Dat zou een broer van Ronald Koeman kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Mijn favoriete karakter in Breaking Bad was Meth Damon. Ik kwam er later achter dat die vetzak Kirsten Dunst aanduwt. HOE DAN?!
quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Mijn favoriete karakter in Breaking Bad was Meth Damon. Ik kwam er later achter dat die vetzak Kirsten Dunst aanduwt. HOE DAN?!
Het geeft je een leuke afsluiter voor de geniale character die Pinkman is ja.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, en zou hem ook gewoon gaan kijken. Maar het voegt niet bijster veel toe.
Dat lijkt me echt de grootste kutserie ooit.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Better Call Saul is wel echt een aanrader
Hebben die elkaar leren kennen op de Fargo set?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt de grootste kutserie ooit.
Deze post krijgt zeer zeker geen duimpje omhoog.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dankjewel, ik zat al te bedenken waar ik haar van moest kennen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hebben die elkaar leren kennen op de Fargo set?
Dat zal best ja.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hebben die elkaar leren kennen op de Fargo set?
Ik kende Meth Damon van Fargo terwijl iedereen die BB had gekeken dat natuurlijk andersom had (lol).quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel, ik zat al te bedenken waar ik haar van moest kennen.
2002 jaquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ze is ook dat vriendinnetje van Spider-man.
Seizoen 2 is minsten zo goed, zo niet beter.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:49 schreef Felagund het volgende:
Moet Fargo ook maar verder kijken, eerste seizoen vond ik fantastisch, daarna begonnen aan seizoen 2 maar nooit afgemaakt.
Niet beter.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Seizoen 2 is minsten zo goed, zo niet beter.
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat het zulke makkelijke bait is naar Koffieplanter.quote:
De aankomst van ‘La Primavera’, die traditiegetrouw in het voorjaar doorgaat maar dit jaar werd verplaatst naar de zomer omwille van de coronacrisis, wordt wel verlaat naar omstreeks 18u30. Dat maakten de organisatoren woensdag bekend.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook geen Canvas switch? Dré draait zich om......
Sowieso belachelijke tijden, dat wordt om half 5 de piepers al afgieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |