Je moet hopen dat die religekkies zich willen vaccineren straksquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wij komen twee weken niet bij anderen in de buurt, dit komt helemaal goed. Alsof Nunspeet of all places ooit een besmettingsbron zou zijn!
Ik kan me van vroeger op de basisschool niet herinneren dat dat een noemenswaardig probleem was, opmerkelijk genoeg.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet hopen dat die religekkies zich willen vaccineren straks
Stella Bergsma kriebel?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel naar zo'n BLM demonstratie zijn geweest, alleen onfrisse linkse types daar die zich nooit wassen.
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens de volkskrant kan Thrump inpakken.
Een vrouwelijke versie van maximus lijkt mij fantastisch.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Durf jij dat blind aan? Of is de nood inmiddels zo hoog?
Dat het een beetje chanant is dat Bottegod het "clubicoon" is waar de club aan vast wil blijven houden.quote:
Aan het begin van de Coronaperiode had ik kapotte handen, letterlijk. Maar dat is niet zo zeer vanwege Kerona geweest.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:29 schreef showtimer het volgende:
"Houd afstand. Blijf thuis bij klachten. Vermijd drukte. Werk zoveel mogelijk thuis. En was uw handen helemaal stuk."
Is hier al iemand in geslaagd? #dtv
Feyenoord DNA.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat het een beetje chanant is dat Bottegod het "clubicoon" is waar de club aan vast wil blijven houden.
Deed het wel pijn?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aan het begin van de Coronaperiode had ik kapotte handen, letterlijk. Maar dat is niet zo zeer vanwege Kerona geweest.
Hallo ik ben zuster op de IC. Ik moest zeggen van wel.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Met potentiële brandhaard @:Slobeend ga je overal aan twijfelen. Gaat het nog Slob?
Mijn handen waren danig droog dat er wel wondjes in kwamen, jaquote:
Heel erg chanant zelfs.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat het een beetje chanant is dat Bottegod het "clubicoon" is waar de club aan vast wil blijven houden.
Let goed op hem zuster, hij kan niet gemist worden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hallo ik ben zuster op de IC. Ik moest zeggen van wel.
Ja, ik heb El Camino gekeken. Nee, het was niet veel soeps in verhouding tot.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Oké ik ben klaar met BB. Ja dit was goed.
Hebben jullie ook El Camino gekeken?
Ja, was wel aardig, maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Ja, en zou hem ook gewoon gaan kijken. Maar het voegt niet bijster veel toe.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Het verschil in postuur tussen Breaking Bad en El Camino is echt ontluisterend.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Mijn favoriete karakter in Breaking Bad was Meth Damon. Ik kwam er later achter dat die vetzak Kirsten Dunst aanduwt. HOE DAN?!
quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Mijn favoriete karakter in Breaking Bad was Meth Damon. Ik kwam er later achter dat die vetzak Kirsten Dunst aanduwt. HOE DAN?!
Better Call Saul is wel echt een aanraderquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |