in verhouding tot.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Oké ik ben klaar met BB. Ja dit was goed.
Hebben jullie ook El Camino gekeken?
Ja, was wel aardig, maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Ja, en zou hem ook gewoon gaan kijken. Maar het voegt niet bijster veel toe.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Het verschil in postuur tussen Breaking Bad en El Camino is echt ontluisterend.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Mijn favoriete karakter in Breaking Bad was Meth Damon. Ik kwam er later achter dat die vetzak Kirsten Dunst aanduwt. HOE DAN?!
quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Mijn favoriete karakter in Breaking Bad was Meth Damon. Ik kwam er later achter dat die vetzak Kirsten Dunst aanduwt. HOE DAN?!
Better Call Saul is wel echt een aanraderquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Dat zou een broer van Ronald Koeman kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Het geeft je een leuke afsluiter voor de geniale character die Pinkman is ja.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, en zou hem ook gewoon gaan kijken. Maar het voegt niet bijster veel toe.
Dat lijkt me echt de grootste kutserie ooit.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Better Call Saul is wel echt een aanrader
Hebben die elkaar leren kennen op de Fargo set?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt de grootste kutserie ooit.
Deze post krijgt zeer zeker geen duimpje omhoog.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dankjewel, ik zat al te bedenken waar ik haar van moest kennen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hebben die elkaar leren kennen op de Fargo set?
Dat zal best ja.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hebben die elkaar leren kennen op de Fargo set?
Ik kende Meth Damon van Fargo terwijl iedereen die BB had gekeken dat natuurlijk andersom had (lol).quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel, ik zat al te bedenken waar ik haar van moest kennen.
2002 jaquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ze is ook dat vriendinnetje van Spider-man.
Seizoen 2 is minsten zo goed, zo niet beter.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:49 schreef Felagund het volgende:
Moet Fargo ook maar verder kijken, eerste seizoen vond ik fantastisch, daarna begonnen aan seizoen 2 maar nooit afgemaakt.
Niet beter.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Seizoen 2 is minsten zo goed, zo niet beter.
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat het zulke makkelijke bait is naar Koffieplanter.quote:
De aankomst van ‘La Primavera’, die traditiegetrouw in het voorjaar doorgaat maar dit jaar werd verplaatst naar de zomer omwille van de coronacrisis, wordt wel verlaat naar omstreeks 18u30. Dat maakten de organisatoren woensdag bekend.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook geen Canvas switch? Dré draait zich om......
Sowieso belachelijke tijden, dat wordt om half 5 de piepers al afgieten.
Ik heb ook spontaan zin gekregen om Breaking Bad opnieuw te kijken.quote:
We zijn toch allemaal fanboy van Mani?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:14 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond anoniem liken eigenlijk fijner, nu kan ik niet meer de posts van Mani liken zonder als een fanboy over te komen.
Dat heb ik laatst al een keer gedaan.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb ook spontaan zin gekregen om Breaking Bad opnieuw te kijken.
Dat zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal fanboy van Mani?
Mani is mijn enige fanboy ben ik achter gekomen. Ik weet niet wat ik met die info moet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:14 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond anoniem liken eigenlijk fijner, nu kan ik niet meer de posts van Mani liken zonder als een fanboy over te komen.
The Wire herbekijken was ook een doorslaand succes.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst al een keer gedaan.
Ik heb laatst The Wire gekeken, vond het goed maar niet zo top als iedereen zegt. Sopranos hik ik al jaren tegen aan. (nee dit kan inderdaad niet)quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The Wire herbekijken was ook een doorslaand succes.
Daarna nog een keer The Sopranos, ik zie het helemaal zitten.
En nu kan iedereen zien dat ik diegene ben die al de hele dag iedereens posts aan het liken is.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:14 schreef Slobeend het volgende:
Oh, maar dan zijn ze pas tegen zessen op de Cipressa? No stress.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
De aankomst van ‘La Primavera’, die traditiegetrouw in het voorjaar doorgaat maar dit jaar werd verplaatst naar de zomer omwille van de coronacrisis, wordt wel verlaat naar omstreeks 18u30. Dat maakten de organisatoren woensdag bekend.
Downvote.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb laatst The Wire gekeken, vond het goed maar niet zo top als iedereen zegt. Sopranos hik ik al jaren tegen aan. (nee dit kan inderdaad niet)
Mods?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb laatst The Wire gekeken, vond het goed maar niet zo top als iedereen zegt. Sopranos hik ik al jaren tegen aan. (nee dit kan inderdaad niet)
Er is maar één dwarsligger Bob.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat wel positief is is dat je kan zien wie nog meer de cavia's van Mani waarderenZaten ook paar lurkers bij
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ze echt zou vertrappen.
Ik Ierland heb je ook satire. Of nou ja, totdat die aardappeloogsten mislukten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 22 juli 2020 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede satire like ik altijd.
Hier gaat iets helemaal mis.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik Ierland heb je ook satire. Of nou ja, totdat die aardappeloogsten mislukten.
Hier gaat iets helemaal mis.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik Ierland heb je ook satire. Of nou ja, totdat die aardappeloogsten mislukten.
Ik was nog aan het repareren, maar had het beter helemaal weg kunnen halenquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier gaat iets helemaal mis.
Nee joh, dit is veel leuker. Nu posten we de rest van het topic vol met mislukte quotes.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was nog aan het repareren, maar had het beter helemaal weg kunnen halen
Genot. Gaat trouwens altijd fout als ik iets quote en mijn vorige post nog in het postvak staat. Die verwijder ik dan en dat gaat dan fout. Telkens weer.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee joh, dit is veel leuker. Nu posten we de rest van het topic vol met mislukte quotes.
Je moet leren van je fouten Bob.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Genot. Gaat trouwens altijd fout als ik iets quote en mijn vorige post nog in het postvak staat. Die verwijder ik dan en dat gaat dan fout. Telkens weer.
Bob zoekt de controverse.quote:
En de likes.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bob zoekt de controverse.
Wow echt?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:40 schreef Momo het volgende:
Als je op je eigen likes klikt op de desktop kun je zien wie je liked heeft
Veel dichter bij een vrouw kom je niet?quote:
Het is alweer een paar weken stil in huis. Ik begin te vereenzamen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel dichter bij een vrouw kom je niet?
Saar en Suus zijn toch dames?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is alweer een paar weken stil in huis. Ik begin te vereenzamen.
Gelukkig heb je die woestijnratten nog.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb autistische cavia's, ze houden niet echt van knuffelen.quote:
Wat staat hier?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:40 schreef Momo het volgende:
Als je op je eigen likes klikt op de desktop kun je zien wie je liked heeft
Oei, dat ging toch juist de goede kant op?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die meid volgt sinds een paar weken een intensieve therapie waardoor ze geen tijd heeft voor de liefde. Dus ik zit op de reservebank.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, dat ging toch juist de goede kant op?
Maar dat staat volledig los van elkaar.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die meid volgt sinds een paar weken een intensieve therapie waardoor ze geen tijd heeft voor de liefde. Dus ik zit op de reservebank.
Je eigen posts kleuren kan toch altijd? Die van mijn zijn lichtgroen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wil ik ook.
Moet ik weer mijn koekjestrommel leeggooien van Danny?
Werkt hier alleen op de pc, niet mobiel of op de tablet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wil ik ook.
Wat een kutsmoes.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die meid volgt sinds een paar weken een intensieve therapie waardoor ze geen tijd heeft voor de liefde. Dus ik zit op de reservebank.
Wat precies?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar dat staat volledig los van elkaar.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beetje zoals de leiderstrui van Pantani hahahaha
Nou ja, tijd en energie. Ze ligt sowieso vaak hele dagen op bed door een depressie dus het was al een wonder dat ze het kon opbrengen om 1 keer per week hierheen te komen.quote:
Gewoon niet eerst kijken of er wel of niet een rugzak bij zit en als dat er wel bij blijkt te zitten is dat maar zo. Nou ja, hopelijk kom je van de reservebank afquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja, tijd en energie. Ze ligt sowieso vaak hele dagen op bed door een depressie dus het was al een wonder dat ze het kon opbrengen om 1 keer per week hierheen te komen.
Misschien moet ik eens mijn heil gaan zoeken in vrouwen zonder rugzak en mijn jezuscomplex opbergen.
Oh je moet op het cijfer klikken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Werkt hier alleen op de pc, niet mobiel of op de tablet.
Ik zal rustig blijven wachten als een trouwe hond.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon niet eerst kijken of er wel of niet een rugzak bij zit en als dat er wel bij blijkt te zitten is dat maar zo. Nou ja, hopelijk kom je van de reservebank af
Helaas is pesten verboden in WLR.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een giller was dat he?
Koffieplanter mag altijd aangepakt worden natuurlijk.quote:
Ik durf niet te liken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Koffieplanter mag altijd aangepakt worden natuurlijk.
Gewoon doen. Wij runnen hier die zaak toch?quote:
Dju, Pat gifje kwijt.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon doen. Wij runnen hier die zaak toch?
Met boter en suiker.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat met Pantani was toch satire?
Natuurlijk wel. Bejaarde Koffieplanter was zogezegd niet oud genoeg.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet meer.
Die heb ik laatst nog ergens gezien.quote:
Kun je gewoon instellen onder settings bovenaan zonder abonnement.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wil ik ook.
WLR / [WLR SC] #57 Hooligans zijn geen fans.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog ergens gezien.
Acht topics in een week of twee, je zou voor minder.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
WLR / [WLR SC] #57 Hooligans zijn geen fans.
Wat is FOK! toch een wereldforum.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kun je gewoon instellen onder settings bovenaan zonder abonnement.
We verbleken bij ESF.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Acht topics in een week of twee, je zou voor minder.
Mevrouw van Zetten uit Tiel heeft niets met wielrennen.quote:
Niet gezien.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:02 schreef showtimer het volgende:
@:Mani89 Ben je als culinair wonder ook fan van de Ik Vertrek met een Foodtruck?
@Momo is de verbindende factorquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mevrouw van Zetten uit Tiel heeft niets met wielrennen.
Welke? Ik mag over een maand een nieuwe.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen komt mijn nieuwe telefoon, hoera.
iPhone 11.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke? Ik mag over een maand een nieuwe.
We Zijn Er Bijna gaat zeker niet door dit jaar?quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
TV / Foodtruck gezocht.
Ik zit al klaar.
Wat een boomerprogramma is dat zeg.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We Zijn Er Bijna gaat zeker niet door dit jaar?
Daarom juist vermakelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een boomerprogramma is dat zeg.
Snel zappen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
🚨 ER IS LIVE BASKETBALL OP MIJN TELEVISIE. 🚨
Als zelfs het zwaar getroffen, incompetente Amerika het werkend kan krijgen in de Florida Bubble kan dat maar één ding betekenen: we gaan koersen.quote:
Er is ook darten voor.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
TV / Foodtruck gezocht.
Ik zit al klaar.
Dat moet je nu toch ook? Tenzij je nudist bentquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Hoe lang nog tot we verplicht met een stuk stof de straat op moeten?
Als het aan professor drs. Kyran ligt zo snel mogelijk, en als je dat niet graag wil is hetzelfde als niet een riem om willen doen in de oto. Staat ook opeens weer in elke krant, ik heb daar zo geen zin in.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Hoe lang nog tot we verplicht met een stuk stof de straat op moeten?
Zo, zeg. Al heel wat weken niet aan Kyran gedacht.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het aan professor drs. Kyran ligt zo snel mogelijk, en als je dat niet graag wil is hetzelfde als niet een riem om willen doen in de oto. Staat ook opeens weer in elke krant, ik heb daar zo geen zin in.
Die heeft het zijn van analist een hele andere dimensie gegeven want die zat overal naast. Maar een herkansing bij de tweede golf, hopelijk volgt het bedden tellen weer snel.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo, zeg. Al heel wat weken niet aan Kyran gedacht.
Dat wist je al.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We Zijn Er Bijna gaat zeker niet door dit jaar?
Zelfs Maurice de Hond had meer gelijk dan Kyran.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft het zijn van analist een hele andere dimensie gegeven want die zat overal naast. Maar een herkansing bij de tweede golf, hopelijk volgt het bedden tellen weer snel.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom liket Mani iedere scheet in dit topic?
Manie.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Spreken jullie Mani uit als meeni? Of maani, manni, menni?
Maani.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
ma·nie (de; v; meervoud: manies)quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik zie wijn?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:37 schreef showtimer het volgende:
Ab drinkt water @:El-Stinho
Valse bingo
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Die boeren nemen dat pissen over de NOS wel heel letterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |